quote:
En je hebt hem nog?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vergat bij de Helftheuvel mijn fiets op slot te zetten.![]()
Klacht: hersenen die falen.
Ja gelukkig wel.quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel.Ik kwam er na een paar minuten achter dat de sleutel niet in mijn zak zat, dus nog redelijk snel, maar dat kan al te lang zijn.
dan heb je echt veel geluk gehadquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel.Ik kwam er na een paar minuten achter dat de sleutel niet in mijn zak zat, dus nog redelijk snel, maar dat kan al te lang zijn.
"de week is weer doormidden"quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:53 schreef BarrieButsers het volgende:
En het is alweer bijna donderdag.
De week is al om 12:01 uur doormidden gesneden.quote:
niet bijdehand doenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
De week is al om 12:01 uur doormidden gesneden.
Hoi vaginakabouterquote:
quote:
Dat ken ik. Uitstelgedragquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:46 schreef Augustus_Thijs het volgende:
nee dat dan weer niet, van een vergadering..
maar gister zat ik tot 3u snachts nog aan een paper te werken, dat is bijna net zo erg als een laat tentamen
Oh da's kut.. Al hoef je nu wel die andere niet meer voor te bereiden.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Lekker een presentatie moeten geven als je het verkeerde voorbereid hebt.. dat liep dus weer op niks uit
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Lekker een presentatie moeten geven als je het verkeerde voorbereid hebt.. dat liep dus weer op niks uit
Ik moest laatst denken aan die ene les bij economie met die wekkersquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik moest laatst denken aan die ene les bij economie met die wekkersBlijkbaar is die grap ook een keer uitgehaald bij een hoogleraar van me
Ja, heeeel grappigquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze vond het wel grappig toen he
Ze vond het serieus grappigquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, heeeel grappigVond het vooral geniaal hoe leuk Freanne het vond
![]()
![]()
Achteraf vond ze het misschien wel leuk, maar op dat moment kon ze er niet om lachen hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze vond het serieus grappigDat heeft ze mij nog verteld.
Freanne, wtf
Ja, dat wel. Later kon ze er wel om lachen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Achteraf vond ze het misschien wel leuk, maar op dat moment kon ze er niet om lachen hoor
Fréanne. Die hebben wij echt de halve les (wiskunde) uit moeten leggen dat N1 de tweede term is. Je weet die ding toch nog wel? N0 = 1e term, etc etc
Ik heb haar zo hard zitten kutten hequote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Later kon ze er wel om lachen.
En F, die mocht ik niet
En hoe roken je vingers naderhand?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb haar zo hard zitten kutten he
Naar rotte mosselen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En hoe roken je vingers naderhand?
De mijne naar poep. Volgens mij deed ik iets verkeerd.quote:
Mijn Miranda zegt dat ook altijd.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:48 schreef FedExpress het volgende:
bdh weet ook elk gesprek naar sex (of seks) te brengen hè
Valt er hier nog wat te neuken?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:48 schreef FedExpress het volgende:
Ja ik.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Valt er hier nog wat te neuken?
quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:48 schreef FedExpress het volgende:
quote:Den Bosch 'Meest gastvrije stad 2010'
Den Bosch is de meest gastvrije stad van Nederland. Dat is donderdagmiddag bekend gemaakt in Haarlem, dat vorig jaar de titel won. De titel is aan Den Bosch gegeven na een consumentenonderzoek door Van Spronsen & Partners horeca-advies in samenwerking met VVV Nederland.
Burgemeester Ton Rombouts heeft de prijs in ontvangst genomen. Vrijdag meer in het Brabants Dagblad
Niet als ik 'm dichtgooiquote:
quote:
quote:
Tief op.quote:
Lik m'n reet.quote:
Ik lust geen poep.quote:
Die heeft kk er al af gelikt.quote:
Dan krijg ik aids van zijn speeksel.quote:
Watte?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:55 schreef FedExpress het volgende:
Gastvrij, maar onderling niet zo aardig
Daar zullen andere steden echt wel hoger in scoren. Hoop ik.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:55 schreef FedExpress het volgende:
Nog een zo'n opmerking en ik sla je kapotquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:55 schreef FedExpress het volgende:
nou, jullie gaan weer lekker tekeer tegen elkaarquote:
kom dan jonge, verrekte kut!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nog een zo'n opmerking en ik sla je kapot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:09 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nou, jullie gaan weer lekker tekeer tegen elkaar![]()
[..]
kom dan jonge, verrekte kut!Wij gaan lekker tekeer met elkaar, lulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wij gaan lekker tekeer met elkaar, lulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Is ook zo'n beroep wat je doet als je niks kan.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
OMG, ik vind soms agenten al niet slim, maar je hoeft dus echt maar VMBO te hebben.
Ja.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
OMG, ik vind soms agenten al niet slim, maar je hoeft dus echt maar VMBO te hebben.
quote:
En zulke niet-snuggeren moeten dan "onze vriend" zijn.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is ook zo'n beroep wat je doet als je niks kan.
Ik zie van die mannetjes van de politie lopen door de stad, 2 naast elkaar. Ben ik gewoon net zo breed als die nerdjesquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En zulke niet-snuggeren moeten dan "onze vriend" zijn.
Is dat niet gewoon stadswacht ofzo? Die mogen niks.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zie van die mannetjes van de politie lopen door de stad, 2 naast elkaar. Ben ik gewoon net zo breed als die nerdjes
Ik heb het over de politie. Stadswacht zijn gewoon hangjongeren over de datumquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon stadswacht ofzo? Die mogen niks.
Die hebben toch ook een uniform aan.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb het over de politie. Stadswacht zijn gewoon hangjongeren over de datum
Vuilnismannen ook. Hell, zelfs bij de Macquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die hebben toch ook een uniform aan.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vuilnismannen ook. Hell, zelfs bij de Mac
Maar ze hebben wel uniformen. Stadswacht is echt triest.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die lijken er nieteens op mafkees.
Die hebben nog nieteens bevoegdheid om zelfstandig te schijten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel uniformen. Stadswacht is echt triest.
Ja je moet mongolen toch ergens mee bezig houden.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:43 schreef BarrieButsers het volgende:
In de stad lopen vortaan ook van die mannen die controleren of je fiets wel op slot staat.![]()
Ach het houdt ze van de ''straat''..
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja je moet mongolen toch ergens mee bezig houden.
Euh ja dus?quote:
Als je ze uitscheldt moeten ze de politie bellen. Of ze geven je een boete omdat je niet goed geparkeert staatquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die hebben nog nieteens bevoegdheid om zelfstandig te schijten.
Hun baantje is nog triester dan de mijne.quote:
Ze kunnen ook heel de dag in hun nest blijven liggen. Nu doen ze tenminste iets.quote:
Ja da's waar.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ze kunnen ook heel de dag in hun nest blijven liggen. Nu doen ze tenminste iets.
Ja. Nu zijn ze wakker. Aloha-ho!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ze kunnen ook heel de dag in hun nest blijven liggen. Nu doen ze tenminste iets.
LEUGENS!!!11quote:
Jij hebt hier al helemaal niks over te zeggen.quote:
eigenlijk wel, ik ben namelijk al 19 jaar een bosschenaarquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij hebt hier al helemaal niks over te zeggen.
Tegenwoordig niet meer.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:15 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
eigenlijk wel, ik ben namelijk al 19 jaar een bosschenaar
Dat dus.quote:
Stel dat je fiets wordt gejat. Dan ben je ook blij als ze hem weer heel terug vinden. Of dat je per ongeluk je fiets sleutels erop laat zitten ( Hé STquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Nu zijn ze wakker. Aloha-ho!
jawel hoor, ik blijf altijd bosschenaarquote:
Ja en waarzo krijg je die weer terug dan.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Stel dat je fiets wordt gejat. Dan ben je ook blij als ze hem weer heel terug vinden. Of dat je per ongeluk je fiets sleutels erop laat zitten ( Hé ST) dat ze die dan niet erin laten zitten maar gewoon jouw fiets netjes op slot zetten.
Ja fijn, maar je zeggenschap ben je verloren toen je ging verhuizen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
jawel hoor, ik blijf altijd bosschenaar
Bij zo'n mannetje en anders tegenover het stadskantoor.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja en waarzo krijg je die weer terug dan.
oke dus ik moet maar mijn hele leven in den bosch blijven en niet studeren?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja fijn, maar je zeggenschap ben je verloren toen je ging verhuizen.
Waarom moeten studenten altijd op kamersquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:30 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
oke dus ik moet maar mijn hele leven in den bosch blijven en niet studeren?over 4 jaar ofzo woon ik er weer, oke? en dan verdien ik klauwen met geld
4 uur reizen per dagquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waarom moeten studenten altijd op kamers? Wat is er mis met op en neer reizen.
Ja je wil toch zo nodig studeren.quote:
Doe niet zo haten op studenten zeg. Tering, ben je jaloers ofzoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja je wil toch zo nodig studeren.
Nee gelukkig niet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Doe niet zo haten op studenten zeg. Tering, ben je jaloers ofzo
Dan huur je toch meteen een zelfstandige woning ipv zo'n vies studentenhuis waar je bijna geen privacy hebt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
op kamers gaan hoort bij je ontwikkeling, is alleen maar goed
Dat snap ik ook niet. Maar volgens jou moet je gaan reizenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan huur je toch meteen een zelfstandige woning ipv zo'n vies studentenhuis waar je bijna geen privacy hebt.
Jij reist toch ook gewoon naar Tilburg?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Maar volgens jou moet je gaan reizen
Ehm er is een verschil tussen 2,5 uur en 4 uur reizen jeweet?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij reist toch ook gewoon naar Tilburg?
Dat maakt toch verder niks uit?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ehm er is een verschil tussen 2,5 uur en 4 uur reizen jeweet?
Dit is niet uit te leggen aan iemand die het niet snapt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat maakt toch verder niks uit?
jawel, dan zou ik ongeveer van half 7 tot half 11 van huis zijnquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat overdreven gedoe snap ik niet nee. Neem dan een studie die vlakbij is ofzo. Je moet toch wat he.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dit is niet uit te leggen aan iemand die het niet snapt.
ik zit ook niet in een studentenhuis, ik ga waarschijnlijk ook met 1 of 2 vrienden particulier wonenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan huur je toch meteen een zelfstandige woning ipv zo'n vies studentenhuis waar je bijna geen privacy hebt.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat overdreven gedoe snap ik niet nee. Neem dan een studie die vlakbij is ofzo. Je moet toch wat he.
eindhoven is veel beter jongenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je wilt toch ook wel een beetje een leuke tijd hebben en een leuke studie
de studie die ik nou doe is alleen in delft, eindhoven en twente. nou dan weet ik het wel
Ja, want dat je voor de rest van je leven een baan hebt die niet bij je past boeit niet natuurlijk.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat overdreven gedoe snap ik niet nee. Neem dan een studie die vlakbij is ofzo. Je moet toch wat he.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij altijd met je chicks. Ik durf te wedden dat jij in je hele studententijd nog nooit een chick gehad hebt, alleen maar een leernicht die je striemen bezorgde.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:44 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
jawel, dan zou ik ongeveer van half 7 tot half 11 van huis zijn
en daarbij: dan is het veel kutter als je een avondje gaat zuipen, en al helemaal veel kutter als je een chick regelt en je kan d'r nergens mee naartoe nemen
Dat past wel.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, want dat je voor de rest van je leven een baan hebt die niet bij je past boeit niet natuurlijk.
Dat jij de verkeerde keuze gemaakt hebt...quote:
Ja als ik school leuk had gevonden en had willen studeren had ik wel wat minder gespijbeld.quote:
Ik heb goed gekozen, door optijd te stoppen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat jij de verkeerde keuze gemaakt hebt...
je moet ook reizen, maar dan wel de wereld rond(of iig een stukje ervan)..quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Maar volgens jou moet je gaan reizen
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja als ik school leuk had gevonden en had willen studeren had ik wel wat minder gespijbeld.
En omdat te kunnen betalen moet je een goede baan hebben en daar heb je weer die studie voor nodigquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
je moet ook reizen, maar dan wel de wereld rond(of iig een stukje ervan)..
niet dat forens-verkeer, daar word je depressief van
Nee is niks met Recht. Maar is idd wel vrijwilligerswerk.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:54 schreef BarrieButsers het volgende:
ST, wat heb jij eigenlijk gedaan/doe jij? Rechtswinkel toch, maar is dat geen vrijwillgerswerk?
Dat doe jij toch ook weleens.quote:
Studenten kijken ook neer op anderen dus wat is het verschil?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:01 schreef bijdehand het volgende:
Kan je vrijwillig neerkijken op studenten
En alle negers eten kip en watermeloen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Studenten kijken ook neer op anderen dus wat is het verschil?
Ohh oke, is het wel leuk werk?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee is niks met Recht. Maar is idd wel vrijwilligerswerk.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat doe jij toch ook weleens.
Nee nee. Jij bent zeker 1.50meter?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En alle negers eten kip en watermeloen.
Ik kijk neer op niemand
Ja zeker!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh oke, is het wel leuk werk?![]()
Nee, 1.80 meterquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee nee. Jij bent zeker 1.50meter?
En dat is je hele lichaamquote:
?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En dat is je hele lichaam?
Ja negers schijnen hun lul ook 3x om hun middel te kunnen slaan dus.quote:
Ohhquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja zeker!Ik vind het misschien wel leuker dan betaald werk, waar je voor je baas alleen een nummer bent die betaald moet worden, maar je er vaak weinig waardering voor terugkrijgt.
Het zou niet nodig moeten zijn.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
OhhVrijwilligerswerk is wel een goed iets. Zouden meer mensen moeten doen.
Klopt, maar dat is het helaas wel.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het zou niet nodig moeten zijn.
Dat zou awesome zijn. En dat zou zomaar kunnen als dagen 34 uur hadden.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:19 schreef FedExpress het volgende:
Nog beter is het om te studeren/werken EN vrijwilligerswerk te doen
Als je dat goed kan combineren.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:19 schreef FedExpress het volgende:
Nog beter is het om te studeren/werken EN vrijwilligerswerk te doen
maar niet te veel, er moet namelijk ook nog geld verdiend wordenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
OhhVrijwilligerswerk is wel een goed iets. Zouden meer mensen moeten doen.
Idd. Vrijwilligerswerk is alleen te doen als je het of weinig doet of van een uitkering leeft (no offence)quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
maar niet te veel, er moet namelijk ook nog geld verdiend worden
met 24 uur gaat het ook kan ik je meldenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat zou awesome zijn. En dat zou zomaar kunnen als dagen 34 uur hadden.
Werken en studeren en vrijwilligerswerk tegelijk... of je hebt zo'n suf kutvrijwilligersbaantje van 2 uur per week.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:25 schreef FedExpress het volgende:
[..]
met 24 uur gaat het ook kan ik je melden
ik zei werken/studeren...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Werken en studeren en vrijwilligerswerk tegelijk... of je hebt zo'n suf kutvrijwilligersbaantje van 2 uur per week.
Ja, dan moet het wel kunnen. Al is het een beetje raar om met een fulltime baan/studie nog vrijwillig te gaan werkenquote:
Geen last vanquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Sommige kunnen moeilijk stilzitten.
Je zou er maar eens last van hebben. Dan ben je eraan.quote:
Kan wel hoor. Een collega van mij heeft gewoon een fulltime baan, maar had nog tijd over.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, dan moet het wel kunnen. Al is het een beetje raar om met een fulltime baan/studie nog vrijwillig te gaan werken
ja, ligt eraan wat je onder vrijwilligerswerk verstaat dan. Ik doe bijvoorbeeld bij mijn tennisclub een aantal commissies en heb bij mn studie ook een commissie gedaan. Daar gaan geen tientallen uren per week inzitten, maar het is wel vrijwilligerswerkquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, dan moet het wel kunnen. Al is het een beetje raar om met een fulltime baan/studie nog vrijwillig te gaan werken
Ik versta toch andere dingen onder vrijwilligers werk maar tering wat een kutdiscussiequote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:51 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja, ligt eraan wat je onder vrijwilligerswerk verstaat dan. Ik doe bijvoorbeeld bij mijn tennisclub een aantal commissies en heb bij mn studie ook een commissie gedaan. Daar gaan geen tientallen uren per week inzitten, maar het is wel vrijwilligerswerk
Nou verzin eens een onderwerp dan.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik versta toch andere dingen onder vrijwilligers werk maar tering wat een kutdiscussie
Nee ga maar door ik peer 'm toch zoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou verzin eens een onderwerp dan.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:03 schreef kutkabouter het volgende:
laten we even naar de oorspronkelijke discussie teruggaan en het er dan niet meer over hebben: ST, prima als je iets tegen studenten hebt, maar doe niet zo neerbuigend, dat doen wij ook niet, ook al denk je dat
Ok.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:03 schreef kutkabouter het volgende:
laten we even naar de oorspronkelijke discussie teruggaan en het er dan niet meer over hebben: ST, prima als je iets tegen studenten hebt, maar doe niet zo neerbuigend, dat doen wij ook niet, ook al denk je dat
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee ga maar door ik peer 'm toch zo
Dat denk je. Ze kankert om de zoveel topics over studenten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:09 schreef kutkabouter het volgende:
mooi, we hebben het er niet meer over
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat denk je. Ze kankert om de zoveel topics over studenten.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:14 schreef FedExpress het volgende:
studenten hebben de toekomst, of men dat nu leuk vindt of niet
het is gewoon zo. Met alle respect, vrijwilligerswerk is heel belangrijk, maar het houdt de economie niet op gang... Maar goed, ik houd er wel over op.quote:
Eens.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:14 schreef FedExpress het volgende:
Wat heb jij dan voor toegevoegde waarde? Wij zijn minderwaardig aan jou, maar wat maakt jou meerderwaardig?quote:
Zou het breder willen trekken en zeggen 'mensen met een opleiding'quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:14 schreef FedExpress het volgende:
Ja, ST is weer op dreefquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zou het breder willen trekken en zeggen 'mensen met een opleiding'
Laaggeschoold werk is ook nog steeds nodig namelijk
Ik ook.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:31 schreef FedExpress het volgende:
[..]
![]()
Ik schaar alles dat een opleiding volgt onder studenten
Goede instellingquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:31 schreef FedExpress het volgende:
[..]
![]()
Ik schaar alles dat een opleiding volgt onder studenten
BHV telt nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Goede instelling
Cursussen binnen bedrijf en autodidact mogen ook? Anders voel ik me achtergesteld
Ja we zouden erover ophouden dus.quote:
Die heb ik ook niet gedaan, ben zelfs gezakt voor m'n EHBO op de basisschool.quote:
Ik heb BHV gedaan, dat was geen cursus te noemenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die heb ik ook niet gedaan, ben zelfs gezakt voor m'n EHBO op de basisschool.
Voel me verder niet geroepen om mensen te helpen, anders zou ik misschien nog teleurgesteld zijn ook
Dat was in mijn tijd nog niet.quote:
Dan heb je gelogen over je leeftijd want ik heb hem welquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat was in mijn tijd nog niet.
Ik heb niet gelogen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dan heb je gelogen over je leeftijd want ik heb hem wel
jij werkt al, dus dat doet er niet meer toequote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Goede instelling
Cursussen binnen bedrijf en autodidact mogen ook? Anders voel ik me achtergesteld
lolwut?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:40 schreef kutkabouter het volgende:
het leeftijdsverschil tussen ST en BDH blijkt plotseling 15 jaar vergroot te zijn
Ik werk al bijna 12 jaar fulltimequote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:40 schreef FedExpress het volgende:
[..]
jij werkt al, dus dat doet er niet meer toe
dit was mijn 7000ste forumpostquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:40 schreef kutkabouter het volgende:
het leeftijdsverschil tussen ST en BDH blijkt plotseling 15 jaar vergroot te zijn
Na 1 jaar en een week.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:54 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dit was mijn 7000ste forumpost
waarvan 4 maanden gebandquote:
Ik ga richting de 19kquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:54 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dit was mijn 7000ste forumpost
Ik in totaal 1,5 jaarquote:
quote:
Ruzie gehad hier op het forumquote:
I refusequote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:05 schreef kutkabouter het volgende:
BUT I RATHER DO YOU ON THE BACKSEAT OF MY CAR
Lang niet gehoord.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:05 schreef kutkabouter het volgende:
BUT I RATHER DO YOU ON THE BACKSEAT OF MY CAR
Ik heb ruim 33kquote:
Zo'n banksaldo wil ik.quote:
Och, ook daarmee gaat het de goede kant op.quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Och, ook daarmee gaat het de goede kant op.
Ja iemand moet het doen he.quote:
Moet je eens een doosje autodrop kopenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:19 schreef kutkabouter het volgende:
ik zit van die zonnebloempitten met zout erop te eten maar ik word er schijtziek van want ik word er misselijk van maar ik kan niet stoppen met eten
Tjaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:19 schreef kutkabouter het volgende:
ik zit van die zonnebloempitten met zout erop te eten maar ik word er schijtziek van want ik word er misselijk van maar ik kan niet stoppen met eten
ja, en pistache notenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Moet je eens een doosje autodrop kopen
5 voor half 6quote:
lol, kom ik aan met mn schamele 1000eneenbeetje..quote:
Ik heb geen leven en werk soms. Vooral het werken helptquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
lol, kom ik aan met mn schamele 1000eneenbeetje..
voel me ernstig groentje hier![]()
jajaja, ik weet hetquote:
Wat zijn dat voor onchristelijke tijdstippen man.quote:
Doe je deeltijd ofzo.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:42 schreef bijdehand het volgende:
Woensdag a.s. om 1800 uur en dan is m'n beste vriend jarigDa's kei zuur
Nee, dat vragen meer mensenquote:
ruben?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:42 schreef bijdehand het volgende:
Woensdag a.s. om 1800 uur en dan is m'n beste vriend jarigDa's kei zuur
Nee die is in juni ofzo jarig.quote:
Je bent gewoon luiquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
zeg beste alwetende bosschenaren..
een appartementje is 1 ding, maar we moeten natuurlijk van daaruit ook kunnen Fok!en, dat is onontbeerlijk.
Dus, wat raden jullie ons aan voor geweldig i-net/tv abo?
Alles is gewoon te krijgen in db, of maar bepaalde aanbieders?
(ja, ik kan het ook zelf opzoeken, maar ik laat jullie graag even belangrijk voelen)
hier tv van Ziggo, internet van Telfort. Gaat primaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
zeg beste alwetende bosschenaren..
een appartementje is 1 ding, maar we moeten natuurlijk van daaruit ook kunnen Fok!en, dat is onontbeerlijk.
Dus, wat raden jullie ons aan voor geweldig i-net/tv abo?
Alles is gewoon te krijgen in db, of maar bepaalde aanbieders?
(ja, ik kan het ook zelf opzoeken, maar ik laat jullie graag even belangrijk voelen)
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:31 schreef kutkabouter het volgende:
BDH is nu zijn tentamen aan het verneuken
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:31 schreef kutkabouter het volgende:
Och germ.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:31 schreef kutkabouter het volgende:
Waar kan ik op je stemmen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
2011, Europees jaar van de vrijwilliger.![]()
Dat is om de hoek bij mij(n ouders)quote:Gewonde bij schietpartij in Rosmalen
Bij een schietpartij in Rosmalen is vrijdagavond een persoon gewond geraakt. Het slachtoffer is naar een ziekenhuis gebracht. Hoe het met het slachtoffer is, is nog onduidelijk, meldt een politiewoordvoerder.
Het incident had rond 21.30 uur plaats op de Vlietdijk in de Brabantse plaats. De identiteit van het slachtoffer is nog onbekend. Ook is nog onduidelijk wat de aanleiding is van het incident. De dader is nog voortvluchtig.
Gewonde bij schietpartij in Rosmalen
Achja dan gebeurt daar ook eens wat he.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is om de hoek bij mij(n ouders)Waar gaat het heen met de wereld...
Nou, er gebeurt bij ons al genoeg. Eén keer op brute wijze de auto weggehaald en laatst nog poging tot inbraak in de andere auto.. Het is nu wel goed geweest.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Achja dan gebeurt daar ook eens wat he.
Daar dacht ik ook al aan.quote:
Ben net uit het ziekenhuis maar ik leef nogquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook al aan.![]()
RIP aan de nabestaanden.
Zeker aan het infuus in de kroeg gehangen?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 03:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben net uit het ziekenhuis maar ik leef nog
Vodka.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zeker aan het infuus in de kroeg gehangen?
met whisky
jij dacht ik kom ook weer snel meekijken voordat het topic niet door mij gesloten is?quote:
Ik ben er al het hele topicquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:15 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
jij dacht ik kom ook weer snel meekijken voordat het topic niet door mij gesloten is?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:15 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
jij dacht ik kom ook weer snel meekijken voordat het topic niet door mij gesloten is?
Waaromquote:
Gewoon omdat z'n neus teveel GB in beslag nam?quote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gewoon omdat z'n neus teveel GB in beslag nam?
Hehe. Ik had gister tentamen van 1700 tot 1930 uur. Was om 1745 al klaarquote:
Dat heb je snel gedaan.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hehe. Ik had gister tentamen van 1700 tot 1930 uur. Was om 1745 al klaar
Ja, ze hadden de antwoorden naderhand op internet gezet en ik heb een 7,3quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat heb je snel gedaan.
Tentamen goed gegaan?
Ohh netjes dan.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, ze hadden de antwoorden naderhand op internet gezet en ik heb een 7,3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh netjes dan.Nee de antwoorden stonden op internet, dus had ze even nagekeken met wat ik had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |