Zie het als een inspiratiebronquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:18 schreef Ivo1986 het volgende:
Als ik een vriendin heb kom ik ook echt niet meer hier, veel te veel gelul over sex...
Stein is maar 2 straten, maak je niet drukquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:22 schreef Tassiepassie het volgende:
mijn corsetjes zijn er....helaas was ik niet thuis
Mag ze zo gaan ophalen in Stein maar ben daar totaal niet bekend en moet naar het businesparkdat wordt dus zoeken lol
Ik dreef vandaag gewoon weg tijdens het poetsen bij de bejaarden dus toen ik net thuiskwam ben ik zo t water ingesprongen
Werk zequote:
Volgens mij weet ik dat zelfs niet te vinden zo.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:22 schreef Tassiepassie het volgende:
Mag ze zo gaan ophalen in Stein maar ben daar totaal niet bekend en moet naar het businesparkdat wordt dus zoeken lol
Ik dreef vandaag gewoon weg tijdens het poetsen bij de bejaarden dus toen ik net thuiskwam ben ik zo t water ingesprongen
Maar het ligt wel verstoptquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:26 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Stein is maar 2 straten, maak je niet druk
Dat is heel makkelijk te vinden.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:22 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik weet het al. Als je vanaf Beek komt het spoor over, eerste rotonde rechts en dan zit je volgens mij midden in het business park.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is heel makkelijk te vinden.
Volgens mij vlak langs de snelweg.
Of dat was in Elsoo waar ook zo een depot zit, maar volgens mij Stein
hmm ik ben met de brommer en moet eerst naar geleen dus zal wel proberen via beek danquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:23 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik weet het al. Als je vanaf Beek komt het spoor over, eerste rotonde rechts en dan zit je volgens mij midden in het business park.
chicks met een trillende brommer tussen hun benenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:26 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
hmm ik ben met de brommer en moet eerst naar geleen dus zal wel proberen via beek dant is toch lekker weer om te rijden lol
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
chicks met een trillende brommer tussen hun benen![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik overweeg te stoppen met fok omdat ik hier te veel exen heb zitten
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |