Die 7 kaarten beweren van nietquote:
De eerste helft wel ja. Maar de tweede helft was 3 keer niks.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:01 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vond het helemaal geen slecht potjeEr was één en al actie
![]()
Commentator op NL was 3 x nix, snel naar de BBC overgeschakeld
Minimale inzet, maximale rendement.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:00 schreef N1ck het volgende:
vond NED - KAM anders ook wel een topwedstrijd gister
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:01 schreef Boca_Raton het volgende:
![]()
Commentator op de Nederlandse zenders wat betreft voetbal is altijd hemeltergend slecht, dus BBC of ARD/ZDF is een verademing vergeleken bij het gedrocht van de NOS.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:01 schreef Boca_Raton het volgende:
![]()
Ja, dat was idd. zo. Maar wat een verschil met Nederland tegen ehh.... Japan. Schuifie-schuifie was dat.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:02 schreef Topgozert het volgende:
[..]
De eerste helft wel ja. Maar de tweede helft was 3 keer niks.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:01 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Ik vond Brazilië indrukwekkend, als je op zo'n manier Portugal weet te domineren ben je gewoon een goede ploeg. En dat zonder Kaka en Robinho!
Wie was die Ned. commentator?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:03 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Commentator op de Nederlandse zenders wat betreft voetbal is altijd hemeltergend slecht, dus BBC of ARD/ZDF is een verademing vergeleken bij het gedrocht van de NOS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |