Wacht maar tot apple een TV op de markt brengtquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Precies, als je TV gaat kijken zeg je toch ook niet "ik ga Samsung kijken"
Hoe krijgen mensen dat toch voor elkaar.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:34 schreef cYbErTiM het volgende:
Wat een haters!! Je moet het gewoon ervaren!
Ik zat altijd met virussen op me pc met windblows vol spyware en toen ging ik OSX proberen en ik wil nooit meer terug! Itunes is zo vet goed en geen virussen! En alles flowed zo lekker.. nee lekker achterlopen met windows crap en zo lelijk ook die windows dingen, apple is zo mooi en echt design iets dat je in je huiskamer zet. Een advies, koop zsm een apple want het is echt zo relexed. Nooit meer M$ voor mij.
Ligt toch aan je zelf knulquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:34 schreef cYbErTiM het volgende:
Wat een haters!! Je moet het gewoon ervaren!
Ik zat altijd met virussen op me pc met windblows vol spyware en toen ging ik OSX proberen en ik wil nooit meer terug! Itunes is zo vet goed en geen virussen! En alles flowed zo lekker.. nee lekker achterlopen met windows crap en zo lelijk ook die windows dingen, apple is zo mooi en echt design iets dat je in je huiskamer zet. Een advies, koop zsm een apple want het is echt zo relexed. Nooit meer M$ voor mij.
MW2quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:21 schreef Palin het volgende:
Zit ik hier op mijn HP Compaq Presario CQ70 een beetje op het forum van Fok (onderdeel van fok.nl) te surfen, komt er opeens zo'n acquired imuno deficiency syndrom topic voorbij! Ik ben het forum van Fok (onderdeel van fok.nl) nu wel een beetje zat door deze draad, dus ik denk dat ik Call of Duty: Modern Warfare 2 ga spelen op mijn Microsoft Xbox 360 met mijn Microsoft Xbox 360 Wireless Controller powered by mijn Microsoft Quickcharge batterypack op mijn Panasonic 46GA11 Full HD plasma televisie. boh.
iPhonebezitter hier. Zelf heb ik het altijd over mijn telefoon, anderen zeggen juist iPhone. Is ook gruwelijk irritant.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:23 schreef DeX090 het volgende:
Das altijd wel grappig op eenmanier. Mensen die geen iPhone hebben zeggen gewoon dat ze hun telefoon vergeten zijn, maar mensen met een iPhone (of wat voor Apple rotzooi dan ook) MOETEN er altijd bijzeggen dat het een iPhone, iPod of wat dan ook is. Stakkers.
Ik Apple mijn iPhone vastquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:55 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Met de juiste marketing kan dat juist de nieuwe hippe Apple-grip worden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |