quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:42 schreef Tassiepassie het volgende:
buiten is nog uit te houden nu maar niet voor lang pfff wordt weer heet vandaag!
Oh en goedemorgen @ll
Dat klopt maar moet welquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:10 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Dat is juist vet kut met dit weer, alles droogt te snel op
Lekker toch?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:15 schreef sproetjes het volgende:
zo, ik ben eens lekker schandalig laat opgestaan vandaag
zelfde hier hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben er al weer een half uur uit! en was om 20 over 9 wakker zelfs, maar nog ff gesoest
Had ik je wakker gemaakt?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:15 schreef sproetjes het volgende:
zo, ik ben eens lekker schandalig laat opgestaan vandaag
Ivo is weleens in Heerlen te vinden als hij gaat stappenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 05:07 schreef candygirl het volgende:
iemand zaterdag avond in Heerlen op stap?
Of zondag het plein?
Komende zaterdag ben ik te vinden in de Time-out in Gemertquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ivo is weleens in Heerlen te vinden als hij gaat stappen
check jij je pm eens evenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:07 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Komende zaterdag ben ik te vinden in de Time-out in Gemert
Maar over het algemeen inderdaad voornamelijk in Heerlen
aan je leeftijd te zien schat ik zo kromme toeter en naar huis?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:07 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Time-Out, daar ben ik al zeker een jaar of 5-6 niet meer geweestquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:07 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Jao en Belero, en 7even en Kliene of zoiets, kom bijna overalquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:12 schreef candygirl het volgende:
[..]
aan je leeftijd te zien schat ik zo kromme toeter en naar huis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |