quote:
En je hebt hem nog?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vergat bij de Helftheuvel mijn fiets op slot te zetten.![]()
Klacht: hersenen die falen.
Ja gelukkig wel.quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel.Ik kwam er na een paar minuten achter dat de sleutel niet in mijn zak zat, dus nog redelijk snel, maar dat kan al te lang zijn.
dan heb je echt veel geluk gehadquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel.Ik kwam er na een paar minuten achter dat de sleutel niet in mijn zak zat, dus nog redelijk snel, maar dat kan al te lang zijn.
"de week is weer doormidden"quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:53 schreef BarrieButsers het volgende:
En het is alweer bijna donderdag.
De week is al om 12:01 uur doormidden gesneden.quote:
niet bijdehand doenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
De week is al om 12:01 uur doormidden gesneden.
Hoi vaginakabouterquote:
quote:
Dat ken ik. Uitstelgedragquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:46 schreef Augustus_Thijs het volgende:
nee dat dan weer niet, van een vergadering..
maar gister zat ik tot 3u snachts nog aan een paper te werken, dat is bijna net zo erg als een laat tentamen
Oh da's kut.. Al hoef je nu wel die andere niet meer voor te bereiden.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Lekker een presentatie moeten geven als je het verkeerde voorbereid hebt.. dat liep dus weer op niks uit
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Lekker een presentatie moeten geven als je het verkeerde voorbereid hebt.. dat liep dus weer op niks uit
Ik moest laatst denken aan die ene les bij economie met die wekkersquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik moest laatst denken aan die ene les bij economie met die wekkersBlijkbaar is die grap ook een keer uitgehaald bij een hoogleraar van me
Ja, heeeel grappigquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze vond het wel grappig toen he
Ze vond het serieus grappigquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, heeeel grappigVond het vooral geniaal hoe leuk Freanne het vond
![]()
![]()
Achteraf vond ze het misschien wel leuk, maar op dat moment kon ze er niet om lachen hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze vond het serieus grappigDat heeft ze mij nog verteld.
Freanne, wtf
Ja, dat wel. Later kon ze er wel om lachen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Achteraf vond ze het misschien wel leuk, maar op dat moment kon ze er niet om lachen hoor
Fréanne. Die hebben wij echt de halve les (wiskunde) uit moeten leggen dat N1 de tweede term is. Je weet die ding toch nog wel? N0 = 1e term, etc etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |