quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:16 schreef Gamer_V het volgende:
Die ja. Ik post er niet, maar ik gok dat de achievements niet zo onzinnig zijn als in de OP, want dan werkt het niet nee
(Stalk je me Ritse?!)
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:12 schreef Gamer_V het volgende:
Even terzijde, maar er bestaat echt een forum die deze functie ingebouwd heeft. Werkt zelfs vrij goed, gaat automatisch en lokt nauwelijks spam uit. Icoontjes van laatste achievements staan onder je avatar. Dus ik vind het een goed idee voor FOK
quote:
Mmmm nooit gezien. Het zou inderdaad dan wel toepasbaar zijn op fok!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:16 schreef Gamer_V het volgende:
Die ja. Ik post er niet, maar ik gok dat de achievements niet zo onzinnig zijn als in de OP, want dan werkt het niet nee
(Stalk je me Ritse?!)
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:24 schreef RitseB het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik zag Gamer_V en jij bent tof. Daarom.
dat bedoelde ik dusquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:12 schreef Gamer_V het volgende:
Even terzijde, maar er bestaat echt een forum die deze functie ingebouwd heeft. Werkt zelfs vrij goed, gaat automatisch en lokt nauwelijks spam uit. Icoontjes van laatste achievements staan onder je avatar. Dus ik vind het een goed idee voor FOK
Heel leuk dat je hem quote maar ik betwijfel of de developers zoiets wilen gaan ontwikkelen. Daarnaast moeten jullie daar dan eerst even een topic in FB over aanmaken want dit lezen ze toch niet.quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:31 schreef MB23 het volgende:
[..]
Ligt eraan, als je bijvoorbeeld vanaf Heemraadlaan naar Pernis moet, heeft het geen zin om op Beurs over te stappenMaarja, dan kan je alsnog beter op Tussenwater ofzo overstappen, of gewoon gelijk de goede metro nemen natuurlijk
Gewoon de gene die volgend topic maakt moet het werk doenquote:Op zondag 27 juni 2010 19:51 schreef -Datdus- het volgende:
Beste fok!kers ik ben tot het besluit gekomen te stoppen met dit topic. Alles bijhouden en zorgen dat alles klopt is een shitload aan werk. Als meerdere users het willen overnemen hoor ik dat graag, ik vind het nog steeds een leuk idee maar voor één persoon niet haalbaar. Dank u!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |