quote:
En je hebt hem nog?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vergat bij de Helftheuvel mijn fiets op slot te zetten.![]()
Klacht: hersenen die falen.
Ja gelukkig wel.quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel.Ik kwam er na een paar minuten achter dat de sleutel niet in mijn zak zat, dus nog redelijk snel, maar dat kan al te lang zijn.
dan heb je echt veel geluk gehadquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel.Ik kwam er na een paar minuten achter dat de sleutel niet in mijn zak zat, dus nog redelijk snel, maar dat kan al te lang zijn.
"de week is weer doormidden"quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:53 schreef BarrieButsers het volgende:
En het is alweer bijna donderdag.
De week is al om 12:01 uur doormidden gesneden.quote:
niet bijdehand doenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
De week is al om 12:01 uur doormidden gesneden.
Hoi vaginakabouterquote:
quote:
Dat ken ik. Uitstelgedragquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:46 schreef Augustus_Thijs het volgende:
nee dat dan weer niet, van een vergadering..
maar gister zat ik tot 3u snachts nog aan een paper te werken, dat is bijna net zo erg als een laat tentamen
Oh da's kut.. Al hoef je nu wel die andere niet meer voor te bereiden.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Lekker een presentatie moeten geven als je het verkeerde voorbereid hebt.. dat liep dus weer op niks uit
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Lekker een presentatie moeten geven als je het verkeerde voorbereid hebt.. dat liep dus weer op niks uit
Ik moest laatst denken aan die ene les bij economie met die wekkersquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik moest laatst denken aan die ene les bij economie met die wekkersBlijkbaar is die grap ook een keer uitgehaald bij een hoogleraar van me
Ja, heeeel grappigquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze vond het wel grappig toen he
Ze vond het serieus grappigquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, heeeel grappigVond het vooral geniaal hoe leuk Freanne het vond
![]()
![]()
Achteraf vond ze het misschien wel leuk, maar op dat moment kon ze er niet om lachen hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze vond het serieus grappigDat heeft ze mij nog verteld.
Freanne, wtf
Ja, dat wel. Later kon ze er wel om lachen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Achteraf vond ze het misschien wel leuk, maar op dat moment kon ze er niet om lachen hoor
Fréanne. Die hebben wij echt de halve les (wiskunde) uit moeten leggen dat N1 de tweede term is. Je weet die ding toch nog wel? N0 = 1e term, etc etc
Ik heb haar zo hard zitten kutten hequote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Later kon ze er wel om lachen.
En F, die mocht ik niet
En hoe roken je vingers naderhand?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb haar zo hard zitten kutten he
Naar rotte mosselen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En hoe roken je vingers naderhand?
De mijne naar poep. Volgens mij deed ik iets verkeerd.quote:
Mijn Miranda zegt dat ook altijd.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:48 schreef FedExpress het volgende:
bdh weet ook elk gesprek naar sex (of seks) te brengen hè
Valt er hier nog wat te neuken?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:48 schreef FedExpress het volgende:
Ja ik.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Valt er hier nog wat te neuken?
quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:48 schreef FedExpress het volgende:
quote:Den Bosch 'Meest gastvrije stad 2010'
Den Bosch is de meest gastvrije stad van Nederland. Dat is donderdagmiddag bekend gemaakt in Haarlem, dat vorig jaar de titel won. De titel is aan Den Bosch gegeven na een consumentenonderzoek door Van Spronsen & Partners horeca-advies in samenwerking met VVV Nederland.
Burgemeester Ton Rombouts heeft de prijs in ontvangst genomen. Vrijdag meer in het Brabants Dagblad
Niet als ik 'm dichtgooiquote:
quote:
quote:
Tief op.quote:
Lik m'n reet.quote:
Ik lust geen poep.quote:
Die heeft kk er al af gelikt.quote:
Dan krijg ik aids van zijn speeksel.quote:
Watte?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:55 schreef FedExpress het volgende:
Gastvrij, maar onderling niet zo aardig
Daar zullen andere steden echt wel hoger in scoren. Hoop ik.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:55 schreef FedExpress het volgende:
Nog een zo'n opmerking en ik sla je kapotquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:55 schreef FedExpress het volgende:
nou, jullie gaan weer lekker tekeer tegen elkaarquote:
kom dan jonge, verrekte kut!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nog een zo'n opmerking en ik sla je kapot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:09 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nou, jullie gaan weer lekker tekeer tegen elkaar![]()
[..]
kom dan jonge, verrekte kut!Wij gaan lekker tekeer met elkaar, lulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wij gaan lekker tekeer met elkaar, lulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Is ook zo'n beroep wat je doet als je niks kan.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
OMG, ik vind soms agenten al niet slim, maar je hoeft dus echt maar VMBO te hebben.
Ja.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
OMG, ik vind soms agenten al niet slim, maar je hoeft dus echt maar VMBO te hebben.
quote:
En zulke niet-snuggeren moeten dan "onze vriend" zijn.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is ook zo'n beroep wat je doet als je niks kan.
Ik zie van die mannetjes van de politie lopen door de stad, 2 naast elkaar. Ben ik gewoon net zo breed als die nerdjesquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En zulke niet-snuggeren moeten dan "onze vriend" zijn.
Is dat niet gewoon stadswacht ofzo? Die mogen niks.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zie van die mannetjes van de politie lopen door de stad, 2 naast elkaar. Ben ik gewoon net zo breed als die nerdjes
Ik heb het over de politie. Stadswacht zijn gewoon hangjongeren over de datumquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon stadswacht ofzo? Die mogen niks.
Die hebben toch ook een uniform aan.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb het over de politie. Stadswacht zijn gewoon hangjongeren over de datum
Vuilnismannen ook. Hell, zelfs bij de Macquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die hebben toch ook een uniform aan.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vuilnismannen ook. Hell, zelfs bij de Mac
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |