Maar ze hebben wel uniformen. Stadswacht is echt triest.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die lijken er nieteens op mafkees.
Die hebben nog nieteens bevoegdheid om zelfstandig te schijten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel uniformen. Stadswacht is echt triest.
Ja je moet mongolen toch ergens mee bezig houden.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:43 schreef BarrieButsers het volgende:
In de stad lopen vortaan ook van die mannen die controleren of je fiets wel op slot staat.![]()
Ach het houdt ze van de ''straat''..
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja je moet mongolen toch ergens mee bezig houden.
Euh ja dus?quote:
Als je ze uitscheldt moeten ze de politie bellen. Of ze geven je een boete omdat je niet goed geparkeert staatquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die hebben nog nieteens bevoegdheid om zelfstandig te schijten.
Hun baantje is nog triester dan de mijne.quote:
Ze kunnen ook heel de dag in hun nest blijven liggen. Nu doen ze tenminste iets.quote:
Ja da's waar.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ze kunnen ook heel de dag in hun nest blijven liggen. Nu doen ze tenminste iets.
Ja. Nu zijn ze wakker. Aloha-ho!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ze kunnen ook heel de dag in hun nest blijven liggen. Nu doen ze tenminste iets.
LEUGENS!!!11quote:
Jij hebt hier al helemaal niks over te zeggen.quote:
eigenlijk wel, ik ben namelijk al 19 jaar een bosschenaarquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij hebt hier al helemaal niks over te zeggen.
Tegenwoordig niet meer.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:15 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
eigenlijk wel, ik ben namelijk al 19 jaar een bosschenaar
Dat dus.quote:
Stel dat je fiets wordt gejat. Dan ben je ook blij als ze hem weer heel terug vinden. Of dat je per ongeluk je fiets sleutels erop laat zitten ( Hé STquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Nu zijn ze wakker. Aloha-ho!
jawel hoor, ik blijf altijd bosschenaarquote:
Ja en waarzo krijg je die weer terug dan.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Stel dat je fiets wordt gejat. Dan ben je ook blij als ze hem weer heel terug vinden. Of dat je per ongeluk je fiets sleutels erop laat zitten ( Hé ST) dat ze die dan niet erin laten zitten maar gewoon jouw fiets netjes op slot zetten.
Ja fijn, maar je zeggenschap ben je verloren toen je ging verhuizen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
jawel hoor, ik blijf altijd bosschenaar
Bij zo'n mannetje en anders tegenover het stadskantoor.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja en waarzo krijg je die weer terug dan.
oke dus ik moet maar mijn hele leven in den bosch blijven en niet studeren?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja fijn, maar je zeggenschap ben je verloren toen je ging verhuizen.
Waarom moeten studenten altijd op kamersquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:30 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
oke dus ik moet maar mijn hele leven in den bosch blijven en niet studeren?over 4 jaar ofzo woon ik er weer, oke? en dan verdien ik klauwen met geld
4 uur reizen per dagquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waarom moeten studenten altijd op kamers? Wat is er mis met op en neer reizen.
Ja je wil toch zo nodig studeren.quote:
Doe niet zo haten op studenten zeg. Tering, ben je jaloers ofzoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja je wil toch zo nodig studeren.
Nee gelukkig niet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Doe niet zo haten op studenten zeg. Tering, ben je jaloers ofzo
Dan huur je toch meteen een zelfstandige woning ipv zo'n vies studentenhuis waar je bijna geen privacy hebt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
op kamers gaan hoort bij je ontwikkeling, is alleen maar goed
Dat snap ik ook niet. Maar volgens jou moet je gaan reizenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan huur je toch meteen een zelfstandige woning ipv zo'n vies studentenhuis waar je bijna geen privacy hebt.
Jij reist toch ook gewoon naar Tilburg?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Maar volgens jou moet je gaan reizen
Ehm er is een verschil tussen 2,5 uur en 4 uur reizen jeweet?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij reist toch ook gewoon naar Tilburg?
Dat maakt toch verder niks uit?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ehm er is een verschil tussen 2,5 uur en 4 uur reizen jeweet?
Dit is niet uit te leggen aan iemand die het niet snapt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat maakt toch verder niks uit?
jawel, dan zou ik ongeveer van half 7 tot half 11 van huis zijnquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat overdreven gedoe snap ik niet nee. Neem dan een studie die vlakbij is ofzo. Je moet toch wat he.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dit is niet uit te leggen aan iemand die het niet snapt.
ik zit ook niet in een studentenhuis, ik ga waarschijnlijk ook met 1 of 2 vrienden particulier wonenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan huur je toch meteen een zelfstandige woning ipv zo'n vies studentenhuis waar je bijna geen privacy hebt.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat overdreven gedoe snap ik niet nee. Neem dan een studie die vlakbij is ofzo. Je moet toch wat he.
eindhoven is veel beter jongenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je wilt toch ook wel een beetje een leuke tijd hebben en een leuke studie
de studie die ik nou doe is alleen in delft, eindhoven en twente. nou dan weet ik het wel
Ja, want dat je voor de rest van je leven een baan hebt die niet bij je past boeit niet natuurlijk.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat overdreven gedoe snap ik niet nee. Neem dan een studie die vlakbij is ofzo. Je moet toch wat he.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij altijd met je chicks. Ik durf te wedden dat jij in je hele studententijd nog nooit een chick gehad hebt, alleen maar een leernicht die je striemen bezorgde.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:44 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
jawel, dan zou ik ongeveer van half 7 tot half 11 van huis zijn
en daarbij: dan is het veel kutter als je een avondje gaat zuipen, en al helemaal veel kutter als je een chick regelt en je kan d'r nergens mee naartoe nemen
Dat past wel.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, want dat je voor de rest van je leven een baan hebt die niet bij je past boeit niet natuurlijk.
Dat jij de verkeerde keuze gemaakt hebt...quote:
Ja als ik school leuk had gevonden en had willen studeren had ik wel wat minder gespijbeld.quote:
Ik heb goed gekozen, door optijd te stoppen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat jij de verkeerde keuze gemaakt hebt...
je moet ook reizen, maar dan wel de wereld rond(of iig een stukje ervan)..quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Maar volgens jou moet je gaan reizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |