abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79541577
Hallo!

Ik heb een abonnement van tele 2 van 15 euro per maand. Als ik me niet vergis verloopt mijn abonnement in Juni dit jaar (2 jarig).

Nou vraag ik mij af wat mijn opties zijn na deze periode? Kan ik nou m'n abbo al verlengen en NU al een nieuwe mobiel krijgen? of moet ik deze periode eerst nog 'uitdienen' zonder te verlengen?

En dan meteen punt 2: hebben jullie nog een goed idee over welke mobiel ik eventueel zou kunnen gaan halen? (tele 2 dus..). Ik wil wel proberen niet boven de 17,50 per maand uit te komen, het liefst zelfs 15 per maand. En wat zijn de opties van internet op je mobiel? hoeveel moet je hiervoor bijbetalen? Ik zit zelf te denken aan de samsung s5550 (is dit wat?) en de samsung jet (is deze wat?)

Graag jullie mening/advies!
Mvg,
Nick Hospers
  woensdag 24 maart 2010 @ 19:27:18 #2
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_79541923
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 19:19 schreef nickhguitar het volgende:
Hallo!

Ik heb een abonnement van tele 2 van 15 euro per maand. Als ik me niet vergis verloopt mijn abonnement in Juni dit jaar (2 jarig).

Nou vraag ik mij af wat mijn opties zijn na deze periode? Kan ik nou m'n abbo al verlengen en NU al een nieuwe mobiel krijgen? of moet ik deze periode eerst nog 'uitdienen' zonder te verlengen?

En dan meteen punt 2: hebben jullie nog een goed idee over welke mobiel ik eventueel zou kunnen gaan halen? (tele 2 dus..). Ik wil wel proberen niet boven de 17,50 per maand uit te komen, het liefst zelfs 15 per maand. En wat zijn de opties van internet op je mobiel? hoeveel moet je hiervoor bijbetalen? Ik zit zelf te denken aan de samsung s5550 (is dit wat?) en de samsung jet (is deze wat?)

Graag jullie mening/advies!
Mvg,
Nick Hospers
Ik denk dat je het beste advies krijgt bij de plaatselijke Tele-2 dealer.
Tics van je petten.
pi_79541970
Kijk op de website van Tele2
Daar staan de toestellen waaruit je kan kiezen, daar staan de abonnementen die erbij horen en daar staan de kosten die overal voor gelden

Internet is meestal rond de 10¤ per maand, dus met jouw wensen zal dat lastig worden
S5550 is mij onbekend, Jet is een prima toestel!
All management is Strategic Management.
pi_79542042
Ik heb nu ook nog tele2 maar wanneer dit abonnement afloopt niet meer hoor. Schiet toch niet op dat je niet kan zien hoeveel belminuten je nog over hebT?
pi_79542333
Neem een SIM-only-abonnement.
pi_79542748
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 19:36 schreef Socios het volgende:
Neem een SIM-only-abonnement.
Bedankt voor alle reacties, wat houdt sim only in Socios?..
pi_79543640
en wat is precies een iphone?..
pi_79543790
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 19:45 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Bedankt voor alle reacties, wat houdt sim only in Socios?..
Alleen een SIM kaart met abonnement dus geen telefoon, is goedkoper, omdat je niet mee hoeft te betalen aan de telefoon zelf...

En een iPhone is buiten jouw budget.
pi_79544345
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 20:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Alleen een SIM kaart met abonnement dus geen telefoon, is goedkoper, omdat je niet mee hoeft te betalen aan de telefoon zelf...

En een iPhone is buiten jouw budget.
Oké thx voor de uitleg! Maar is een Sim only niet duurder? dan heb ik dus een abbo en een sim, maar moet ik nog een mobiel kopen? die zijn in mijn prijsklasse rond de 150 toch?.. Denk dat een volledig abonnement voordeliger is?

En weet iemand hoe het nou gaat met het restant van m'n abbo? Kan ik 'm nu al verlengen en dan een nieuwe krijgen?
pi_79544692
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 20:18 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Oké thx voor de uitleg! Maar is een Sim only niet duurder? dan heb ik dus een abbo en een sim, maar moet ik nog een mobiel kopen? die zijn in mijn prijsklasse rond de 150 toch?.. Denk dat een volledig abonnement voordeliger is?

En weet iemand hoe het nou gaat met het restant van m'n abbo? Kan ik 'm nu al verlengen en dan een nieuwe krijgen?
Normaal krijg je een Sim (met abo erop) + een mobiel, met Sim only alleen een Sim (met abo erop) zoals de naam al zegt. Een mobiel heb je al.. dus die hoef je niet meer te kopen, hou je deze gewoon.
pi_79544859
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 20:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Normaal krijg je een Sim (met abo erop) + een mobiel, met Sim only alleen een Sim (met abo erop) zoals de naam al zegt. Een mobiel heb je al.. dus die hoef je niet meer te kopen, hou je deze gewoon.
Dat is een misopvatting, ik heb al een mobiel, maar een hele oude. Ik zou graag een nieuwe willen, vandaar ook dat ik graag m'n abbo wil verlengen... of moet ik dan toch tot juni wachten?
pi_79544947
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 20:28 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dat is een misopvatting, ik heb al een mobiel, maar een hele oude. Ik zou graag een nieuwe willen, vandaar ook dat ik graag m'n abbo wil verlengen... of moet ik dan toch tot juni wachten?
Volgens mij kan je mobiel nu ook alvast bestellen maar je nieuwe abo gaat pas in in juni, denk ik.. weet niet zeker, kijk maar op de tele2 site daar staat het wel uitgelegd.
pi_79557352
Thx voor de info! zal vanmiddag wel even bellen.. Nou heb ik nog een laatste vraag omtrent internet op je mobiel. Als je op de site kijkt zie je verschillende acties, dit kost het eerste jaar bijvoorbeeld 2,50 en het 2de jaar 10.. Maar je kunt ook databundels kiezen? Wat houd dit in? is dit met downloaden ofzo? Ik heb dan alleen internet nodig voor bepaalde sites..
  donderdag 25 maart 2010 @ 16:16:42 #14
178487 jappy-b
a whistle of a penny
pi_79573998
een 2 jarig abbonement kan je bij tele2 al 6 maanden van te voren verlengen, je kunt dus nu al contact op nemen met tele2 om een nieuw abbo+toestel te kiezen (dit gaat wel telefonisch en niet per internet). Met data bedoelen ze de hoeveelheid mb's die jij met je telefoon binnen haalt. dit staat ook op de site van tele2
quote:
Wat kan je doen met een Databundel?
Wanneer je met je mobiele telefoon op het internet surft, verbruik je data. Als je geen databundel hebt, kost dit ¤1,- per MB. 1 MB is gelijk aan 1000 KB. Een e-mail versturen met alleen tekst kost ongeveer 1-5 KB. Een website openen kost ongeveer 20 KB. Als je een ringtone downloadt, verbruik je 180 KB.
die data bundels zorgen er dus voor dat jij (onbeperkt) online bent voor een vast bedrag per maand.
sex is just like hacking; you get in, you get out and you pray you've left nothing behind!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')