Per toeval een -weg- krijgenquote:Op donderdag 24 juni 2010 01:25 schreef picodealion het volgende:
Hoe gaat #12 in zijn werk als het geen moderatie mag uitlokken?
Soms denk je zelf dat je een geniaal idee hebt. maar dan vinden de mods van niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 01:25 schreef picodealion het volgende:
Hoe gaat #12 in zijn werk als het geen moderatie mag uitlokken?
Dat overkomt mij nou altijd.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:46 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Soms denk je zelf dat je een geniaal idee hebt. maar dan vinden de mods van niet.
Hmm maar dan WAS je in het bezit vanquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:11 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik wil me aanmelden voor deze achievement:
BLING
#21 Ben in het bezit van een fok! abo. (Datum van aanschaf maakt niet uit.)
[ afbeelding ]
Hmm, daar zit wat in, maar dat betekent ook dat je de achievement kan kwijtraken als je abo afloopt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm maar dan WAS je in het bezit van
Ik heb geen #7 lemming proquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:10 schreef -Datdus- het volgende:
lijst weer geupdate! meldt fouten etc eventjes.
Ik noodzaak bewijsch!quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:16 schreef remlof het volgende:
Ik claim trouwens alle awards behalve 7 en 18
De zoek functie is tijdelijk in béta.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:22 schreef remlof het volgende:
Can't be bothered om 5 jaar posthistorie door te spitten, maar ik weet dat het waar is: http://zoeken.fok.nl
Nee, voor crewquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:23 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
De zoek functie is tijdelijk in béta.![]()
Is de nieuwe lay-out dan voor abo houders?
Approves.quote:
Meer dan 10 bans op een dag ook?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:28 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
hé een user de nieuwe layout geven is ook een achievement!
quote:
quote:
quote:
Nummertje 12: Deze kwaliteitstopics hebben nooit de kans op reactie gehad, meteen gesloten.quote:
Als je iets veel haalt is het dus wel normaal.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:59 schreef omyfalzer het volgende:
#22 heb ik al zo vaak gehaald dat het niet normaal meer is...
En in plaats hiervan staat er 2x een #5 achter mijn naamquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
#9 Troll
Post je reactie toen je er achter kwam dat...
#4 fight now, hurt later
Post je reactie toen je er achter kwam dat...
Ik zie niet echt de bash dus alleen 9quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En in plaats hiervan staat er 2x een #5 achter mijn naam
Oke, ik durfde het ook niet harder te doen, zo'n risicovolle achievementquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:05 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik zie niet echt de bash dus alleen 9
Als 't systeempje klaar is verdwijnt hij ook en komt #19 er voor in de plaats.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oke, ik durfde het ook niet harder te doen, zo'n risicovolle achievement
Los van het feit dat jij de lemming niet hebt gemaakt is het eigenlijk ook wel een überslechte lemmingquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:50 schreef aleco99 het volgende:
Dilemma....dilemma...
Lemming van deze
Problemen... problemen....
![]()
Dat is toch een lemming?![]()
Jammerrrrrrrrrrrr moet na 16 juni zijn he!quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:25 schreef dralion13 het volgende:
[ afbeelding ]
BLING
en heb al meerdere topickills op mn naam staan
Die ene site van die deurwaarder/knokploeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |