Zal m'n huisbaas leuk vinden ja.quote:Op maandag 20 september 2010 20:14 schreef LasTeR het volgende:
Gewoon van de muur af trekken. Moet je wel voldoende plamuur hebben,
Naar lang draaien. Dan is het toch Lang Draaien?quote:Op maandag 20 september 2010 20:12 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Hallo liever Fok!kertjes,
Ik heb een tijd geleden 2 planken uit de lack-serie van Ikea op mijn kamer gehangen. Nu weten de mensen die ook zo'n plank hebben dat je aan de onderkant van de plank 2 schroeven erin moet schroeven als een soort extra stevigheid.
Echter nu wil ik 1 plank van de muur afhalen omdat ik aan die andere meer dan genoeg heb. (ze zijn 190).
Nu is het probleem dat ik op geen enkele manier meer die schroefjes uit de onderkant krijg. :-S Op het moment dat ik eraan schroef draaien ze wel maar komen ze niet naar buiten (of naar binnen.)
Naar lang draaien probeerde ik bij de andere plank hetzelfde, maar daar kan ik ook draaien wat ik wil, de schroeven komen er niet uit.
Enig idee hoe het dan wel moet? (Gelieve zonder de plank of de muur kapot te maken...)
Thanks alvast.![]()
ps: Dit is de plank die ik bedoel overigens: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00011013
Dolgedraaid?quote:Op maandag 20 september 2010 20:21 schreef RemcoDelft het volgende:
Oftewel je hebt ze dolgedraaid. Boormachine pakken en de kop uitboren.
Als de schroef aan de onderkant een milimeter ofzo ruimte heeft, kun je proberen om een kleine, platte schroevendraaier tussen schroefkop en plank te wrikken. Vervolgens kun je met een andere schroevendraaier de schroef losschroeven, terwijl je met de kleine schroevendraaier tegendruk uitoeffend.quote:Op maandag 20 september 2010 20:21 schreef RemcoDelft het volgende:
Oftewel je hebt ze dolgedraaid. Boormachine pakken en de kop uitboren.
Ik snap het!quote:Op maandag 20 september 2010 20:26 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Als de schroef aan de onderkant een milimeter ofzo ruimte heeft, kun je proberen om een kleine, platte schroevendraaier tussen schroefkop en plank te wrikken. Vervolgens kun je met een andere schroevendraaier de schroef losschroeven, terwijl je met de kleine schroevendraaier tegendruk uitoeffend.
Snap je wat ik bedoel? Het klinkt ingewikkeld, maar ik weet het even niet makkelijker te verwoorden.
TS is bedolven onder de instortende muurquote:Op maandag 20 september 2010 20:27 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Ik snap het!
Eens proberen, ik geef je zo een update! ;-)
Of dat het schroefdraad kapot is. Gewoon proberen met een boormachine de kop er af te boren.quote:Op maandag 20 september 2010 20:23 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Dolgedraaid?
Bedoel je dat de kop gewoon kapot geschroefd is? Want dat is niet zo.
En heeft deze goede manier geholpen?quote:Op maandag 20 september 2010 20:27 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Ik snap het!
Eens proberen, ik geef je zo een update! ;-)
Volgens mij zijn het inderdaad deze: kortom doordraaien gaat niet lukken, ze blijven gewoon steken met een kleine schroevendraaier of tangetje of hard tikken aan de bovenkant vallen ze er wel uitquote:
Ik heb net mijn lackplank (wel een kleinere, maar ik neem aan dat het allemaal gelijk is) van de muur geschroefd en deze zit er absoluut niet in. Het schroefje aan de onderkant is gewoon een klein normaal schroefje. Bij mij waren de schroefjes er erg simpel uit te halen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:18 schreef Tailyn het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het inderdaad deze: kortom doordraaien gaat niet lukken, ze blijven gewoon steken met een kleine schroevendraaier of tangetje of hard tikken aan de bovenkant vallen ze er wel uit
Nee. Die zijn het niet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:18 schreef Tailyn het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het inderdaad deze: kortom doordraaien gaat niet lukken, ze blijven gewoon steken met een kleine schroevendraaier of tangetje of hard tikken aan de bovenkant vallen ze er wel uit
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:52 schreef Adelante het volgende:
Vallen die dingen na een tijdje niet vanzelf naar beneden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |