quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:07 schreef Aloulou het volgende:
Die plofkok laat zich weer opjutten door de euforie. Dit Nederlands elftal zonder een fitte Robben wint de beker absoluut niet, te weinig kwaliteit.
Hij stond nog redelijk hoog dacht ik hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:03 schreef BB-King het volgende:
Hoeveelste was Johan ook alweer geworden met voorspellingen van de eredivisiewedstrijden?
Als je dagelijks op de tv bent kun je het moraal ook niet vanaf dag 1 de grond in trappen, gemotiveerd door rene en wilfried, zonder daadwerkelijke beelden en met een kijkersaantal die voor de helft normale uitzending van VI zal kijken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:09 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Hij stond nog redelijk hoog dacht ik hoorEn normaal brandt hij Oranje altijd af, dit jaar is voor het eerst in mijn geheugen dat ik Derksen positief hoor over Oranje
Hij stampt Kuijt en Yolanthe anders ook dagelijks de grond in. Van Basten kon tussen 2004 en 2008 ook niets bij hem goed doen. Kijkcijfer argument gaat niet opquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je dagelijks op de tv bent kun je het moraal ook niet vanaf dag 1 de grond in trappen, gemotiveerd door rene en wilfried, zonder daadwerkelijke beelden en met een kijkersaantal die voor de helft normale uitzending van VI zal kijken.
hoezo, krijgen ze dan minder kijkcijfers dan 2 of 6 jaar geleden?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:21 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Hij stampt Kuijt en Yolanthe anders ook dagelijks de grond in. Van Basten kon tussen 2004 en 2008 ook niets bij hem goed doen. Kijkcijfer argument gaat niet op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |