quote:'Anelka maakt Domenech uit voor hoerenzoon'
Nicolas Anelka en Franck Ribéry verpesten de sfeer bij het Franse nationale elftal, zo meldt l'Equipe. Anelka ging zelfs zo ver dat hij bondscoach Raymond Domenech zou hebben uitgemaakt voor vuile hoerenzoon.
Het voorval vond plaats in de rust van het duel tussen Frankrijk en Mexico (0-2). Toen de Franse bondscoach Anelka op zijn tactische taken wees, beledigde de spits Domenech. "Va te faire enculer, sale fils de pute" (flikker op, vuile hoerenzoon), zou de aanvaller van Chelsea hebben gezegd.
Domenech reageerde door Anelka direct te wisselen, maar dat kon de spits niet meer interesseren. Met André-Pierre Gignac in de ploeg moest Domenech toezien hoe Mexico in de tweede helft tweemaal wist te scoren.
Na afloop van het duel was de sfeer in het Franse kamp erg gespannen. "Ik ga zwijgen, want anders ga ik dingen zeggen waarover ik beter niet praat", zei bijvoorbeeld doelman Hugo Lloris. Opmerkelijk was dat Anelka wel met een brede glimlach de pers te woord stond.
Maar er speelt meer bij Les Bleus. De internationals klagen over de kwaliteit van de trainingen, de te korte tactische besprekingen en de opstellingen. Daarnaast hebben Ribéry, die jaloers en arrogant zou zijn, en Anelka een hekel aan Yoann Gourcuff.
Ik zie de speech al helemaal voor me:quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:06 schreef Lastpost het volgende:
Dit bedoelen ze vast niet met elkaar op scherp zetten.
Niemand bij de Franse bond kwam op deze wijze beslissing.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:45 schreef VeX- het volgende:
Tja, dat verbaast me niets. Het mes had allang door de Franse ploeg moeten gaan en dan met name de trainer.
quote:KNYSNA (ANP) - De Franse voetbalbond heeft zaterdag Nicolas Anelka uit de selectie van de nationale ploeg gezet.
Sterallures?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:51 schreef Aloulou het volgende:
Laten we eerlijk zijn, ik zou als Anelka zijnde ook Domenech niet respecteren. Zo'n grote voetballer en dan komt zo'n lulletje als trainer je op je plaats zettenTotaal geen overwicht die man, geen baas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |