En heb ik als niet kijker iets gemist?quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:58 schreef Mistbank het volgende:
Is die docu. van gisteravond al terug te kijken?
Geen idee.. Het is nog niet terug te kijken. (As far as I know).quote:Op donderdag 17 juni 2010 03:13 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En heb ik als niet kijker iets gemist?
Is een reconstructiefoto. Ik heb die National Enquirer thuis liggen en het staat op die foto's, voor de handigheid is het in de scan weggelaten...quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:17 schreef zoefbust het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://ctpatriot1970.word(...)-was-gay-killed-for/
[ afbeelding ]
http://www.cayleedaily.co(...)phic/comment-page-1/
weinig alleen het interview van de vader was wat, de rest oud nieuws\quote:Op donderdag 17 juni 2010 03:15 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Geen idee.. Het is nog niet terug te kijken. (As far as I know).
Maar vermoedelijk hebben we weinig gemist.
Waar kom jij eigenlijk vandaan als ik vragen mag?quote:Op donderdag 17 juni 2010 06:45 schreef plonsplons het volgende:
vraag van mootie was in vorige deel :
Kun je mij even een linkje geven naar het artikel over de eventuele betrokkenheid van de broer?
http://www.hollowaycase.c(...)s/vdscomprecords.htm
zowat alle documenten staan hier, en daar zijn natuurlijk nog veel meer in filmpjes en gesprekken en kranten artikelen
nieuwsgierigheid is altijd mooi , maar ik zie niet in wat ras, huidskleur, woonplaats,geloof enz,enzquote:Op donderdag 17 juni 2010 07:27 schreef missziggy het volgende:
[..]
Waar kom jij eigenlijk vandaan als ik vragen mag?
Je stemt PVDA ipv PVVquote:Op donderdag 17 juni 2010 07:51 schreef plonsplons het volgende:
[..]
kan je wel verklappen dat ik niet in het typische fok profiel pas![]()
Nee, nee, zo moet je mijn nieuwsgierigheid niet zien, alleen soms kan ik er geen touw aan vast knopen aan wat je schrijft en zo vroeg ik mij af of je misschien uit Aruba ofzo komt. Had gekund, geen big deal ofzo, hoor.quote:Op donderdag 17 juni 2010 07:51 schreef plonsplons het volgende:
[..]
nieuwsgierigheid is altijd mooi , maar ik zie niet in wat ras, huidskleur, woonplaats,geloof enz,enz
met het onderzoek naar joran en zijn twee vermoorde slachtoffers te maken heeft.
kan je wel verklappen dat ik niet in het typische fok profiel pas![]()
maar als je mijn postings hier volgt weet je al dat ik een beetje buitenbeentje ben
met een zeer sterk bevooroordeeld beeld over joran
opvoeding en omstandigheden roep ik al een poosje , de omstandigheden van valentijn zijn blijkbaar verandert en dat zou best eens goed kunnen uitpakken voor valentijn. het kan best zijn dat valentijn iets gemerkt heeft de 30 mei 2005, ik heb niet kunnen terug vinden dat hij ooit een verklaring heeft afgelegd bij politie, ik neem toch aan dat hij wel gehoort is. hij was namelijk 5 minuten eerder nog op de pc actief, en toen werd hij er zowat van afgeschopt door joran. dan is dat gegeven toch intressant. maar wie weet hoe paul ook valetijn buiten alles gehouden heeft. maar mijn simpele geest zegt: het is onmogelijk dat valetijn helemaal niets heeft gemerkt. verder hoef je niet op iemands hand te zijn om te zwijgen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:33 schreef ValseNoot het volgende:
Plonsplons,
Wat betreft de steun van Valentijn aan Joran zit je mis, denk ik. Want Peter R heeft gezegd dat Joran voor de vermissing van Nathalee regelmatig zijn broertje Valentijn sloeg (daarom moest hij naar psycholoog en kreeg hij vanaf zijn vijftiende eigen appartementje). En ook heeft Joran in de jaren na Arnhem geprobeerd zijn handen te leggen op het studiegeld van Valentijn.
Lijkt mij dus niet waarschijnlijk dat Valentijd erg op de hand van Joran zal zijn.
Bovendien: hoe zou jij je voelen als je ervaren hebt dat je oudere broer niet deugt, en je hoort je bloedeigen ouders bij PenW beweren dat het zo'n goeie jongen is? En als je merkt dat alle aandacht, geld en zorg uitgaat naar dat oudere broertje? Niet fijn voor Valentijn, lijkt mij.
Vind het dan ook heel knap van die Valentijn dat hij het nou zo goed doet op de uni in Boston.
ik schrijf lekker krom, nederlands is niet sterk ontwikkeld, mijn grijze massa vindt andere dingen veel leukerquote:Op donderdag 17 juni 2010 08:40 schreef missziggy het volgende:
[..]
Nee, nee, zo moet je mijn nieuwsgierigheid niet zien, alleen soms kan ik er geen touw aan vast knopen aan wat je schrijft en zo vroeg ik mij af of je misschien uit Aruba ofzo komt. Had gekund, geen big deal ofzo, hoor.
Leek grotendeels een letterlijke herhaling van de vorige uitzending. Die spannende "reconstructie" kwam maar weinig van terechtquote:Op donderdag 17 juni 2010 03:15 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Geen idee.. Het is nog niet terug te kijken. (As far as I know).
Maar vermoedelijk hebben we weinig gemist.
ze zullen de centen er niet voor over hebben, low cost, high score ???quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:05 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Leek grotendeels een letterlijke herhaling van de vorige uitzending. Die spannende "reconstructie" kwam maar weinig van terecht
Ja, valse start heeft hij zeker gehad. De begripvolle moeder zal in de toekomst vast heel wat tripjes naar Peru maken en veel energie steken in hulp voor Joran. Ben heel benieuwd hoeveel tijd, aandacht en geld onze begipvolle moeder overhoudt om mee te leven met Valentijn. Met die jongen heb ik meer medelijden dan met Joran op het moment.quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:59 schreef plonsplons het volgende:
[..]
.................................................
en ook na de jeugd en slechte opvoeding kan je nog best goed terecht komen. maar een valse start heeft hij wel gehad. met zulke begripvolle ouders
Eén reclameblok duurde 7-8 minutenquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:10 schreef plonsplons het volgende:
[..]
ze zullen de centen er niet voor over hebben, low cost, high score ???
reclame was er wel erg veel , heb het hier bewerkt maar je hou maar 53 minuten beeld over
van 1 uur en 20
gezin ontwricht, dus het is te hopen dat valentijn het met andere mensen en met andere normen toch positief in het leven sta. een berechting van joran komt valentijn misschien niet eens slecht uit. zo vanquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:18 schreef ValseNoot het volgende:
[..]
Ja, valse start heeft hij zeker gehad. De begripvolle moeder zal in de toekomst vast heel wat tripjes naar Peru maken en veel energie steken in hulp voor Joran. Ben heel benieuwd hoeveel tijd, aandacht en geld onze begipvolle moeder overhoudt om mee te leven met Valentijn. Met die jongen heb ik meer medelijden dan met Joran op het moment.
The video timed out attempting to play. Please ensure that you do not have any Flash or JavaScript blocking plugins active. ''quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:54 schreef MargrietV het volgende:
http://edition.cnn.com/vi(...)loot.peru.cnn?hpt=T2
Kan jij die dan even laten zien !quote:Op donderdag 17 juni 2010 03:25 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Is een reconstructiefoto. Ik heb die National Enquirer thuis liggen en het staat op die foto's, voor de handigheid is het in de scan weggelaten...
pak je toch een andere browser effequote:Op donderdag 17 juni 2010 09:55 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
The video timed out attempting to play. Please ensure that you do not have any Flash or JavaScript blocking plugins active. ''
Same. Maar goed, zo boeiend zal het ook niet zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:10 schreef plonsplons het volgende:
[..]
pak je toch een andere browser effe
Omdat ze bang zijn dat hij wordt vermoord voordat zijn proces is afgerond. Soort beveiliging dus.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:29 schreef zoefbust het volgende:
telegraaf
Van der Sloot moet over drie maanden zijn eigen cel inruilen voor eentje met medegevangenen. "Hij is jong dus hij moet zichzelf maar beschermen", meent de directeur van gevangenis Castro Castro. Dat laat de directeur weten in het AD. Bescherming krijgen normaal alleen kinderverkrachters en gevangenen die zich niet goed kunnen verweren.
http://www.telegraaf.nl/b(...)rdenaar__.html?p=1,1
Waarom zit hij nu dan nog wel in een soort privé cel ?
Hier een stuk uit de Volkskrant waar dat ook aan de orde komt:quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:29 schreef zoefbust het volgende:
telegraaf
Van der Sloot moet over drie maanden zijn eigen cel inruilen voor eentje met medegevangenen. "Hij is jong dus hij moet zichzelf maar beschermen", meent de directeur van gevangenis Castro Castro. Dat laat de directeur weten in het AD. Bescherming krijgen normaal alleen kinderverkrachters en gevangenen die zich niet goed kunnen verweren.
http://www.volkskrant.nl/(...)xe_cel,_geen_privacyquote:De Peruaanse autoriteiten moeten in de zaak rond Joran van der Sloot twee fronten tevreden zien te houden: een op wraak belust binnenland en een op mensenrechten alert buitenland. Vandaar de paradox van een relatief comfortabele cel voor de van moord beschuldigde Nederlander en absolute vertrapping van diens privacyrechten.
hij heeft hand boeien en shackles om z'n benen zeggen zequote:Op donderdag 17 juni 2010 09:54 schreef MargrietV het volgende:
http://edition.cnn.com/vi(...)loot.peru.cnn?hpt=T2
Die directeur kan wel veel willen alleen is hij niet degene die daar het laatste woord over heeft denk ikquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:29 schreef zoefbust het volgende:
telegraaf
Die andere Nederlanders zitten ook gewoon tussen alle gevangenen en die zullen het in het begin ook wel moeilijk gehad hebben .Dus waarom voor hem een uitzondering maken ?quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:09 schreef thespindoctor het volgende:
[..]
Die directeur kan wel veel willen alleen is hij niet degene die daar het laatste woord over heeft denk ik
Je begint nu een beetje op een linkdumper te lijken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:21 schreef MargrietV het volgende:
http://misdaadjournalist.(...)donderdag_7_feb.html
Zal vanavond even foto's maken als ik thuis ben.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:02 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Kan jij die dan even laten zien !
hartelijk dank .quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:42 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zal vanavond even foto's maken als ik thuis ben.
Volgens mij is die Daury zijn vader geweest. Want hij zou die persoon 'nooit van zijn leven verraden'. Dat kan alleen zijn vader zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:01 schreef Maron het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het nou eigenlijk zit met die (vermeende) oudere halfbroer van J...?
Die was op Aruba toch ook al eens gearresteerd voor drugshandel, en ten tijde van Natalee ook onder verdacht na de verdwijning..?
Lorenzo van Rijn zou wel eens 'Daury' kunnen zijn..
DAURY = LAURY (troetelnaam voor LORENSO)quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:01 schreef Maron het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het nou eigenlijk zit met die (vermeende) oudere halfbroer van J...?
Die was op Aruba toch ook al eens gearresteerd voor drugshandel, en ten tijde van Natalee ook onder verdacht na de verdwijning..?
Lorenzo van Rijn zou wel eens 'Daury' kunnen zijn..
Okay..thankxquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:21 schreef MargrietV het volgende:
Ik denk dat ze hem sowieso "beschermen" totdat mensen van OM Aruba op bezoek is geweest. Als Joran nu vermoord wordt, komt familie Holloway nooit achter de waarheid, en ik denk dat Amerika er dus ook een grote druk op uitoefent om Joran nog even apart te houden.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:14 schreef zoefbust het volgende:
Die andere Nederlanders zitten ook gewoon tussen alle gevangenen en die zullen het in het begin ook wel moeilijk gehad hebben .Dus waarom voor hem een uitzondering maken ?
Hier staat dat die Lorenzo niet een zoon is van Paul van der Sloot, maar van Anita van der Sloot-van Rijn. En later wort het weer ontkracht omdat de vrouw van Paul van Rijn (ook weer een Paul, verwarrend) eigenlijk geen Anita maar Astrid heet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:21 schreef MargrietV het volgende:
allemaal Moszkowicz-jes (trouwens, die vraagt nog wel meer lijkt mij)quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:18 schreef zoefbust het volgende:
Ze moeten een keer Internationaal iets aan dat soort gevangenissen gaan doen .
Wat iemand ook gedaan heeft en hoe erg het ook is ,hoe kan iemand zich in dat soort omstandigheden nou fatsoenlijk voorbereiden op een eerlijk proces ?
Die advocaten (goeie)zijn daar ook peperduur ,die vragen aan buitenlanders 400 ¤ per uur .
Rond de 400 a 500 p/uquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:21 schreef Luna3 het volgende:
[..]
allemaal Moszkowicz-jes (trouwens, die vraagt nog wel meer lijkt mij)
Nog meer verwarring dus.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:16 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Hier staat dat die Lorenzo niet een zoon is van Paul van der Sloot, maar van Anita van der Sloot-van Rijn. En later wort het weer ontkracht omdat de vrouw van Paul van Rijn (ook weer een Paul, verwarrend) eigenlijk geen Anita maar Astrid heet.
Wel vreemd dat die Lorenzo verschrikkelijk op Joran lijkt. Zelfde kaak, diep liggende donkere ogen, zelfde haargrens, hoge voorhoofd en uitstaande oren. Als je 'm zo in lage resolutie ziet,(op die foto linksboven) zou je bijna denken dat het Joran is.
[ afbeelding ]
Het is nu aan ons om te ontdekken of nou pa of ma van der Sloot van die enorme flaporen heeft.
ps: Bij eventuele kritiek haal ik hem wel weer weg hoor, maar deze Lorenzo is een criminele drugdealer die all over internet te bekijken is, dus dacht dat ik 'm wel kon posten.
Graag gedaan. Ik strooi graag verwarring.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:25 schreef Maron het volgende:
[..]
Nog meer verwarring dus...ze lijken idd wel op elkaar..bedankt @ Luna3
Maar wie is deze Lorenzo van Rijn dan? Dat zijn toch niet dezelfde personen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:16 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Hier staat dat die Lorenzo niet een zoon is van Paul van der Sloot, maar van Anita van der Sloot-van Rijn. En later wort het weer ontkracht omdat de vrouw van Paul van Rijn (ook weer een Paul, verwarrend) eigenlijk geen Anita maar Astrid heet.
Wel vreemd dat die Lorenzo verschrikkelijk op Joran lijkt. Zelfde kaak, diep liggende donkere ogen, zelfde haargrens, hoge voorhoofd en uitstaande oren. Als je 'm zo in lage resolutie ziet,(op die foto linksboven) zou je bijna denken dat het Joran is.
[ afbeelding ]
Het is nu aan ons om te ontdekken of nou pa of ma van der Sloot van die enorme flaporen heeft.
ps: Bij eventuele kritiek haal ik hem wel weer weg hoor, maar deze Lorenzo is een criminele drugdealer die all over internet te bekijken is, dus dacht dat ik 'm wel kon posten.
Nog meer verwarring. Dit is ook Lorenzo van Rijn, maar die ziet er toch echt heul anders uit.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:27 schreef Luna3 het volgende:
Graag gedaan. Ik strooi graag verwarring.
Van mij krijgt ze eurocent.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:29 schreef zoefbust het volgende:
Ja hoe moet die moeder dat eigenlijk allemaal gaan betalen ?
Advocaat ,heen en weer naar Peru .
Moet ze nu haar huis gaan verkopen ?
Er zou eigenlijk een soort Steunfonds moeten komen voor die moeder
Door zoiets te zeggen maak ik me niet populair maar dat moet dan maar .
quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog meer verwarring. Dit is ook Lorenzo van Rijn, maar die ziet er toch echt heul anders uit.![]()
http://arubansecrets.blogspot.com/2005/07/lorenzo-van-rijn.html
Spuit 11.Thnx Stali.
![]()
Er zijn honderden gezinnen in dezelfde situatie...quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:29 schreef zoefbust het volgende:
Ja hoe moet die moeder dat eigenlijk allemaal gaan betalen ?
Advocaat ,heen en weer naar Peru .
Moet ze nu haar huis gaan verkopen ?
Er zou eigenlijk een soort Steunfonds moeten komen voor die moeder
Door zoiets te zeggen maak ik me niet populair maar dat moet dan maar .
Ik had dezelfde verwarring.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog meer verwarring. Dit is ook Lorenzo van Rijn, maar die ziet er toch echt heul anders uit.![]()
Spuit 11.Thnx Stali.
![]()
Er staat op verschillende sites dat Jaime Carrasquilla een alias is van Lorenzo.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:37 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Haha, volgens mij is dat dan die Jaime Carrasquilla (ook een dealer) die zijn haar hier blond heeft geverft, en zijn hij en Lorenzo helemaal niet dezelfde persoon. Kan best een pleegkind zijn geweest. Donno.
Hij had dus wél chloor..;) maar ja, die oren he..?quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:37 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Haha, volgens mij is dat dan die Jaime Carrasquilla (ook een dealer) die zijn haar hier blond heeft geverft, en zijn hij en Lorenzo helemaal niet dezelfde persoon. Kan best een pleegkind zijn geweest. Donno.
Ja, maar dat is een site met de eindconclusie: "Wat denk jij?"quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:40 schreef Stali het volgende:
[..]
Er staat op verschillende sites dat Jaime Carrasquilla een alias is van Lorenzo.
Die moeder bleek ook geen Anita te heten maar Ingrid o.i.d.
Waarschijnlijk wel maar er staat Lorenzo van Gijn.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:43 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een site met de eindconclusie: "Wat denk jij?"
Niet echt betrouwbaar dus. Gewoon weer een complot-theorie. Lijkt me dat een arrestatie met foto's in de krant van Aruba meer op de werkelijkheid berust.
Plonsplons schreef gisteren dat dat ene broertje wel min of meer betrokken was .quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:39 schreef Faithfulness het volgende:
Vind sowieso dat we andere kinderen erbuiten moeten laten.
Die hebben er in principe geen fuck mee te maken.
Als er IEMAND is die ik als zeer onbetrouwbare bron beschouw is het plonsplons wel.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:46 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Plonsplons schreef gisteren dat dat ene broertje wel min of meer betrokken was .
Plons Plons' theorie valt in het water, want die had het over arme Valentijn. Die braaf studeert in Boston en Joran allang niet meer als broer wilde. Lorenzo is een dealer, halfbroer met een strafblad.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:46 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Plonsplons schreef gisteren dat dat ene broertje wel min of meer betrokken was .
Die Lorenzo vindt de aandacht duidelijk wel gezellig want hij heeft zijn hyves helemaal openstaan en verwijst zelf naar zijn halfbroertje.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:47 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Als er IEMAND is die ik als zeer onbetrouwbare bron beschouw is het plonsplons wel.
ein-de-lijk...quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:52 schreef Stali het volgende:
Luna heeft trouwens gelijk.
http://lorenzovanrijn666.hyves.nl/
Daar staat meteen een muziekje "Who's your Daddy" en fotos van Joran.
Alleen kan ik die niet bekijken omdat ik geen hyves heb.
Plonsplons schreef gisteren dat dat broertje 's nachts op was en dus van alles gezien moet hebben .quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:51 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Plons Plons' theorie valt in het water, want die had het over arme Valentijn. Die braaf studeert in Boston en Joran allang niet meer als broer wilde. Lorenzo is een dealer, halfbroer met een strafblad.
ps: Lorenzo van Gijn...uhm, een reporter met een Japanse achtergrond?
Ging over Valentijhijn! *zucht*quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:54 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Plonsplons schreef gisteren dat dat broertje 's nachts op was en dus van alles gezien moet hebben .
Ja, lijkt onzeker.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:01 schreef Luna3 het volgende:
ff bekeken. Heeft krabbels als:
kom hierheen gek!!!!!!!!!!!!!schijt aan de rest!!!!!!!!!love you always......big kiss
idd kom gewoon en blijf lekker in mij huis !!!! alles komt goed we missen je echt
ouwe waar hang je uit joh stuur je nummer ff
lolo waar zit je??!!neem ff kontakt op ofzo!
Een stel vrienden uit Aruba erop, veel spots die bestaan in Aruba, het holland casino (doh) maar ook een reactie met nep nep nep. NIks is dus weer zeker in deze. Wel dat die foto bij die naam hoort.
? Heb je een DNA-testje afgenomen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:27 schreef mootie het volgende:
Maar het was toch al vastgesteld dat meneer Lorenzo geen halfbroer is?
Da's ook maar een raar filmpje, of mis ik iets?quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:10 schreef beequeen het volgende:
Op Hyves van Lorenzo ook 2 filmpjes. 1 met de titel: Natalee is ALIVE???,
Ma kan toch dezelfde zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, als pa geen pa was en ma geen ma, dan heb ik geen DNA test nodig.
Misschien ook in afwachting van hun proces?quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:42 schreef utrecht1970 het volgende:
Waarom zitten die huurmoordenaar en die burgemeester ook alleen op een cel?
Centjes??
Morgen Melody op de Amerikaanse tv.quote:
Die burgemeester is Patrick van der Eem undercover, tenminste... dat is het geruchtquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:57 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Misschien ook in afwachting van hun proces?
Lorenzo-verhaal gaat al heel lang rond. 26 jaar om precies te zijn, want Lorenzo is 26quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:47 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
Het leukste van deze 47 topics tot dusverre, zijn alle indianen verhalen die naar boven komen, en dat is zo typisch.. zodra iets niet duidelijk is of er is niet veel informatie, dan komen de verhalen los... tot dusverre, is nog elke week het gerucht rond gegaan dat hij zelfmoord zou hebben gepleegt, en nu komen de verhalen van een halfbroer... what's next?
Ik las een rectificatie, dat zijn moeder Astrid heet, en geen Anita.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:40 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ma kan toch dezelfde zijn.
Trouwens, dan hebben we ook nog Koen Gottenbos, die misschien wel het tennisvriendje zou kunnen zijn die Joran al vanaf jongs af aan kende, waarover hij sprak bij Terror Jaap.
http://www.zorpia.com/koeng61
Die Koen is ook al als verdachte verhoord destijds...het web wordt alleen maal groter.
Ook daar verschillen de meningen over, of Jaime en de blonde dreads dezelfde persoon zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:02 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Lorenzo-verhaal gaat al heel lang rond. 26 jaar om precies te zijn, want Lorenzo is 26![]()
Half-broer verhaal gaat al 22 jaar, want Joran is 22![]()
![]()
Jaime Carrasquilla is GEEN halfbroer, maar een vriend van Joran, zie de vorige foto waar hij links van Joran staat, het is dezelfde jongen die daarstraks gepost is met blonde dreads en een blauwe blouse aan. DAT is Jaime en niet ene Lorenzo.
Lorenzo van Rijn is iemand heel anders, wat de complot-theorieen allemaal op internet ook speculeren...
Van Lorenzo wordt gezegd dat het een halfbroer is van Joran, en dat lijkt me dan weer te kunnen kloppen, want ze lijken best wel op elkaar... (Zie mijn eerdere post met het kranten-artikel.)
Lijkt mij stug, zijn mamma zei dat J. altijd condooms gebruikte, en daar heel strikt in was..quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:52 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
Ik zit te wachten op het moment dat iemand komt met het verhaal van een paar mini jorannetjes die ergens in Thailand zijn verwekt de afgelopen jaren
Ik heb d'r paspoort niet gezien. Mijn moeder heeft ook drie namen. Heeft ook haar naam veranderd toen ze wat ouder was. Kan zijn dat moeders toen ze met Paul van der Sloot huwde haar tweede naam als roepnaam heeft aangenomen. Niks geks aan. Zeker niet als je vorige man (Paul van Rijn) onder dubieuse omstandigheden aan een boom opgehangen is gevonden. Maar goed, ik weet het ook niet zeker...quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik las een rectificatie, dat zijn moeder Astrid heet, en geen Anita.
Huh, dat zie je toch?!! De meningen zijn verdeeld over of de ene Lorenzo heet en de ander Jaime, of dat dat dezelfde persoon zijn. De foto's die daar staan zijn dezelfde persoon, maar de namen kloppen niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:07 schreef mootie het volgende:
Ook daar verschillen de meningen over, of Jaime en de blonde dreads dezelfde persoon zijn.
Er is maar weinig echt bekend is over de beruchte 23-jarige Lorenzo Van Rijn maar de geruchten vliegen. We hebben gehoord dat zijn vader is zowel Paulus Van der Sloot en een man die een VW dealer in Aruba die zelfmoord hebben gepleegd een paar jaar geleden in handen. Deze foto van Lorenzo werd genomen op Taptoe . Foto's 112 en 115 omvatten Steve Croes, 116 is van Lorenzo.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Spuit 11.Thnx Stali.
![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:09 schreef Maron het volgende:
[..]
Lijkt mij stug, zijn mamma zei dat J. altijd condooms gebruikte, en daar heel strikt in was..![]()
Heb je dit nu zelf getypt of van internet afgetrokken?quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:24 schreef Hobby het volgende:
[..]
Er is maar weinig echt bekend is over de beruchte 23-jarige Lorenzo Van Rijn maar de geruchten vliegen. We hebben gehoord dat zijn vader is zowel Paulus Van der Sloot en een man die een VW dealer in Aruba die zelfmoord hebben gepleegd een paar jaar geleden in handen. Deze foto van Lorenzo werd genomen op Taptoe . Foto's 112 en 115 omvatten Steve Croes, 116 is van Lorenzo.
We hebben gehoord dat hij leeft in het grootste huis in Aruba en is een big-time drugsdealer. Zijn huis in Jaraweg heeft een souterrain en zogenaamd een deel van Natalee's kleren waren er gevonden. Hij zou een sigaret eigen boot.
Wat wij niet hebben gehoord is dat Lorenzo Van Rijn en Jaime Carrasquilla zijn meer dan waarschijnlijk een en dezelfde persoon. Als je de foto's de vergelijking aan de bovenkant je de gelijkenis te zien. Toegegeven zijn haar geblondeerd is en zijn wenkbrauwen zijn gegroeid uit, hij lijkt overvloed van zonnebrandmiddelen te dragen aan zijn donkere teint natuurlijk houden van het krijgen meer zon dan nodig is en de olie show in zijn huid. Hij kan zelfs worden gekleurd aantrekken contacten in een foto.
Of hij hij echt blond en kleurstoffen zijn haren donker en sport een kleurtje te kijken Columbiaanse, zelfs de aanneming van een Columbiaanse naam?
Wat denk je?
Klopt niet, echt alles wordt door elkaar gehaald op die site.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:24 schreef Hobby het volgende:
Er is maar weinig echt bekend is over de beruchte 23-jarige Lorenzo Van Rijn maar de geruchten vliegen. We hebben gehoord dat zijn vader is zowel Paulus Van der Sloot en een man die een VW dealer in Aruba die zelfmoord hebben gepleegd een paar jaar geleden in handen. Deze foto van Lorenzo werd genomen op Taptoe . Foto's 112 en 115 omvatten Steve Croes, 116 is van Lorenzo.
We hebben gehoord dat hij leeft in het grootste huis in Aruba en is een big-time drugsdealer. Zijn huis in Jaraweg heeft een souterrain en zogenaamd een deel van Natalee's kleren waren er gevonden. Hij zou een sigaret eigen boot.
Wat wij niet hebben gehoord is dat Lorenzo Van Rijn en Jaime Carrasquilla zijn meer dan waarschijnlijk een en dezelfde persoon. Als je de foto's de vergelijking aan de bovenkant je de gelijkenis te zien. Toegegeven zijn haar geblondeerd is en zijn wenkbrauwen zijn gegroeid uit, hij lijkt overvloed van zonnebrandmiddelen te dragen aan zijn donkere teint natuurlijk houden van het krijgen meer zon dan nodig is en de olie show in zijn huid. Hij kan zelfs worden gekleurd aantrekken contacten in een foto.
Of hij hij echt blond en kleurstoffen zijn haren donker en sport een kleurtje te kijken Columbiaanse, zelfs de aanneming van een Columbiaanse naam?
Wat denk je?
precies, is letterlijk van die slecht geinformeerde site. Ik houd er mee op... *zucht*quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:29 schreef Stali het volgende:
[..]
Heb je dit nu zelf getypt of van internet afgetrokken?
Die dreadlockboy vind ik niets weghebben van Jaime. En wat ik ook nog typisch vind is dat Joran uiterlijk op zijn vader leek en absoluut niet op zijn moeder. Hoe kan die Lorenzo dus meer op Paul van der Sloot lijken? Zou het gewoon een volle broer kunnen zijn?quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:31 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Klopt niet, echt alles wordt door elkaar gehaald op die site.
Vader Lorenzo is Paul van Rijn, niet Paul van der Sloot. Paul van RIjn is opgehangen gevonden aan een boom. Had VW-garage op Aruba.Halfbroer-relatie van Lorenzo zou moeder van der Sloot zijn. Lorenzo is NIET de jongen op die site, maar die jongen met de flaporen die op Joran lijkt...
De gast met de dreads (zie hierboven is de vriend van Joran, Jaime, die op andere foto's donker haar heeft en wat woestere wenkbrauwen. Wat is er nou zo moeilijk aan?
Googlen op Sebastiaan en Valentijn van der Sloot. Ik kan alleen Valentijn vinden. Sebastiaan was iets meer voorbereid op de streken van zijn oudere broer denk ik.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:33 schreef fespo het volgende:
waar kan je die foto's van zijn echte broertjes vinden?
Ah okay. Dacht even dat er hier nog meer users schreven als Plonsplons. Hier bedoel ik niets lulligs mee trouwens.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:32 schreef Luna3 het volgende:
[..]
precies, is letterlijk van die slecht geinformeerde site. Ik houd er mee op... *zucht*
De verhalen bloeien nog weliger op de FP, dan hier.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:33 schreef Felixa het volgende:
Van de frontpage.
Wat is dít nou weer!!![]()
'Joran krijgt aids toegediend als wraak'
Het verstoten broertje? Ha, hebben ze mooi de verkeerde verstoten.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Die dreadlockboy vind ik niets weghebben van Jaime. En wat ik ook nog typisch vind is dat Joran uiterlijk op zijn vader leek en absoluut niet op zijn moeder. Hoe kan die Lorenzo dus meer op Paul van der Sloot lijken? Zou het gewoon een volle broer kunnen zijn?
van internet,quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:29 schreef Stali het volgende:
[..]
Heb je dit nu zelf getypt of van internet afgetrokken?
Dan kun je het het beste even als quote plaatsen. Nu lijkt het inderdaad alsof je het zelf hebt getypt.quote:
Ik zie het ook niet zo hoor, de dreads en Jaime, maar blijkbaar is het hier grondig onderzocht en is er geen twijfel mogelijk.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Die dreadlockboy vind ik niets weghebben van Jaime. En wat ik ook nog typisch vind is dat Joran uiterlijk op zijn vader leek en absoluut niet op zijn moeder. Hoe kan die Lorenzo dus meer op Paul van der Sloot lijken? Zou het gewoon een volle broer kunnen zijn?
sorry is gebeurdquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:38 schreef Hobby het volgende:
[..]
van internet,http://arubansecrets.blogspot.com/2005/07/lorenzo-van-rijn.html
Anders laat je die familie van Joran gewoon met rust joh. Net of die er om hebben gevraagd of er iets aan kunnen doen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:37 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Het verstoten broertje? Ha, hebben ze mooi de verkeerde verstoten.![]()
Vind Joran ook op zijn moeder lijken hoor. Misschien zijn de mannen in moeders familie ook wel kalend. En ik vind de dreadloch echt heel erg op de donkere Jaime lijken. Kaaklijn, kin, kuiltjes in wangen, mond, haargrens, NEUS, ga zo maar door.
Doe ff relaxed: het gaat hier over een criminele drugsdealer die betrokken zou zijn bij de Natalee zaak, die in ieder geval destijds verdacht werd, en niet eens familie is van Joran. Moeilijk om begrijpend te lezen heh.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
Anders laat je die familie van Joran gewoon met rust joh. Net of die er om hebben gevraagd of er iets aan kunnen doen.
Gaan speuren op internet naar mogelijke info en foto's over broertjes, moeder, nichtjes, neefjes of wat dan ook vind ik toch behoorlijk sensatieziek zeg.
Ik heb het niet over die vermeende drugsdealer, maar dat je bezig bent over zijn broers en zijn moeder en welke voorhoofden en kinnen er in de familie zitten. Kom op zeg.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:47 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Doe ff relaxed: het gaat hier over een criminele drugsdealer die betrokken zou zijn bij de Natalee zaak, die in ieder geval destijds verdacht werd, en niet eens familie is van Joran. Moeilijk om begrijpend te lezen heh.
ps: feit dat jij hier in dit topic zit is ook sensatie ziek: pot verwijt de ketel-gevalletje...
Niet? Ik zie het wel hoor. Kaaklijn, oren, haarlijn. Komt misschien door het kleurverschil van de foto's en op de dreads foto is hij volgens mij zo stoned als een garnaal.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:41 schreef mootie het volgende:
Ik zie het ook niet zo hoor, de dreads en Jaime, maar blijkbaar is het hier grondig onderzocht en is er geen twijfel mogelijk.
Darlin, alleen maar om te ontkrachten dat Jaime niet de Lorenzo (vermeende halfbroer) kan zijn wat hier steeds beweerd wordt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik heb het niet over die vermeende drugsdealer, maar dat je bezig bent over zijn broers en zijn moeder en welke voorhoofden en kinnen er in de familie zitten. Kom op zeg.
Het ging niet over Sebastiaan of Valentijn maar de geheimzinnigheid rondom die stiefbroer die betrokken zou zijn geweest en ik vroeg me af welke de echte is. .quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik heb het niet over die vermeende drugsdealer, maar dat je bezig bent over zijn broers en zijn moeder en welke voorhoofden en kinnen er in de familie zitten. Kom op zeg.
me too. same guy.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet? Ik zie het wel hoor. Kaaklijn, oren, haarlijn. Komt misschien door het kleurverschil van de foto's en op de dreads foto is hij volgens mij zo stoned als een garnaal.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:55 schreef Hobby het volgende:
nog iets gevonden ,was op zoek naar de broertjes .
Bron: http://www.rnw.nl/espanol(...)de-la-familia-flores (eigen vertaling)quote:Lima (NRW) - Edward Alvarez, advocaat voor de familie van Stephany Flores, heeft op Radio Nederland Wereldomroep ontkend, dat er een bijeenkomst is geweest tussen de Peruaanse ondernemer Ricardo Flores, de vader van het vermoorde meisje, en de Nederlander Joran van der Sloot, beschuldigd door de politie van Peru als de dader van de moord. Met zijn verklaring hoopt Alvarez einde te maken aan de geruchten die gaan over een vermeende gesprek tussen Ricardo Flores en Van der Sloot, gedurende welke de Peruaanse zakenman de Nederlander zou hebben bedreigd te doden. Die versie werd door Alvarez omschreven als "absurd" , omdat "er geen mogelijkheid is geweest dat de vader van het slachtoffer in contact kon komen met de verdachte van de moord op zijn dochter. Flores ging een keer naar de politie maar dat was om te getuigen. Kortom, er is geen bijeenkomst of een dergelijke bedreiging geweest.
Met betrekking tot de bewijzen tot dusver in de zaak, zei Alvarez "zijn we nog in afwachting van enkele zaken zoals de lezing van de bestanden die op de laptop van Joran van der Sloot staan en het register van telefoongesprekken."
Het is overigens 7 maal groter dan in Lima.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:41 schreef Luna3 het volgende:
Dat van die HIV-injectie, da's toch helemaal niet nodig als Joran daar grote kans heeft om (stelselmatig) verkracht te worden? De kans op HIV is binnen die muren 30 maal groter dan in Lima, las ik ergens hier op fok.
Dat onderzoekje wat luna 3 doet is juist wel interessant .quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Volgens plonsplons zijn de broers van Joran allen verdoemd tot een crimineel leven. Volgens plonsplons heeft zij jaaaaaren onderzoek gedaan naar de Holloway zaak, en heeft veel documenten (wat overigens websites bleken te zijn). Volgens plonsplons is Joran 100% zeker een seriemoordenaar.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:01 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Dat onderzoekje wat luna 3 doet is juist wel interessant .
De broer is volgens plons plons die nacht in Aruba getuige geweest (want hij was wakker) van alles wat er zich rondom het huis afspeelde .(hekje open- hekje dicht -startende auto's etc.)
en nog wat ,quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:56 schreef Hobby het volgende:
[..]
http://klopjachtopjoran.wordpress.com/
Misschien weet plons gewoon meer dan wij weten of plons zuigt dat uit haar duimquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:03 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Volgens plonsplons zijn de broers van Joran allen verdoemd tot een crimineel leven. Volgens plonsplons heeft zij jaaaaaren onderzoek gedaan naar de Holloway zaak, en heeft veel documenten (wat overigens websites bleken te zijn). Volgens plonsplons is Joran 100% zeker een seriemoordenaar.
plonsplons theorieen -->
plonsplons ontwijkt en negeert zodra je naar een bron vraagt. Of roept dat "het toch gewoon duidelijk is". Dus als de hele discussie over de broer(s) komt door plonsplons --> Houd er maar over op. Het is onzin.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:11 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Misschien weet plons gewoon meer dan wij weten of plons zuigt dat uit haar duim
maar je weet niet wat er in Bogota allemaal voor onderzoek gaande is .
en ik gaf nog wel een linkje naar de computeruitdraaiquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:47 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Als er IEMAND is die ik als zeer onbetrouwbare bron beschouw is het plonsplons wel.
Alles van het internet is onbetrouwbaar, lieverd. Maar dat wil je niet echt inzien geloof ik.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:27 schreef plonsplons het volgende:
[..]
en ik gaf nog wel een linkje naar de computeruitdraai
niet onbetrouwbaar maar zeer bevooroordeeld !!!
valentijn was op die nacht dat is een feit, ik geloof nooit dat valentijn joran heeft gehopen, dat heb je me nooit horen roepen , trouwens onze lorenzo is ook daury niet hoor, wel een beetje vreemde verklaring gaf lorenzo trouwens over de dag dat joran hem belde voor date met natalee.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:51 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Plons Plons' theorie valt in het water, want die had het over arme Valentijn. Die braaf studeert in Boston en Joran allang niet meer als broer wilde. Lorenzo is een dealer, halfbroer met een strafblad.
ps: Lorenzo van Gijn...uhm, een reporter met een Japanse achtergrond?
heb ik gezegd alles ??? . ik heb gezegd zou geen kwaad kunnen te horen wat valetijn gezien en of gehoort heeft hij was wakker en zat op pc 5 minuten nog voordat joran thuis kwam en hem waarschijnlijk van de pc weg jaagdequote:Op donderdag 17 juni 2010 12:54 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Plonsplons schreef gisteren dat dat broertje 's nachts op was en dus van alles gezien moet hebben .
Zat Valentijn zo laat nog op de pc ? is dat ergens terug te vinden ?quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:35 schreef plonsplons het volgende:
[..]
heb ik gezegd alles ??? . ik heb gezegd zou geen kwaad kunnen te horen wat valetijn gezien en of gehoort heeft hij was wakker en zat op pc 5 minuten nog voordat joran thuis kwam en hem waarschijnlijk van de pc weg jaagde
Laten we gewoon niet zulke vage beweringen gaan maken. Het is voor die broers OOK erg. En dan gaan we ook nog even namen, foto's en vermoedens erbij plaatsen. Lekker is dat.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:35 schreef plonsplons het volgende:
[..]
heb ik gezegd alles ??? . ik heb gezegd zou geen kwaad kunnen te horen wat valetijn gezien en of gehoort heeft hij was wakker en zat op pc 5 minuten nog voordat joran thuis kwam en hem waarschijnlijk van de pc weg jaagde
Hij was wakker, dat is alles, weet jij veel, misschien had hij een ipod op, muziek aan in zijn kamer. Ik vind dit zooooo zoeken naar dingen....... en mensen moedwillig verdacht maken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:01 schreef zoefbust het volgende:
[..]
De broer is volgens plons plons die nacht in Aruba getuige geweest (want hij was wakker) van alles wat er zich rondom het huis afspeelde .(hekje open- hekje dicht -startende auto's etc.)
NEEHEEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:01 schreef zoefbust het volgende:
Maar er heeft toch ook niemand een foto gepost van de twee broertjes? En alleen Plof Plok Plons zegt dat er eentje bij betrokken zou zijn. Geloof ik ook niet. Ik vind het ook super erg voor die twee dat iedereen ze nu de rest van hun leven confronteerd met hun duistere foute broer.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:48 schreef Maron het volgende:
[quote]Op donderdag 17 juni 2010 15:41 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Laten we gewoon niet zulke vage beweringen gaan maken. Het is voor die broers OOK erg. En dan gaan we ook nog even namen, foto's en vermoedens erbij plaatsen. Lekker is dat.
Joran had ook jouw broer kunnen zijn. Of de mijne. Echt walgelijk om hen hierbij te betrekken.
Ik had er ook niet over moeten beginnen..
Ik had gisteren de foto´s van de broertjes gepost, maar direct daarna weer weggehaald.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:56 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Maar er heeft toch ook niemand een foto gepost van de twee broertjes? En alleen Plof Plok Plons zegt dat er eentje bij betrokken zou zijn. Geloof ik ook niet. Ik vind het ook super erg voor die twee dat iedereen ze nu de rest van hun leven confronteerd met hun duistere foute broer.
alles op internet , wat doen we dan hierquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:29 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Alles van het internet is onbetrouwbaar, lieverd. Maar dat wil je niet echt inzien geloof ik.
Hobby, je kan een geplaatste reactie ook aanpassen...
Die zijn dood, en de nabestaanden kunnen geen Nederlands lezen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:55 schreef missyB het volgende:
Buiten dat mag ik toch ook aannemen dat de politie toendertijd wel gesproken heeft met diegenen die die nacht thuis waren?
Ik vind het wel beetje hypocriet om hier over van alles en nog wat te speculeren, inclusief over stephany en natalee maar de gebroeders van der sloot niet?
Zolang het netjes blijft kun je er toch gewoon over spreken?
wel opletten hoor heb in vorige hoofdstuk linkje gegeven , en ik stooi niet met linkjes hoor anders wordt ik als link dumper benoemdquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:40 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Zat Valentijn zo laat nog op de pc ? is dat ergens terug te vinden ?
Volgens mij zijn die broertjes hele normale jongens die gewoon naar school gaan en aan sport doen .quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:55 schreef missyB het volgende:
Buiten dat mag ik toch ook aannemen dat de politie toendertijd wel gesproken heeft met diegenen die die nacht thuis waren?
Ik vind het wel beetje hypocriet om hier over van alles en nog wat te speculeren, inclusief over stephany en natalee maar de gebroeders van der sloot niet?
Zolang het netjes blijft kun je er toch gewoon over spreken?
Aha: daaaar is de boosdoener. Halloquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:57 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik had gisteren de foto´s van de broertjes gepost, maar direct daarna weer weggehaald.
Er werd niet "normaal" over hen gepraat, er werd hen medeplichtigheid verweten.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:02 schreef missyB het volgende:
Nou dat vind ik nou echt een dooddoener faith.
Dus omdat ze dood zijn mag hun naam besmeurd worden, wat hier op fok wel degelijk staat en gestaan heeft, en omdat de broertjes nederlands kunnen lezen mag het hier niet staan?
Sorry schiet mij maar lek.
Maar als hier normaal over de jongens gepraat word al dan niet met speculaas zie ik daar totaal geen kwaad in.
Oke, zeg ik het anders. Het is voor die broertjes LOGISCHER om hier uit te komen dan voor de nabestaanden van.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:03 schreef missyB het volgende:
en wie zegt dat de nabestaanden geen nederlands kunnen lezen?
wellicht is er ergens een neef of nicht die dat wel kan, of het word vertaald door bv een googlemasjien etc etc
ik wil niet eens weten hoe google mijn nederlands vertaald in engelsquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:03 schreef missyB het volgende:
en wie zegt dat de nabestaanden geen nederlands kunnen lezen?
wellicht is er ergens een neef of nicht die dat wel kan, of het word vertaald door bv een googlemasjien etc etc
Yes, ik was het!quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:04 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Aha: daaaar is de boosdoener. Hallo![]()
hehehe
Ja.... dat kan, het kan ook zijn dat hij er bij was en zelf Natalee een klap op haar hoofd heeft gegeven! Of hij zat kinderporno te downloaden. Het kan natuurlijk ook zijn dat hij achter zijn pc zat te bedenken hoe hij heerser over de wereld zou gaan worden.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:03 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die broertjes hele normale jongens die gewoon naar school gaan en aan sport doen .
Maar als Valentijn zoals Plons zegt achter de computer zat die nacht, kan hij daar gezeten hebben in opdracht van Joran om hem een alibi te verschaffen.
Maakt voor mij weinig verschil. Jij speculeert, en drie posts verder wordt het alweer aangenomen als halve waarheidquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:07 schreef missyB het volgende:
aha dan zal ik net dat 888e deel gemist hebben.
Maar was dat verwijt of speculaas?
Ik kan me zo voorstellen dat het ene broertje heeft gediend als alibi zonder dat ie het zelf wist misschien.
Ik kan ook nog geloven dat die broertjes helemaal niks weten en joran zelf ook niet waar natalee gebleven is maar dat pa dat bv weer wel wist.
Zo speculaas ik er op los zonder vervelend te zijn over de broers.
andere zijn wat harder in hun schrijfwijze. als ik moeders van der sloot ook wel eens aan een onderzoekje wil bloot stellen , krijg ik de wind van voren. zeg ik dat ze de broerjes wel in de gaten mogen houden is het ook niet goed. gelukkig kan ik tegen een beetje passaat wind . dus het doet me niet zoveelquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:07 schreef missyB het volgende:
aha dan zal ik net dat 888e deel gemist hebben.
Maar was dat verwijt of speculaas?
Ik kan me zo voorstellen dat het ene broertje heeft gediend als alibi zonder dat ie het zelf wist misschien.
Ik kan ook nog geloven dat die broertjes helemaal niks weten en joran zelf ook niet waar natalee gebleven is maar dat pa dat bv weer wel wist.
Zo speculaas ik er op los zonder vervelend te zijn over de broers.
Bracht je het maar zoals je het nu allemaal bracht.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:12 schreef plonsplons het volgende:
[..]
andere zijn wat harder in hun schrijfwijze. als ik moeders van der sloot ook wel eens aan een onderzoekje wil bloot stellen , krijg ik de wind van voren. zeg ik dat ze de broerjes wel in de gaten mogen houden is het ook niet goed. gelukkig kan ik tegen een beetje passaat wind . dus het doet me niet zoveel
Stel dat het A is :quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:08 schreef Luna3 het volgende:
Plons Plons, dit schreef ik gister in het vorige topic al over jouw beweringen. Stel dat ze juist zijn heh:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:51 schreef plonsplons het volgende:
de vraag is altijd geweest , wat heeft valetijn gemerkt wat joran die nacht deed ruzie over gokken , je had beter ruzie kunnen hebben over die lekkere verhalen die hij telkens in de media deed
moeders wou het gewoon niet weten, vaders wist het wel en joran zat in het midden.
maar is ook wel duidelijk dat joran het wel gehad had met ARUBA , toch gek dat hij nu weer terug wilt
(en bij moeders wilt uithuilen)
Edit van Luna3, nogmaals, stel even in het ergste geval dat je gelijk hebt, en broertje "iets" gemerkt heeft van de geheimzinnigheid van Joran en papa die nacht. Of misschien wel achter Jorans msn zat heh, stel,
Dan kan me zo voorstellen dat broertje
A) bang is voor Joran dus wijselijk zijn mond houdt tegen iedereen. Het "mijn naam is haas-verhaal". Dan kan ik daar helemaal inkomen met zo'n onvoorspelbaar agressieve broer binnen het gezin.
en
B) Misschien heeft papa wel aan broer gevraagd (geeist) dat broer moest volhouden nergens vanaf te weten, omdat hij anders als medeplichtige zou worden gezien. Nou, ook in die situatie had ik dan ook niks gezegd, want dan heeft Joran de verschrikkelijke jou dus ook even mooi in de problemen gebracht, terwijl je niks gedaan hebt!!
Niet interssant dus, wat broer gezien, getyped, of gehoord heeft.
Waarom zou je die broertjes in de gaten moeten houden. Omdat hun oudere broer in de fout is gegaan?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:12 schreef plonsplons het volgende:
[..]
andere zijn wat harder in hun schrijfwijze. als ik moeders van der sloot ook wel eens aan een onderzoekje wil bloot stellen , krijg ik de wind van voren. zeg ik dat ze de broerjes wel in de gaten mogen houden is het ook niet goed. gelukkig kan ik tegen een beetje passaat wind . dus het doet me niet zoveel
Dat broertje is heus we grondig ondervraagd, dat Plons de 'stukken' nog niet op internet heeft gevonden wil niet zeggen dat het niet heeft plaatsgevonden.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:14 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Stel dat het A is :
Dan kan dat broertje nu toch alles vertellen ?
De pa is overleden en Joran zit in de lik .
dat is nou toch mooi he, zouden ze in peru ook zoiets hebben , de een zegt wat , de ander neemt het over en de derde roept het is waar de moordenaarquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:10 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Maakt voor mij weinig verschil. Jij speculeert, en drie posts verder wordt het alweer aangenomen als halve waarheid![]()
Over Joran(s motieven en gedachten_ speculeren vind ik tot daar aan toe, maar over drie topics hebben we het over een achterachterachterneef aan moederskant die zich toch misschien die nacht ook wel heel verdacht gedroeg.
zou graag voor mijn eigen nieuwsgierigheid enige verwijzing dat dat heeft plaats gevonden zien.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat broertje is heus we grondig ondervraagd, dat Plons de 'stukken' nog niet op internet heeft gevonden wil niet zeggen dat het niet heeft plaatsgevonden.
Plons kom op met die stukkenquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat broertje is heus we grondig ondervraagd, dat Plons de 'stukken' nog niet op internet heeft gevonden wil niet zeggen dat het niet heeft plaatsgevonden.
voor jouw niet intressant , ik volg dat graag , hoe iets verder ontwikkeld in het leven.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom zou je die broertjes in de gaten moeten houden. Omdat hun oudere broer in de fout is gegaan?
Als we alle familieleden van criminelen maar meteen als risicofactoren gaan zien wordt het wel heel erg oppassen geblazen.
Wel goede werkverschaffing overigens! Wat doe jij: Ik ben een familielid-van-crimineel-in-de-gaten-houder.
Weet je, als je eens de moeite zou nemen om hoofdletters te gebruiken zou ik je al wat serieuzer nemen. Ook is één uitroepteken genoeg om je punt duidelijk te maken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:16 schreef plonsplons het volgende:
[..]
dat is nou toch mooi he, zouden ze in peru ook zoiets hebben , de een zegt wat , de ander neemt het over en de derde roept het is waar de moordenaar![]()
zelf blijven nadenken !!!
Jij wilde met die uitdraai graag aantonen dat Valentijn meer zou weten over de vermeende misdaad van Joran.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:27 schreef plonsplons het volgende:
[..]
en ik gaf nog wel een linkje naar de computeruitdraai
niet onbetrouwbaar maar zeer bevooroordeeld !!!
zal proberen wat links te plaatsen, maar ben niet echt een held daarin, verder kan ik wel links geven maar soms hebben ze de nederlandse versie in engels vertaald , en daar gaat ook nog wel eens wat misquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:22 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Weet je, als je eens de moeite zou nemen om hoofdletters te gebruiken zou ik je al wat serieuzer nemen. Ook is één uitroepteken genoeg om je punt duidelijk te maken.
Hier een (engelse) uitleg over het gebruik van een (of meerdere) uitroepteken(s).
Ook zou het je sieren als je bij een bewering die je maakt een bron zet. Dan kunnen wij het zelf ook eens lezen. En wie weet zijn we het nog met je eens ook.
Mee eens. Al had ik jouw post nog wat serieuzer genomen, wanneer je 'Engelse' had gebezigd.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:22 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Weet je, als je eens de moeite zou nemen om hoofdletters te gebruiken zou ik je al wat serieuzer nemen. Ook is één uitroepteken genoeg om je punt duidelijk te maken.
Hier een (engelse) uitleg over het gebruik van een (of meerdere) uitroepteken(s).
Ook zou het je sieren als je bij een bewering die je maakt een bron zet. Dan kunnen wij het zelf ook eens lezen. En wie weet zijn we het nog met je eens ook.
gaat om tijdstip.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:26 schreef danilel het volgende:
[..]
Jij wilde met die uitdraai graag aantonen dat Valentijn meer zou weten over de vermeende misdaad van Joran.
Het enige bewijs in jouw uitdraai was dat Valentijn een website over vliegtuigen bezocht..........
denk je nou echt dat mijn engels beter is dan mijn nederlands ???quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:28 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Mee eens. Al had ik jouw post nog wat serieuzer genomen, wanneer je 'Engelse' had gebezigd.
Nee, hoezo?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:30 schreef plonsplons het volgende:
[..]
denk je nou echt dat mijn engel beter is dan mijn nederlands ???![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:35 schreef plonsplons het volgende:
[..]
heb ik gezegd alles ??? . ik heb gezegd zou geen kwaad kunnen te horen wat valetijn gezien en of gehoort heeft hij was wakker en1* zat op pc 5 minuten nog voordat joran thuis kwam en hem 2*waarschijnlijk van de pc weg jaagde
Over de spelfouten hoor je mij niet eens, er zijn mensen die het daar moeilijk mee hebben en dat is geen crime, tochquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:27 schreef plonsplons het volgende:
[..]
zal proberen wat links te plaatsen, maar ben niet echt een held daarin, verder kan ik wel links geven maar soms hebben ze de nederlandse versie in engels vertaald , en daar gaat ook nog wel eens wat mis
verder is het hele ouwe koek niets met stef te maken, die misdaad heeft een oplossing en voor mij weer niet zo intressant .
over mijn schrijfstijl moet je maar heen stappen, dat wordt er echt niet beter op !!! (oeps)
mijn grijze cellen hebben een hekel aan nederlands denk ik
Derde post hierquote:When Beth first hit Aruba, and she stated this tearfully to whomever was interviewing, that she slept in Natalee's nighty. Remember, Natalee's bags had been totally packed and zipped and on the bed.
When recently showing Natalee's room to Barbara Walters, it showed the bag at Natalee's bedside closed. She tearfully told Barbara that the bag has never been opened, waiting for Natalee.
Mierenneuken ftw!quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:28 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Mee eens. Al had ik jouw post nog wat serieuzer genomen, wanneer je 'Engelse' had gebezigd.
Ik vind het verder wel prima aansluiten bij de theatrale persoonlijkheid van Beth om zoiets te beweren.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:31 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Over de spelfouten hoor je mij niet eens, er zijn mensen die het daar moeilijk mee hebben en dat is geen crime, toch![]()
Ik ben de laatste tijd (weer) wat meer aan het lezen over de Natalee zaak. Zijn toch wel een aantal bizarre dingen voorgevallen. Zo heeft Beth wat beweringen gedaan die later onjuist bleken te zijn. Dit vond ik wel een mooie:
[..]
Derde post hier
Ja, maar dat is toch gewoon RAAR?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:33 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Ik vind het verder wel prima aansluiten bij de theatrale persoonlijkheid van Beth om zoiets te beweren.
Ik heb dat verhaal verder niet echt gevolgd, maar kan het niet zo zijn dat ze doelde op een andere nachtjapon van Natalee die ze in Amerika nog had? (Not likely though)quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:34 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch gewoon RAAR?![]()
En er zijn nog veel meer dingen die ik wat vreemd vind. Maar ja. Internet.
Ja en dan ook weer beginnen over die Beth dat boeit toch ook niemand .quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:35 schreef ErwinRommel het volgende:
Kunnen we nu eens kappen met duffe speculaties aanhalen over andere personen dan Joran?
Komt me inmiddels mijn strot uit. 2 gehele pagina's over die broertjes, kap daar eens mee en laten we ontopic blijven.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:35 schreef ErwinRommel het volgende:
Kunnen we nu eens kappen met duffe speculaties aanhalen over andere personen dan Joran?
Komt me inmiddels mijn strot uit. 2 gehele pagina's over die broertjes, kap daar eens mee en laten we ontopic blijven.
Amenquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:35 schreef ErwinRommel het volgende:
Daar zijn we allang mee gestopt: het gaat hier blijkbaar nu over spel- en schrijffoutenquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:35 schreef ErwinRommel het volgende:
dit stond vandaag in de kranten hier ErwinRommelquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:35 schreef ErwinRommel het volgende:
Daar zijn inderdaad 2 hele zinvolle posts aan gewijd.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:45 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Daar zijn we allang mee gestopt: het gaat hier blijkbaar nu over spel- en schrijffouten
Nou, misschien kan Joran dan gaan vertellen dat 'ie in Thailand ook kindjes verkracht heeft ofzo. Hij verzint vast wel weer iets...quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:46 schreef zoefbust het volgende:
[..]
dit stond vandaag in de kranten hier ErwinRommel
Kan zo'n directeur zoiets zelf wel beslissen ?
Nee, althans niet in Brazilië. Maar ze hebben net als in Peru wel het Napoleontische rechtsstelsen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:46 schreef zoefbust het volgende:
[..]
dit stond vandaag in de kranten hier ErwinRommel
Kan zo'n directeur zoiets zelf wel beslissen ?
1 en wie wil je dan achter de pc willen hebben , vaders sloot ??quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:30 schreef danilel het volgende:
[..]
1. er was ingelogd onder de naam van Valentijn........ dat bewijst niet dat dit Valentijn zelf was (misschien stond de inlogcode er nog en heeft iemand anders hierop gekeken).
2. waarschijnlijk................
Tja en dat zie jij als overtuigend dat Valentijn op was............
aannemen dit en aannemen dat.......... speculaties ten troef en dat noem jij feiten
Dat zou mooi zijn want er gaat een hoop mis in die vertalingenquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:00 schreef ErwinRommel het volgende:
Voor evt vertaling kan ik met mijn kennis van het portugees jullie wellicht helpen met het enigzins leesbaar maken van een bericht.
De Arubaanse autoriteiten gaan pas in augustus naar Peru om Joran wederom te spreken. Nu is het enkel koffiedik kijken en heeft hij het al druk zat om zich voor te bereiden op zijn verdediging in Peru. Dus enigzins logisch dat dat pas later plaats gaat vinden.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:04 schreef MidnightB00m het volgende:
Een dag geleden (of 2 haha die topics gaan zo snel) wers een bericht gepost dat er belangrijk nieuws binnenkort naar buiten zo worden gebracht met betrekking op NH & er zou ook een Arubaanse journalist bij betrokken zijn (met het nieuwe niews-itdem dan :p)?
Is daar al iets over naar buiten gebracht?
Volgens mij houden ze Joran daarom ook nog drie maanden apart van het andere skum. Zodat Aruba hem nog levend aantreft. De zaak NH willen ze daar nu ook helemaal opgehelderd hebben natuurlijk. En dat wordt nogal lastig als Joran wordt omgelegd.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De Arubaanse autoriteiten gaan pas in augustus naar Peru om Joran wederom te spreken. Nu is het enkel koffiedik kijken en heeft hij het al druk zat om zich voor te bereiden op zijn verdediging in Peru. Dus enigzins logisch dat dat pas later plaats gaat vinden.
Eens. Dat op naam van een van die broertjes is ingelogd betekent niet dat hij ook achter die computer zat.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:35 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:50 schreef plonsplons het volgende:
[..]
1 en wie wil je dan achter de pc willen hebben , vaders sloot ??
quote:Strafrecht Peru kent vlotte voorlopige vrijlating, maar (nog) geen repatriëring
Het Peruaanse strafrecht biedt veroordeelden de mogelijkheid om al na een derde van de opgelegde celstraf de gevangenis te verlaten, om de rest, onder justitieel toezicht, daarbuiten door te brengen. Ook Joran van der Sloot, verdacht van moord, zou daarvoor in aanmerking kunnen komen. Het is alleen de vraag of hij daar iets aan heeft.
Deze zogeheten semi-libertad regeling, gedeeltelijke invrijheidstelling, is mogelijk als een derde van de straf, inclusief voorarrest, is uitgezeten. De veroordeelde moet zich dan maandelijks melden bij de politie en mag Peru niet verlaten. De regeling zou ook voor Van der Sloot op termijn soelaas kunnen bieden, afhankelijk van een eventuele veroordeling. Moord kan in Peru maximaal 35 jaar cel opleveren, doodslag tussen de zes en de twintig jaar.
De semi-libertad regeling kan voor Van der Sloot zelfs de opmaat zijn voor een enkele reis naar Nederland. Sinds 2008 biedt de Chileense wetgeving de mogelijkheid om buitenlandse gevangenen te repatriëren naar hun land van herkomst, ook als de strafmaat daar lager is. Voorwaarde voor die repatriëring is wel dat Peru met het betrokken land een verdrag heeft inzake de overbrenging van gevonniste personen (WOTS).
Nederland onderhandelt sinds 2008 met de Peruaanse autoriteiten ook over een dergelijk verdrag. Want Van der Sloot is in dat land niet de enige Nederlander die vastzit. In het totaal zitten daar 109 landgenoten in cellen, verspreid over het land.
In 2007 mocht de Amsterdammer Machiel Kuijt, die in Thailand een levenslange vrijheidsstraf uitzat, aan den lijve de betekenis van zo’n verdrag ondervinden. Na 10 jaar gevangenisstraf mocht hij terug naar Nederland en heeft hij de cel niet meer van binnen gezien. In de onderhandelingen over zo’n zogeheten WOTS-verdrag met Chili wordt ook gesproken over de mogelijkheid van repatriëring van Nederlandse veroordeelden die een semi-libertad regeling hebben aangevraagd en daar nog onder toezicht van de justitiële autoriteiten staan.
Maar vooralsnog is er geen gelijksoortig verdrag met Peru. De onderhandelingen lopen nog, teksten en passages worden over en weer vertaald, aldus een woordvoerder van het ministerie van Justitie. In het verdrag zullen naar verwachting geen uitzonderingsgronden voor bepaalde delicten, zoals moord of doodslag, worden opgenomen. Een gedetineerde kan worden gerepatrieerd als hij dat zelf wil, Peru er mee instemt en Nederland bereid is om betrokkene terug te halen.
Het is alleen de vraag of Van der Sloot er veel wijzer van wordt als hij op termijn in het kader van zo’n WOTS-verdrag terug naar Nederland mag. Er wacht hem naar verwachting dan nog een proces op Aruba in verband met de verdwijning van de Amerikaanse studente Natalee Holloway in 2005. Die kuil heeft Van der Sloot nu voor zichzelf gegraven: in zijn verhoor met de Peruaanse politie heeft hij gesproken over de vindplaats van het lijk van Holloway.
Als dat geen verzinsel is, bijvoorbeeld een poging om overgebracht te worden naar Aruba, dan zal justitie dat naar alle waarschijnlijkheid als ‘daderkennis’ duiden. Het openbaar ministerie heeft dan alsnog munitie om hem voor de rechter te brengen. De strafmaat voor ernstige delicten is op Aruba aanzienlijk hoger dan in Nederland. En het gevangenisregime op de Caraïben is mogelijk minder slecht dan in Peru, maar in ieder geval beroerder dan in het Nederlandse gevangeniswezen.
laten we natalle in the rebound maar openenquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:15 schreef dylany het volgende:
[..]
Eens. Dat op naam van een van die broertjes is ingelogd betekent niet dat hij ook achter die computer zat.
Toevallig werd er ingelogd op het moment dat het telefoongesprek met Deepak eindigde enne, nergens is te vinden dat die broertjes in de eerste weken na de verdwijning van Natalee zijn gehoord dus misschien waren ze wel met moeder mee naar Nederland en dus niet op Aruba toen Natalee verdween.
Zou een hoop verklaren.
Zal er geen verjaringstermijn zijn voor poging tot oplichting?quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:18 schreef ErwinRommel het volgende:
http://weblogs.nrc.nl/rec(...)g-geen-repatriering/
woensdag 16 juni 2010 door Jos Verlaan
[..]
Van de eerste pagina: is dit echt een officiele foto van het lijk van Stephany of is dt ook weer zo'n reconstructiefoto?quote:
Als het echt is: Waarom zijn de gordijnen open, als je het wilt doen lijken alsof er "leven" in de kamer is?quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:23 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Van de eerste pagina: is dit echt een officiele foto van het lijk van Stephany of is dt ook weer zo'n reconstructiefoto?
Geen idee want ik ken het Amerikaans rechtstelsel niet. Maar volgens mij verjaren daar enkel delicten lager dan doodslag en moord en verkrachting.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:22 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Zal er geen verjaringstermijn zijn voor poging tot oplichting?
Zal wel de echte foto zijn. Die reconstructie moet npog komen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:23 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Van de eerste pagina: is dit echt een officiele foto van het lijk van Stephany of is dt ook weer zo'n reconstructiefoto?
Hmm dat was me niet opgevallen. Maar daar linksonder, onder de tv meubel ligt volgens mij een rugzak... en die lijkt best wel veel op die Joran draagt op de camerabeelden nadat hij de kamer ging verlatenquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:25 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Als het echt is: Waarom zijn de gordijnen open, als je het wilt doen lijken alsof er "leven" in de kamer is?
Okeequote:Op donderdag 17 juni 2010 17:27 schreef zoefbust het volgende:
Volgens mij zijn het echte foto's maar Barcaconia zei dit erover :
Barcaconia
Is een reconstructiefoto. Ik heb die National Enquirer thuis liggen en het staat op die foto's, voor de handigheid is het in de scan weggelaten...
Dat zal best kloppen, een normaal mens doet niet zoals hij.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:59 schreef zoefbust het volgende:
Van der Sloot called ‘psychopath’ in prison
http://www.msnbc.msn.com/
quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:18 schreef plonsplons het volgende:
[..]
laten we natalle in the rebound maar openen![]()
quote:telefoongesprek met deepak was al eerder afgelopen 2:25 zo uit het hoofd
Om 02.34 wordt er ingelogd in de computer bij VanderSloot volgens het computeronderzoek uit Driebergen.quote:2:26-2:34 am: Joran calls Deepak from his cell phone (DZNH)
Heb je een bron waaruit blijkt dat de broertjes op Aruba waren?quote:broertjes waren gewoon op aruba , hadden gewoon school geen vacantie
Nou dat lijkt me niet want Joran was toen al enkele dagen op de vluchtquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:32 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Hmm dat was me niet opgevallen. Maar daar linksonder, onder de tv meubel ligt volgens mij een rugzak... en die lijkt best wel veel op die Joran draagt op de camerabeelden nadat hij de kamer ging verlaten
Hou nou toch eens aub op met die "broertjes". Het komt me echt de strot uitquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:37 schreef dylany het volgende:
[..]
![]()
[..]
[..]
Om 02.34 wordt er ingelogd in de computer bij VanderSloot volgens het computeronderzoek uit Driebergen.
http://www.hollowaycase.com/
[..]
Heb je een bron dat de broertjes op Aruba waren?
Oma werd 80 of 90 dus het kan best dat ze mee waren naar Nederland.
Als jij geen bron hebt waaruit blijkt dat de broertjes op Aruba en wakker waren, kun je dat ook niet beweren.
Dus als je een bron hebt waaruit blijkt dat de broertjes wel op Aruba waren of als je iets kunt laten zien waaruit blijkt dat de broertjes, net als veel andere mensen, kort na de verdwijning zijn gehoord.......
Jij bepaalt wat on topic is?quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hou nou toch eens aub op met die "broertjes". Het komt me echt de strot uit![]()
Hou het gewoon eens ontopic, of maak daar een ander topic voor aan om daar wilt te gaan fantaseren over die broertjes.
lees maar de verklaring van paul van der sloot , waarom zou die eerlijke man liegen , hij heeft zijn jong op de bus gezet, ga zo moeilijk als ze in nederland zijnquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:37 schreef dylany het volgende:
[..]
![]()
[..]
[..]
Om 02.34 wordt er ingelogd in de computer bij VanderSloot volgens het computeronderzoek uit Driebergen.
http://www.hollowaycase.com/
[..]
Heb je een bron waaruit blijkt dat de broertjes op Aruba waren?
Oma werd 80 of 90 dus het kan best dat ze mee waren naar Nederland.
Als jij geen bron hebt waaruit blijkt dat de broertjes op Aruba en wakker waren, kun je dat ook niet beweren.
Dus als je een bron hebt waaruit blijkt dat de broertjes wel op Aruba waren of als je iets kunt laten zien waaruit blijkt dat de broertjes, net als veel andere mensen, kort na de verdwijning zijn gehoord.......
Zelfs Beth Twitty heeft nooit een van zijn broertjes beschuldigd. Altijd Joran en zijn vader. En Beth heeft zo ongeveer alles wat los en vast zit beschuldigd. Dus alleen om dat feit al kunnen we de broertjes laten rusten.quote:
Nee, maar Frutsel, een modje wel en hij schreef dit op deze pagina:quote:
quote:Laten we het aub gewoon grotendeels beperken tot feiten en nieuwsberichten. Af en toe wat speculatie is niets mis mee, maar soms lijkt het hier wel een SlowChat met bijbehorende bende. Niet zo doordrammen over spelfouten enzo. Daar zitten we in NWS niet op te wachten, anders kunnen we net zo goed stoppen met deze reeks en wachten tot er nieuws komt en dat komt er nog maar zelden op dit moment.
Dat weet ik, ik beschuldig de broertjes ook niet. De leugens van Beth Holloway, tell me about it.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:43 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Zelfs Beth Twitty heeft nooit een van zijn broertjes beschuldigd. Altijd Joran en zijn vader. En Beth heeft zo ongeveer alles wat los en vast zit beschuldigd. Dus alleen om dat feit al kunnen we de broertjes laten rusten.
Scherp, maar Joran was toen al 2 dagen op de vlucht, mét rugzak.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:32 schreef MidnightB00m het volgende:
Hmm dat was me niet opgevallen. Maar daar linksonder, onder de tv meubel ligt volgens mij een rugzak... en die lijkt best wel veel op die Joran draagt op de camerabeelden nadat hij de kamer ging verlaten
Die foto is genomen toen Joran op de vlucht was volgens mij en er in die hotelkamer geen rugzak van Joran aanwezig was omdat hij die bij zich had op zijn vlucht.quote:
Zie mijn edit. Jullie zijn zo snel.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Die foto is genomen toen Joran op de vlucht was volgens mij en er in die hotelkamer geen rugzak van Joran aanwezig was omdat hij die bij zich had op zijn vlucht.
Wanneer was die foto btw genomen?
Dat kan goed ja. Dan maakt men altijd foto's van de plaats van delict. En onderzoekt men sporen die kunnen wijzen naar de dader.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zie mijn edit. Jullie zijn zo snel.
Geen idee, misschien de dag dat ze gevonden is?
Toch vreemd. Er zijn al eerder foto's opgedoken van een zogenaamde reconstructie. Toen zag je een fake Stephany liggen in een T-shirt en rood slipje ( kan dat zo snel niet meer vinden, sorry).quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Dat kan goed ja. Dan maakt men altijd foto's van de plaats van delict. En onderzoekt men sporen die kunnen wijzen naar de dader.
Het kan ook een rugzak zijn van de onderzoekers die daar hun materiaal in hebben zitten.
Kortom, we moeten de reconstructie afwachten voor verdere details.
Bedankt, eindelijk eens weer informatie in het normaal nederlands over de zaak.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:18 schreef ErwinRommel het volgende:
http://weblogs.nrc.nl/rec(...)g-geen-repatriering/
woensdag 16 juni 2010 door Jos Verlaan
[..]
Wat heeft de rest van de familie van der sloot hiermee te maken dan.quote:
Precies en als je de moeite had genomen de laatste berichten goed te lezen had je ook kunnen lezen dat ik de beweringen over de broertjes duidelijk tegenspreek.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:29 schreef peesmaker het volgende:
Het gaat hier nu toch wel redelijk over peru lijkt me, maar in ieder geval niet over de rest van de familie van de Sloot.
Ik haalde dat ook al aan, maar schijnbaar is een soort manie om er van alles bij te betrekken, zelfs hyves etc....quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:29 schreef peesmaker het volgende:
[..]
Wat heeft de rest van de familie van der sloot hiermee te maken dan.
Als het een meerwaarde zou hebben, oke, maar dat heeft het niet.
Het is gewoon dom gissen naar complot theorieën die mogelijk 5 jaar geleden hebben plaatsgevonden en die nu opeens overdreven naar voren worden gehaald met de bedoeling dat iemand het wellicht goed gokt als de onderzoeken over drie maanden hun gelijk vertellen.
Het gaat hier nu toch wel redelijk over peru lijkt me, maar in ieder geval niet over de rest van de familie van de Sloot.
Het is dat je het zelf zegt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:29 schreef peesmaker het volgende:
[..]
Het is gewoon dom gissen naar complot theorieën
Het was niet naar iemand in persoon, maar gewoon voor al dit gezeik wat niks toevoegt aan waar Joran nu zit. Puur gissen en speculatie.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:35 schreef dylany het volgende:
[..]
Precies en als je de moeite had genomen de laatste berichten goed te lezen had je ook kunnen lezen dat ik de beweringen over de broertjes duidelijk tegenspreek.
Echt waar?quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:39 schreef peesmaker het volgende:
Daar hebben we toch wel rechercheurs e.d. voor.
Morgen, hier alvast een ultrakort voorstukje:quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:27 schreef fespo het volgende:
vandaag zou dat dagboek openbaar worden toch?
Hyves van Joran. En andere hyves was niet van zijn broertjes, maar van een vermeende halfbroer die verdacht is geweest van betrokkenheid. Iemand vroeg wie Daury kon zijn, en daar werd informatie over vergaard. Er liepen gewoon twee dingen door elkaar heen. De Daury-speculaties en iemand die "plonsklaps" de twee onschuldige broertjes "goed in de gaten wilde houden." Waarom was voor iedereen hier een raadsel, dus eigenlijk viel het allemaal best mee.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik haalde dat ook al aan, maar schijnbaar is een soort manie om er van alles bij te betrekken, zelfs hyves etc....
OT nu weer!!!
inderdaad, on topic.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik haalde dat ook al aan, maar schijnbaar is een soort manie om er van alles bij te betrekken, zelfs hyves etc....
OT nu weer!!!
O mijn God het lijkt wel de voice over van SBS6!!! Zo over-sensationeel!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:42 schreef Felixa het volgende:
[..]
Morgen, hier alvast een ultrakort voorstukje:
http://abcnews.go.com/202(...)ve/story?id=10935055
Verjrdag was primaquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:43 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Hyves van Joran. En andere hyves was niet van zijn broertjes, maar van een vermeende halfbroer die verdacht is geweest van betrokkenheid. Iemand vroeg wie Daury kon zijn, en daar werd informatie over vergaard. Er liepen gewoon twee dingen door elkaar heen. De Daury-speculaties en iemand die "plonsklaps" de twee onschuldige broertjes "goed in de gaten wilde houden." Waarom was voor iedereen hier een raadsel, dus eigenlijk viel het allemaal best mee.
Hoe was je verjaardag?
Tja, dat zijn de wetten in de gevangenis onder gevangenen. Het rechtsstelsel binnen is geheel anders dan daarbuiten. In vrijwel elk Zuid-Amerikaans land, idem in Brazilië.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:45 schreef peesmaker het volgende:
[..]
inderdaad, on topic.
Klopt het dat ze hem naar 3 maanden in het wilde trappen.
Overigens ook wel vreemd in die gevangenissen daar.
Opgepakt voor drugs, 10 jaar of zo, drugs binnen verkrijgbaar als je poen hebt.
Verkrachting, weet ik hoeveel jaar, daar binnen word verkrachting van medegevangenen gezien als ontstressen als ik het zo lees.
Moord, tot 35 jaar, maar binnen dat gevang maken ze je om of krijg je een hiv injectie.
Ik had toch wel verwacht dat hij zijn voorarrest in veiligheid kon uitzitten, maar dat zit er dus niet in.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja, dat zijn de wetten in de gevangenis onder gevangenen. Het rechtsstelsel binnen is geheel anders dan daarbuiten. In vrijwel elk Zuid-Amerikaans land, idem in Brazilië.
Het is aan de rechter later te bepalen onder welk "regime" hij komt te staan. Voorlopig mag hij dus nog met "de clown" grapjes maken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:51 schreef peesmaker het volgende:
[..]
Ik had toch wel verwacht dat hij zijn voorarrest in veiligheid kon uitzitten, maar dat zit er dus niet in.
en is zo een injectie ook normaal, althans, als het bericht klopt.
In principe hoax, duidelijk.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het is aan de rechter later te bepalen onder welk "regime" hij komt te staan. Voorlopig mag hij dus nog met "de clown" grapjes maken.
SBS heeft inderdaad veel van dat soort Amerikaanse trucjes overgenomen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:46 schreef Luna3 het volgende:
[..]
O mijn God het lijkt wel de voice over van SBS6!!! Zo over-sensationeel!!
Ik denk zelf dat men hem in een speciale afdeling laat zitten totdat hij veroordeeld is.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:57 schreef peesmaker het volgende:
[..]
In principe hoax, duidelijk.
Maar er word wel gerept over een termijn van 3 maanden, maar dat is dus toch een rechter die dit beslist.
op wat voor een termijn beslist een rechter daarover, kan dat maandag al zijn dan? En wanneer is dan besloten dat hij nu al anders zit.
Heb ik ook al een paar keer geopperd.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat men hem in een speciale afdeling laat zitten totdat hij veroordeeld is.
Zelfs nog evt langer omdat Aruba ook nog wat vragen heeft. Dus ik denk dat hij de komende aantal jaren wel relatief veilig zal zitten.
Maandag is enkel het verhoor door de rechter, en hij gaat dan bepalen hoe en wat er verder zal gaan gebeuren.
Offtopic. Da's een Canadees (.ca).quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:10 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Heb ik ook al een paar keer geopperd.
Is dit trouwens on of off topic? :
http://www.ricardoflores.ca/mosavia_home.html
dit is denk ik een andere ricardo......... (Canada?)quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:10 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Heb ik ook al een paar keer geopperd.
Is dit trouwens on of off topic? :
http://www.ricardoflores.ca/mosavia_home.html
bronquote:Aruban officials are also waiting to see what the Peruvian officials will discover on Joran's lap top. Van der Sloot told Peruvian officials he killed Stephany Flores after she opened up an email address to him about the Natalee Holloway case. Aruban and Peruvian officials are working together. All information discovered on the Natalee Holloway case will be conveyed to the Aruban investigators. Van der Sloot was arrested in Aruba to connection with the Holloway murder, but later released
simpel, met een usb-stickiequote:Op donderdag 17 juni 2010 19:28 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
bron
Wel netjes dat ze samenwerkenIk begin echt benieuwd te worden wat op de laptop staat!
Maar kunnen ze bewijs op een laptop vervalsen eigenlijk? Of is dat onmogelijk?
Ligt wel wat ingewikkelder, Joran heeft veel kans alles verwijderd tijdens zijn vlucht.quote:
er zijn leuke programmaatjes voor om je harde schrijf heel goed te wissen , de beste manier is om er weer iets over te zettenquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ligt wel wat ingewikkelder, Joran heeft veel kans alles verwijderd tijdens zijn vlucht.
Gespecialiseerde bedrijven kunnen dan nog steeds erg veel terughalen en die zijn echt wel onafhankelijk.
Waarschijnlijk is dat ook de reden waarom er nog geen dingen van de laptop naar buiten zijn gekomen.
Vergeet het maar, alleen door de platters te vernietigen is er niets meer terug te halen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:59 schreef plonsplons het volgende:
[..]
er zijn leuke programmaatjes voor om je harde schrijf heel goed te wissen , de beste manier is om er weer iets over te zetten
je hele harde schrijf metzetten is een leuke
Wordt er ook onderzocht of er vingerdrukken of ander forensisch materiaal op de laptop zit van Stephany? Want als je de verklaring van Joran gelooft, zou ze best wel de laptop aangeraakt kunnen hebben.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ligt wel wat ingewikkelder, Joran heeft veel kans alles verwijderd tijdens zijn vlucht.
Gespecialiseerde bedrijven kunnen dan nog steeds erg veel terughalen en die zijn echt wel onafhankelijk.
Waarschijnlijk is dat ook de reden waarom er nog geen dingen van de laptop naar buiten zijn gekomen.
Ik heb geen idee hoever het Peruaanse sporenonderzoek serieus is te nemen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:05 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Wordt er ook onderzocht of er vingerdrukken of ander forensisch materiaal op de laptop zit van Stephany? Want als je de verklaring van Joran geloofd, zou ze best wel de laptop aangeraakt kunnen hebben.
Bloed op Jorans t-shirt/blouse, DNA onder de vingernagels van Stephany... is dat nu allemaal officieel bestigd of zijn het eigenlijk speculaties van de media?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:46 schreef zoefbust het volgende:
Wat er binnen gebeurd,
Wanneer je alles meerdere malen overschrijft met at random karakters dan was het toch niet meer terug te halen? Of loop ik nu hopeloos achter?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Vergeet het maar, alleen door de platters te vernietigen is er niets meer terug te halen.
Juist dan is het eenvoudig terug te halen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:25 schreef thespindoctor het volgende:
[..]
Wanneer je alles meerdere malen overschrijft met at random karakters dan was het toch niet meer terug te halen? Of loop ik nu hopeloos achter?
Of: Joran; Hollandse Nieuwe in Peruquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:29 schreef Luna3 het volgende:
leuke titel voor het nieuwe Joran topic::
Joran, hij die zit waar de honden ratten er geen brood van lusten
of
Joran; Hij die zit waar de (ratten zo groot als) honden er geen brood van lusten
Ok, dat wist ik niet althans, tot op heden had ik altijd begrepen dat dat een effectieve manier was om data definitief te wissen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Juist dan is het eenvoudig terug te halen.
Enigste effectieve is HD zoekmaken of echt vernietigen, maar zo slim was Joran niet.
Ik zal het even vertalen:quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:37 schreef Felixa het volgende:
Deze link kwam net voorbij op Twitter, met o.a. foto van het bebloede overhemd van Joran.![]()
[ afbeelding ]
Hier nog meer foto's.
Kun je je toch niet voorstellen heh, dat iemand van het Nederlands forensisch instituut een foto maakt van een shirt vol met DNA van het slachtoffer, en dat dan Evert Santegoeds zegt; "hee, psscht, hier heb je 200 euro, geef je me ff een copieetje van die foto die je gemaakt hebt, wil je?"quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:37 schreef Felixa het volgende:
Deze link kwam net voorbij op Twitter, met o.a. foto van het bebloede overhemd van Joran.![]()
[ afbeelding ]
Hier nog meer foto's.
Hier staan wel foto's van Joran's eerste vertrek uit de kamer om koffie te halen, die had ik nog nergens gezienquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:37 schreef Felixa het volgende:
[ afbeelding ]
Hier nog meer foto's.
Dank je.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zal het even vertalen:
"Shirt, eigendom van Joran van der Sloot (22) met donkerrode bloedvlekken corresponderen met de bloedgroep van het slachtoffer" .
Meer vertalingen nodig? Vraag het me morgen maar, want moet zo op naar werk.quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:47 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Hier staan wel foto's van Joran's eerste vertrek uit de kamer om koffie te halen, die had ik nog nergens gezien
Ja, ik dacht ook al: huh? Maar dat is dus 8:13 uur gebeurd. Of 8:01, bij de camera van de receptie.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:47 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Hier staan wel foto's van Joran's eerste vertrek uit de kamer om koffie te halen, die had ik nog nergens gezien
En het is ZIJN shirtquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:00 schreef sesame het volgende:
Inderdaad eindelijk de koffie-haal-beelden!![]()
Maar brr wat zit er veel bloed op dat shirt zeg!
Het zit vooral bij de nek...quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:01 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
En het is ZIJN shirtHoeveel bloed zal er dan op dat meissies shirtje gezeten hebben, zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |