Die 7 kaarten beweren van nietquote:
De eerste helft wel ja. Maar de tweede helft was 3 keer niks.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:01 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vond het helemaal geen slecht potjeEr was één en al actie
![]()
Commentator op NL was 3 x nix, snel naar de BBC overgeschakeld
Minimale inzet, maximale rendement.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:00 schreef N1ck het volgende:
vond NED - KAM anders ook wel een topwedstrijd gister
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:01 schreef Boca_Raton het volgende:
![]()
Commentator op de Nederlandse zenders wat betreft voetbal is altijd hemeltergend slecht, dus BBC of ARD/ZDF is een verademing vergeleken bij het gedrocht van de NOS.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:01 schreef Boca_Raton het volgende:
![]()
Ja, dat was idd. zo. Maar wat een verschil met Nederland tegen ehh.... Japan. Schuifie-schuifie was dat.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:02 schreef Topgozert het volgende:
[..]
De eerste helft wel ja. Maar de tweede helft was 3 keer niks.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:01 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Ik vond Brazilië indrukwekkend, als je op zo'n manier Portugal weet te domineren ben je gewoon een goede ploeg. En dat zonder Kaka en Robinho!
Wie was die Ned. commentator?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:03 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Commentator op de Nederlandse zenders wat betreft voetbal is altijd hemeltergend slecht, dus BBC of ARD/ZDF is een verademing vergeleken bij het gedrocht van de NOS.
Ja op Sporza is het ook goed te doen, als het rust is gewoon een goede analist in de studio en geen irritante reclamesquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:03 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Commentator op de Nederlandse zenders wat betreft voetbal is altijd hemeltergend slecht, dus BBC of ARD/ZDF is een verademing vergeleken bij het gedrocht van de NOS.
Volledig eens.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:04 schreef N1ck het volgende:
[..]
Ja op Sporza is het ook goed te doen, als het rust is gewoon een goede analist in de studio en geen irritante reclames
Volgens Tong nietquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:06 schreef Topgozert het volgende:
Maar goed, Nederland zal het héél erg moeilijk gaan krijgen tegen deze zware tegenstanders.
Ach, als Tong deze 2 landen die Nederland al vaker het toernooi uitgeschopt hebben (in 2006 zelfs letterlijk) beoordeelt op basis van een wedstrijd die er toch niet toe doet dan mag hij dat van mij.quote:
Je zal een vrije dag genomen hebben en een kaartje gekocht hebbenquote:
Allemaal in de eerste helft. In de rust even met elkaar gepraat om het verder rustig aan te doen en geen kaarten meer te veroorzaken en zie.... een tweede helft die geheel volgens plan ging in wandeltempo.quote:
tenzij evert. maar die is nu wegquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:03 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Doet nog pijn, elke dagquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
tenzij evert. maar die is nu weg![]()
Onmogelijk, dan moeten jullie van Spanje winnenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:37 schreef Kekster het volgende:
Ach ja, nu kunnen we in ieder geval nog de finale Nederland - Portugal krijgen
lukt toch welquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:33 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Onmogelijk, dan moeten jullie van Spanje winnen
Spanjequote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:33 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Onmogelijk, dan moeten jullie van Spanje winnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |