dan gewoon gaan en voeljeje straks extra goed omdat het ontzettend meevalt!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:05 schreef sproetjes het volgende:
[..]
nah tis niet dat ik geen zin heb om te gaan opzich, ik ben gewoon ff lui...
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan gewoon gaan en voeljeje straks extra goed omdat het ontzettend meevalt!
alleen nu moeten we jou gezelligheid hier wel missen vanavond
ik wil een natte kut in mn nekquote:
veel naakt en nat plezier!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:08 schreef sproetjes het volgende:
[..]helaas
eerst van mn luie kont af komen en douchen zometeen
zal wel lukkenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wil een natte kut in mn nekvrouwen in korte rokjes zonder ondergoed die op je shcouders zitten
![]()
[..]
veel naakt en nat plezier!
yeah babe!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:18 schreef sproetjes het volgende:
ga morgen trouwens nog even shoppen in sittard met leuk gezelschap
Och hoelaatquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:18 schreef sproetjes het volgende:
ga morgen trouwens nog even shoppen in sittard met leuk gezelschap
Over 2 weken moet ik weer gaan voetballen en de eerste trainingen mogen we velden nog niet op dus wordt het buitenhuis rennenquote:
Lichamelijk zwaar want ik had pijntjes die ik niet weg kreeg omdat me niet kon focussen. Laten we vandaag maar een offday noemenquote:
Wij hebben kunstgras, maar wij gaan daar op rennenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:24 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Over 2 weken moet ik weer gaan voetballen en de eerste trainingen mogen we velden nog niet op dus wordt het buitenhuis rennen
Focus wat een rage spraakquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Lichamelijk zwaar want ik had pijntjes die ik niet weg kreeg omdat me niet kon focussen. Laten we vandaag maar een offday noemen
Alleen is voetballen klote, zeker als het niet gesproeid wordt, ik prefereer ten alle tijden echt grasquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wij hebben kunstgras, maar wij gaan daar op rennenrent wel beter dan op een stuk weg
Kunstgras is beter alleen je hebt vaker je been open liggenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:27 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Alleen is voetballen klote, zeker als het niet gesproeid wordt, ik prefereer ten alle tijden echt gras
tomtom kopen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Concentrerenben even de weg kwijt
Ja ik heb afleiding nodig maar dat was niet zo slim vandaagquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:27 schreef .ZilveR. het volgende:
Wat een die-hards hier, rennen met dit weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |