Jaquote:
eat the póoquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:47 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Masterlijk. 1.25m ik kwam niet meer bij,
Maar die muziek is waardeloosquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja!
Samen met mn moeder van 61.
Lang verhaal maar in het kort komt het erop neer dat ze Fabrizio geweldig vind, in een kutscheidding ligt na 40 jaar huwelijk, de nieuwe vrijstaande villa niet aan kan houden en af moet staan aan pa en dalijk ergens net boven bijstandsniveau ofzo in een klein kuthuurhuisje komt te zitten en dat dat gewoon allemaal kut is en omdat ze mij mn hele leven gesteund heeft waar ze maar kon hoefde ik niet zo heel erg lang na te denken toen ze vroeg of ik zin had om mee te gaan
Dat ontken ik toch ook nergens?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar die muziek is waardeloos
Veel drinken zodat je alles mistquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat ontken ik toch ook nergens?
Ik leg het alleen even heel in het kort uit
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:42 schreef Tassiepassie het volgende:
buiten is nog uit te houden nu maar niet voor lang pfff wordt weer heet vandaag!
Oh en goedemorgen @ll
Dat klopt maar moet welquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:10 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Dat is juist vet kut met dit weer, alles droogt te snel op
Lekker toch?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:15 schreef sproetjes het volgende:
zo, ik ben eens lekker schandalig laat opgestaan vandaag
zelfde hier hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben er al weer een half uur uit! en was om 20 over 9 wakker zelfs, maar nog ff gesoest
Had ik je wakker gemaakt?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:15 schreef sproetjes het volgende:
zo, ik ben eens lekker schandalig laat opgestaan vandaag
Ivo is weleens in Heerlen te vinden als hij gaat stappenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 05:07 schreef candygirl het volgende:
iemand zaterdag avond in Heerlen op stap?
Of zondag het plein?
Komende zaterdag ben ik te vinden in de Time-out in Gemertquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ivo is weleens in Heerlen te vinden als hij gaat stappen
check jij je pm eens evenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:07 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Komende zaterdag ben ik te vinden in de Time-out in Gemert
Maar over het algemeen inderdaad voornamelijk in Heerlen
aan je leeftijd te zien schat ik zo kromme toeter en naar huis?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:07 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Time-Out, daar ben ik al zeker een jaar of 5-6 niet meer geweestquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:07 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Jao en Belero, en 7even en Kliene of zoiets, kom bijna overalquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:12 schreef candygirl het volgende:
[..]
aan je leeftijd te zien schat ik zo kromme toeter en naar huis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |