quote:Op donderdag 4 november 2010 20:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
whehe is BB zwaar autistisch ofzo?
nee hoor, ik begrijp wel waarom je hem geen gedag zegtquote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 20:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
nee hoor, ik begrijp wel waarom je hem geen gedag zegt
hij is kk eng
Tering jij wil graag seksquote:Op donderdag 4 november 2010 20:07 schreef FedExpress het volgende:
Niet zo bitchen op lieve dames die ons topic een bezoekje komen brengen![]()
Maar ik ben ook... je omaquote:
Ik ben je dochter.quote:
Hoi kutkind van me.quote:
ik WIST dat je dat ging zeggenquote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 20:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik WIST dat je dat ging zeggen
Je eigen moeder maakt altijd grapjes over jelabiel wijf dat je bent
bdh, haal het archief er ff bij wat je allemaal voor moedergrapjes hebt gemaakt tegen mequote:
Had iemand het daarover danquote:Op donderdag 4 november 2010 21:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
bdh, haal het archief er ff bij wat je allemaal voor moedergrapjes hebt gemaakt tegen me
bdh zegt tegen mij: ik ben je omaquote:Op donderdag 4 november 2010 21:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Had iemand het daarover dan?
Dat wil nog niet zeggen dat ik het daarom zei.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
bdh zegt tegen mij: ik ben je oma
jij zegt: ik ben je dochter
dat maakt de volgende stamboom dbh -> jij -> ik
bdh maakt altijd grapjes over mijn moeder, oftewel over jou
Dat is een hoogst onlogische conclusie. Ik ben de moeder van je vader. Niet de moeder van je moeder. Natuurlijk zijn jouw vader en moeder broer en zus, maar ik heb toch ergens het idee dat je moeder van de melkboer is.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
bdh zegt tegen mij: ik ben je oma
jij zegt: ik ben je dochter
dat maakt de volgende stamboom dbh -> jij -> ik
bdh maakt altijd grapjes over mijn moeder, oftewel over jou
ja maar is ze nog steeds uit jouw kut gekomenquote:Op donderdag 4 november 2010 21:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is een hoogst onlogische conclusie. Ik ben de moeder van je vader. Niet de moeder van je moeder. Natuurlijk zijn jouw vader en moeder broer en zus, maar ik heb toch ergens het idee dat je moeder van de melkboer is.
Neen. Ik heb niks gevoeld. Volgens mij kwam ze uit m'n anusquote:Op donderdag 4 november 2010 21:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja maar is ze nog steeds uit jouw kut gekomen
Ze is een negerin?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Neen. Ik heb niks gevoeld. Volgens mij kwam ze uit m'n anus
wel als jij het bentquote:Op donderdag 4 november 2010 23:33 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Aardig zijn tegen iemand meteen met seks associėren
![]()
welterusten volk![]()
Haha nee pas vanaf het begin van dit schooljaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |