Ja, ik wil op nummer 1quote:Op maandag 5 juli 2010 15:08 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Heb je die nou voor de achievement gekocht?
De basis functies zijn er. Moet nog even de drie admin pagina's maken.quote:
quote:
Niet in het overzicht/de OPquote:
Dankjewel.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
De badges zien er cool uit zeg voor de achievementsDit kan best nog eens wat worden volgens mij.
Ik moet een badge voor "Leren kijken" hebben... Dacht dat ze op volgorde stondenquote:
das een goede voor het systeem een sorteer op functie dank!quote:Op maandag 5 juli 2010 15:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik moet een badge voor "Leren kijken" hebben... Dacht dat ze op volgorde stonden
quote:Op maandag 5 juli 2010 15:37 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
das een goede voor het systeem een sorteer op functie dank!
Er zijn al wel mensen die interesse hebbeen om het te hosten.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
![]()
Al goede hosting gevonden trouwens?
Mja, ik kan het ook voor je doen, kost je alleen een eventuele domeinnaamquote:Op maandag 5 juli 2010 15:44 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Er zijn al wel mensen die interesse hebbeen om het te hosten.
Ik heb wel een domeinnaamquote:Op maandag 5 juli 2010 15:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mja, ik kan het ook voor je doen, kost je alleen een eventuele domeinnaam
Ik heb er zelf ook een ja, maar als hij een aparte wilt. Het hosten voor de rest is geen probleem, werken bij een webhostingbedrijfquote:Op maandag 5 juli 2010 15:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb wel een domeinnaam.
http://www.leanback.eu/
echt? Zou mooi zijn.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mja, ik kan het ook voor je doen, kost je alleen een eventuele domeinnaam
ik heb er twee.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb wel een domeinnaam.
http://www.leanback.eu/
Ja hoor. Kan zo een VDS'je voor mezelf aanmakenquote:
Godsamme, net mijn server verkochtquote:Op maandag 5 juli 2010 15:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja hoor. Kan zo een VDS'je voor mezelf aanmaken
Met een klein beetje geluk kan ik over een paar weken mijn eigen dedicated ophangen in het nieuwe datacenter waar ik kom te zitten
Dus, als mensen nog op zoek zijn naar een eigen rack
Hadden we een mooi HyperV/ESX ding van kunnen makenquote:Op maandag 5 juli 2010 15:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Godsamme, net mijn server verkocht. Mooie x2200 met 30GB ram ofzo en 2 dual core CPU's.
IB4 topic slot.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:59 schreef dralion13 het volgende:
ontdekte net dat ik #20 ook heb
GC, ONZ, KLB, MEN, CUL, F&F, LIF, PUB, NWS, DIG, FOT, EXA, K&W, VKZ, POL, UVT, MLN, WGR, TTK, V&A, R&P, MLN, FEE, TRU,
zijn er meer dan ik had verwacht
Ligt er aan wat de specs zijn. Oftewel wat je er mee wil doen. Voor 1 simpele website heb je niet veel nodig, en kost dus ook niet veel. Voor meerdere sites/virtuele servers heb je natuurlijk een (veel) snellere/zwaardere server nodig.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:58 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ben niet zo thuis in servers etc maar kost dat nou geen vermogen zo'n ding?
De achievements gaan gewoon door nu als het ging.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nu wachten tot het systeem klaar is?
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:16 schreef -Datdus- het volgende:
Ik zoek trouwens ook nog mods pm even als je interesse hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |