Het forum voor 's werelds enige universele hobby! Snaren of toetsen, vinyl of cd, eendagsvlieg of rasartiest, op de radio of op een festival! Hier kun je al je ongebreideld enthousiasme, maar ook je weldoordachte kritische noten kwijt over muziek
In samenwerking met Fortress Social Branding mogen wij 1x twee kaarten weggeven voor het Royal Beach Concert!
Het Royal Beach Concert vindt op 5 juni plaats op het strand van Scheveningen, waar de bands Bon Jovi, Kane en Di-Rect zullen optreden. Het grootste openlucht evenement waar je je een halve dag kunt vermaken met strand, zee en de allergrootste bands! Verdere informatie over het evenement is hier te vinden: Royal Beach Concert.
Programma 12.00 Opening toegangen, start voorprogramma 14.00 DI-RECT 15.15 KANE 17.00 BON JOVI 19.00 Einde concert Let op: Alle tijdstippen bij benadering en onder voorbehoud!
Winnen? Op kans te maken op deze 2 kaartjes beantwoord je de volgende vraag:
* In hoeveel publieksvakken is het concertterrein verdeeld tijdens dit concert? (in cijfers invullen!)
LET OP: Meedoen kan tot donderdag 3 juni 12.00 uur!!! Je kunt je antwoord *HIER* heel gemakkelijk invullen.
SUCCES!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
Nou inderdaad, dat wordt echt een superdag om op het strand een concert te geven, met dat weer!
Ik hoop dat iedereen wel de wandelschoenen aantrekt, want lopen wordt ws nog de enige manier om Scheveningen in te komen Dat gaat echt een zooitje worden. Duidelijk dat mn auto vrijdag hier in de straat geparkeerd wordt en pas na het weekend weer van die plek komt
Ik hoop dat iedereen wel de wandelschoenen aantrekt, want lopen wordt ws nog de enige manier om Scheveningen in te komen Dat gaat echt een zooitje worden. Duidelijk dat mn auto vrijdag hier in de straat geparkeerd wordt en pas na het weekend weer van die plek komt
Wat schuift het als jij asociaal parkeert zodat je een plek voor mij hebt?
Ich bin dabei! Word door de bus thuis opgehaald en keurig afgeleverd dus geen parkeer problemen. En met dank aan de Bankgiroloterij kost het ons geen cent.
25 graden.. strand... concert...
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende: Dan heb je safe = condoom Double dutch = condoom en pil quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit