Dat lijkt mij inderdaad het meest handige.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:18 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Gewoon de gene die volgend topic maakt moet het werk doen
quote:
Ik kan er wel aan verder gaan... maar alsnog moet je dan een paar mensen hebben die het bij houden.quote:
Als er een soortvan admin panel is wil ik wel meehelpenquote:Op maandag 28 juni 2010 11:15 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
[..]
Ik kan er wel aan verder gaan... maar alsnog moet je dan een paar mensen hebben die het bij houden.
Het is idd verdomd moeilijk om mij te houdenquote:Op zondag 27 juni 2010 19:51 schreef -Datdus- het volgende:
Beste fok!kers ik ben tot het besluit gekomen te stoppen met dit topic. Alles bijhouden en zorgen dat alles klopt is een shitload aan werk. Als meerdere users het willen overnemen hoor ik dat graag, ik vind het nog steeds een leuk idee maar voor één persoon niet haalbaar. Dank u!
Ik ook welquote:Op maandag 28 juni 2010 11:33 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Als er een soortvan admin panel is wil ik wel meehelpen
even quoten voor later.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is idd verdomd moeilijk om mij te houden
VERDOMMEquote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 11:33 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Als er een soortvan admin panel is wil ik wel meehelpen
Dat was wel het plan, Alleen dan laat ik dit topic doodgaan tot het systeem af is en dan beginnen we opnieuw maar dan goed!quote:
Uitloggen aan het werk dus!quote:Op maandag 28 juni 2010 11:38 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
[..]
Dat was wel het plan, Alleen dan laat ik dit topic doodgaan tot het systeem af is en dan beginnen we opnieuw maar dan goed!![]()
Het systeem is 1/4 af denk ik.
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:48 schreef -Datdus- het volgende:
Goed 2/4 af![]()
af:
- lijst met achievements
- AJAX pagination
- plane tekst OP met ubb code!
- normale leaderboard
- recent toegevoegde achievements
nog af te maken:
- inlog systeem (admins)
- admin systeem
En moet Adanced_pauper dalijk ook een achievement.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:04 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb nog een idee voor een achievement, een fipo bij een paul topic ofzoiets, want paul is net zo'n user als tong die een soort van status heeft
Dat is een leuk idee een soort van Spotlight!quote:Op maandag 28 juni 2010 13:26 schreef Ivo1986 het volgende:
Nice! Misschien is het leuk om achter elke achievement het aantal users die het behaald hebben te vermelden. Zodat het zichtbaar is welke achievement exclisief is
quote:Op maandag 28 juni 2010 13:29 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dat is een leuk idee een soort van Spotlight!
Maar dan niet achter de achievements zelf.
ik maak ook een pagina met bekijk alle achievements (op een pagina dus)
Ik snap dat het een teringwerk is voor de TS.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:23 schreef Nielsch het volgende:
#20 asjeblieft: KLB, ONZ, STA, WK, NWS, VKZ, MLN, SPT, GC, POL, RLS, KAA, GAM, SEX, TDF
#22 asjeblieft: Volgens OESO zijn de benodigde maatregelen helder.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:21 schreef Palin het volgende:
Zit ik hier op mijn HP Compaq Presario CQ70 een beetje op het forum van Fok (onderdeel van fok.nl) te surfen, komt er opeens zo'n acquired imuno deficiency syndrom topic voorbij! Ik ben het forum van Fok (onderdeel van fok.nl) nu wel een beetje zat door deze draad, dus ik denk dat ik Call of Duty: Modern Warfare 2 ga spelen op mijn Microsoft Xbox 360 met mijn Microsoft Xbox 360 Wireless Controller powered by mijn Microsoft Quickcharge batterypack op mijn Panasonic 46GA11 Full HD plasma televisie. boh.
Hulde!quote:Op maandag 28 juni 2010 22:19 schreef -Datdus- het volgende:
login systeem en 'bekijk alle achievements' af!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |