He, ik heb een nachtbagger topic gemaaktquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:21 schreef Joosterd het volgende:
Telt een nachtbagger topic openen 30 sec te vroeg ook , maar die wel in gebruik is genomen?![]()
Nachtbaggerzeit | Wir sind wieder da!quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:27 schreef 3keernix het volgende:
[..]
He, ik heb een nachtbagger topic gemaakt
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:29 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Nachtbaggerzeit | Wir sind wieder da!
Ik was toen eerderquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:27 schreef 3keernix het volgende:
[..]
He, ik heb een nachtbagger topic gemaakt
Maar die van jou was al bij voorbaat gedoemd te mislukkenquote:
Maakt kein flaus aus.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:36 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Maar die van jou was al bij voorbaat gedoemd te mislukken
quote:
lekker geslapen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:33 schreef Unreal88 het volgende:
Ik heb in ieder geval #1 en misschien #18 in het triforce topic maar ik vind dat eigenlijk een falende 4chan gejatte achievement
Doch, ich bin der nachtbagger kóínigquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maakt kein flaus aus.
Ik was eerder
#1 #2 en #20 de rest is te lang geleden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:53 schreef Darkestrah het volgende:
#1, #2, #5, #10, #20 (even opgezocht, onder andere ONZ, WK, MUZ, DIG, TDF, R&P, V&A, KLB, US, REV, NWS, VKZ, UVT, GC, FB.), #22.
Jij was toch doodquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:57 schreef remlof het volgende:
Ik heb:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
En nog wel een zooi. Maar ik claim ze niet want /care
ja.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:55 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dus met mijn 13k aan posts heb ik in een keer #1 #2 en #3 bereikt?
lolwut?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:57 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ignore, ik zag 1 regeltje over het hoofd
Dankje voor de mededeling.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:57 schreef remlof het volgende:
Ik heb:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
En nog wel een zooi. Maar ik claim ze niet want /care
[..]
[..]
1 keer is genoeg hoor.quote:
In die post stond eerst iets anders, maar dat voldeed niet aan regel 3quote:
#10 is nog geen maand oud?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:57 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
#1 #2 en #20 de rest is te lang geleden.
HIJ WAS TE LAAT!!quote:
De achievements kan je halen vanaf 16 juni. Die is van voor 16 juni.quote:
Volgende keer wat eerder de afwas doenquote:
Kan ik ook een achievement verdienen als ik 3keernix boven op zn neus sla?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:10 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Volgende keer wat eerder de afwas doen, heb je meer tijd om een fatsoenlijk nachtbagger topic te maken
quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan ik ook een achievement verdienen als ik 3keernix boven op zn neus sla?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:21 schreef Bosbeetle het volgende:
En dit was nummer 22 topickiller
Anathema
Kun je doen, maar ik sla dan terug hequote:Op woensdag 23 juni 2010 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan ik ook een achievement verdienen als ik 3keernix boven op zn neus sla?
Nog twaalf te gaan!quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:25 schreef Bosbeetle het volgende:
mag ik nog een #22
[..]![]()
dan sta ik bovenaan
1 2 3 20 en 18 krijg je !quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:38 schreef Zeroku het volgende:
Ik ben niet 12, maar wat is dit?
Vanaf hier, die trollachievement. Verdere postaantallen atsjievements heb ik ook al. En nummer 18 ook. En 20 heb ik ook; FOK, SPO, GC, ONZ, KLB, LIF, FOT, US, PUB, CUL, FB, BUG, C&H, WK, TAL, XFA, T80, B&H, KPD, TV
Ja, die staat erboven.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:59 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
1 2 3 20 en 18 krijg je !
Van die troll wil ik even een linkje
dankje zerokuquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:02 schreef Bosbeetle het volgende:
Als deze Als jij Rutte was nog tot 100 post komt heb ik ook nog een #7
de rest zijn voor mij wel moeilijk
Ik ga nog wel even nadenken over een picasso topic dat moet ook kunnen (alleen is het huidige fotoshop climaat niet meer zo goed als het ooit was)
Neequote:Op woensdag 23 juni 2010 12:51 schreef Koenitjuh het volgende:
ik zag ergens iemand die wou een achievement voor een fipo in een yvonne topic misschien een idee ?
quote:
een pisbuiskanker achievement danquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je bent de Topicstarter. Dus het telt niet.
Het was idd nietl jouw topic. Maar je hebt de 24 uur sowieso niet gehaaldquote:
Goedgekeurdquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:25 schreef picodealion het volgende:
#11 ("Spleenheup") voor mij:
Oranje-spion gespot bij training Kameroen
#20 ("Well known"):
http://forum.fok.nl/user/active/291006
(MLN, ONZ, GC, KLB, TTK, R&P, DIG, REV, LIF, MUZ, WK, FB, KPD, VKZ, V&A)
#21 ("Bling")
Ik heb een abo. Zie maar.
de 'hard user' achievements gelden ook voor 16 juniquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:39 schreef picodealion het volgende:
Hoe wordt er trouwens gemeten hoeveel posts je hebt sinds 16 juni?
Ah, ok. Dan moet ik alsnog even doorsparen, maar ik mag al wel Hard User I aan de lijst toevoegen. Kloons tellen zeker niet?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:40 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
de 'hard user' achievements gelden ook voor 16 juni
neequote:Op woensdag 23 juni 2010 15:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ah, ok. Dan moet ik alsnog even doorsparen, maar ik mag al wel Hard User I aan de lijst toevoegen. Kloons tellen zeker niet?.
#1, #2 en #3 heb ik sowieso ook wel.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
![]()
4chan is nooit de bron, 4chan is de faalheid zelf
Dat kan ik wel, want moet je precies weten?quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:16 schreef -Datdus- het volgende:
Oja en wie kan me helpen met een mysql query! Ik heb nog nooit een zo'n database gemaakt.![]()
pmquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat kan ik wel, want moet je precies weten?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:quote:quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik verslikte mij bijna in mijn ijsje.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik hoop dat je chici je in je gezicht spuugt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mijn ogen gingen echt ineens helemaal open, de tering
[ Bericht 86% gewijzigd door Japsnars op 23-06-2010 19:28:29 ]Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Even in de OP plaatsen dan maar. Een gewaarschuwd FOK!user telt voor 0,5 dusquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:51 schreef yvonne het volgende:
Zeg, als die achievements moderatie uiitlokkend zijn is het spel snel afgelopen.
Sowieso is de ban lang.
Lijkt me toch wel logisch dat je geen vrouw met een lul kan plaatsen alleen maar voor die quoteachievementquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even in de OP plaatsen dan maar. Een gewaarschuwd FOK!user telt voor 0,5 dus
Hoax.quote:
Beter wordt die SWJ achievement weggehaald dan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:51 schreef yvonne het volgende:
Zeg, als die achievements moderatie uiitlokkend zijn is het spel snel afgelopen.
Sowieso is de ban lang.
Of je denkt zelf na, en gaat hem niet proberen te halen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Beter wordt die SWJ achievement weggehaald dan.
3 topics later.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:51 schreef yvonne het volgende:
Sowieso is de ban lang.
Dat noem jij een troll?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
#9 Troll
Post je reactie toen je er achter kwam dat...
quote:
quote:
Kan ik nog antwoord krijgen op de laatste vraag?quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:05 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb 10000 posts, kan ik mijzelf nu gelijk een aanvraag indienen voor de eerste 3 achievements?
Bij deze in dat geval
En kan ik ook bijvoorbeeld fantastische lemmings uit het verleden indienen?
Waarom zou dat niet kunnenquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:25 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik had dit gepost in het andere topic en het is al geüpdate!
[..]
Kan ik nog antwoord krijgen op de laatste vraag?
OK, dan ga ik binnenkort eens mijn postgeschiedenis doornemen want ik heb zeker weten een paar fantastische pareltjes op mijn naam staan.quote:
3: Achievements gelden alleen in topic na 16 Juni 2010 (Hard user geldt wel voor 16 Juni!)quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:32 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
OK, dan ga ik binnenkort eens mijn postgeschiedenis doornemen want ik heb zeker weten een paar fantastische pareltjes op mijn naam staan.
Ziet er netjes uitquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:37 schreef -Datdus- het volgende:
De home pagina. Lekker simpel!
[ afbeelding ]
De plane text OP. (platte tekst OP)
[ afbeelding ]
Als je op het icoontje naast "leader boards:" klikt schuift de pagina omlaag en komt de plane text op tevoorschijn.
Nu nog een beetje opmooien en bugs fixen en de plane text op praktischer maken!
ook de achievents lijst wordt ingekort tot 5 en er komen dan pagina nummers onder. Het liefst doe ik dit AJAX.![]()
Oh een bedankt japsnars!
Ziet er geweldig uitquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:37 schreef -Datdus- het volgende:
De home pagina. Lekker simpel!
[ afbeelding ]
De plane text OP. (platte tekst OP)
[ afbeelding ]
Als je op het icoontje naast "leader boards:" klikt schuift de pagina omlaag en komt de plane text op tevoorschijn.
Nu nog een beetje opmooien en bugs fixen en de plane text op praktischer maken!
ook de achievents lijst wordt ingekort tot 5 en er komen dan pagina nummers onder. Het liefst doe ik dit AJAX.![]()
Oh een bedankt japsnars!
Een bagger topic openen, Dat gebeurd wel vaker in ONZ en KLBquote:Op donderdag 24 juni 2010 01:25 schreef picodealion het volgende:
Hoe gaat #12 in zijn werk als het geen moderatie mag uitlokken?
Per toeval een -weg- krijgenquote:Op donderdag 24 juni 2010 01:25 schreef picodealion het volgende:
Soms denk je zelf dat je een geniaal idee hebt. maar dan vinden de mods van niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 01:25 schreef picodealion het volgende:
Dat overkomt mij nou altijd.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:46 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Soms denk je zelf dat je een geniaal idee hebt. maar dan vinden de mods van niet.
Hmm maar dan WAS je in het bezit vanquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:11 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik wil me aanmelden voor deze achievement:
BLING
#21 Ben in het bezit van een fok! abo. (Datum van aanschaf maakt niet uit.)
[ afbeelding ]
Hmm, daar zit wat in, maar dat betekent ook dat je de achievement kan kwijtraken als je abo afloopt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm maar dan WAS je in het bezit van
Ik heb geen #7 lemming proquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:10 schreef -Datdus- het volgende:
lijst weer geupdate! meldt fouten etc eventjes.
Ik noodzaak bewijsch!quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:16 schreef remlof het volgende:
Ik claim trouwens alle awards behalve 7 en 18
De zoek functie is tijdelijk in béta.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:22 schreef remlof het volgende:
Can't be bothered om 5 jaar posthistorie door te spitten, maar ik weet dat het waar is: http://zoeken.fok.nl
Nee, voor crewquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:23 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
De zoek functie is tijdelijk in béta.![]()
Is de nieuwe lay-out dan voor abo houders?
Approves.quote:
Meer dan 10 bans op een dag ook?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:28 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
hé een user de nieuwe layout geven is ook een achievement!
quote:
quote:
quote:
Nummertje 12: Deze kwaliteitstopics hebben nooit de kans op reactie gehad, meteen gesloten.quote:
Als je iets veel haalt is het dus wel normaal.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:59 schreef omyfalzer het volgende:
#22 heb ik al zo vaak gehaald dat het niet normaal meer is...
En in plaats hiervan staat er 2x een #5 achter mijn naamquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
#9 Troll
#4 fight now, hurt later
Ik zie niet echt de bash dus alleen 9quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En in plaats hiervan staat er 2x een #5 achter mijn naam
Oke, ik durfde het ook niet harder te doen, zo'n risicovolle achievementquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:05 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik zie niet echt de bash dus alleen 9
Als 't systeempje klaar is verdwijnt hij ook en komt #19 er voor in de plaats.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oke, ik durfde het ook niet harder te doen, zo'n risicovolle achievement
Los van het feit dat jij de lemming niet hebt gemaakt is het eigenlijk ook wel een überslechte lemmingquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:50 schreef aleco99 het volgende:
Dilemma....dilemma...
Lemming van deze
Problemen... problemen....
![]()
Dat is toch een lemming?![]()
Jammerrrrrrrrrrrr moet na 16 juni zijn he!quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:25 schreef dralion13 het volgende:
[ afbeelding ]
BLING
en heb al meerdere topickills op mn naam staan
Die ene site van die deurwaarder/knokploeg?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:16 schreef Gamer_V het volgende:
Die ja. Ik post er niet, maar ik gok dat de achievements niet zo onzinnig zijn als in de OP, want dan werkt het niet nee
(Stalk je me Ritse?!)
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:12 schreef Gamer_V het volgende:
Even terzijde, maar er bestaat echt een forum die deze functie ingebouwd heeft. Werkt zelfs vrij goed, gaat automatisch en lokt nauwelijks spam uit. Icoontjes van laatste achievements staan onder je avatar. Dus ik vind het een goed idee voor FOK
quote:
Mmmm nooit gezien. Het zou inderdaad dan wel toepasbaar zijn op fok!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:16 schreef Gamer_V het volgende:
Die ja. Ik post er niet, maar ik gok dat de achievements niet zo onzinnig zijn als in de OP, want dan werkt het niet nee
(Stalk je me Ritse?!)
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:24 schreef RitseB het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik zag Gamer_V en jij bent tof. Daarom.
dat bedoelde ik dusquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:12 schreef Gamer_V het volgende:
Even terzijde, maar er bestaat echt een forum die deze functie ingebouwd heeft. Werkt zelfs vrij goed, gaat automatisch en lokt nauwelijks spam uit. Icoontjes van laatste achievements staan onder je avatar. Dus ik vind het een goed idee voor FOK
Heel leuk dat je hem quote maar ik betwijfel of de developers zoiets wilen gaan ontwikkelen. Daarnaast moeten jullie daar dan eerst even een topic in FB over aanmaken want dit lezen ze toch niet.quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:31 schreef MB23 het volgende:
[..]
Ligt eraan, als je bijvoorbeeld vanaf Heemraadlaan naar Pernis moet, heeft het geen zin om op Beurs over te stappenMaarja, dan kan je alsnog beter op Tussenwater ofzo overstappen, of gewoon gelijk de goede metro nemen natuurlijk
Gewoon de gene die volgend topic maakt moet het werk doenquote:Op zondag 27 juni 2010 19:51 schreef -Datdus- het volgende:
Beste fok!kers ik ben tot het besluit gekomen te stoppen met dit topic. Alles bijhouden en zorgen dat alles klopt is een shitload aan werk. Als meerdere users het willen overnemen hoor ik dat graag, ik vind het nog steeds een leuk idee maar voor één persoon niet haalbaar. Dank u!
Dat lijkt mij inderdaad het meest handige.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:18 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Gewoon de gene die volgend topic maakt moet het werk doen
quote:
Ik kan er wel aan verder gaan... maar alsnog moet je dan een paar mensen hebben die het bij houden.quote:
Als er een soortvan admin panel is wil ik wel meehelpenquote:Op maandag 28 juni 2010 11:15 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
[..]
Ik kan er wel aan verder gaan... maar alsnog moet je dan een paar mensen hebben die het bij houden.
Het is idd verdomd moeilijk om mij te houdenquote:Op zondag 27 juni 2010 19:51 schreef -Datdus- het volgende:
Beste fok!kers ik ben tot het besluit gekomen te stoppen met dit topic. Alles bijhouden en zorgen dat alles klopt is een shitload aan werk. Als meerdere users het willen overnemen hoor ik dat graag, ik vind het nog steeds een leuk idee maar voor één persoon niet haalbaar. Dank u!
Ik ook welquote:Op maandag 28 juni 2010 11:33 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Als er een soortvan admin panel is wil ik wel meehelpen
even quoten voor later.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is idd verdomd moeilijk om mij te houden
VERDOMMEquote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 11:33 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Als er een soortvan admin panel is wil ik wel meehelpen
Dat was wel het plan, Alleen dan laat ik dit topic doodgaan tot het systeem af is en dan beginnen we opnieuw maar dan goed!quote:
Uitloggen aan het werk dus!quote:Op maandag 28 juni 2010 11:38 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
[..]
Dat was wel het plan, Alleen dan laat ik dit topic doodgaan tot het systeem af is en dan beginnen we opnieuw maar dan goed!![]()
Het systeem is 1/4 af denk ik.
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:48 schreef -Datdus- het volgende:
Goed 2/4 af![]()
af:
- lijst met achievements
- AJAX pagination
- plane tekst OP met ubb code!
- normale leaderboard
- recent toegevoegde achievements
nog af te maken:
- inlog systeem (admins)
- admin systeem
En moet Adanced_pauper dalijk ook een achievement.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:04 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb nog een idee voor een achievement, een fipo bij een paul topic ofzoiets, want paul is net zo'n user als tong die een soort van status heeft
Dat is een leuk idee een soort van Spotlight!quote:Op maandag 28 juni 2010 13:26 schreef Ivo1986 het volgende:
Nice! Misschien is het leuk om achter elke achievement het aantal users die het behaald hebben te vermelden. Zodat het zichtbaar is welke achievement exclisief is
quote:Op maandag 28 juni 2010 13:29 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dat is een leuk idee een soort van Spotlight!
Maar dan niet achter de achievements zelf.
ik maak ook een pagina met bekijk alle achievements (op een pagina dus)
Ik snap dat het een teringwerk is voor de TS.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:23 schreef Nielsch het volgende:
#20 asjeblieft: KLB, ONZ, STA, WK, NWS, VKZ, MLN, SPT, GC, POL, RLS, KAA, GAM, SEX, TDF
#22 asjeblieft: Volgens OESO zijn de benodigde maatregelen helder.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:21 schreef Palin het volgende:
Zit ik hier op mijn HP Compaq Presario CQ70 een beetje op het forum van Fok (onderdeel van fok.nl) te surfen, komt er opeens zo'n acquired imuno deficiency syndrom topic voorbij! Ik ben het forum van Fok (onderdeel van fok.nl) nu wel een beetje zat door deze draad, dus ik denk dat ik Call of Duty: Modern Warfare 2 ga spelen op mijn Microsoft Xbox 360 met mijn Microsoft Xbox 360 Wireless Controller powered by mijn Microsoft Quickcharge batterypack op mijn Panasonic 46GA11 Full HD plasma televisie. boh.
Hulde!quote:Op maandag 28 juni 2010 22:19 schreef -Datdus- het volgende:
login systeem en 'bekijk alle achievements' af!
Nee.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:08 schreef Bosbeetle het volgende:
is wat in de OP staat nogsteeds de huidige tussenstand?
Dat systeem gaat alleen voor jou bedoeld worden of?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:07 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ga toch door met de achievements. Even mijn systeempje af maken en het gaat al een stuk sneller.
[Knip]
kijk zelf even het allemaal klopt.![]()
Ik stel een paar mods aan.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:12 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Dat systeem gaat alleen voor jou bedoeld worden of?
Als je een mobiele versie maakt dan ben ik availablequote:
Iets duidelijker please.quote:
het gaat er toch om dat het werktquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:46 schreef -Datdus- het volgende:
Zó, nu eerst eventjes beginnen aan het admin systeem.
de header + admin menu is er wel al. Heel simpel en wint waarschijnlijk geen schoonheids prijs!![]()
[ afbeelding ]
Het is apij4125 Niet 4128quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:07 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ga toch door met de achievements. Even mijn systeempje af maken en het gaat al een stuk sneller.
Leader boards:
11:
Bosbeetle :#1 #2 #3 #19 #20 #6 #5 #12 #10 #20 #22
10:
PIRANIA :#1 #2 #3 #19 #20 #17 #10 #12 #8 #22
9:
Japsnars:1# #2 #3 #22 #6 #12 #10 #9 #20
Myraela:#1 #2 #3 #22 #8 #10 #12 #16 #20
RacerDKB:#1 #2 #3 #5 #12 #13 #18 #20 #11
8:
Nielsch#1 #2 #5 #8 #10 #20 #22 #11
SinterKlaaskapoentje :#1 #2 #3 #5 #20 #10 #9 #22
7:
-
6:
Quyxz_ :#1 #2 #3 #22 #6 #11
Zeroku:1# 2# 3# 20# 1#8 #5
Huppelmuts: #1 #2 #3 #16 #8 #21
Graseter :#1 #2 #3 #10 #9 #11
5:
Exentric90:#5 #12 #18 #8 #1
Gamer_v[/b[:#1 #2 #12 #20 #22
[b]Darkestrah :#1 #2 #20 #5 #10
Baggerbart:#11 #10 #1 #8 #12
Ezechielk :#1 #2 #3 #16 #20
-_Guitarist_- :#1 #2 #3 #20 #12
4:
Koenitjuh :#11 #12 #18 #1
Ivo1986 :#1 #20 #10 #22
Lucifer_Doosje:#1 #2 #3 #11
Renesite:1# 2# 3# 19#
picodealion:#1 #20 #22 #11
3keernix :#1 #2 #3 #8
Maanvis :#1 #2 #3 #12
ChipsZak:#1 #2 #3 #20
Mr.Cooper :#1 #2 #3 #9
Paul :#1 #2 #3 #19
Casino.Bob :#1 #2 #3 #10
Maraca :#1 #2 #3 #12
ChipsZak: #1 #2 #3 #20
3:
appeltjap:#1 #2 #10
TWP:#22 #18 #20
Unreal88[:#1 #5 #22
Flashbag :#1 #22 #11
Neroje :#1 #11 #22
Dynd :1# #9 #20
Agiath :#1 #2 #3
timbob :#1 #2 #3
Beregd :#1 #2 #3
TimKuik :#1 #2 #16
Twizu : #1 #2 #3
cablegunmaster :#1 #2 #3
kanovinnie :#1 #2 #3
naatje_1 :#1 #2 #3
2:
mcf:#22 #12
MB23:#1 #22
RhytmicalRemedy:#1 #11
dralion13:#21 #22
TwisterNederland :#1 #22
HaJee :#1 #10
Brawler :#20 #5
joepie91 :#1 #20
Lindgren. :#1 #2
Demon_Hunter :#1 #2
joosterd :#1 #8
-Datdus- :#1 #2
Pharkus :#1 #10
tochweerhenk :#12 #18
1:
Palin:#22
apij4128:#8
jappy-b:#22
Anon4c:#22
Wukl:#22
hexje:#22
MMUFC:#1
Desiler:#22
Unreal88:#1
ViezeFreddiey[b]: #18
[b]The_Flash :#9
aleco99 :#18
shadowflash :#1
SharQueDo :#12
DragonFire :#1
chewbacca_maatschappij :#1
Trashcanman :#1
TeringHenkie :#1
egeltje1985 :#1
internal :#1
kijk zelf even het allemaal klopt.![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:38 schreef -Datdus- het volgende:
Zou fok! developers stagiairs aannemen? dat zou echt de vetste stage/stage opdracht ooit zijn!![]()
Als je DEV-tijd er in kan stoppen staat FOK! daar meestal wel voor open. Of je school het er mee eens is is meer de vraag. Bij mij zou het niet in het stageprofiel passen in ieder geval.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:38 schreef -Datdus- het volgende:
Zou fok! developers stagiairs aannemen? dat zou echt de vetste stage/stage opdracht ooit zijn!![]()
Het past bij mij goed in mijn opleiding.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:39 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Als je DEV-tijd er in kan stoppen staat FOK! daar meestal wel voor open. Of je school het er mee eens is is meer de vraag. Bij mij zou het niet in het stageprofiel passen in ieder geval.
Gewoon doen!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:46 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Het past bij mij goed in mijn opleiding.![]()
Misschien er toch maar een mail aan wagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: MyAT
[ Bericht 30% gewijzigd door Maraca op 30-06-2010 16:29:43 ]Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
#22 staat er wel!quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:03 schreef picodealion het volgende:
Mijn #22 (al gemeld) is nog niet vermeld. Tevens heb ik een #5, even het bewijs opzoeken.
Moet je hem wel bijwerkenquote:
2 aanbid smileys voor jouw!quote:Op zondag 4 juli 2010 20:54 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb een soort profielen in het systeem gemaakt.![]()
Er staat nu nog alleen nog je naam en welke achievements je hebt gehaald
en een kekke deel link zodat je het aan al je matties kan showen.
[ afbeelding ]
Note: De naam van de user wordt tijdelijk even uit de link gehaald ivm luiheid.![]()
Super vetquote:Op zondag 4 juli 2010 20:54 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb een soort profielen in het systeem gemaakt.![]()
Er staat nu nog alleen nog je naam en welke achievements je hebt gehaald
en een kekke deel link zodat je het aan al je matties kan showen.
[ afbeelding ]
Note: De naam van de user wordt tijdelijk even uit de link gehaald ivm luiheid.![]()
Ja, ik wil op nummer 1quote:Op maandag 5 juli 2010 15:08 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Heb je die nou voor de achievement gekocht?
De basis functies zijn er. Moet nog even de drie admin pagina's maken.quote:
quote:
Niet in het overzicht/de OPquote:
Dankjewel.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
De badges zien er cool uit zeg voor de achievementsDit kan best nog eens wat worden volgens mij.
Ik moet een badge voor "Leren kijken" hebben... Dacht dat ze op volgorde stondenquote:
das een goede voor het systeem een sorteer op functie dank!quote:Op maandag 5 juli 2010 15:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik moet een badge voor "Leren kijken" hebben... Dacht dat ze op volgorde stonden
quote:Op maandag 5 juli 2010 15:37 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
das een goede voor het systeem een sorteer op functie dank!
Er zijn al wel mensen die interesse hebbeen om het te hosten.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
![]()
Al goede hosting gevonden trouwens?
Mja, ik kan het ook voor je doen, kost je alleen een eventuele domeinnaamquote:Op maandag 5 juli 2010 15:44 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Er zijn al wel mensen die interesse hebbeen om het te hosten.
Ik heb wel een domeinnaamquote:Op maandag 5 juli 2010 15:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mja, ik kan het ook voor je doen, kost je alleen een eventuele domeinnaam
Ik heb er zelf ook een ja, maar als hij een aparte wilt. Het hosten voor de rest is geen probleem, werken bij een webhostingbedrijfquote:Op maandag 5 juli 2010 15:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb wel een domeinnaam.
http://www.leanback.eu/
echt? Zou mooi zijn.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mja, ik kan het ook voor je doen, kost je alleen een eventuele domeinnaam
ik heb er twee.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb wel een domeinnaam.
http://www.leanback.eu/
Ja hoor. Kan zo een VDS'je voor mezelf aanmakenquote:
Godsamme, net mijn server verkochtquote:Op maandag 5 juli 2010 15:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja hoor. Kan zo een VDS'je voor mezelf aanmaken
Met een klein beetje geluk kan ik over een paar weken mijn eigen dedicated ophangen in het nieuwe datacenter waar ik kom te zitten
Dus, als mensen nog op zoek zijn naar een eigen rack
Hadden we een mooi HyperV/ESX ding van kunnen makenquote:Op maandag 5 juli 2010 15:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Godsamme, net mijn server verkocht. Mooie x2200 met 30GB ram ofzo en 2 dual core CPU's.
IB4 topic slot.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:59 schreef dralion13 het volgende:
ontdekte net dat ik #20 ook heb
GC, ONZ, KLB, MEN, CUL, F&F, LIF, PUB, NWS, DIG, FOT, EXA, K&W, VKZ, POL, UVT, MLN, WGR, TTK, V&A, R&P, MLN, FEE, TRU,
zijn er meer dan ik had verwacht
Ligt er aan wat de specs zijn. Oftewel wat je er mee wil doen. Voor 1 simpele website heb je niet veel nodig, en kost dus ook niet veel. Voor meerdere sites/virtuele servers heb je natuurlijk een (veel) snellere/zwaardere server nodig.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:58 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ben niet zo thuis in servers etc maar kost dat nou geen vermogen zo'n ding?
De achievements gaan gewoon door nu als het ging.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nu wachten tot het systeem klaar is?
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:16 schreef -Datdus- het volgende:
Ik zoek trouwens ook nog mods pm even als je interesse hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |