Ja jammer he.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tering dan zien we elkaar niet vanavond
Een rendez vous in de 013 is ook niet allesquote:
Jawel joh, gewoon op het podium.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een rendez vous in de 013 is ook niet alles
Zie je het voor jequote:Op vrijdag 5 november 2010 18:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jawel joh, gewoon op het podium.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Pfft net 2 wijven die na veelvuldig toeteren niet aan de kant gingen, dus toen ik de kans kreeg. Reed ik toevallig door een enorme plas. Die twee; ''aaahaaaahaaaaaaaaaaaaaaahaaahhh!!''
quote:
quote:
Ook niks. Lekker rustig.quote:
Zo daar is het lekker weer voor.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:02 schreef FedExpress het volgende:
Trainen + wedstrijd. Hopelijk wordt het droog dadelijk
mooi dat het leuk wasquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Was ik weer.![]()
Limbo's moeten hun blonde sletjes eens in bedwang houden voordat ze tegen mij beginnen te zeiken.Of in hun eigen Limboland blijven.
![]()
Maar voor de rest was het wel vet hoor.![]()
Ja die van die van die ja.quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:41 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik ken wel een Celesta ja.
Ofja, kennen, ik weet wie het is.
Goede vriendin van een vriend van m'n broertje, maar kan natuurlijk zijn dat je het over iemand anders hebt.
Half Helmond heeft celesta of sorayaquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:49 schreef DuTank het volgende:
fairytalessuck, ken je felicity/celesta?
16 jaar? Breezersletje-type?quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:41 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik ken wel een Celesta ja.
Ofja, kennen, ik weet wie het is.
Goede vriendin van een vriend van m'n broertje, maar kan natuurlijk zijn dat je het over iemand anders hebt.
Zucht... een breezersletje uit helmond is hetzelfde als een jattende turk... je hoeft het zo niet te omschrijven, het antwoord is al ja.quote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zucht... een breezersletje uit helmond is hetzelfde als een jattende turk... je hoeft het zo niet te omschrijven, het antwoord is al ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |