quote:Voorgaande topics:
LII
LI
XLV - XLIV - XLIII - XLII - XLI - XL - XXXVII - XXXVI - XXXV - XXXIV - XXXIII - XXXII - XXXI - XXX - XXIX - XXVIII - XXVII - XXVI - XXV - XXIV - XXIII - XXII - XXI - XX - XIX - XVIII - XVII - XVI - XV - XIV - XIII - XII - XI - X - IX - VIII - VII - VI - V - IV - III - II - I.
Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.
Tarieven voor normaal transport:
0 - 50kg > transport 29.- | etagekosten 10.-
50 - 100kg > transport 39.- | etagekosten 20.-
100 - 300kg > transport 59.- | etagekosten 30.-
300 - 500kg > transport 79.- | etagekosten 40.-
En elke volgende staffel van 200 kilo is +20.-
De voorwaarden bij IKEA Delft kunnen afwijken.
Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.
Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:Zondags- en speciale openingstijden
Bij een zondagsopening is IKEA open van 10-17 uur.
18 oktober
IKEA Amsterdam*, Breda, Delft*, Duiven, Haarlem, Utrecht
25 oktober
IKEA Amsterdam*, Delft*, Duiven, Eindhoven, Heerlen, Hengelo
1 november
IKEA Amersfoort, Amsterdam*, Breda, Delft*, Groningen, Utrecht
8 november
IKEA Amsterdam*, Delft*, Eindhoven
15 november
IKEA Amsterdam*, Delft*
22 november
IKEA Amsterdam*, Delft*, Eindhoven
* van 10-18 uur open
Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!quote:Vragen?
Anna staat iedere dag voor je klaar!
En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!
• IKEA Amsterdam: JC-Rags
• IKEA Barendrecht: kalinho
• IKEA Breda:
• IKEA Delft: Snarf
• IKEA Duiven: WebForce
• IKEA Eindhoven:
• IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003
• IKEA Heerlen: TimC
• IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in
• IKEA Utrecht: Memento-Mori
Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten![]()
Ja, die bedoel ik.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Weet je wat de maten ervan zijn? (schatting?)...
Bedoel je deze?
[ afbeelding ]
[...]
Die van die afbeelding?quote:
Bedankt. Jammer, weet je misschien waarom hij uit het assortiment is? Is een leuk ding,quote:Op donderdag 16 september 2010 19:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die van die afbeelding?
Die is helaas uit het assortiment en ook nergens meer verkrijgbaar... Sorry...
Het is/was de BERTBY vitrinekast. Geen idee waarom deze er niet meer is. Waarschijnlijk vonden de rangeontwikkelaars het niet meer in het assortiment passen...quote:Op donderdag 16 september 2010 19:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt. Jammer, weet je misschien waarom hij uit het assortiment is? Is een leuk ding,![]()
Weet je toevallig hoe hij heet?
En wat dat Besta-wandrek betreft, kunnen daar glazen deurtjes in?
Wat knap dat je dat allemaal weet.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het is/was de BERTBY vitrinekast. Geen idee waarom deze er niet meer is. Waarschijnlijk vonden de rangeontwikkelaars het niet meer in het assortiment passen...
Je kunt bij de BESTA kast ook deuren gebruiken inderdaad... de BESTA TOMBO vitrinedeuren -linkje-
Waar kijk je dan? OP BERTBY vind ik niks.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:50 schreef gargamel het volgende:
er staan er nog wel een paar op marktplaats.nl
Ik denk dat de CEO van IKEA net een paar bepaalde key-products weet te herkennen...quote:Op donderdag 16 september 2010 19:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat knap dat je dat allemaal weet.Ben je de CEO van IKEA?
weet je ook welke van de twee eruit is? ik kan er 1 overnemen en wil dan een nieuwe erbij kopen. zou jammer zijn als ik twee verschillende krijg te staan.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De ene is uit het assortiment en het andere is de vervanger...
Bedankt.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:03 schreef gargamel het volgende:
vhuis en inrichting - vitrinekasten - (zoekscherm) ikea
Ik ga er vanuit dat die van 89,95 de oude versie is, de 99,95 is de nieuwe versie...quote:Op donderdag 16 september 2010 20:40 schreef loecje het volgende:
[..]
weet je ook welke van de twee eruit is? ik kan er 1 overnemen en wil dan een nieuwe erbij kopen. zou jammer zijn als ik twee verschillende krijg te staan.
dankje, dan is het dus de oude die ik kan overnemen... ik zal eens kijken of deze misschien toch nog in de ikea staat (hij staat ook nog op internet dus k heb hoop) en anders gaat de koop over.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat die van 89,95 de oude versie is, de 99,95 is de nieuwe versie...
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:50 schreef Stansfield het volgende:
Even een vraag.
Verkoopt de ikea ook van die verhoogde taart borden.
Beete zoiets:
http://nl.123rf.com/photo(...)gegenereerde-3d.html
quote:Op zondag 5 september 2010 12:36 schreef Soulagement het volgende:
Ik heb ruim anderhalf jaar geleden het hoofdeind 'Manger' gekocht, maar die is inmiddels uit het assortiment. Kan ik toevallig (via de klantenservice?) nog wel aan de bijpassende montageschroefjes ed. komen?
Er staan geen onderdeelnummers in de handleiding. Deze onderdeeltjes nabestellen wordt dus erg moeilijk, danwel onmogelijk.quote:Op zondag 19 september 2010 12:53 schreef Soulagement het volgende:
Binnenkort verhuis ik eindelijk naar m'n mini-appartementje dus dat worden weer wat bezoekjes aan Ikea.
O, en ik had deze vraag in het vorige topic gesteld, anyone?
[..]
Thanks, dan moet ik zelf maar een constructie bedenken om 'm aan de muur te bevestigen.quote:Op zondag 19 september 2010 13:24 schreef Snarf het volgende:
[..]
Er staan geen onderdeelnummers in de handleiding. Deze onderdeeltjes nabestellen wordt dus erg moeilijk, danwel onmogelijk.
Misschien helpt het als je de keukendeurtjes droogt met een microvezeldoekje nadat ze je hebt afgenomen met een nat doekje?quote:Op zondag 19 september 2010 14:59 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb een keuken met zwarte hoogglans deuren van Ikea. Het probleem is dat k die deurtjs niet schoon krijg. Er blijven strepen op staan. Ik heb al Citronella gebruikt, gewoon water, Glassex en niets helpt. Wat kan ik het best gebruiken?
Lage prijs profiel denk ik, als het bij LAGAN staatquote:Op zondag 19 september 2010 20:09 schreef Dengaman het volgende:
Wat betekenen die gele prijzen als ik op Ikea.nl kijk?
Als ik bv de Ikea Lagan opzoek dan zie ik bij de keukenbladen ineens gele vlakken staan. Is dat omdat het in de aanbieding is of omdat het uit het assortiment gaat?
en dat houdt in?quote:Op zondag 19 september 2010 20:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Lage prijs profiel denk ik, als het bij LAGAN staat
Als het in het zelfbedieningsmagazijn ligt wel. Echter liggen niet alle producten daar en is er ook de mogelijkheid van een extern magazijn. Dan reken je een bon af, zeg je dat je transport wilt, en ga je naar de vervoersbalie.quote:Op zondag 19 september 2010 21:12 schreef Curiosity het volgende:
Als ik een bed aan zou schaffen bij Ikea, moet ik dan ook alles eerst zelf pakken, dus matrassen, ombouw, evt lattenodem ed, en dan omdat ik het niet kan vervoeren naar de vervoerservice brengen na de kassa?
Of hebben ze hier andere regels voor?
Wordt me nooit echt duidelijk als ik daar ben
Dat dat product het goedkoopste product is dat we hebben in die assortimentscatergorie...quote:
Super ! Dan weet ik genoeg ! Top !quote:Op zondag 19 september 2010 21:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat dat product het goedkoopste product is dat we hebben in die assortimentscatergorie...
Ik ben in China(Dalian) naar Ikea geweest en daar was het eigenlijk ook niet anders. Ik heb er vaak genoeg 's ochtends gegeten zoals een lekkere zalm-wrapquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:05 schreef Runselpink het volgende:
Ik ben in Zweden naar de Ikea geweest! Het is eigenlijk geen biet anders.
Ik heb me wel verbaasd over de Ikea van Hong Kong.quote:Op maandag 20 september 2010 15:27 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Ik ben in China(Dalian) naar Ikea geweest en daar was het eigenlijk ook niet anders. Ik heb er vaak genoeg 's ochtends gegeten zoals een lekkere zalm-wrap
http://www.ikea.com/ms/nl(...)line_catalogues.htmlquote:Op maandag 20 september 2010 17:51 schreef Pollewoppie het volgende:
kan ik ergens ouwehoeren dat ik nog geen gids heb gehad??
Dat de tpg mijn voorlopig koopcontract kwijt maakt is tot daar aan toe maar don't fuck with mijn IKEA-gids
Nee, de artikelen in de catalogus zijn speciaal ingekocht voor deze aanbieding. Daarom ook echt OP=OP. Deze artikelen kunnen niet meer door de vestigingen besteld worden of zo.quote:Op maandag 20 september 2010 18:14 schreef Marloes het volgende:
Vanaf morgen is de Martorp hoekcombinatie 3 dagen in de aanbieding.. Ik wil 'm heel graag hebben, alleen kan ik nergens vinden wat de afmetingen van het pakket zijn?! Zo kan ik ook niet weten of hij in de auto past
Heeft iemand ook een idee of deze bank vast in het assortiment komt? Ik snap het niet helemaal namelijk, hij staat alleen in de gids, niet op internet...
Volgens mij heb ik een gat in de markt gemist. Al die IKEA gidsen die onlangs allemaal op de grond lagen in de galery waar ik woon, die had ik moeten oprapen en voor kleine vergoeding door kunnen sturenquote:Op maandag 20 september 2010 19:31 schreef E.T. het volgende:
Ik baal dat ik ook nog steeds geen gids heb ontvangen
Ja hoor al een tijdje...quote:Op maandag 20 september 2010 20:05 schreef k-pasa het volgende:
Zijn de witte vierkante LACK wandplankjes al te koop in de winkel? Ik zie ze in de nieuwe catalogus op pag.78 staan (nr3, art.nr. 501.036.18) maar kan ze online nergens vinden !? Alleen de rode en zwarte variant...
Nog nooit van dit probleem gehoord... maar klinkt als een kapotte schroef. Wel opvallend dat het bij al je planken is...quote:Op maandag 20 september 2010 20:13 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Willen jullie even naar dit topic kijken: Lack-plank (Ikea) demonteren!?!?!
Thanks
ow god...quote:Op maandag 20 september 2010 22:06 schreef PteV het volgende:
Vanaf morgen werk ik sowieso voor 5 weken bij de telefonische helpdesk van Ikea
De kans is heel groot dat ze dat hebben staan daar. Maar garanderen kan niemand dat...quote:Op maandag 20 september 2010 22:08 schreef Fixers het volgende:
Is er een standaard in opstellingen in de Ikea winkels?
Ik overweeg een Liatorp boekenkast (artikelnummer: 00116595) met hoge deuren (artikelnummer:60173069). Maar wil deze combi graag in het echt zien. Kan dat in Breda?
Als je deze bedoelt, die verkopen ze echt wel bij de Gamma, Praxis, Lenta, Karwei, Handyman.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:51 schreef Whiskers het volgende:
Weet iemand toevallig of die ijzeren plankdragers/pennetjes van de Billy en Bennokasten ook los verkrijgbaar zijn bij bouwmarkten? De Gamma heeft ze niet... Het bonnetje van mijn cd-/boekenkasten is niet meer te vinden en best oud, dus bij de 'ontbrekende onderdelenservice' gaat het ook niet lukken. (En ik heb er 12 nodig)
Die jaquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:59 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Als je deze bedoelt, die verkopen ze echt wel bij de Gamma, Praxis, Lenta, Karwei, Handyman.
[ link | afbeelding ] (klik voor andere dragers)
Die kan je voor gratis geld uit de onderdelenkast plukken tegenover de transport-/ retourbalie.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:59 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Als je deze bedoelt, die verkopen ze echt wel bij de Gamma, Praxis, Lenta, Karwei, Handyman.
[ link | afbeelding ] (klik voor andere dragers)
Twee APPLAD zwarte bovenkastjes op pootjes, met zo te zien drie lades. Ik gok 60 cm. breed. Met APPLAD zwarte zijpanelen en een PRAGEL steenpatroon zwart werkblad.quote:Op dinsdag 21 september 2010 06:55 schreef static het volgende:
http://onlinecatalogue.ikea.com/2011/range_brochure_kitchen/NL/
Dat zwarte kastje aan de rechterkant op pagina 5, welke is dat?
Sjorren. Eventueel met een tangetje. Of met een vork (stekker uit de lamp!).quote:Op maandag 20 september 2010 22:40 schreef Mpdrichel het volgende:
Ik denk dat dit de beste plek is om het te vragen dus vraag ik het hier.
Ik heb hier een FLYGEL lamp van Ikea waar het lampje van kapot is.
Ik heb nu een nieuw lampje gekocht (OSRAM Halopin 25 Watt, zo'n lampje zat er ook in) , maar ik krijg met geen mogelijkheid het oude lampje eruit.
Alles er omheen heb ik los kunnen halen, maar het lampje is met geen mogelijkheid uit de "fitting" te krijgen.
Wel kan ik hem ietsje omhoog schuiven zodat hij los lijkt, maar eruit krijg ik hem niet.
Dus... hoe krijg ik het lampje eruit?
Ow ja,
De lamp
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40079195
Bij ons heet hij "bruinzwart". Materialen Lijst: massief berken, Beits, Blanke acryllak. Ik durf te gokken dat het ding echt bruinzwart is, en niet pikzwart.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:29 schreef Wokkel het volgende:
Als er iemand toevallig de breedte weet van de zwarte rand van de Fjallstra lijst 30x40cm? Is die rand echt zwart?
[ afbeelding ]
In Delft kon ik deze lijst niet vinden daarom vraag ik het hier even.
"Waarom komen er dan zo weinig lekkere vrouwen?"quote:
Vroegah wel, nu helaas niet meer...quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:51 schreef Whiskers het volgende:
En... is de bekleding voor een pallbo voetenbankje los te koop? Vroeger volgens mij wel? Ik kan het niet herleiden op de site...
Ok bedankt. Heb wel eens zo'n lijst gekocht maar die is wel zwart..en nu niet meer te vinden bij Ikeaquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:35 schreef Snarf het volgende:
[..]
Bij ons heet hij "bruinzwart". Materialen Lijst: massief berken, Beits, Blanke acryllak. Ik durf te gokken dat het ding echt bruinzwart is, en niet pikzwart.
Omdat er alleen te dikke tienermeisjes lopen, die een kinderwagentje voortduwen met een halfbloedje erin,quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:36 schreef Snarf het volgende:
[..]
"Waarom komen er dan zo weinig lekkere vrouwen?"
Had gehoopt dat het simpel zou zijn, krijg maar 355 hits op 'APPLAD '.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:06 schreef Snarf het volgende:
[..]
Twee APPLAD zwarte bovenkastjes op pootjes, met zo te zien drie lades. Ik gok 60 cm. breed. Met APPLAD zwarte zijpanelen en een PRAGEL steenpatroon zwart werkblad.
http://onlinecatalogue.ikea.com/2011/range_brochure_kitchen/NL/quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:50 schreef static het volgende:
[..]
Had gehoopt dat het simpel zou zijn, krijg maar 355 hits op 'APPLAD '.
Gross.quote:
Al sla je me dood. Wat je overigens niet moet doen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:14 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Ok bedankt. Heb wel eens zo'n lijst gekocht maar die is wel zwart..en nu niet meer te vinden bij IkeaWeet je ook hoe breed dat latje is?
Uit het assortiment?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
He verdorie, ik was aan het sparen voor een Vaxholm bank, is die lijn uit het assortiment. Enig idee waarom? Ik kan wel een reden bedenken: eeeeerg duur. Maar wel mooi qua lijnen en goed zit/ligcomfort.
Ik hoop maar dat er ooit iets soortgelijks terug komt, want bij de huidige banksystemen vind ik niks dat mij kan bekoren.
Ik ga dit morgen even voor je nakijken...quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Yup, mevrouw (in Utrecht) heeft me zelfs het scherm laten zien met allemaal x-jes en zei: ze zijn vergeten het van internet te halen.
Maare, dat is dus niet zo?
ik denk gister meer nog dan vandaagquote:Op woensdag 22 september 2010 23:03 schreef Adelante het volgende:
En wa het vechten om er eentje te krijgen vanochtend? details willen we!!
allern glaasje en bon is voldoendequote:Op woensdag 22 september 2010 23:42 schreef SV-tje het volgende:
Een vraagje voor de medewerkers:
Ik maakte net de doos van de Kryssbo wandlamp open http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10069145
Nu blijkt één van de glaasjes kapot. Het probleem is dat we deze lamp al maanden geleden hebben gekocht omdat we wilden weten hoe groot de inbouwdoos moest zijn. Kan ik met alleen dit glaasje (zit nog in het beschermende zakje) terug of moeten we met heel de lamp (die verder al is aangesloten) terug?
Geen ideequote:Op woensdag 22 september 2010 22:42 schreef Bartjebart het volgende:
Gefeliciteerd
Zijn de beide delen ook echt in dezelfde kleur?
Let dan even op dat je een Maestro Logo op je bankkaart hebt:quote:Op donderdag 23 september 2010 09:10 schreef Jack. het volgende:
Vraagje:
Kan ik in IKEA Breda betalen met een Belgische betaalkaart of moet ik dan cash betalen ?
En nog eentje:
Geldt de IKEA Family Card uit Belgie ook in Nederland ?
29 op voorraad volgens voorraadsysteemquote:Op donderdag 23 september 2010 11:12 schreef SolidasRock het volgende:
Is de kleine broertje van Maskros al in Delft gesignaleerd?
Hoe zie je dat? Ik heb al op de site van IKEA gekeken, daar vind ik alleen de grote variant van Maskros maar de kleine variant is niet te vinden? Heeft ie een andere naam of zo?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
29 op voorraad volgens voorraadsysteem
Ik zag hem al wel in Duiven liggen/hangen.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:12 schreef SolidasRock het volgende:
Is de kleine broertje van Maskros al in Delft gesignaleerd?
Heet ie ook Maskros? Wat is zweeds voor groot en klein?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zag hem al wel in Duiven liggen/hangen.
op werk gekeken, de grote heet ikea ps maskros, kleine alleen maskrosquote:Op donderdag 23 september 2010 11:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoe zie je dat? Ik heb al op de site van IKEA gekeken, daar vind ik alleen de grote variant van Maskros maar de kleine variant is niet te vinden? Heeft ie een andere naam of zo?
quote:Op donderdag 23 september 2010 09:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Met maestro kun je gewoon Pinnen. Ja kun je gebruiken, moet t nr alleen ingetikt worden op de kassa ipv dat die geswiped wordt.
Ok, bedankt!quote:Op donderdag 23 september 2010 11:05 schreef Fixers het volgende:
[..]
Let dan even op dat je een Maestro Logo op je bankkaart hebt:
[ afbeelding ]
Je zal je kaart door de magneetlezer moeten halen. De laatste keer dat ik in de Ikea Breda was hadden ze de chip-insteeksleuven nog afgeplakt. De EMV chip wordt in Nederland voor gewone betalingen nog nauwelijks gebruikt in tegenstelling tot het belgische bancontact.
Dat is goed nieuws voor mijn vriendin. Zij wilt de ps maskros heel graag maar ik heb met moeite haar ervan kunnen weerhouden. De kleine maskros vind ik nog wel acceptabel. Thnxs !quote:Op donderdag 23 september 2010 12:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
op werk gekeken, de grote heet ikea ps maskros, kleine alleen maskros
Nee, die 'voorwaarde' ken ik ook niet wat betreft stellingkasten of wat dan ook...quote:Op vrijdag 24 september 2010 07:52 schreef patatmetfriet het volgende:
Klaag en bitch!
Alle Antonius-mandjes/rekjes zijn nu ineens wit?! Ik heb een half systeem in grijs, dat ziet er toch niet uit?!
Is hier niet wat voor te regelen, net als wanneer ze je stellingkast uitfaseren, dat je het mag vervangen?
![]()
Wanneer je de keuken besteld moet er een aanbetaling gedaan worden ter waarde van 50% van de totaalprijs van je maatwerkblad. Het restant van de keuken moet OF betaald worden per overboeking zodra de keuken bij de transporteur staat OF gepind worden bij aflevering.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:43 schreef Pollewoppie het volgende:
Hoe zat het ook al weer met keukens?
Ik wil volgende week een keuken bestellen maar de betaling tegelijk met het passeren van de hypotheekakte doen (5 november) maar hoe zit het dan met de levertijd?
de ANSSI barkrukken zijn helaas recent vervangen voor de STIG barkruk...quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:43 schreef Tink89 het volgende:
Zo, nieuw op het Forum *eigenlijk alleen maar om hier mijn vraag te kunnen stellen, maar lees al een hele tijd mee, hoor*
De Anssi barkruk (74 cm) is die ergens te krijgen? De site zegt van niet, maar hij staat wel gewoon nog online en we willen hem echt heel graag hebben
Cheers!
hier het hele filmpjequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:44 schreef Bartjebart het volgende:
Ze hebben in GB zelfs een IKEA Cat-alogue
En een schattig filmpje op de homepage: http://www.ikea.com/gb/en/
Keukenkastjes kun je toch wel direct meenemen ?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wanneer je de keuken besteld moet er een aanbetaling gedaan worden ter waarde van 50% van de totaalprijs van je maatwerkblad. Het restant van de keuken moet OF betaald worden per overboeking zodra de keuken bij de transporteur staat OF gepind worden bij aflevering.
Wanneer we nu de keuken voor je zouden bestellen is de levertijd ongeveer 3 a 4 weken...
De rompjes ongetwijfeld wel, sommige deurtjes gaan op bestelling.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:10 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Keukenkastjes kun je toch wel direct meenemen ?
Ik ga straks naar Haarlem
Veel succes met het in elkaar zetten.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:39 schreef Jack. het volgende:
Vandaag mijn slaapkamer gaan halen in Ikea Breda
Malm bedframe + nachtkastjes, lodingen lattenbodems en een pax malm kleerkast 236x200.
Ingepakt ziet dat er zo uit:
[ afbeelding ]
Moet nog even wachten met uitpakken en knutselen aangezien ik nog werken aan het uitvoeren ben in de slaapkamer.
Kan 20% korting krijgen op die witte, als ik mijn grijze inlever... Vind het niet echt een denderende deal, dus ik denk dat ik maar gewoon op marktplaats ga snuffelen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee, die 'voorwaarde' ken ik ook niet wat betreft stellingkasten of wat dan ook...
Het risico bestaat simpelweg gewoon bij IKEA altijd helaas...
voorwaarde dat je de bon nog hebt waarop de familypas is gescand en in de verpakking inderdaadquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:59 schreef SolidasRock het volgende:
Volgens een foldertje van Ikea Family mag ik elk product terugbrengen dat ik al langer dan 3 maanden heb? Voorwaarden waren dat ik een familypasje heb en dat het nog in verpakking zat? Begrijp ik dat goed?
Hehe, nee er moet nog iemand bij en ik heb liever dat die naast me ligt dan onder of boven mij (bij 't slapen danquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:43 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Veel succes met het in elkaar zetten.
Geen stapelbed?
ik heb al heeeel stiekem wat dingen gespot aan de kassa, echt van die dingen die niet heel erg duidelijk kerst zijn maar aan de naam en alles toch duidelijk genoegquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:50 schreef E.T. het volgende:
Wanneer komt eigenlijk de kerstcollectie in de winkels?
wd40quote:Op zondag 19 september 2010 14:59 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb een keuken met zwarte hoogglans deuren van Ikea. Het probleem is dat k die deurtjs niet schoon krijg. Er blijven strepen op staan. Ik heb al Citronella gebruikt, gewoon water, Glassex en niets helpt. Wat kan ik het best gebruiken?
Gaat niet lukken helaas, heb het geprobeerd met mijn kleine slaapkamer TV'tje en dat kantelde al.quote:Op zondag 26 september 2010 09:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Haaaaaaaaaaai Ikeakenners!
Nav dit (Draaiplateau TV) topic, kwam BrandX met de volgende suggestie: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90074483
Weet iemand of dit ding ook geschikt is om een 5000 kilo zwarte tv op te zetten en mee te draaien? Of overlijdt het ding wanneer je hem zwaarder belaad dan met een pot nutella, een pak hagelslag en een blok kaas?
het zijn de poten voor de boxspring zeg maar, komt alleen nog een poot in t midden, op de boxspring kun je dan een matras of een dekmatras leggenquote:Op zondag 26 september 2010 13:46 schreef Hopey het volgende:
Hello, ik heb mijn oog laten vallen op de rebbenes onderstel.
[ afbeelding ]
Alleen ik snap niet zo goed hoe dat ding werkt. Op de website staat dat het voor 160 cm brede binnenveringsbedden en matrasbodems in de SULTAN serie is. Uit het plaatje kan ik afleiden dat er alleen 1 matras op ligt plus topper.
Betekent het dan dat ik ook alleen een binnenveringsbed kan gebruiken? Zo ja, waar ligt het matras dan op? Er wordt namelijk nergens vermeld dat het ding een lattenbodem nodig heeft.
Of moet ik 2x een matrasbodem van 80 x2 en poten kopen en daarop dan het binnenveringsmatras leggen? Dus dat het eigenlijk een boxspringombouw is.
Alavast bedankt!
Wanneer je een maatwerkblad besteld kun je het blad dieper bestellen dan de keukenkastjes. Bladen met een oversteek tot 30cm hoeven niet ondersteund te worden, bij 30cm of meer moet je extra (bijvoorbeeld UTBY) barpoten gebruiken. [barkruk 63cm]quote:Op zondag 26 september 2010 13:13 schreef Adelante het volgende:
Weet een van de keuken specialisten hoe je precies zo'n bar maakt, zijn dat de Utby barpoten of het hele onderstel? En is er geen andere oplossing meer voor een bar mogelijkheid aan je keukeneiland?
[ afbeelding ]
Dank!quote:Op zondag 26 september 2010 14:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wanneer je een maatwerkblad besteld kun je het blad dieper bestellen dan de keukenkastjes. Bladen met een oversteek tot 30cm hoeven niet ondersteund te worden, bij 30cm of meer moet je extra (bijvoorbeeld UTBY) barpoten gebruiken. [barkruk 63cm]
Ook kun je ervoor kiezen een verhoogde bar te plaatsen, je kunt hiervoor de CAPITA consoles gebruiken. Je plaatst dan een keukeneiland en daarop plaats je met die consoles een extra blad. [barkruk 74cm]
Wij hebben geen UTBY poten die geschikt zijn voor hogere keukeneilanden...quote:Op zondag 26 september 2010 14:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dank!
Maar... Wij willen graag een hogere werkhoogte, door de 21cm plint en hoger stenen werkblad. Is dan een oversteek van meer dan 30cm mogelijk of is daar geen ondersteuning voor beschikbaar? Ik zou evt tegen de muurzijde nog een passtuk eronder kunnen monteren voor extra stevigheid, denk ik...
Duivenquote:Op zondag 26 september 2010 14:38 schreef Adelante het volgende:
Mwoah, niet echt de mooiste oplossing met zo'n poot.Is het wel mogelijk het blad door te laten lopen tot op de grond, zoals bij de oude GIMAN serie, dat je geen bedekkingspaneel gebruikt maar daar dus helemaal werkblad (ombouw) hebt en dus je oversteek rust op je werkblad
Ik moet eens gaan keukenshoppen in Duiven, geloof ik, er is veel veranderd...
oproep voor bhv/ehbo zeg maarquote:Op zondag 26 september 2010 17:22 schreef wiebelaar het volgende:
Oeh, hier zitten vast zoveel IKEA kenners dat ze mij wel kunnen vertellen wat code 500 in het invalidetoilet is?
de STIG barkrukken horen bij het assortiment dat in Oktober officieel gestart wordt. Vanaf dat moment zullen ze naar verwachting ook op internet verschijnenquote:Op zondag 26 september 2010 21:00 schreef Tink89 het volgende:
Txs voor de info over de Anssi... ze barkruk waardoor deze "vervangen" wordt, kan ik alleen nergens vinden. Ligt dat aan mij?
Overigens krijg ik woensdag de sleutel van m'n nieuwe huis... van 30 m2 naar 120 m2: jeeeej*heb geen meubels die niet van Ikea zijn, dus ga lekker shoppen om alles uit te breiden*
Xx
Hoeveel heb je er 2e hands nog voor betaald als ik vragen mag?quote:Op zondag 26 september 2010 21:28 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
M'n Martorp IKEA hoekbank vandaag opgehaald (tweedehands).
Goed bankje opzich, zitting is wat kort en de bank wat hard, maar da's nieuwigheid. En voor dat geld
nee, filialen leveren onder elkaar niet uitquote:Op maandag 27 september 2010 13:13 schreef bevebe het volgende:
Na het zoeken in de verschillende Ikea topics het antwoord zo snel niet kunnen vinden..
Kan iemand me vertellen of ik artikelen die in Hengelo niet op voorraad zijn via een ander filiaal van Ikea naar Hengelo kan krijgen??
Hetgeen ik graag zou hebben is het volgende:
Plank voor in de keuken (zelfde als keukenblad)
¤90,-quote:Op zondag 26 september 2010 23:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er 2e hands nog voor betaald als ik vragen mag?
Waarom werd dat ding nu alweer verkocht dan?quote:Op maandag 27 september 2010 14:42 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
¤90,-![]()
Gloednieuw, niet op gezeten en vorige week dinsdag gekocht.
ow ja je hebt groot gelijkquote:Op maandag 27 september 2010 16:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ze hebben 'm gebruikt om foto's te maken (huis stond nl. te koop)
Dus ja ik dacht, da's een mooi koopje.
Ben benieuwd, ga over twee weken shoppen... eerst verven, vloer leggen en me over de pistachegroene keuken van de vorige eigenaren heen zettenquote:Op zondag 26 september 2010 23:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
de STIG barkrukken horen bij het assortiment dat in Oktober officieel gestart wordt. Vanaf dat moment zullen ze naar verwachting ook op internet verschijnen
Hier misschien?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:59 schreef janeway het volgende:
Hallo
Ik dacht dat ik ooit eens gezien had op de site van Ikea dat je gebruiksaanwijzingen kon downloaden.. Nu is het iig niet meer zo (of ik kan het niet vinden) Maar weet iemand een site oid waar ik een gebruiksaanwijzingen van een Lo bed kan downloaden?
euh tja kon zijn tochquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:07 schreef Adelante het volgende:
Gebruik van een bed leggen ze meestal niet uit bij IKEA, misschien moet je zoeken op montagehandleiding
En tnxquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:08 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Hier misschien?
http://www.ikea.com/ms/en(...)_instructions_L.html
nope doorgaans niet. je kan t proberen maar geef t weinig kans om eerlijk te zijn, ikea doet al heel veel met goede doelen en werkt dus minimaal mee aan dit soort acties maar dan moet je het net treffen met de welwillendheid van de storemanagerquote:Op woensdag 29 september 2010 21:55 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb een beetje een aparte vraag voor de Ikea-medewerkers hier...
Ik was vandaag in de Ikea Haarlem, en daar lagen fleece-kleedjes voor 1,49... Nu willen we met een groep FOK!kers uit F&F naar het Dierenthuis (opvanghuis voor oude/zieke dieren waar ook eens een asielactie voor geweest is), en zij hebben altijd behoefte aan onder andere fleece kleedjes.
Ik vroeg me af of er een mogelijkheid is om aan de filiaalmanager te vragen om bijvoorbeeld 100 van die kleedjes voor 100 euro te krijgen? Doet de Ikea aan een soort van kwantum-korting voor goede doelen? Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag.
Okee, ik ga het in elk geval proberen,maar weet dus dat ik weinig kans hebquote:Op woensdag 29 september 2010 22:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nope doorgaans niet. je kan t proberen maar geef t weinig kans om eerlijk te zijn, ikea doet al heel veel met goede doelen en werkt dus minimaal mee aan dit soort acties maar dan moet je het net treffen met de welwillendheid van de storemanager
Ja dat kan. Je kan een aparte ovenlade met een kleiner frontje (9,4 cm) kopen voor onder de oven, beugels om een oven op te monteren zijn te krijgen in een bouwmarkt.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:14 schreef Fixers het volgende:
Ik heb een ikea keuken van de vorige bewoners. Nu willen we op termijn een grotere oven. Is het mogelijk om in een gewone onderkast met twee lades een oven te plaatsen? (als je de lades en geleiders eruit zijn uiteraard).
Ik heb zoiets eerder geprobeerd toen ik er zelf nog werkte. Dit wordt niet gedaan, IKEA selecteert zelf een aantal goede doelen en dit is ook het enige waar ze aan doneren.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:55 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb een beetje een aparte vraag voor de Ikea-medewerkers hier...
Ik was vandaag in de Ikea Haarlem, en daar lagen fleece-kleedjes voor 1,49... Nu willen we met een groep FOK!kers uit F&F naar het Dierenthuis (opvanghuis voor oude/zieke dieren waar ook eens een asielactie voor geweest is), en zij hebben altijd behoefte aan onder andere fleece kleedjes.
Ik vroeg me af of er een mogelijkheid is om aan de filiaalmanager te vragen om bijvoorbeeld 100 van die kleedjes voor 100 euro te krijgen? Doet de Ikea aan een soort van kwantum-korting voor goede doelen? Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag.
Dat family blaadje is meestal een mix van IKEA artikelen en eigen bezittingen, dus ik denk dat die vogels niet verkocht worden. Tsjielpppquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:13 schreef tliciouz het volgende:
Afgelopen woensdag was ik bij iemand die het ikea family blaadje binnen gekregen had. Daar stond een foto in van een woonkamer met een bank waar schilderijen boven hingen, op dat schilderij was een afbeelding te zien van vogels. Ik kan het niet meer precies uitleggen maar weet iemand of ze verkrijgbaar zijn?
Wel ik weet het zeker. Ziet er precies uit als een typisch ikea schilderij.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat family blaadje is meestal een mix van IKEA artikelen en eigen bezittingen, dus ik denk dat die vogels niet verkocht worden. Tsjielppp
Dan moet het te vinden zijn op de site toch?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wel ik weet het zeker. Ziet er precies uit als een typisch ikea schilderij.
Die mensen wonen allemaal in Zweden he, daar lijkt alles IKEAquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wel ik weet het zeker. Ziet er precies uit als een typisch ikea schilderij.
Kon het zo snel niet vinden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan moet het te vinden zijn op de site toch?
Nee das absoluut niet waarquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die mensen wonen allemaal in Zweden he, daar lijkt alles IKEA
Oh dat is hem ja!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:28 schreef loecje het volgende:
ze staan gewoon online hoor
http://www.ikea.com/ms/nl(...)y-live-magazine.html
zomer 2010 ; pagina 41 had ik deze gevonden.
en het is idd meterwaren van de ikea http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90150919 (en dan zwart/grijs kiezen)
quote:
Dat is echt zo oneerlijk :pquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]Jawel...
Als je in Duitsland of Groot Brittanie woont tenminste... In Nederland helaas (nog) niet...
Ik denk binnenkort.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:44 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Dat is echt zo oneerlijk :p
Iemand enig idee wanneer die barkruk stig (ofzoiets) op de website komt? We gaan over twee weken shoppen en ben ondertussen echt supernieuwsgierig
Heb je 'm al?quote:Op woensdag 29 september 2010 08:51 schreef Marloes het volgende:
Mn bank wordt vandaag bezorgd maar er staat nog steeds geen tijd op de site
Woon nog niet op het adres waar de bank bezorgd gaat worden, dus ik hoop maar dat ze nog niet zijn geweest. Ben nu met Ikea aan 't bellen..
Heb bij de transportbalie overigens wel gevraagd of ze mij, de bezorgers, 20 minuutjes voordat ze er ongeveer zullen zijn willen bellen...
Dus als het tot een tweede levering moet komen, ga ik daar echt niet voor betalen!
Zie ik daar inbusboutjes?quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:12 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]DUKTIG speelgoed gereedschapset
De betaalservice is in de winkel aan te vragen. Je beantwoordt wat vragen op een computer en krijgt meteen een uitslag (ja, nee, even wachten). Je contract is op te halen bij IKEA Business, waar ze nog wat kopietjes van legitimatiebewijzen en bankpasjes maken. Daarna krijg je je contract (= waardepapier) en kun je er bij de kassa mee afrekenen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:31 schreef FdT het volgende:
Heeft iemand hier eigenlijk ervaring met de betaalservice van IKEA, het IKEA 10plan? Leek me, voor de wat grotere bedragen, wel een vrij schappelijke betaalservice.
Kun je dat ter plekke afsluiten?
Dat zit als het goed is bij je koelkast...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:23 schreef iekepieke het volgende:
pfff, ben nu ook bezig met een Ikea keuken, gaat eigenlijk allemaal best soepeltjes. Alleen een half uur zitten frotten om te kijken hoe ik een lade er ook weer uit kan halen.
Verder zie ik nergens een beschrijving hoe de koelkast kan vastmaken aan het frontje. Tis zo'n schuif systeempje. Iemand een voorbeeldje hiervan?
Nee, helaas niet...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:32 schreef Mixende_match het volgende:
net weer catalogus bekeken,echt leuke dingen! haha
alleen vraagje over de forhoja bovenkast. zijn daar ook deurtjes voor te krijgen?
Helaas niet gevonden, is deze ergens nog op te vragen? Op de ikea site krijg ik um niet gevonden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat zit als het goed is bij je koelkast...
Vreemd... Je zou kunnen bellen met het 0900 nummer, in het keuzemenu kun je aangeven dat je een vraag hebt over een apparaat, voer je artikelnummer in en je wordt doorverbonden naar Whirlpool. Zij kunnen je deze via de mail toesturen...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:48 schreef iekepieke het volgende:
[..]
Helaas niet gevonden, is deze ergens nog op te vragen? Op de ikea site krijg ik um niet gevonden.
Ja hoor...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:56 schreef loecje het volgende:
vraagje.
voor terugbrengen en ruilen heb je 90 dagen en onbeperkt met ikea family.
is dat ook zo met de actie producten die 3 dagen te koop zijn?
Je kan toch alleen producten terugbrengen die nog in het assortiment zitten?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja hoor...
Uitgesloten zijn alleen planten/stoffen per meter/maatwerkwerkbladen/lampen (geloof ik)...
Want?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:33 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Je kan toch alleen producten terugbrengen die nog in het assortiment zitten?
Binnen 90 dagen (en family leden zelfs altijd) moeten ze het terugnemen hoor...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:53 schreef JohnB52 het volgende:
Dat weet ik niet, maar ik had laatst wat teruggebracht, wat ik al wat langer in huis had, en dat mocht alleen terug als ze dat nog in het assortiment hadden. Waarschijnlijk omdat ze het dan weer opnieuw kunnen verkopen. Ik denk dat als je een kastje terugbrengt dat al tijdje niet meer in assortiment zit, ze dat niet terugnemen...
maar in de voorwaarden staat dat je 90dagen hebt om te ruilen. of met ikea family oneindigquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:53 schreef JohnB52 het volgende:
Dat weet ik niet, maar ik had laatst wat teruggebracht, wat ik al wat langer in huis had, en dat mocht alleen terug als ze dat nog in het assortiment hadden. Waarschijnlijk omdat ze het dan weer opnieuw kunnen verkopen. Ik denk dat als je een kastje terugbrengt dat al tijdje niet meer in assortiment zit, ze dat niet terugnemen...
wel als je family lid bent... en de bon nog hebt en zo...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:53 schreef JohnB52 het volgende:
Bij de meeste artikelen wel ("HENRIKSDAL stoelovertrek alme naturel", "HENRIKSDAL stoelovertrek idemo beige" etc.), bij een enkele ("BYGEL bakje, div. kleuren") niet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:44 schreef Jack. het volgende:
Als je een productcode hebt, kan je dan terugvinden welke kleur dit is, of zit deze informatie niet verwerkt in de productcode ?
Danku! Dan weet ik waar ik met verzenden rekkening moet houden.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Zelf in elkaar zetten, 1 pakket.is t frame, .de.andere 2 zijn de (glas)platen die daarin komen
Voor het eerst bij IKEA?? Hoe oud ben jijquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:04 schreef PimD het volgende:
Gisteren voor het eerst bij een IKEA binnen geweest. Wat een geniale winkel, ik zou er zo kunnen wonen. Binnenkort nog een keer terug om spullen te bestellen/kopen
Volgens mij kan een deur uberhaupt niet draaien als ie strak tegen de muur zit, dus gaat het niet om de handgreepquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:24 schreef keko het volgende:
Ik ben bezig mijn Ikea keuken te bouwen. Nu zegt de Ikea keukenplanner dat als je de koelkast tegen een muur plaatst, je vijf cm speling moet hebben. Is dat alleen maar bedoelt zodat je de deur goed open kan doen (dat de greep niet tegen de muur komt)? Ik plaats hem nl. tegen een kort muurtje, dus ik verwacht niet dat ik daar problemen mee ga krijgen.
salontafel? is het niet gewoon een tv-meubel? welke afmetingen had het ding?quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:58 schreef Waterdruppel het volgende:
Hallo,
Kan iemand mijn helpen aan de montage tekening van de kaxas salontafel?
Tijdens mijn verhuizing heeft me vader hem gedemonteerd.
Ik wil hem graag weer monteren, maar kan de montage tekening nergens meer vinden![]()
Heb al wel op de site van Ikea gekeken, maar helaas geen montage tekening.
Alvast bedankt.
Groetjes Waterdruppel.
Aangezien je het ding niet hoeft te monteren zijn de verpakkingsmaten (plus wat karton o.i.d.) de buitenmaten:quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:42 schreef Nora.. het volgende:
Weet iemand heel toevallig de verpakkingsmaten van een KIVIK tweezitsbank? Die staat niet volledig op de website.
Ja. Die kleur noemen wij trouwens "antiekbeits".quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:45 schreef Jack. het volgende:
Zijn de codes hetzelfde in Belgie en Nederland ?
De code waar ik de exacte kleur van wil weten is 000.875.31 (uit Belgie) en is 4 jaar oud.
Gaat om meubel dat nog in verpakking zit en dat ik verkoop, maar wil verpakking liever niet openmaken ivm verkoopwaarde.
Dat deze niet open blijft staan komt omdat de kast voorover of achterover hangt, of omdat het deurtje scheef erin hangt. Deze kun je stellen met de stelschroeven in de schanieren. Zet anders je kast eerst waterpas..quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:36 schreef 4pp3l het volgende:
Ik heb een vraagje over de horizontale faktum bovenkast, deze dus: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S09810048
De deurtjes vallen heel mooi rustig dicht, alleen blijven ze niet openstaan. Ik dacht toch echt gezien te hebben in de winkel dat als je ze open zet dat ze dan open blijven staan. Maar dat doen ze bij mij dus niet. Er staat verder ook niks in de handleiding, alleen hoe je een schroefje moet draaien zodat hij makkelijker open gaat. Dit is best irritant momenteel aangezien je nu maar 1 hand hebt om iets erin te zetten, want met je andere hand moet je het deurtje open houden...
Is er nog een apparte deurstopper ofzo te koop? Of ik heb iets verkeerd gemonteerd? Of kijk ik gewoon over iets doms heen?
Dat kan, maar dan heet het werkblad wel PERSONLIG berken, en heeft het een week of 4 levertijd. En de bij maatwerk behorende prijs voor het inbouwen van de spoelbak en sowieso de duurdere meterprijs.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:51 schreef polar33 het volgende:
Ik heb een vraagje over de houten keuken bladen van IKEA. Is het mogelijk om een verzonken spoelbak te krijgen i.c.m met een NUMERÄR berken blad? Ik kan het namelijk nergens vinden op de site, ik kan het ook niet aangeven in de keukenplanner.
Wat is kort? De hoofdredenen voor het passtuk van 5 cm. zijn inderdaad het geheel open kunnen slaan van de deur (en zo makkelijk je groentenbakjes en glasplaatjes uit de koelkast kunnen halen) en het mogelijk beschadigen van de zijkant van de deur bij het openen (in geval van verkeerd afgestelde deuren o.i.d.)quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:24 schreef keko het volgende:
Ik ben bezig mijn Ikea keuken te bouwen. Nu zegt de Ikea keukenplanner dat als je de koelkast tegen een muur plaatst, je vijf cm speling moet hebben. Is dat alleen maar bedoelt zodat je de deur goed open kan doen (dat de greep niet tegen de muur komt)? Ik plaats hem nl. tegen een kort muurtje, dus ik verwacht niet dat ik daar problemen mee ga krijgen.
Kan je morgen aub een keertje kijken of er ook kleurinfo over terug te vinden is ?quote:
Ja het kan ook een tv meubel zijn, maar hij was wel laag.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:00 schreef Snarf het volgende:
[..]
salontafel? is het niet gewoon een tv-meubel? welke afmetingen had het ding?
Oh, had ik niet gezien, bedankt. Vraag me af of ik dat ding mijn huis in kan krijgen dan!quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:03 schreef Snarf het volgende:
[..]
Aangezien je het ding niet hoeft te monteren zijn de verpakkingsmaten (plus wat karton o.i.d.) de buitenmaten:
Kun je een linkje geven naar de bank die je bedoeld?quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:39 schreef Nora.. het volgende:
Dit product is helaas niet op voorraad in de geselecteerde vestiging. De verwachte leverdatum is op dit moment niet bekend.
Een insider die weet wanneer de KIVIK tweezits in donkergrijs komt?
Ow ja das een goeie... Dat weet ik zo niet eigenlijk. Die kleur is zo nieuw dat ie pas per 1 oktober in het assortiment gekomen is. Ik kan het woensdag voor je nakijken...quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:48 schreef Nora.. het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S19884760 en dan 'grijsbruin'
Wat voor kleurinfo wil je daarover hebben dan?quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:10 schreef Jack. het volgende:
[..]
Kan je morgen aub een keertje kijken of er ook kleurinfo over terug te vinden is ?
Verder nog een nieuwe vraag:
Hoe werkt het terugbreng principe mbv de family card bij IKEA ?
Ik heb vandaag mijn pax kleerkast deels in elkaar geknutseld, en de legplanken erin gelegd.
Ik had 16 planken en ben vlijtig begonnen om alles uit het plastic te halen, maar heb eig 4 planken (dus 2 pakken) te veel. Kan ik deze nog terugbrengen?
De planken zitten dus niet meer in de plastic folie, maar de vijsjes zitten wel nog in hun (ongeopende) zakje en ik heb de montagebladen ook nog. Telt dat nog als "in de orginele verpakking" ?
Heb je het scharnier gemonteerd zoals dit in de montageinstructie stond? De deuren horen inderdaad open te blijven staan op het hoogste punt. Wanneer dit niet het geval is kan het zijn dat je het scharnier strakker moet afstellen. Hoe je dit moet doen staat op de laatste pagina van de montageinstructie beschreven...quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:36 schreef 4pp3l het volgende:
Ik heb een vraagje over de horizontale faktum bovenkast, deze dus: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S09810048
De deurtjes vallen heel mooi rustig dicht, alleen blijven ze niet openstaan. Ik dacht toch echt gezien te hebben in de winkel dat als je ze open zet dat ze dan open blijven staan. Maar dat doen ze bij mij dus niet. Er staat verder ook niks in de handleiding, alleen hoe je een schroefje moet draaien zodat hij makkelijker open gaat. Dit is best irritant momenteel aangezien je nu maar 1 hand hebt om iets erin te zetten, want met je andere hand moet je het deurtje open houden...
Is er nog een apparte deurstopper ofzo te koop? Of ik heb iets verkeerd gemonteerd? Of kijk ik gewoon over iets doms heen?
Heel graag! Ik was van plan zondag te gaan, in elk geval om de kleur te bekijken, maar als ie er niet staat kan ik beter thuisblijvenquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ja das een goeie... Dat weet ik zo niet eigenlijk. Die kleur is zo nieuw dat ie pas per 1 oktober in het assortiment gekomen is. Ik kan het woensdag voor je nakijken...
Ok ga ik proberen, bedanktquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat voor kleurinfo wil je daarover hebben dan?
In principe is de originele verpakking de kunststof verpakking die eromheen zit natuurlijk. De IKEA Family card maakt daar geen uitzondering van... Maar probeer het gewoon in de winkel, de kans is redelijk groot dat ze dit gewoon opnieuw kunnen inpakken.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:07 schreef Snarf het volgende:
[..]
Wat is kort? De hoofdredenen voor het passtuk van 5 cm. zijn inderdaad het geheel open kunnen slaan van de deur (en zo makkelijk je groentenbakjes en glasplaatjes uit de koelkast kunnen halen) en het mogelijk beschadigen van de zijkant van de deur bij het openen (in geval van verkeerd afgestelde deuren o.i.d.)
Hoe "kort" is een "kort" muurtje?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:21 schreef Jack. het volgende:
[..]
Ok ga ik proberen, bedankt
Ivm de kleur weet ik dat het beits is, maar je had er verschillende tinten in dacht ik (licht en donker). Dus wil gewoon weten of het licht of donker is als dat ergens terug te vinden is. Anders maak ik de verpakking wel open in de hoop dat ik er eenvoudig een plank kan uithalen om daar een foto van te nemen bij de verkoop.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:03 schreef Snarf het volgende:
[..]
Ja. Die kleur noemen wij trouwens "antiekbeits".
Nee antiekbeits is antiekbeits. IKEA maakt geen onderscheid in donkerantiekbeits of lichtantiekbeits...quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:21 schreef Jack. het volgende:
[..]
Ok ga ik proberen, bedankt
Ivm de kleur weet ik dat het beits is, maar je had er verschillende tinten in dacht ik (licht en donker). Dus wil gewoon weten of het licht of donker is als dat ergens terug te vinden is. Anders maak ik de verpakking wel open in de hoop dat ik er eenvoudig een plank kan uithalen om daar een foto van te nemen bij de verkoop.
Je gebruikt Firefox zeker? Daar werkt het programma nog niet goed in. Wellicht kun je het in een andere browser proberen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:33 schreef Frel het volgende:
Eerste keer op Fok!Forum, mocht ik iets verkeerd doen dan is dat onbedoeld.
We willen een Ikea-keuken-plaatsen, bij de voorbereiding loop ik tegen de volgende punten aan:
- De Ikea-keukenplanner 2010 werkt niet goed. Links boven in beeld zie ik nogmaals de plattegrond van de keuken waardoor de buttons voor het invullen van deuren, ramen, etc. etc. niet zichtbaar zijn. Een enkele keer lichten ze door het beeld van echt extra plattegrond wel op maar dit is geen werken. Ikea heb ik een mail gestuurd, maar nog geen reactie op gekregen.
Teken de opstelling zoals jij deze graag zou willen hebben, maar dan wel 'gewoon' tegen de wand. In de winkel kun je dan doornemen hoe je het echt wilt hebben, de medewerker kan dan ook kijken of dit mogelijk is bijvoorbeeld.quote:- Ivm extra werkblad ruimte wil ik een 83 cm diep werkblad (Personlig). De kastjes komen dan niet tegen de muur aan. Hoe de kastjes te plaatsen? Het gaat om kastjes van breedte 40 cm (60 diep) + 60 cm (60 diep) + 60 cm (37 cm diep) en daar haaks op een kast van 30 cm breed (60 diep) + een passtuk (of 40 cm breed).
- Aan de andere zijde in de keuken komt naast een losse hoge koelkast de spoelbak en vaatwasser. Probleem is de beperkte ruimte voor de vaatwasser en spoelbak: max 110 cm. Dus 60 cm voor de vaatwasser (wil geen kleinere) betekent slechts 50 cm voor een kastje met spoelbak. Liefst heb ik een werkblad met spoelbak in één geheel (bij voorkeur RVS, maar als het niet anders kan dan een ander materiaal).
Als het goed is hangen in alle showroomopstellingen van IKEA de afzuigkappen op de juiste hoogte. Wat we dan waarschijnlijk hebben gedaan is alle bovenkasten hoger hangen dan 'normaal' (51cm vanaf het werkblad) of kleinere bovenkasten gekozen t.o.v. de hoge kasten (normaal bij een 211cm hoge kast 70cm bovenkasten / 233cm hoge kast 92cm bovenkasten).quote:- In een beschrijving zag ik dat een afzuigkap 75 cm boven gaskookplaat moet en 65 boven een elektrische kookplaat. Als ik naar de foto’s van voorbeeldkeukens van Ikea kijk zie ik dat inbouwafzuigkappen keurig op één hoogte met andere kastjes zitten. Is dit alleen voor de show of is dit ook in de praktijk mogelijk (ik ga op gas koken).
Nergens ben ik bang. Boven- en onderkasten qua maatvoering kun je op de site/in de planner vinden. De binnenmaten vermelden we nergens specifiek ben ik bang...quote:- Waar zijn exacte binnen- en buitenmaten van kastjes te vinden?
Ja ik zie dat de kleur nu in Snarf z'n antwoord staat, maar die update had ik niet meer gezien.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee antiekbeits is antiekbeits. IKEA maakt geen onderscheid in donkerantiekbeits of lichtantiekbeits...
Ik heb dat wel geprobeerd, maar dit leek geen effect te hebben.. Ik dacht ook dat dit alleen bedoeld was om in te stellen hoe makkelijk het deurtje open en weer dicht zou moeten gaan. Niet om ervoor te zorgen dat hij open bleef staan. Ik heb 4 kastjes, en alle 4 vallen ze erg makkelijk dicht..quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je het scharnier gemonteerd zoals dit in de montageinstructie stond? De deuren horen inderdaad open te blijven staan op het hoogste punt. Wanneer dit niet het geval is kan het zijn dat je het scharnier strakker moet afstellen. Hoe je dit moet doen staat op de laatste pagina van de montageinstructie beschreven...
Ach, de moeder van mijn vriend is 58 en kwam vorige kerst voor het eerst in een Ikea (voor mijn kerstcadeau nota bene :p)quote:
In België hebben enkele vestigingen deze nog in voorraad (van 1 stuk tot 20 stuks).quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:09 schreef Tink89 het volgende:
Wat ik ook nog even wilde vragen...
In de MALM-serie zit zo'n dekenkist (officieel heet'ie opbergmeubel), maar deze is er niet meer in zwart (of wit)die komt ook niet meer, of wel?
Xx
ps. als er iemand een heeft staan: GRAAG!
Nevermind... zie post hieronder!quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:51 schreef Jack. het volgende:
[..]
In België hebben enkele vestigingen deze nog in voorraad (van 1 stuk tot 20 stuks).
Je moet er al wel voor naar Gent of Zaventem willen rijden...
http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/70127977
Ik klik nu pas op je link... deze is er in Nederland ook, maar is zwartbruin.. en dus niet helemaal zwartquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:51 schreef Jack. het volgende:
[..]
In België hebben enkele vestigingen deze nog in voorraad (van 1 stuk tot 20 stuks).
Je moet er al wel voor naar Gent of Zaventem willen rijden...
http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/70127977
http://link.marktplaats.nl/383795592quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:21 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik klik nu pas op je link... deze is er in Nederland ook, maar is zwartbruin.. en dus niet helemaal zwartdat is het probleem..
Toch bedankt!
Xx
Txsquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:23 schreef loecje het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/383795592
Ow sorry, had ook maar vluchtig even gecheckt op de site. Zag er gewoon zwart uit als je maar even kijktquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:21 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik klik nu pas op je link... deze is er in Nederland ook, maar is zwartbruin.. en dus niet helemaal zwartdat is het probleem..
Toch bedankt!
Xx
Ben je er al achter? (KIVIK bank)quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ja das een goeie... Dat weet ik zo niet eigenlijk. Die kleur is zo nieuw dat ie pas per 1 oktober in het assortiment gekomen is. Ik kan het woensdag voor je nakijken...
Komende vier weken zie ik geen leveringen aan winkels gepland staan. Maar dat kan van dag op dag veranderen omdat het een gloednieuw artikel is; ik zou gewoon regelmatig de site nakijken of er voorraad is binnengekomen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:12 schreef Nora.. het volgende:
[..]
Ben je er al achter? (KIVIK bank)
Je kunt op de site zoeken naar "ladeverdeler" maar die info is vrij summier. De ladeverdelers zijn gebaseerd op het (uit mijn hoofd) Blum Tandembox ladesysteem en zijn eigenlijk niet uitwisselbaar met andere ladeverdeelsystemen. Makkelijkst zou natuurlijk zijn als je de bestaande lade die je hebt, meenemt naar de winkel om de showmodellen te proberen. En geloof me, daar kijkt niemand raar van op.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:31 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb even een vraag over de keukenlades indeling van de ikea. Ik heb voor ons nieuwbouwhuis een badkamerkast gekocht met 2 lades, niet van de ikea maar van een andere badkamerleverancier. Maar nu zit ik erover te denken om daar dan een soort van ikea lade opbergsysteem in te doen. Zodat ik daar veel in kan leggen wat dan ook op zijn plaats blijft liggen. Alleen kan ik daar op de site niet al te veel van vinden. Weet iemand of dat mogelijk is of zijn de ikea maten zo specifiek? Of een linkje op de site waar die inrichtingen staan.
De site klopt; die haalt zijn info uit het zelfde voorraadsysteem als wij gebruiken. De kerstspullen liggen al een dag of vier in de winkel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:38 schreef kahlie het volgende:
Pff, ik wil graag de stam kookwekker, maar hij staat al sinds September op 'niet leverbaar' in Delft. Komt ie ooit nog wel weer of klopt de site niet? In Barendrecht e.d. is hij er wel nog, maar ik heb geen zin om daar helemaal heen te rijden ipv op de fiets ff heen en weer.
Wanneer zijn de kerstartikelen er in Delft? Is dat ook deze week?
Niet op voorraad en onbekend wanneer deze binnenkomt. Helaas.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:20 schreef Debsterr het volgende:
Hoi, wil iemand eens checken wat de verwachting omtrent de voorraad van deze lijst (00168315) is, bij voorkeur in Eindhoven?
Dank je wel!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:33 schreef Snarf het volgende:
[..]
De site klopt; die haalt zijn info uit het zelfde voorraadsysteem als wij gebruiken. De kerstspullen liggen al een dag of vier in de winkel.
Bedankt!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:23 schreef Snarf het volgende:
[..]
Komende vier weken zie ik geen leveringen aan winkels gepland staan. Maar dat kan van dag op dag veranderen omdat het een gloednieuw artikel is; ik zou gewoon regelmatig de site nakijken of er voorraad is binnengekomen.
Dank je welquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:36 schreef Snarf het volgende:
[..]
Niet op voorraad en onbekend wanneer deze binnenkomt. Helaas.
Je hoeft maar één keer naar de winkel om bestelling en bezorging te regelen, maar dat kan wel pas als het artikel daadwerkelijk te bestellen is. Ik zoek het straks voor je op.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:50 schreef Nora.. het volgende:
[..]
Bedankt!
En als dit er staat: Dit product is alleen op bestelling leverbaar. Ga naar deze IKEA vestiging om het te bestellen.
Kan het dan ook weken duren? Moet je dan dus twee keer naar IKEA, ook als je het artikel wil laten bezorgen?
Volgens mij koop je een bed altijd zonder lattenbodem, dus je bent vrij om de lattenbodem van jouw keuze erbij te kopen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:33 schreef Khalein het volgende:
'k Had onlangs op de website van Ikea mijn oog laten vallen op het Mandal bed. Op naar de vestiging in Groningen, maar ze hadden 'm nog niet in elkaar gezet waardoor er weinig in de praktijk te bekijken vielHet bijbehorende kastje stond er al wel en leek tamelijk degelijk. Iemand enig idee wat voor soort lattenbodem dit bed heeft en of het mogelijk is om deze met een, zo nodig, betere lattenbodem te vervangen?
Goed om te wetenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:14 schreef Jack. het volgende:
Volgens mij koop je een bed altijd zonder lattenbodem, dus je bent vrij om de lattenbodem van jouw keuze erbij te kopen?
Ik weet niet hoe het eruit ziet en helemaal wat je doel is. Maar waarom niet naar een bouwmarkt gaan om daar witte planken te halen? Verkrijgbaar in allerlei maten, en afhankelijk van hoe mooi het moet zijn kun je het van goedkoop tot duur krijgen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:00 schreef MaCo het volgende:
Een vraag voor de ikea experts:
Ik heb 3 trofast kasten naast elkaar staan, omdat deze voor een verwarmingsbuis staan, staan ze 8 centimeter van de muur af.
Nu wil ik deze gaan inbouwen met een zijwand en plank er bovenop. Zijn er witte planken te krijgen van 140 bij 40 en 93 bij 40 bij ikea?
Het beste wat ik tot nu kan vinden is een pax deur die ik in stukken zaag....
Voor zover ik weet heeft LIATORP een 'strakke' achterwand, die direct tegen de muur geplaatst wordt.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:24 schreef Fixers het volgende:
Als je een Liatorp boekenkast tegen de muur schuift, is er dan nog ruimte tussen de achterwand en de muur. Of staat deze strak met de achterwand tegen de muur? Hij zal bij mij precies voor een stopcontact komen namelijk.
3 antwoordenquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:48 schreef Frel het volgende:
Drie vragen aan de Ikea-specialisten:
1) Gasplaat over twee kastjes heen
De gaskookplaat dient over twee aaneengesloten kastjes te komen dit ivm beperkte ruimte (en meerdere andere zaken). Is dit mogelijk of stuit dit op problemen. Beoogde gasplaat: Ikea “NUTID HGA4K”.
2) Afzuigkap: extra bergruimte + afvoer direct naar buiten?
Ik overweeg als afzuigkap “LAGAN BF 275” of “LUFTIG BF 325” (beiden volstaan in kleine keuken) die beiden in een bovenkastje kunnen worden geplaatst, in dit geval “ FAKTUM 60 x 57 cm”.
Blijft er dan nog ruimte over in de bovenkast, zo ja enige indicatie hoeveel? Als dit geen extra bergruimte (hoe weinig ook) oplevert overweeg ik de “LUFTG HW 400”- afzuigkap.
In beide gevallen heb ik nog een vraag:
Hoe hoog moet de afvoer naar buiten boven de afzuigkap zitten? Er moet nog een opening voor de afvoer naar buiten gemaakt worden dus alles is nog mogelijk (mits er geen verborgen elektra in de weg zit). Kan de afzuiging direct naar buiten zodat er boven de afzuigkap een mogelijkheid voor bergruimte overblijft?
3) Spoelbak:
Wederom ivm beperkte ruimte komt de spoelbak boven een kast van 50 cm breed en in een hoek. Dit betekent ws. een inbouw BOHOLMEN geschikt voor 50 cm brede kast, kan dat ivm de hoekpositie? Liefst zou ik een DOMSJÖ hebben( wit porselein), is de DOMSJÖ van 53 x 45 x 18,3 dan ook mogelijk? (eventueel met een wandkraan).
Ik kan helaas niet ‘even’ naar een Ikea-vestigting gaan want woon er nogal ver vandaan.
Alvast erg bedankt voor antwoorden.
Je LAGAN afzuigkap blaast dan lucht tegen de onderkant van je bovenkast. Lijkt me niet bevorderlijk...quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:39 schreef Charlie_Brown het volgende:
de lagan afzuigkap kan ook circulair afzuigen. Dat wil zeggen dat de lucht er aan de bovenkant gefilterd uitkomt. Kun je dus gewoon het kastje erboven gebruiken. Wij hebben de lagan onder een kastje gehangen. Er is een speciaal minder hoog kastje voor namelijk zodat hij niet onder de andere kastjes uithangt.
De recirculatie-uitgang en buis-uitgang zijn bij de LAGAN verschillend, naar mijn weten. De ge-recirculeerde lucht komt bovenaan, vooraan uit de machine.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je LAGAN afzuigkap blaast dan lucht tegen de onderkant van je bovenkast. Lijkt me niet bevorderlijk...
Twee domino-platen (die dingen van 28nogwat cm. breed). Niet zo mooi, mijns inziens. Met één plaat wil dat sowieso niet lukken.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:59 schreef Frel het volgende:
Wederom helemaal helder Bartjebart!
Nu ben ik op zoek naar een installatieschema (digitaal) van de “NUTID HGA4K”, afzuigkap.
Zijn er andere gaskookplaten waarbij het (met garantie) wel mogelijk is om boven twee kastjes te plaatsen, zonder aantasting van zijwand (en mèt garantie)?
Waarom n hoekkast nemen, als je een billy ook schuin kan zetten, zijn speciale hulp-stukjes voor te koop ( 2 stukjes metaal, wat schroefjes en n beugeltje voor 4 euro)quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:08 schreef ImPrEzA het volgende:
En in de BILLY-planner op de site kun je geen bovendeel op een hoekkast plaatsen, dat kan neem ik aan wel gewoon?
Hoe heb je die laten opdrogen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:31 schreef JohnB52 het volgende:
Vraagje aan Ikea medewerkers:
Ik heb een mooie Ikea snijplank, maar die is sinds kort redelijk krom getrokken, zie plaatje:
[ afbeelding ]
Is dit nog garantie? Niet dat t zo'n duur ding is, maar wel zonde dat ie er nu zo bij ligt, snijdt niet erg makkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |