Ik vind die stierenvechter niets. En Vosss is ook eng. Maar voor de restquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:09 schreef Alexxxxx het volgende:
kusjes voor iedereenik ben verliefd op jullie allemaal, behalve op die pomme du terre
Alex kom maar eens snel naar Limland want dat gaat gezellig worden ! wel met baard hequote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:09 schreef Alexxxxx het volgende:
kusjes voor iedereenik ben verliefd op jullie allemaal, behalve op die pomme du terre
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:09 schreef Alexxxxx het volgende:
stiernevechte is pomme du tere. envoss is wel cute, lees zn posts allanger.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:09 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik vind die stierenvechter niets. En Vosss is ook eng. Maar voor de rest
aslik geld ad gehad hadik er dit weekend gezeten, seriues...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Alex kom maar eens snel naar Limland want dat gaat gezellig worden ! wel met baard he
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:09 schreef the_legend_killer het volgende:
drinken, roken en neuken deel 2 slowchat
Dat gaat wel goed komenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
stiernevechte is pomme du tere. envoss is wel cute, lees zn posts allanger.
[..]
aslik geld ad gehad hadik er dit weekend gezeten, seriues...
ohhh??? gaat hij bij jou slapen dan?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat gaat wel goed komenwe horen het wel
Als je nou zei dat ik een botte lompe niet subtiele klootzak was dan zou ik je gelijk geven, maar eng? Nee.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:09 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik vind die stierenvechter niets. En Vosss is ook eng. Maar voor de rest
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die TT had ik in gedachten maar ik had geen lapo
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:12 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ohhh??? gaat hij bij jou slapen dan?
Vandaag al redelijk veel gerooktquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:12 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
de voetbalnicotinerush nog in je systeem lieverd?
schiet eens op daarmee dan en zorg dat we buren wordenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
als ik dan mijn huisje heb wel.
he bah tasquote:
jij mag me ook niet pijpen!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vandaag al redelijk veel gerookt
zondag gaat erg worden![]()
quote:
as if jij op de kleur let als ik je een pijpbeurt met zuigkracht a la ''laken in reet'' geefquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
he bah tas
nu mag je me neit meer pijpen, dan ziet mn lul er na de tijd uit als een negerlul, zo zwart
Daar krijg je mij dan weer meequote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
he bah tas
nu mag je me neit meer pijpen, dan ziet mn lul er na de tijd uit als een negerlul, zo zwart
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
he bah tas
Ja huisgenoot vindenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:14 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
schiet eens op daarmee dan en zorg dat we buren worden
Hey jong ik zoek een huisgenoot kun je buurman van tas wordenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
he bah tas
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja huisgenoot vindenmisschien alex !?
ok..quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Kun je daarna meteen door naar friekin_ . Ik zie het probleem niet.
nee, ik heb gewoon een tweeprsoonshuis voormezlf, en daar kan iemand bij als ze wil.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja huisgenoot vindenmisschien alex !?
Jammerquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ok..
[..]
[..]
nee, ik heb gewoon een tweeprsoonshuis voormezlf, en daar kan iemand bij als ze wil.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:18 schreef friekin_ het volgende:
Nou, nu ik lekker stoned ben mag ik het er ook wel eens allemaal uitgooien.
Mijn liev komt over 3 dagen en dan kijkt hij voetbal met mij en mijn vrienden, dan blijft hij lekker slapen en kruipen we dicht tegen elkaar. Als we opstaan maak ik het ontbijt en zet een lekker relaxt plaatje van Janis Ian aan. Dan knuffelen we, terwijl ik mijn mok koffie nog vast heb.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:18 schreef friekin_ het volgende:
Mijn liev komt over 3 dagen en dan kijkt hij voetbal met mij en mijn vrienden, dan blijft hij lekker slapen en kruipen we dicht tegen elkaar. Als we opstaan maak ik het ontbijt en zet een lekker relaxt plaatje van Janis Ian aan. Dan knuffelen we, terwijl ik mijn mok koffie nog vast heb.
En zo ben ik normaal niet. Ik ben sterk en stoer en ik doe niet aan gevoel. Nee nu, nu eet ik hand in hand. En kussen we midden op de markt. En kussen we bij de AH. Enzo.quote:
ik vind het zo fijn dat jijjegeluk hebtgevondenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:18 schreef friekin_ het volgende:
Ja, dan doen we samen een stickiequote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
en wereldkampioen dan gaan jullie helemaal los
zo ben je blijkbaar juist wel, maskertje afgegooid en plaatsgemaakt voor liefde en jezelf zijnquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
En zo ben ik normaal niet. Ik ben sterk en stoer en ik doe niet aan gevoel. Nee nu, nu eet ik hand in hand. En kussen we midden op de markt. En kussen we bij de AH. Enzo.
Ik ook. Alleen is het nogal snel en onverwachts. Ik ben deze mate van gekheid op iemand nog niet gewend, is echt voor het eerst dat ik zo hoteldebotel ben.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik vind het zo fijn dat jijjegeluk hebtgevonden
quote:
de heftigste emoties komen onaangekondigdquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen is het nogal snel en onverwachts. Ik ben deze mate van gekheid op iemand nog niet gewend, is echt voor het eerst dat ik zo hoteldebotel ben.
dat tweedequote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga ook stickie proberen als ik naar R'dam ga binnenkort of misschien al eerder
Ik las het. Erg gedurfd.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga ook stickie proberen als ik naar R'dam ga binnenkort of misschien al eerder
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
LINK !quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Over hills andover meadows, see the crow fly, feel her shadows![]()
Morrigan ancient Crone of War, come set my spirit free...
KRAAAA!!! KRAAA!!!!!!!!![]()
omg ik ga hier...
Nu zoveel mensen het om mij heen doen ben ik er nieuwsgierig naar geworden. Hopelijk beter dan dat pilletjequote:
dat doe ik dus neverquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nu zoveel mensen het om mij heen doen ben ik er nieuwsgierig naar geworden. Hopelijk beter dan dat pilletje
Stierenvechter ziet eruit alsof hij je een duidelijke omschrijving en feedback kan geven over elke vorm van drugs.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nu zoveel mensen het om mij heen doen ben ik er nieuwsgierig naar geworden. Hopelijk beter dan dat pilletje
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:27 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Stierenvechter ziet eruit alsof hij je een duidelijke omschrijving en feedback kan geven over elke vorm van drugs.
Ja ik heb ook in zijn fobo gekeken.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:27 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Stierenvechter ziet eruit alsof hij je een duidelijke omschrijving en feedback kan geven over elke vorm van drugs.
Jij kon toch al niet meer fappen door al die whisky.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja ik heb ook in zijn fobo gekeken.
Kan wel, maar nu wil ik niet meer.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jij kon toch al niet meer fappen door al die whisky.
zal ik ff tettenpic voor je maken dan?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kan wel, maar nu wil ik niet meer.
Of ik.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:29 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
zal ik ff tettenpic voor je maken dan?
dat werkt wel.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:29 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
zal ik ff tettenpic voor je maken dan?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:30 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
daar kan ik never tegenop dus ik blaas de aftocht
denk aan kersen en dan aan rijpe galia meloenenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Laat ons dat maar beoordelen.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:32 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
denk aan kersen en dan aan rijpe galia meloenenzie het contrast!!
Dat kan toch iedereen wel zo een beetje over de wat gangbaardere drugs?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:27 schreef friekin_ het volgende:
[..]
ik alleen over een blowtjequote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat kan toch iedereen wel zo een beetje over de wat gangbaardere drugs?
Ik dacht dat nagenoeg iedereen wel eens wat schijven, snelle of sos gehad had ergens in zijn of haar leven.quote:
nee heb ik altijd eng gevonden en zelfs een blowtje is pas iets van de laatste paar jaar af en toequote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik dacht dat nagenoeg iedereen wel eens wat schijven, snelle of sos gehad had ergens in zijn of haar leven.
In die veronderstelling was ik
Ik ga morgen naar Erwin vaan 't Merretkoer en Fabrizioquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:42 schreef the_legend_killer het volgende:
ik heb zin om morgen wat te gaan doen
neequote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar Erwin vaan 't Merretkoer en Fabrizio
Dan moet je dat toch gewoon doen ?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:43 schreef vosss het volgende:
Overigens vond ik blowen wel een toffe hobby.
Misschien dat ik die toch maar weer eens op moet gaan pakken na 10 jaar
Jaquote:
eat the póoquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:47 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Masterlijk. 1.25m ik kwam niet meer bij,
Maar die muziek is waardeloosquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja!
Samen met mn moeder van 61.
Lang verhaal maar in het kort komt het erop neer dat ze Fabrizio geweldig vind, in een kutscheidding ligt na 40 jaar huwelijk, de nieuwe vrijstaande villa niet aan kan houden en af moet staan aan pa en dalijk ergens net boven bijstandsniveau ofzo in een klein kuthuurhuisje komt te zitten en dat dat gewoon allemaal kut is en omdat ze mij mn hele leven gesteund heeft waar ze maar kon hoefde ik niet zo heel erg lang na te denken toen ze vroeg of ik zin had om mee te gaan
Dat ontken ik toch ook nergens?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar die muziek is waardeloos
Veel drinken zodat je alles mistquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat ontken ik toch ook nergens?
Ik leg het alleen even heel in het kort uit
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:42 schreef Tassiepassie het volgende:
buiten is nog uit te houden nu maar niet voor lang pfff wordt weer heet vandaag!
Oh en goedemorgen @ll
Dat klopt maar moet welquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:10 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Dat is juist vet kut met dit weer, alles droogt te snel op
Lekker toch?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:15 schreef sproetjes het volgende:
zo, ik ben eens lekker schandalig laat opgestaan vandaag
zelfde hier hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben er al weer een half uur uit! en was om 20 over 9 wakker zelfs, maar nog ff gesoest
Had ik je wakker gemaakt?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:15 schreef sproetjes het volgende:
zo, ik ben eens lekker schandalig laat opgestaan vandaag
Ivo is weleens in Heerlen te vinden als hij gaat stappenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 05:07 schreef candygirl het volgende:
iemand zaterdag avond in Heerlen op stap?
Of zondag het plein?
Komende zaterdag ben ik te vinden in de Time-out in Gemertquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ivo is weleens in Heerlen te vinden als hij gaat stappen
check jij je pm eens evenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:07 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Komende zaterdag ben ik te vinden in de Time-out in Gemert
Maar over het algemeen inderdaad voornamelijk in Heerlen
aan je leeftijd te zien schat ik zo kromme toeter en naar huis?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:07 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Time-Out, daar ben ik al zeker een jaar of 5-6 niet meer geweestquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:07 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Jao en Belero, en 7even en Kliene of zoiets, kom bijna overalquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:12 schreef candygirl het volgende:
[..]
aan je leeftijd te zien schat ik zo kromme toeter en naar huis?
Geen idee, nog nooit geweestquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Time-Out, daar ben ik al zeker een jaar of 5-6 niet meer geweest![]()
Wat is daar nog te beleven dan?
Of beterquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:43 schreef Gezicht het volgende:
Deze reeks begint op de Singles reeks te lijken.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:43 schreef Gezicht het volgende:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:08 schreef friekin_ het volgende:
Mooi, ik ga met vriendinnen zwemmen at maasplassen
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:29 schreef Ivo1986 het volgende:
We mogen om 3 uur naar huisDe baas geeft ons vrij voor de warmte
![]()
Straks naar de kapper en dan auto poetsen
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:25 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja. Kriek ingepakt, speakertjes, mp3speleur, zonnebrand, ben er klaar voor
Dat gaat warm wordenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:16 schreef sproetjes het volgende:
ik moet zo nog even een kouwe schotel gaan halen, mn tas inpakken, om 15.00 3 uurtjes werken en dan thaiboksen.... en vanavond laat nog een verjaardag...
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is zo leuk om jou velriefd te zien
quote:
Ik ben t een beetje met je eensquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:43 schreef Gezicht het volgende:
Zie het als een inspiratiebronquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:18 schreef Ivo1986 het volgende:
Als ik een vriendin heb kom ik ook echt niet meer hier, veel te veel gelul over sex...
Stein is maar 2 straten, maak je niet drukquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:22 schreef Tassiepassie het volgende:
mijn corsetjes zijn er....helaas was ik niet thuis
Mag ze zo gaan ophalen in Stein maar ben daar totaal niet bekend en moet naar het businesparkdat wordt dus zoeken lol
Ik dreef vandaag gewoon weg tijdens het poetsen bij de bejaarden dus toen ik net thuiskwam ben ik zo t water ingesprongen
Werk zequote:
Volgens mij weet ik dat zelfs niet te vinden zo.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:22 schreef Tassiepassie het volgende:
Mag ze zo gaan ophalen in Stein maar ben daar totaal niet bekend en moet naar het businesparkdat wordt dus zoeken lol
Ik dreef vandaag gewoon weg tijdens het poetsen bij de bejaarden dus toen ik net thuiskwam ben ik zo t water ingesprongen
Maar het ligt wel verstoptquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:26 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Stein is maar 2 straten, maak je niet druk
Dat is heel makkelijk te vinden.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:22 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik weet het al. Als je vanaf Beek komt het spoor over, eerste rotonde rechts en dan zit je volgens mij midden in het business park.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is heel makkelijk te vinden.
Volgens mij vlak langs de snelweg.
Of dat was in Elsoo waar ook zo een depot zit, maar volgens mij Stein
hmm ik ben met de brommer en moet eerst naar geleen dus zal wel proberen via beek danquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:23 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik weet het al. Als je vanaf Beek komt het spoor over, eerste rotonde rechts en dan zit je volgens mij midden in het business park.
chicks met een trillende brommer tussen hun benenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:26 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
hmm ik ben met de brommer en moet eerst naar geleen dus zal wel proberen via beek dant is toch lekker weer om te rijden lol
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
chicks met een trillende brommer tussen hun benen![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik overweeg te stoppen met fok omdat ik hier te veel exen heb zitten
quote:
18 oktober The final countdownquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo heb ik ook wel een aantal nummers hier thuis.
Dit was de nummer 1 hit op mijn geboortedag
opgevolgd door de soundtrack van Top Gun
Chille baas heb jijquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:54 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Daarom liet de baas ons eerder gaan denk ik
lol vertelquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:36 schreef Alexxxxx het volgende:
ik wil ook eentattoo, maar mijn eertse komt meteen al op een extreem pijnlijke plek
Yes leedvermaakquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:36 schreef Alexxxxx het volgende:
ik wil ook eentattoo, maar mijn eertse komt meteen al op een extreem pijnlijke plek
Oei ik wil ook een plakkaat op mijn borst.quote:
Ja dat wil ik ook zo er tussen inquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:46 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, niet op mn borst.. echt er tussenin.. achter waar altijd mijn pentagram kettingkje hangt
Ik moet nog beginnen met werken.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:48 schreef nattermann het volgende:
Klaar met werken, macaronisalade gemaakt, bier, weekend
Niks vakantie jong, zit er dit jaar niet in. Wordt een lange zomer bikkelen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:49 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen met werken.
Daarna geldt voor mij hetzelfde, bier, vakantie.
Awh wat zielig voor jequote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:49 schreef postmortum het volgende:
Marokkanen stelen mijn lievelingshanddoek
Het doorzetten naar je eerste tattoo is altijd moeilijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:49 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik durf nog steeds geen tattooMaar goed ik ben dan ook een mietje
Belachelijk dat ze er geen schermen neerzetten oid organiseren om de wedstrijd te kunnen volgen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:55 schreef postmortum het volgende:
is in Sittard de markt gesloten met hoge hekken zondag ?![]()
Zo ja,
gaan de hekken er dan aan
WTF is dat nu weer dom idee ? ik kom je helpenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:55 schreef postmortum het volgende:
is in Sittard de markt gesloten met hoge hekken zondag ?![]()
Zo ja,
gaan de hekken er dan aan
De Gemeente Sittard ziet spoken en heeft echt alle hulpdiensten die men tot haar beschikking heeft inmiddels ingeschakeld voor deze zondag. Ook mogen kroeghouders na 19.00 uur s’avonds geen terrassen meer stallen. Er komen dranghekken op de markt en dus naar alle waarschijnlijkheid grote schermen. Bier is buiten de cafés alleen te koop in plastic ‘glazen’.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
WTF is dat nu weer dom idee ? ik kom je helpen
Oh wacht dus er komen net wel schermen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:02 schreef postmortum het volgende:
[..]
De Gemeente Sittard ziet spoken en heeft echt alle hulpdiensten die men tot haar beschikking heeft inmiddels ingeschakeld voor deze zondag. Ook mogen kroeghouders na 19.00 uur s’avonds geen terrassen meer stallen. Er komen dranghekken op de markt en dus naar alle waarschijnlijkheid grote schermen. Bier is buiten de cafés alleen te koop in plastic ‘glazen’.
volgens fortunahome
blijkbaar, maar wtf drangheken ?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:03 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Oh wacht dus er komen net wel schermen?
Tsja dat ligt er maar aan waar ze die willen neerzetten. Ik neem aan dat ze bedoelen gewoon de markt afsluiten? Dat begrijp ik dus ook niet...quote:
Na een verloren WK-finale kunnen de emoties nogal hoog oplopen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Sittard is geen stad waar ze gaan rellen.
in tegenstelling tot roermond of heerlenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Sittard is geen stad waar ze gaan rellen.
Ik kom ook misschien met vrienden richting Roermond.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:07 schreef nattermann het volgende:
Ik ga lekker hier in Roermond op het Stationsplein kijken
Dacht het niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:08 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik kom ook misschien met vrienden richting Roermond.
Nu je het zegt. Afgelopen carnaval was er ook een flinke ruzie op de marktquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Na een verloren WK-finale kunnen de emoties nogal hoog oplopen.
Als Oranje wint ga ik met een Limburgse vlag door de Selfkant rijdenquote:
wat is Selfkant?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:11 schreef postmortum het volgende:
[..]
Als Oranje wint ga ik met een Limburgse vlag door de Selfkant rijden
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:11 schreef postmortum het volgende:
[..]
Als Oranje wint ga ik met een Limburgse vlag door de Selfkant rijden
quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik verveel me dus zo maar even rennen en daarna film kijken ofzo
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:05 schreef nattermann het volgende:
Ik ren zo ook, naar de koelkast om een nieuw biertje te halen
Dan zegt die: "Dan sjtoan zelf op met dien luie reetquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Kun je niet tegen je vriending zeggen: 'Ey, gank ens beer haole!'
Die vriendin van jou is goed bezigquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:08 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dan zegt die: "Dan sjtoan zelf op met dien luie reet"
Onder de duim
Eerst even apocalypse now redux opgezet ( spannendquote:
ze zijn echt prachtig,en ze staan Tas heel erg goedquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:31 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
haha vraag maar aan Alex, ik lieg niet
Vreemd hequote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
weet ik, je staat niet op de ledenlijst
zeg af dan, nooit dingen tegen je zin doen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:03 schreef sproetjes het volgende:
ik moet gaan douchen en om 22.30 vertrekken naar een collega en dan naar een verjaardag, maar ik zit te lekker
nah tis niet dat ik geen zin heb om te gaan opzich, ik ben gewoon ff lui...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zeg af dan, nooit dingen tegen je zin doen.
dan gewoon gaan en voeljeje straks extra goed omdat het ontzettend meevalt!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:05 schreef sproetjes het volgende:
[..]
nah tis niet dat ik geen zin heb om te gaan opzich, ik ben gewoon ff lui...
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan gewoon gaan en voeljeje straks extra goed omdat het ontzettend meevalt!
alleen nu moeten we jou gezelligheid hier wel missen vanavond
ik wil een natte kut in mn nekquote:
veel naakt en nat plezier!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:08 schreef sproetjes het volgende:
[..]helaas
eerst van mn luie kont af komen en douchen zometeen
zal wel lukkenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wil een natte kut in mn nekvrouwen in korte rokjes zonder ondergoed die op je shcouders zitten
![]()
[..]
veel naakt en nat plezier!
yeah babe!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:18 schreef sproetjes het volgende:
ga morgen trouwens nog even shoppen in sittard met leuk gezelschap
Och hoelaatquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:18 schreef sproetjes het volgende:
ga morgen trouwens nog even shoppen in sittard met leuk gezelschap
Over 2 weken moet ik weer gaan voetballen en de eerste trainingen mogen we velden nog niet op dus wordt het buitenhuis rennenquote:
Lichamelijk zwaar want ik had pijntjes die ik niet weg kreeg omdat me niet kon focussen. Laten we vandaag maar een offday noemenquote:
Wij hebben kunstgras, maar wij gaan daar op rennenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:24 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Over 2 weken moet ik weer gaan voetballen en de eerste trainingen mogen we velden nog niet op dus wordt het buitenhuis rennen
Focus wat een rage spraakquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Lichamelijk zwaar want ik had pijntjes die ik niet weg kreeg omdat me niet kon focussen. Laten we vandaag maar een offday noemen
Alleen is voetballen klote, zeker als het niet gesproeid wordt, ik prefereer ten alle tijden echt grasquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wij hebben kunstgras, maar wij gaan daar op rennenrent wel beter dan op een stuk weg
Kunstgras is beter alleen je hebt vaker je been open liggenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:27 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Alleen is voetballen klote, zeker als het niet gesproeid wordt, ik prefereer ten alle tijden echt gras
tomtom kopen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Concentrerenben even de weg kwijt
Ja ik heb afleiding nodig maar dat was niet zo slim vandaagquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:27 schreef .ZilveR. het volgende:
Wat een die-hards hier, rennen met dit weer
, nee echt niet beter, is goedkoper voor de gemeentes... dat is alles, ik haal altijd alles open, zelfs mijn handenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kunstgras is beter alleen je hebt vaker je been open liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |