dat tweedequote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga ook stickie proberen als ik naar R'dam ga binnenkort of misschien al eerder
Ik las het. Erg gedurfd.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga ook stickie proberen als ik naar R'dam ga binnenkort of misschien al eerder
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
LINK !quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Over hills andover meadows, see the crow fly, feel her shadows![]()
Morrigan ancient Crone of War, come set my spirit free...
KRAAAA!!! KRAAA!!!!!!!!![]()
omg ik ga hier...
Nu zoveel mensen het om mij heen doen ben ik er nieuwsgierig naar geworden. Hopelijk beter dan dat pilletjequote:
dat doe ik dus neverquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nu zoveel mensen het om mij heen doen ben ik er nieuwsgierig naar geworden. Hopelijk beter dan dat pilletje
Stierenvechter ziet eruit alsof hij je een duidelijke omschrijving en feedback kan geven over elke vorm van drugs.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nu zoveel mensen het om mij heen doen ben ik er nieuwsgierig naar geworden. Hopelijk beter dan dat pilletje
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:27 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Stierenvechter ziet eruit alsof hij je een duidelijke omschrijving en feedback kan geven over elke vorm van drugs.
Ja ik heb ook in zijn fobo gekeken.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:27 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Stierenvechter ziet eruit alsof hij je een duidelijke omschrijving en feedback kan geven over elke vorm van drugs.
Jij kon toch al niet meer fappen door al die whisky.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja ik heb ook in zijn fobo gekeken.
Kan wel, maar nu wil ik niet meer.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jij kon toch al niet meer fappen door al die whisky.
zal ik ff tettenpic voor je maken dan?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kan wel, maar nu wil ik niet meer.
Of ik.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:29 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
zal ik ff tettenpic voor je maken dan?
dat werkt wel.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:29 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
zal ik ff tettenpic voor je maken dan?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:30 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
daar kan ik never tegenop dus ik blaas de aftocht
denk aan kersen en dan aan rijpe galia meloenenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Laat ons dat maar beoordelen.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:32 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
denk aan kersen en dan aan rijpe galia meloenenzie het contrast!!
Dat kan toch iedereen wel zo een beetje over de wat gangbaardere drugs?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:27 schreef friekin_ het volgende:
[..]
ik alleen over een blowtjequote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat kan toch iedereen wel zo een beetje over de wat gangbaardere drugs?
Ik dacht dat nagenoeg iedereen wel eens wat schijven, snelle of sos gehad had ergens in zijn of haar leven.quote:
nee heb ik altijd eng gevonden en zelfs een blowtje is pas iets van de laatste paar jaar af en toequote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik dacht dat nagenoeg iedereen wel eens wat schijven, snelle of sos gehad had ergens in zijn of haar leven.
In die veronderstelling was ik
Ik ga morgen naar Erwin vaan 't Merretkoer en Fabrizioquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:42 schreef the_legend_killer het volgende:
ik heb zin om morgen wat te gaan doen
neequote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar Erwin vaan 't Merretkoer en Fabrizio
Dan moet je dat toch gewoon doen ?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:43 schreef vosss het volgende:
Overigens vond ik blowen wel een toffe hobby.
Misschien dat ik die toch maar weer eens op moet gaan pakken na 10 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |