SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben voor!quote:Op maandag 28 juni 2010 00:01 schreef Torrio het volgende:
Ik vind dat de tieten voortaan vervangen mogen worden door een mooie ass
Nee. Tetten gaan voor een aars. Uit een aars komt poep, uit tetten komt soms melk (mits zwanger)quote:Op maandag 28 juni 2010 00:01 schreef Torrio het volgende:
quote:Op maandag 28 juni 2010 00:01 schreef Torrio het volgende:
Wat passend is, aangezien de tieten afstammen van onze kontquote:Op maandag 28 juni 2010 00:01 schreef Torrio het volgende:
daarom alleen als ze zwanger is, dat is dus niet constant en niet betrouwbaarquote:Op maandag 28 juni 2010 00:02 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee. Tetten gaan voor een aars. Uit een aars komt poep, uit tetten komt soms melk (mits zwanger)
Ik heb het ook niet over aarsjes, maar over kontjesquote:Op maandag 28 juni 2010 00:02 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee. Tetten gaan voor een aars. Uit een aars komt poep, uit tetten komt soms melk (mits zwanger)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |