Oud-Beijerland, omgeving Rotterdam.quote:Op maandag 2 november 2009 19:46 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
PS2 + bedrading: 30,- geboden. Jammer dat alle Tekken al weg is, die had ik erbij gewild![]()
Waar evt. af te halen?
Ok. 'k Had trwns niet nagedacht over het feit dat er geen controllers bij staan, k neem eigenljik aan dat die er wel ook bij zitten..?quote:Op maandag 2 november 2009 20:59 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Oud-Beijerland, omgeving Rotterdam.
Ik zal toch echt eerst een boel spellen méér moeten verkopen voordat ik de console weg doe. Stel dát ik nog een boel spellen niet verkoop, zit ik ermee.
Je staat in ieder geval wel als eerste op de lijst voor de console.
Ze staan apart op het lijstje, net als de memory cards.quote:Op maandag 2 november 2009 21:44 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ok. 'k Had trwns niet nagedacht over het feit dat er geen controllers bij staan, k neem eigenljik aan dat die er wel ook bij zitten..?
Oh, stom dat ik die niet gezien heb. Al moet ik zeggen dat 't lijstje niet erg overzichtelijk is (en ik zocht natuurlijk alleen naar de console en 'tekken').quote:Op maandag 2 november 2009 22:01 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ze staan apart op het lijstje, net als de memory cards.
Ik zal morgen kijken of ik hem gewoon uit kan typen.quote:Op maandag 2 november 2009 22:13 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Oh, stom dat ik die niet gezien heb. Al moet ik zeggen dat 't lijstje niet erg overzichtelijk is (en ik zocht natuurlijk alleen naar de console en 'tekken').
De ene werkt prima, de ander heeft af en toe een lichte afwijking. Komt door de analoge sticks. Maar 30 voor de console en de controller staat genoteerd.quote:Maar goed, mijn bod is dus wel voor console incl. controler(s) (ik reken er maar 1 als er 1 defect is..).
Ja, die heb je nodig. Of je wilt steeds overnieuw beginnen.quote:En die memorycards, heb je die nodig? - Ja ik ben ps noob - Zo ja, dan ook incl. dat spul...
Wat betreft de controler: als hij het van de 1000 keer 1 keer niet goed doet, en daardoor verlies je het spel, ben je toch behoorlijk genaaid, of niet?quote:Op maandag 2 november 2009 22:20 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik zal morgen kijken of ik hem gewoon uit kan typen.
[..]
De ene werkt prima, de ander heeft af en toe een lichte afwijking. Komt door de analoge sticks. Maar 30 voor de console en de controller staat genoteerd.
[..]
Ja, die heb je nodig. Of je wilt steeds overnieuw beginnen.Met memory cards kan je het spel opslaan.
Zullen we er dan 35 van maken? Wat ik eerder zei geldt nog steeds: Ik ga hem pas verkopen als er een aanzienlijk aantal spellen zijn verkocht.
Wat mij betreft is dat prima. Wil je er voor de rest nog even over nadenken?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:42 schreef W00fer het volgende:
Fifa09 wil ik wel hebben voor 7,5 incl. De rest ff over nadenken.
Waarop?quote:Op zondag 13 december 2009 20:09 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar er heeft iemand 80 euro geboden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |