zo, jij was er vroeg bijquote:Op vrijdag 5 november 2010 04:44 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Haha nee pas vanaf het begin van dit schooljaar
Zit jij ook op 't Avans?
Ja waarom word ik nu weer overgeslagen.quote:
omdat STquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja waarom word ik nu weer overgeslagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Omdat jij nog niet had gepost in mijn wonderschone topicquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja waarom word ik nu weer overgeslagen.
Toen ik postte was het laat, nu is het vroeg.quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:09 schreef FedExpress het volgende:
[..]
zo, jij was er vroeg bijOf was het laat?
![]()
Ah oke, en bevalt het?
Nee, studeer in Eindhoven![]()
Oh, goedemorgen allemaal
ik dacht al zoietsquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:36 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Toen ik postte was het laat, nu is het vroeg.
En ja is wel okee, net tentamens en 1 hertentamen achter de rug. Nu nog even wachten op de uitslag van die laatste.
Wat studeer jij dan? Woon je in Den Bosch, omdat je in dit topic post?
Ik ken van heul vroeger ook nog mensen die daar toen woonden.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:44 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ik ken nog iemand die in helmond woont trouwens, oud-trainer van me
Haha oh ik ben zo moe nu.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:44 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik dacht al zoiets![]()
Okee, andere al wel terug? Goed gemaakt?![]()
Ik studeer Technische Bedrijfskunde. Woon inderdaad in Den Bosch![]()
Ik ken nog iemand die in helmond woont trouwens, oud-trainer van me
Weetje Helmond is zo erg nog niet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ken van heul vroeger ook nog mensen die daar toen woonden.![]()
Ben daar een paar maanden geleden nog geweest.Heb ik toen nog verteld. Maar zsm weer weggegaan natuurlijk.
Ja dat is dan net een van de tokkies die ik bedoel.quote:
Ken wel meer mensen uit Helmond. De enige niet-Tokkies uit Helmond die ik spreek die wonen er al jaren niet meerquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:35 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja dat is dan net een van de tokkies die ik bedoel.
Er zijn ook normale mensen hoor.![]()
Aaaahquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Haha oh ik ben zo moe nu.
Jaa ik heb alles terug, alles gehaald
Behalve die ene dan en op het cijfer van dat hertentamen zit ik nog te wachten.
Haha ik ken ook wel wat mensen die in Den Bosch wonen of gewoond hebben.
Kennissen, familie, enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Okee, wel netjes gedaan dan!
En mensen, nog plannen voor het weekend?
~Si vis amari, ama~
Ik ga vanavond naar 013quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:34 schreef FedExpress het volgende:
[..]
En mensen, nog plannen voor het weekend?
Thnx dudequote:
Wat wil je daar gaan doenquote:
quote:
Ja en zonder rollator kom je niet binnen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat wil je daar gaan doenBejaardendisco?
Tering dan zien we elkaar niet vanavondquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja en zonder rollator kom je niet binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |