quote:Op maandag 21 juni 2010 00:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Hoi Chris,
Ik rook niet en woon bovendien niet in België dus je zou het aan iemand anders moeten vragen.
Neen, en trouwens ik heb een hekel aan HOLLANDERS die denken dat ze hoog opgeleid zijn. Dat onderwijs is niets vergeleken wat wij hebben in Belgiëquote:Op maandag 21 juni 2010 00:03 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
hoi Chris,
Was 1 topic niet genoeg?
Groetjes
Veldmuis
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:05 schreef KimJong-iew het volgende:
[..]
Neen, en trouwens ik heb een hekel aan HOLLANDERS die denken dat ze hoog opgeleid zijn. Dat onderwijs is niets vergelijken wat wij hebben in België
ja dat kan wel wezen maar het blijft België met dat irritante kutaccentjequote:Op maandag 21 juni 2010 00:05 schreef KimJong-iew het volgende:
[..]
Neen, en trouwens ik heb een hekel aan HOLLANDERS die denken dat ze hoog opgeleid zijn. Dat onderwijs is niets vergelijken wat wij hebben in België
Dit moet wel een troll zijn tochquote:Op maandag 21 juni 2010 00:05 schreef KimJong-iew het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |