abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82915202

Joran in betere tijden.

Joran wordt verdacht van de moord op Stephany Flores.
Ook denkt men dat hij iets te maken heeft met de mysterieuze verdwijning van Natalee Holloway.

Momenteel lijkt Joran in deze uithoek van onze planeet zijn kaartjes te leggen.

Aankomst in Castro Castro

Op de foto in Castro Castro

En hier weer verder!!

Vorige belangrijke Joran topics:
Joran van der Sloot - BFF met zijn buurman #46
Joran van der Sloot - Een man, een mythe, een legende #45
Joran van der Sloot: waar Joran peentjes schijt #44
Joran van der Sloot: waar Joran lepels buigt met Uri! #43
Joran van der Sloot: gringo assassino! #42
Joran van de Sloot: heeft een mooi appartement. #41
Joran van de Sloot: Natalee vs Stephany #40
Joran van der Sloot: De Coño Killer #39
Joran van der Sloot en zijn eerste dagen in Castro Castro #38
Joran van der Sloot: Samenzweerders verzamelt u! #37
Joran van de Sloot: vuilnis naar z'n hoofd #36
Joran van der Sloot: Met diepe wallen #35
Joran van der Sloot #34: De groeten uit Castro Castro
Joran van der Sloot #33 - Waar steeds meer boven water komt
Joran van der Sloot #32 - Met nieuwe beelden uit het hotel
Joran van der Sloot: Moord of doodslag? #31
Joran van der Sloot: Naar Castro Castro? # 30
Joran van der Sloot; wachten op meer nieuws, deel 29
Joran van der Sloot; Op naar verklaring drie #28
Joran van der Sloot; Joran slaat doorrr #27
Joran van der Sloot; van baasje tot haasje #26
Joran van der Sloot; heeft bekend #25
Joran van der Sloot; heeft bekend #24
Joran van der Sloot; Troubles In Peru #23
Joran van der Sloot is het haasje, #22
Joran van der Sloot is even niet het baasje #21
Joran van der Sloot is het haasje #20
Joran van der Sloot opgepakt #19
Joran van der Sloot opgepakt #18
Joran van der Sloot opgepakt #17
Joran van der Sloot opgepakt #16
Joran van der Sloot opgepakt #15
Joran van der Sloot opgepakt #14
Joran van der Sloot in de penarie #13
Joran van der Sloot opgepakt #12
Joran van der Sloot opgepakt #11
Joran van der Sloot opgepakt #10
Joran van der Sloot opgepakt #9
Joran van der Sloot opgepakt #8
Joran opgepakt. Deel 7
Joran Van der Sloot opgepakt (Joran deel #6)
Joran weer verdacht van een moord op een meisje #5
Joran weer verdacht van een moord op een meisje #4
Joran weer verdacht van een moord op een meisje #3
Joran weer verdacht van een moord op een meisje #2
Joran weer verdacht van een moord op een meisje

Laatste nieuws is hier misschien ergens te vinden:
www.correoperu.com.pe
www.aja.com.pe
www.peru21.pe
www.elcomercio.pe
www.larepublica.com.pe
www.peru.com
www.rpp.com.pe

Documenten m.b.t. de afpersing van Beth Twitty
http://www.thesmokinggun.(...)0/0610101joran1.html

Let op, bij het plaatsen van een nieuwsbericht ALTIJD bronvermelding opnemen!

OP van het topic
  † In Memoriam † donderdag 17 juni 2010 @ 01:23:53 #3
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_82915315
Slotje
  donderdag 17 juni 2010 @ 01:56:36 #5
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_82915663
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 01:23 schreef Karzai het volgende:
Slotje
want?
pi_82915678
Is die docu. van gisteravond al terug te kijken?
pi_82915971
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 01:58 schreef Mistbank het volgende:
Is die docu. van gisteravond al terug te kijken?
En heb ik als niet kijker iets gemist?
pi_82915975
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 03:13 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

En heb ik als niet kijker iets gemist?
Geen idee.. Het is nog niet terug te kijken. (As far as I know).

Maar vermoedelijk hebben we weinig gemist.
  donderdag 17 juni 2010 @ 03:25:47 #9
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_82915994
quote:
Is een reconstructiefoto. Ik heb die National Enquirer thuis liggen en het staat op die foto's, voor de handigheid is het in de scan weggelaten...
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_82916344
vraag van mootie was in vorige deel :

Kun je mij even een linkje geven naar het artikel over de eventuele betrokkenheid van de broer?

http://www.hollowaycase.c(...)s/vdscomprecords.htm

zowat alle documenten staan hier, en daar zijn natuurlijk nog veel meer in filmpjes en gesprekken en kranten artikelen
pi_82916382
Geen chloor, nee, maar wel ratten
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_82916407
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 03:15 schreef Mistbank het volgende:

[..]

weinig alleen het interview van de vader was wat, de rest oud nieuws\
pi_82916509
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 06:45 schreef plonsplons het volgende:
vraag van mootie was in vorige deel :

Kun je mij even een linkje geven naar het artikel over de eventuele betrokkenheid van de broer?

http://www.hollowaycase.c(...)s/vdscomprecords.htm

zowat alle documenten staan hier, en daar zijn natuurlijk nog veel meer in filmpjes en gesprekken en kranten artikelen
Waar kom jij eigenlijk vandaan als ik vragen mag?
pi_82916714
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 07:27 schreef missziggy het volgende:

[..]

Waar kom jij eigenlijk vandaan als ik vragen mag?
nieuwsgierigheid is altijd mooi , maar ik zie niet in wat ras, huidskleur, woonplaats,geloof enz,enz
met het onderzoek naar joran en zijn twee vermoorde slachtoffers te maken heeft.

kan je wel verklappen dat ik niet in het typische fok profiel pas
maar als je mijn postings hier volgt weet je al dat ik een beetje buitenbeentje ben
met een zeer sterk bevooroordeeld beeld over joran
pi_82916832
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 07:51 schreef plonsplons het volgende:

[..]
Je stemt PVDA ipv PVV
Get it and Bet it
pi_82916854
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 08:04 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Je stemt PVDA ipv PVV

heb hard gelachen maar is off topic
  donderdag 17 juni 2010 @ 08:33:10 #17
247008 ValseNoot
zingen kan je leren
pi_82917199
Plonsplons,
Wat betreft de steun van Valentijn aan Joran zit je mis, denk ik. Want Peter R heeft gezegd dat Joran voor de vermissing van Nathalee regelmatig zijn broertje Valentijn sloeg (daarom moest hij naar psycholoog en kreeg hij vanaf zijn vijftiende eigen appartementje). En ook heeft Joran in de jaren na Arnhem geprobeerd zijn handen te leggen op het studiegeld van Valentijn.
Lijkt mij dus niet waarschijnlijk dat Valentijd erg op de hand van Joran zal zijn.
Bovendien: hoe zou jij je voelen als je ervaren hebt dat je oudere broer niet deugt, en je hoort je bloedeigen ouders bij PenW beweren dat het zo'n goeie jongen is? En als je merkt dat alle aandacht, geld en zorg uitgaat naar dat oudere broertje? Niet fijn voor Valentijn, lijkt mij.
Vind het dan ook heel knap van die Valentijn dat hij het nou zo goed doet op de uni in Boston.
pi_82917342
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 07:51 schreef plonsplons het volgende:

[..]

nieuwsgierigheid is altijd mooi , maar ik zie niet in wat ras, huidskleur, woonplaats,geloof enz,enz
met het onderzoek naar joran en zijn twee vermoorde slachtoffers te maken heeft.

maar als je mijn postings hier volgt weet je al dat ik een beetje buitenbeentje ben
met een zeer sterk bevooroordeeld beeld over joran
Nee, nee, zo moet je mijn nieuwsgierigheid niet zien, alleen soms kan ik er geen touw aan vast knopen aan wat je schrijft en zo vroeg ik mij af of je misschien uit Aruba ofzo komt. Had gekund, geen big deal ofzo, hoor.
pi_82917723
Is mama nu al op bezoek geweest bij haar liefhebbende zoon?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_82917771
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 08:33 schreef ValseNoot het volgende:
Plonsplons,
Wat betreft de steun van Valentijn aan Joran zit je mis, denk ik. Want Peter R heeft gezegd dat Joran voor de vermissing van Nathalee regelmatig zijn broertje Valentijn sloeg (daarom moest hij naar psycholoog en kreeg hij vanaf zijn vijftiende eigen appartementje). En ook heeft Joran in de jaren na Arnhem geprobeerd zijn handen te leggen op het studiegeld van Valentijn.
Lijkt mij dus niet waarschijnlijk dat Valentijd erg op de hand van Joran zal zijn.
Bovendien: hoe zou jij je voelen als je ervaren hebt dat je oudere broer niet deugt, en je hoort je bloedeigen ouders bij PenW beweren dat het zo'n goeie jongen is? En als je merkt dat alle aandacht, geld en zorg uitgaat naar dat oudere broertje? Niet fijn voor Valentijn, lijkt mij.
Vind het dan ook heel knap van die Valentijn dat hij het nou zo goed doet op de uni in Boston.
opvoeding en omstandigheden roep ik al een poosje , de omstandigheden van valentijn zijn blijkbaar verandert en dat zou best eens goed kunnen uitpakken voor valentijn. het kan best zijn dat valentijn iets gemerkt heeft de 30 mei 2005, ik heb niet kunnen terug vinden dat hij ooit een verklaring heeft afgelegd bij politie, ik neem toch aan dat hij wel gehoort is. hij was namelijk 5 minuten eerder nog op de pc actief, en toen werd hij er zowat van afgeschopt door joran. dan is dat gegeven toch intressant. maar wie weet hoe paul ook valetijn buiten alles gehouden heeft. maar mijn simpele geest zegt: het is onmogelijk dat valetijn helemaal niets heeft gemerkt. verder hoef je niet op iemands hand te zijn om te zwijgen.
ik zou ze gewoon in de gaten houden, dat is iets heel merkwaardig als je dat zegt. het leven is soms langer dan de jeugd, en ook na de jeugd en slechte opvoeding kan je nog best goed terecht komen. maar een valse start heeft hij wel gehad. met zulke begripvolle ouders
pi_82917927
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 08:40 schreef missziggy het volgende:

[..]

Nee, nee, zo moet je mijn nieuwsgierigheid niet zien, alleen soms kan ik er geen touw aan vast knopen aan wat je schrijft en zo vroeg ik mij af of je misschien uit Aruba ofzo komt. Had gekund, geen big deal ofzo, hoor.
ik schrijf lekker krom, nederlands is niet sterk ontwikkeld, mijn grijze massa vindt andere dingen veel leuker
kunnen ze op aruba dan zo slecht nederlands ?? , zou toch niet komen van 1 bepaalde lerarses, die toch schijnbaar veel zorgen had thuis ???

ik begrijp sommige mensen ook vaak niet , hoe ze denken kan ik ook niet zo volgen, maar ik accepteer na analyse dat dan maar en ga vrolijk verder.
  donderdag 17 juni 2010 @ 09:05:55 #22
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_82917935
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 03:15 schreef Mistbank het volgende:

[..]

Leek grotendeels een letterlijke herhaling van de vorige uitzending. Die spannende "reconstructie" kwam maar weinig van terecht
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_82918062
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 09:05 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Leek grotendeels een letterlijke herhaling van de vorige uitzending. Die spannende "reconstructie" kwam maar weinig van terecht
ze zullen de centen er niet voor over hebben, low cost, high score ???
reclame was er wel erg veel , heb het hier bewerkt maar je hou maar 53 minuten beeld over
van 1 uur en 20
  donderdag 17 juni 2010 @ 09:18:35 #24
247008 ValseNoot
zingen kan je leren
pi_82918257
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 08:59 schreef plonsplons het volgende:

[..]
.................................................
en ook na de jeugd en slechte opvoeding kan je nog best goed terecht komen. maar een valse start heeft hij wel gehad. met zulke begripvolle ouders
Ja, valse start heeft hij zeker gehad. De begripvolle moeder zal in de toekomst vast heel wat tripjes naar Peru maken en veel energie steken in hulp voor Joran. Ben heel benieuwd hoeveel tijd, aandacht en geld onze begipvolle moeder overhoudt om mee te leven met Valentijn. Met die jongen heb ik meer medelijden dan met Joran op het moment.
  donderdag 17 juni 2010 @ 09:23:34 #25
163094 Ladidadida
pi_82918354
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 09:10 schreef plonsplons het volgende:

[..]

ze zullen de centen er niet voor over hebben, low cost, high score ???
reclame was er wel erg veel , heb het hier bewerkt maar je hou maar 53 minuten beeld over
van 1 uur en 20
Eén reclameblok duurde 7-8 minuten
pi_82918362
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 09:18 schreef ValseNoot het volgende:

[..]

Ja, valse start heeft hij zeker gehad. De begripvolle moeder zal in de toekomst vast heel wat tripjes naar Peru maken en veel energie steken in hulp voor Joran. Ben heel benieuwd hoeveel tijd, aandacht en geld onze begipvolle moeder overhoudt om mee te leven met Valentijn. Met die jongen heb ik meer medelijden dan met Joran op het moment.
gezin ontwricht, dus het is te hopen dat valentijn het met andere mensen en met andere normen toch positief in het leven sta. een berechting van joran komt valentijn misschien niet eens slecht uit. zo van
ja ik heb een foute broer maar die zit vast voor zijn daden, is beter uit te leggen dan ja ik ben de broer van en hij komt telkens weg met die verhalen rond natalee. dat zet meer kwaad bloed denk ik
pi_82919325
quote:
The video timed out attempting to play. Please ensure that you do not have any Flash or JavaScript blocking plugins active. ''
pi_82919499
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 03:25 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Is een reconstructiefoto. Ik heb die National Enquirer thuis liggen en het staat op die foto's, voor de handigheid is het in de scan weggelaten...
Kan jij die dan even laten zien !
pi_82919521
en we lachen , en we praten en hadden veel plezier
want daar zijn geen stoute mannen hier

http://www.telegraaf.nl/b(...)uurmoordenaar__.html
  Moderator donderdag 17 juni 2010 @ 10:03:42 #31
236264 crew  capricia
pi_82919545
Interessante foto's. Bloed op dat kleed.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_82919726
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 09:55 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

The video timed out attempting to play. Please ensure that you do not have any Flash or JavaScript blocking plugins active. ''
pak je toch een andere browser effe
pi_82920198
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:10 schreef plonsplons het volgende:

[..]

pak je toch een andere browser effe
Same. Maar goed, zo boeiend zal het ook niet zijn.

Hoe oud zijn die broer(tjes) van Joran eigenlijk?
pi_82920286
telegraaf

Van der Sloot moet over drie maanden zijn eigen cel inruilen voor eentje met medegevangenen. "Hij is jong dus hij moet zichzelf maar beschermen", meent de directeur van gevangenis Castro Castro. Dat laat de directeur weten in het AD. Bescherming krijgen normaal alleen kinderverkrachters en gevangenen die zich niet goed kunnen verweren.

http://www.telegraaf.nl/b(...)rdenaar__.html?p=1,1

Waarom zit hij nu dan nog wel in een soort privé cel ?
pi_82920332
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:29 schreef zoefbust het volgende:
telegraaf

Van der Sloot moet over drie maanden zijn eigen cel inruilen voor eentje met medegevangenen. "Hij is jong dus hij moet zichzelf maar beschermen", meent de directeur van gevangenis Castro Castro. Dat laat de directeur weten in het AD. Bescherming krijgen normaal alleen kinderverkrachters en gevangenen die zich niet goed kunnen verweren.

Omdat ze bang zijn dat hij wordt vermoord voordat zijn proces is afgerond. Soort beveiliging dus.
pi_82920400
quote:
telegraaf

Hier een stuk uit de Volkskrant waar dat ook aan de orde komt:
quote:
De Peruaanse autoriteiten moeten in de zaak rond Joran van der Sloot twee fronten tevreden zien te houden: een op wraak belust binnenland en een op mensenrechten alert buitenland. Vandaar de paradox van een relatief comfortabele cel voor de van moord beschuldigde Nederlander en absolute vertrapping van diens privacyrechten.
http://www.volkskrant.nl/(...)xe_cel,_geen_privacy
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_82920963
quote:
hij heeft hand boeien en shackles om z'n benen zeggen ze

pi_82921500
Weet iemand trouwens hoe het nou eigenlijk zit met die (vermeende) oudere halfbroer van J...?
Die was op Aruba toch ook al eens gearresteerd voor drugshandel, en ten tijde van Natalee ook onder verdacht na de verdwijning..?
Lorenzo van Rijn zou wel eens 'Daury' kunnen zijn..
pi_82921770
quote:
telegraaf

Die directeur kan wel veel willen alleen is hij niet degene die daar het laatste woord over heeft denk ik
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
  donderdag 17 juni 2010 @ 11:11:51 #40
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_82921875
tvp
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_82922003
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:09 schreef thespindoctor het volgende:

[..]

Die directeur kan wel veel willen alleen is hij niet degene die daar het laatste woord over heeft denk ik
Die andere Nederlanders zitten ook gewoon tussen alle gevangenen en die zullen het in het begin ook wel moeilijk gehad hebben .Dus waarom voor hem een uitzondering maken ?
pi_82922807
quote:
Je begint nu een beetje op een linkdumper te lijken.
  donderdag 17 juni 2010 @ 11:42:15 #44
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_82923243
Hoe realistisch is het nou eigenlijk dat Joran na zoveel tijd zich onder de medegevangenen gaat bevinden??
Dat zegt die directeur nu wel mooi, maar als na een paar maanden of evt jaren naar buiten komt dat Joran alsnog is vermoord in de gevangenis komt Peru alsnog totaal ongeloofwaardig over.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
  donderdag 17 juni 2010 @ 11:42:42 #45
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_82923263
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:02 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Kan jij die dan even laten zien !
Zal vanavond even foto's maken als ik thuis ben.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_82923430
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:42 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Zal vanavond even foto's maken als ik thuis ben.
hartelijk dank .
  donderdag 17 juni 2010 @ 11:49:56 #47
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_82923566
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:01 schreef Maron het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het nou eigenlijk zit met die (vermeende) oudere halfbroer van J...?
Die was op Aruba toch ook al eens gearresteerd voor drugshandel, en ten tijde van Natalee ook onder verdacht na de verdwijning..?
Volgens mij is die Daury zijn vader geweest. Want hij zou die persoon 'nooit van zijn leven verraden'. Dat kan alleen zijn vader zijn.
pi_82923583
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:01 schreef Maron het volgende:
DAURY = LAURY (troetelnaam voor LORENSO)
Algemeen bekend (ook op Aruba), dat velen die Lorenzo heten, de troetelnaam Laury krijgen.

Wie is die Daury ?
Het schijnt dat op Aruba de jongens die Lorenzo heten de bijnaam Laury krijgen. Dat heeft onze www.Stand.nl debater met de nick "uiteindelijk" ons meegedeeld.

Laat Joran van der Sloot nou 'n halfbroer hebben die Lorenzo van Rijn heet.

http://www.stand.nl/forum/showthread.php?p=569267
pi_82923590
quote:
Okay..thankx
pi_82923932
Ze zouden eigenlijk op Aruba een soort wassen beelden museum moeten maken over deze zaak.
Zal best gaan lopen denk ik
pi_82924324
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:14 schreef zoefbust het volgende:
Die andere Nederlanders zitten ook gewoon tussen alle gevangenen en die zullen het in het begin ook wel moeilijk gehad hebben .Dus waarom voor hem een uitzondering maken ?
Ik denk dat ze hem sowieso "beschermen" totdat mensen van OM Aruba op bezoek is geweest. Als Joran nu vermoord wordt, komt familie Holloway nooit achter de waarheid, en ik denk dat Amerika er dus ook een grote druk op uitoefent om Joran nog even apart te houden.
Gok ik tenminste.
pi_82924591
Waarom zit die huurmoordenaar en burgemeester eigenlijk in een aparte cel, centjes?????
pi_82924821
quote:
Hier staat dat die Lorenzo niet een zoon is van Paul van der Sloot, maar van Anita van der Sloot-van Rijn. En later wort het weer ontkracht omdat de vrouw van Paul van Rijn (ook weer een Paul, verwarrend) eigenlijk geen Anita maar Astrid heet.

Wel vreemd dat die Lorenzo verschrikkelijk op Joran lijkt. Zelfde kaak, diep liggende donkere ogen, zelfde haargrens, hoge voorhoofd en uitstaande oren. Als je 'm zo in lage resolutie ziet,(op die foto linksboven) zou je bijna denken dat het Joran is.

Het is nu aan ons om te ontdekken of nou pa of ma van der Sloot van die enorme flaporen heeft.

ps: Bij eventuele kritiek haal ik hem wel weer weg hoor, maar deze Lorenzo is een criminele drugdealer die all over internet te bekijken is, dus dacht dat ik 'm wel kon posten.
pi_82924932
Ze moeten een keer Internationaal iets aan dat soort gevangenissen gaan doen .
Wat iemand ook gedaan heeft en hoe erg het ook is ,hoe kan iemand zich in dat soort omstandigheden nou fatsoenlijk voorbereiden op een eerlijk proces ?
Die advocaten (goeie)zijn daar ook peperduur ,die vragen aan buitenlanders 400 ¤ per uur .
pi_82925115
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:18 schreef zoefbust het volgende:
Ze moeten een keer Internationaal iets aan dat soort gevangenissen gaan doen .
Wat iemand ook gedaan heeft en hoe erg het ook is ,hoe kan iemand zich in dat soort omstandigheden nou fatsoenlijk voorbereiden op een eerlijk proces ?
Die advocaten (goeie)zijn daar ook peperduur ,die vragen aan buitenlanders 400 ¤ per uur .
allemaal Moszkowicz-jes (trouwens, die vraagt nog wel meer lijkt mij)
pi_82925226
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:21 schreef Luna3 het volgende:

[..]

allemaal Moszkowicz-jes (trouwens, die vraagt nog wel meer lijkt mij)
Rond de 400 a 500 p/u
pi_82925278
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:16 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Hier staat dat die Lorenzo niet een zoon is van Paul van der Sloot, maar van Anita van der Sloot-van Rijn. En later wort het weer ontkracht omdat de vrouw van Paul van Rijn (ook weer een Paul, verwarrend) eigenlijk geen Anita maar Astrid heet.

Wel vreemd dat die Lorenzo verschrikkelijk op Joran lijkt. Zelfde kaak, diep liggende donkere ogen, zelfde haargrens, hoge voorhoofd en uitstaande oren. Als je 'm zo in lage resolutie ziet,(op die foto linksboven) zou je bijna denken dat het Joran is.

[ afbeelding ]

Het is nu aan ons om te ontdekken of nou pa of ma van der Sloot van die enorme flaporen heeft.

ps: Bij eventuele kritiek haal ik hem wel weer weg hoor, maar deze Lorenzo is een criminele drugdealer die all over internet te bekijken is, dus dacht dat ik 'm wel kon posten.
Nog meer verwarring dus. ..ze lijken idd wel op elkaar..bedankt @ Luna3
pi_82925398
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:25 schreef Maron het volgende:

[..]

Nog meer verwarring dus. ..ze lijken idd wel op elkaar..bedankt @ Luna3
Graag gedaan. Ik strooi graag verwarring.
pi_82925423
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:16 schreef Luna3 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Maar wie is deze Lorenzo van Rijn dan? Dat zijn toch niet dezelfde personen?
En ik heb begrepen dat het een stiefkind is.
pi_82925477
Ja hoe moet die moeder dat eigenlijk allemaal gaan betalen ?
Advocaat ,heen en weer naar Peru .
Moet ze nu haar huis gaan verkopen ?
Er zou eigenlijk een soort Steunfonds moeten komen voor die moeder
Door zoiets te zeggen maak ik me niet populair maar dat moet dan maar .
  † In Memoriam † donderdag 17 juni 2010 @ 12:32:04 #61
135305 beequeen
Lost.
pi_82925575
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:27 schreef Luna3 het volgende:

Graag gedaan. Ik strooi graag verwarring.
Nog meer verwarring. Dit is ook Lorenzo van Rijn, maar die ziet er toch echt heul anders uit.

http://arubansecrets.blogspot.com/2005/07/lorenzo-van-rijn.html

Spuit 11. Thnx Stali.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_82925709
Hier een wat duidelijker foto van die halfbroer:
  † In Memoriam † donderdag 17 juni 2010 @ 12:35:44 #63
135305 beequeen
Lost.
pi_82925729
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:29 schreef zoefbust het volgende:
Van mij krijgt ze eurocent.
― Mark Twain
pi_82925755
pi_82925809
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:32 schreef beequeen het volgende:

[..]

Nog meer verwarring. Dit is ook Lorenzo van Rijn, maar die ziet er toch echt heul anders uit.

Spuit 11. Thnx Stali.
Haha, volgens mij is dat dan die Jaime Carrasquilla (ook een dealer) die zijn haar hier blond heeft geverft, en zijn hij en Lorenzo helemaal niet dezelfde persoon. Kan best een pleegkind zijn geweest. Donno.
pi_82925813
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:29 schreef zoefbust het volgende:
Er zijn honderden gezinnen in dezelfde situatie...
You can't safe them all...
pi_82925831
quote:

[..]

Spuit 11. Thnx Stali.
Ik had dezelfde verwarring.
Die andere Lorenzo lijkt wel meer op een Van der Sloot, dat dan weer wel.

Of er moeten twee buitenechtelijke kinderen zijn die allebei Lorenzo heten. Vergezocht maar misschien de een Laury en de ander Daury.
pi_82925884
Vind sowieso dat we andere kinderen erbuiten moeten laten.
Die hebben er in principe geen fuck mee te maken.
pi_82925911
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:37 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Haha, volgens mij is dat dan die Jaime Carrasquilla (ook een dealer) die zijn haar hier blond heeft geverft, en zijn hij en Lorenzo helemaal niet dezelfde persoon. Kan best een pleegkind zijn geweest. Donno.
Er staat op verschillende sites dat Jaime Carrasquilla een alias is van Lorenzo.
Die moeder bleek ook geen Anita te heten maar Ingrid o.i.d.
pi_82925994
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:37 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Hij had dus wél chloor..;) maar ja, die oren he..?
pi_82926039
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:40 schreef Stali het volgende:

[..]

Er staat op verschillende sites dat Jaime Carrasquilla een alias is van Lorenzo.
Die moeder bleek ook geen Anita te heten maar Ingrid o.i.d.
Ja, maar dat is een site met de eindconclusie: "Wat denk jij?"

Niet echt betrouwbaar dus. Gewoon weer een complot-theorie. Lijkt me dat een arrestatie met foto's in de krant van Aruba meer op de werkelijkheid berust.
pi_82926093
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:43 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Ja, maar dat is een site met de eindconclusie: "Wat denk jij?"

Niet echt betrouwbaar dus. Gewoon weer een complot-theorie. Lijkt me dat een arrestatie met foto's in de krant van Aruba meer op de werkelijkheid berust.
Waarschijnlijk wel maar er staat Lorenzo van Gijn. .
pi_82926152
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:39 schreef Faithfulness het volgende:
Vind sowieso dat we andere kinderen erbuiten moeten laten.
Die hebben er in principe geen fuck mee te maken.
Plonsplons schreef gisteren dat dat ene broertje wel min of meer betrokken was .
pi_82926196
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:46 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Plonsplons schreef gisteren dat dat ene broertje wel min of meer betrokken was .
Als er IEMAND is die ik als zeer onbetrouwbare bron beschouw is het plonsplons wel.
pi_82926368
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:46 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Plons Plons' theorie valt in het water, want die had het over arme Valentijn. Die braaf studeert in Boston en Joran allang niet meer als broer wilde. Lorenzo is een dealer, halfbroer met een strafblad.

ps: Lorenzo van Gijn...uhm, een reporter met een Japanse achtergrond?
pi_82926431
Luna heeft trouwens gelijk.

http://lorenzovanrijn666.hyves.nl/

Daar staat meteen een muziekje "Who's your Daddy" en fotos van Joran.
Alleen kan ik die niet bekijken omdat ik geen hyves heb.
pi_82926514
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:47 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Als er IEMAND is die ik als zeer onbetrouwbare bron beschouw is het plonsplons wel.
Die Lorenzo vindt de aandacht duidelijk wel gezellig want hij heeft zijn hyves helemaal openstaan en verwijst zelf naar zijn halfbroertje.
pi_82926518
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:52 schreef Stali het volgende:
Luna heeft trouwens gelijk.

http://lorenzovanrijn666.hyves.nl/

Daar staat meteen een muziekje "Who's your Daddy" en fotos van Joran.
Alleen kan ik die niet bekijken omdat ik geen hyves heb.
ein-de-lijk...
iemand die het ziet

Jij ook bedankt: ik ga meteen inloggen!!!
pi_82926530
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:51 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Plons Plons' theorie valt in het water, want die had het over arme Valentijn. Die braaf studeert in Boston en Joran allang niet meer als broer wilde. Lorenzo is een dealer, halfbroer met een strafblad.

Plonsplons schreef gisteren dat dat broertje 's nachts op was en dus van alles gezien moet hebben .
pi_82926860
ff bekeken. Heeft krabbels als:

kom hierheen gek!!!!!!!!!!!!!schijt aan de rest!!!!!!!!!love you always......big kiss
idd kom gewoon en blijf lekker in mij huis !!!! alles komt goed we missen je echt
ouwe waar hang je uit joh stuur je nummer ff
lolo waar zit je??!!neem ff kontakt op ofzo!

Een stel vrienden uit Aruba erop, veel spots die bestaan in Aruba, het holland casino (doh) maar ook een reactie met nep nep nep. NIks is dus weer zeker in deze. Wel dat die foto bij die naam hoort.
pi_82927007
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:54 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Plonsplons schreef gisteren dat dat broertje 's nachts op was en dus van alles gezien moet hebben .
Ging over Valentijhijn! *zucht*
pi_82927213
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:01 schreef Luna3 het volgende:
ff bekeken. Heeft krabbels als:

kom hierheen gek!!!!!!!!!!!!!schijt aan de rest!!!!!!!!!love you always......big kiss
idd kom gewoon en blijf lekker in mij huis !!!! alles komt goed we missen je echt
ouwe waar hang je uit joh stuur je nummer ff
lolo waar zit je??!!neem ff kontakt op ofzo!

Een stel vrienden uit Aruba erop, veel spots die bestaan in Aruba, het holland casino (doh) maar ook een reactie met nep nep nep. NIks is dus weer zeker in deze. Wel dat die foto bij die naam hoort.
Ja, lijkt onzeker.
Het is ook echt zo'n site van een aandachtshoer en duidelijk gek op de crimescene en ook nog alles open.

Maar geen foto van hem samen met Joran? En staat Joran tussen zijn vrienden?

Joran heeft hyves las ik, want Jaap vertelde dat Joran hem via hyves feliciteerde met de gouden kooi overwinning.
  † In Memoriam † donderdag 17 juni 2010 @ 13:10:24 #83
135305 beequeen
Lost.
pi_82927286
Op Hyves van Lorenzo ook 2 filmpjes. 1 met de titel: Natalee is ALIVE???, de ander het wijngooi-incident met Peter R.

Ook foto's van Texel en Aruba met als onderschrift: Joran, hoe bevalt Texel, wel strant geen zon/hihi, hier ben je ook niet meer welkom.

Vaag allemaal.
― Mark Twain
pi_82927756
http://joran-sloot.hyves.nl/

Volgens mij is dit Joran's hyves. Maar profiel is af geschermd...

Edit: klopt, zie http://stichtingjaap.hyves.nl/#publicgroups_default_redesign_1=1&show_reactions_1=2318&__state__=2

de felicitaties van Joran.

[ Bericht 47% gewijzigd door Luna3 op 17-06-2010 13:27:29 ]
pi_82928130
Maar het was toch al vastgesteld dat meneer Lorenzo geen halfbroer is?
pi_82928195
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:27 schreef mootie het volgende:
Maar het was toch al vastgesteld dat meneer Lorenzo geen halfbroer is?
? Heb je een DNA-testje afgenomen?
pi_82928502
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:28 schreef Luna3 het volgende:

[..]

? Heb je een DNA-testje afgenomen?
Nou, als pa geen pa was en ma geen ma, dan heb ik geen DNA test nodig.
  donderdag 17 juni 2010 @ 13:39:59 #88
163094 Ladidadida
pi_82928731
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:10 schreef beequeen het volgende:
Op Hyves van Lorenzo ook 2 filmpjes. 1 met de titel: Natalee is ALIVE???,
Da's ook maar een raar filmpje, of mis ik iets?
Zie alleen van ver af een blond meisje iets kopen
pi_82928745
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:35 schreef mootie het volgende:

[..]

Nou, als pa geen pa was en ma geen ma, dan heb ik geen DNA test nodig.
Ma kan toch dezelfde zijn.

Trouwens, dan hebben we ook nog Koen Gottenbos, die misschien wel het tennisvriendje zou kunnen zijn die Joran al vanaf jongs af aan kende, waarover hij sprak bij Terror Jaap.
http://www.zorpia.com/koeng61
Die Koen is ook al als verdachte verhoord destijds...het web wordt alleen maal groter.
pi_82928856
Waarom zitten die huurmoordenaar en die burgemeester ook alleen op een cel?
Centjes??
pi_82929108
quote:
Wie is dat?
pi_82929139
Het leukste van deze 47 topics tot dusverre, zijn alle indianen verhalen die naar boven komen, en dat is zo typisch.. zodra iets niet duidelijk is of er is niet veel informatie, dan komen de verhalen los... tot dusverre, is nog elke week het gerucht rond gegaan dat hij zelfmoord zou hebben gepleegt, en nu komen de verhalen van een halfbroer... what's next?
pi_82929276
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:47 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
what's next?
De ex-vriendinnen.
pi_82929348
Even om de verwarring uit te rafelen:

Dit (links van Joran, is Jaime.) Die zelfde jongen die eerder gepost is met blonde dreads. Geen Lorenzo dus.
Die met de flaporen (die hier niet op staat) is de Lorenzo waarvan gezegd wordt dat het een halfbroer is van Joran.

ps: deze foto komt van Joran's eigen Zorpia-profiel.
bron:
http://www.zorpia.com/loverboy362

Leuke nickname heeft ie zichzelf gegeven heh. Zullen ze in de Castro Castro ook wel kunnen waarderen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Luna3 op 17-06-2010 14:06:28 ]
pi_82929406
Ik zit te wachten op het moment dat iemand komt met het verhaal van een paar mini jorannetjes die ergens in Thailand zijn verwekt de afgelopen jaren
  donderdag 17 juni 2010 @ 13:57:32 #97
163094 Ladidadida
pi_82929658
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:42 schreef utrecht1970 het volgende:
Waarom zitten die huurmoordenaar en die burgemeester ook alleen op een cel?
Centjes??
Misschien ook in afwachting van hun proces?
pi_82929789
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:50 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

De ex-vriendinnen.
Morgen Melody op de Amerikaanse tv.
Zal daarna wel snel online staan.

http://abcnews.go.com/2020/
pi_82929860
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:57 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Misschien ook in afwachting van hun proces?
Die burgemeester is Patrick van der Eem undercover, tenminste... dat is het gerucht
pi_82929944
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:47 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
Het leukste van deze 47 topics tot dusverre, zijn alle indianen verhalen die naar boven komen, en dat is zo typisch.. zodra iets niet duidelijk is of er is niet veel informatie, dan komen de verhalen los... tot dusverre, is nog elke week het gerucht rond gegaan dat hij zelfmoord zou hebben gepleegt, en nu komen de verhalen van een halfbroer... what's next?
Lorenzo-verhaal gaat al heel lang rond. 26 jaar om precies te zijn, want Lorenzo is 26
Half-broer verhaal gaat al 22 jaar, want Joran is 22

Jaime Carrasquilla is GEEN halfbroer, maar een vriend van Joran, zie de vorige foto waar hij links van Joran staat, het is dezelfde jongen die daarstraks gepost is met blonde dreads en een blauwe blouse aan. DAT is Jaime en niet ene Lorenzo.
Lorenzo van Rijn is iemand heel anders, wat de complot-theorieen allemaal op internet ook speculeren...
Van Lorenzo wordt gezegd dat het een halfbroer is van Joran, en dat lijkt me dan weer te kunnen kloppen, want ze lijken best wel op elkaar... (Zie mijn eerdere post met het kranten-artikel.)
pi_82930143
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:40 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Ma kan toch dezelfde zijn.

Trouwens, dan hebben we ook nog Koen Gottenbos, die misschien wel het tennisvriendje zou kunnen zijn die Joran al vanaf jongs af aan kende, waarover hij sprak bij Terror Jaap.
http://www.zorpia.com/koeng61
Die Koen is ook al als verdachte verhoord destijds...het web wordt alleen maal groter.
Ik las een rectificatie, dat zijn moeder Astrid heet, en geen Anita.
pi_82930264
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:02 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Lorenzo-verhaal gaat al heel lang rond. 26 jaar om precies te zijn, want Lorenzo is 26
Half-broer verhaal gaat al 22 jaar, want Joran is 22

Jaime Carrasquilla is GEEN halfbroer, maar een vriend van Joran, zie de vorige foto waar hij links van Joran staat, het is dezelfde jongen die daarstraks gepost is met blonde dreads en een blauwe blouse aan. DAT is Jaime en niet ene Lorenzo.
Lorenzo van Rijn is iemand heel anders, wat de complot-theorieen allemaal op internet ook speculeren...
Van Lorenzo wordt gezegd dat het een halfbroer is van Joran, en dat lijkt me dan weer te kunnen kloppen, want ze lijken best wel op elkaar... (Zie mijn eerdere post met het kranten-artikel.)
Ook daar verschillen de meningen over, of Jaime en de blonde dreads dezelfde persoon zijn.
pi_82930392
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:52 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
Ik zit te wachten op het moment dat iemand komt met het verhaal van een paar mini jorannetjes die ergens in Thailand zijn verwekt de afgelopen jaren
Lijkt mij stug, zijn mamma zei dat J. altijd condooms gebruikte, en daar heel strikt in was..
Laten we maar hopen dat hij daarover wel de waarheid vertelde..
pi_82930406
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:05 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik las een rectificatie, dat zijn moeder Astrid heet, en geen Anita.
Ik heb d'r paspoort niet gezien. Mijn moeder heeft ook drie namen. Heeft ook haar naam veranderd toen ze wat ouder was. Kan zijn dat moeders toen ze met Paul van der Sloot huwde haar tweede naam als roepnaam heeft aangenomen. Niks geks aan. Zeker niet als je vorige man (Paul van Rijn) onder dubieuse omstandigheden aan een boom opgehangen is gevonden. Maar goed, ik weet het ook niet zeker...
pi_82930494
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:07 schreef mootie het volgende:
Ook daar verschillen de meningen over, of Jaime en de blonde dreads dezelfde persoon zijn.
Huh, dat zie je toch?!! De meningen zijn verdeeld over of de ene Lorenzo heet en de ander Jaime, of dat dat dezelfde persoon zijn. De foto's die daar staan zijn dezelfde persoon, maar de namen kloppen niet.

4 keer Jaime: geen halfbroer, geen Lorenzo, geen Daury/Laury, maar "gewoon" een crimineel vriendje van Joran. De ene keer met geepileerde wenkbrauwen en blonde dreads.

[ Bericht 24% gewijzigd door Luna3 op 17-06-2010 14:26:51 ]
pi_82931280
quote:

[..]

Spuit 11. Thnx Stali.
Er is maar weinig echt bekend is over de beruchte 23-jarige Lorenzo Van Rijn maar de geruchten vliegen. We hebben gehoord dat zijn vader is zowel Paulus Van der Sloot en een man die een VW dealer in Aruba die zelfmoord hebben gepleegd een paar jaar geleden in handen. Deze foto van Lorenzo werd genomen op Taptoe . Foto's 112 en 115 omvatten Steve Croes, 116 is van Lorenzo.

We hebben gehoord dat hij leeft in het grootste huis in Aruba en is een big-time drugsdealer. Zijn huis in Jaraweg heeft een souterrain en zogenaamd een deel van Natalee's kleren waren er gevonden. Hij zou een sigaret eigen boot.

Wat wij niet hebben gehoord is dat Lorenzo Van Rijn en Jaime Carrasquilla zijn meer dan waarschijnlijk een en dezelfde persoon. Als je de foto's de vergelijking aan de bovenkant je de gelijkenis te zien. Toegegeven zijn haar geblondeerd is en zijn wenkbrauwen zijn gegroeid uit, hij lijkt overvloed van zonnebrandmiddelen te dragen aan zijn donkere teint natuurlijk houden van het krijgen meer zon dan nodig is en de olie show in zijn huid. Hij kan zelfs worden gekleurd aantrekken contacten in een foto.

Of hij hij echt blond en kleurstoffen zijn haren donker en sport een kleurtje te kijken Columbiaanse, zelfs de aanneming van een Columbiaanse naam?

Wat denk je?
pi_82931359
AD

LIMA - Van der Sloot zal zich snel zelf moeten zien te redden in de beruchte Peruaanse gevangenis. De eigen cel die hij nu nog heeft, moet hij binnen drie maanden inruilen voor een plek tussen de andere gevangenen. Dat zegt de directeur van de gevangenis.
Dat staat in het AD.

"Een speciale, beschermende behandeling is alleen weggelegd voor kinderverkrachters en mensen die zich slecht kunnen verweren tegen hun medegevangenen,'' zegt de directeur in een interview met SBS6. ,,Joran is jong en sterk en zal zichzelf moeten beschermen.''

De van moord verdachte 22-jarige Nederlander werd zaterdag naar de gevangenis net buiten de hoofdstad Lima gebracht. Daar blijft hij zitten in afwachting van zijn proces. Hem wacht mogelijk een straf van maximaal 35 jaar voor de moord op de 21-jarige Stephany Flores. Als hij wordt veroordeeld, zal hij waarschijnlijk de rest van zijn straf in dezelfde gevangenis uitzitten.

Volgens bewakers van de Castro Castro-gevangenis is Joran van der Sloot al bevriend geraakt met zijn Colombiaanse buurman, huurmoordenaar Alejandro Ospina. Volgens de bewakers pokeren ze veel en hebben ze gesprekken met elkaar. Joran zit in een blok dat hij deelt met de Colombiaan.

Van der Sloot hoort mogelijk maandag, met Nakasaki of Altez aan zijn zijde, van rechter Carlos Morales Córdoba of hij wordt berecht voor moord of doodslag op de 21-jarige Peruaanse Stephany Flores, die ruim twee weken geleden dood in zijn hotelkamer in Lima werd gevonden.

De Nederlander, die ook wordt verhoord voor zijn mogelijke betrokkenheid bij de verdwijning van de Amerikaanse Natalee Holloway op Aruba vijf jaar geleden, heeft inmiddels bekend. Uit angst voor geweld van medegevangenen heeft hij een eigen cel in een blok dat hij deelt met de Colombiaanse huurmoordenaar en een corrupte ex-burgemeester. Gevangenisvoedsel durft hij uit angst voor vergiftiging nog steeds niet te eten. Hij mag met de bewakers mee-eten.

Dinsdag kreeg Van der Sloot wel een vertegenwoordiger van de Nederlandse ambassade op beoek. Daar heeft hij kort mee gesproken. Andere bezoekers zijn niet welkom.

Het is nog steeds niet duidelijk of Van der Sloot ook wordt verdacht van betrokkenheid bij de verdwijning van twee Colombiaanse meisjes.

Colonél Rodriguez van de politie in Bogotá bevestigt dat er nog steeds naar de verdwenen meisjes wordt gezocht, die volgens ooggetuigen vorige maand in een casino in Bogotá met Van der Sloot zijn gezien. Zolang zij of hun lichamen niet zijn gevonden, is Van der Sloot officieel nog geen verdachte.
pi_82931408
ik denk, heerlijke vertalingen

(ik vertaal liever naar Engels dan naar Nederlands, gaat beter
pi_82931515
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:09 schreef Maron het volgende:

[..]

Lijkt mij stug, zijn mamma zei dat J. altijd condooms gebruikte, en daar heel strikt in was..

Omg, dus we weten alles, maar dan ook alles, alleen niet wat ie met Natalee heeft uitgehaald???
pi_82931525
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:24 schreef Hobby het volgende:

[..]

Er is maar weinig echt bekend is over de beruchte 23-jarige Lorenzo Van Rijn maar de geruchten vliegen. We hebben gehoord dat zijn vader is zowel Paulus Van der Sloot en een man die een VW dealer in Aruba die zelfmoord hebben gepleegd een paar jaar geleden in handen. Deze foto van Lorenzo werd genomen op Taptoe . Foto's 112 en 115 omvatten Steve Croes, 116 is van Lorenzo.

We hebben gehoord dat hij leeft in het grootste huis in Aruba en is een big-time drugsdealer. Zijn huis in Jaraweg heeft een souterrain en zogenaamd een deel van Natalee's kleren waren er gevonden. Hij zou een sigaret eigen boot.

Wat wij niet hebben gehoord is dat Lorenzo Van Rijn en Jaime Carrasquilla zijn meer dan waarschijnlijk een en dezelfde persoon. Als je de foto's de vergelijking aan de bovenkant je de gelijkenis te zien. Toegegeven zijn haar geblondeerd is en zijn wenkbrauwen zijn gegroeid uit, hij lijkt overvloed van zonnebrandmiddelen te dragen aan zijn donkere teint natuurlijk houden van het krijgen meer zon dan nodig is en de olie show in zijn huid. Hij kan zelfs worden gekleurd aantrekken contacten in een foto.

Of hij hij echt blond en kleurstoffen zijn haren donker en sport een kleurtje te kijken Columbiaanse, zelfs de aanneming van een Columbiaanse naam?

Wat denk je?
Heb je dit nu zelf getypt of van internet afgetrokken?
pi_82931614
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:24 schreef Hobby het volgende:

Wat denk je?
Klopt niet, echt alles wordt door elkaar gehaald op die site.

Vader Lorenzo is Paul van Rijn, niet Paul van der Sloot. Paul van RIjn is opgehangen gevonden aan een boom. Had VW-garage op Aruba.Halfbroer-relatie van Lorenzo zou moeder van der Sloot zijn. Lorenzo is NIET de jongen op die site, maar die jongen met de flaporen die op Joran lijkt...

De gast met de dreads (zie hierboven is de vriend van Joran), Jaime, die op andere foto's donker haar heeft en wat woestere wenkbrauwen. Wat is er nou zo moeilijk aan?
pi_82931676
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:29 schreef Stali het volgende:

[..]

precies, is letterlijk van die slecht geinformeerde site. Ik houd er mee op... *zucht*
pi_82931688
Van de frontpage.
Wat is dít nou weer!!

'Joran krijgt aids toegediend als wraak'
pi_82931692
waar kan je die foto's van zijn echte broertjes vinden?
pi_82931769
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:31 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Klopt niet, echt alles wordt door elkaar gehaald op die site.

Vader Lorenzo is Paul van Rijn, niet Paul van der Sloot. Paul van RIjn is opgehangen gevonden aan een boom. Had VW-garage op Aruba.Halfbroer-relatie van Lorenzo zou moeder van der Sloot zijn. Lorenzo is NIET de jongen op die site, maar die jongen met de flaporen die op Joran lijkt...

De gast met de dreads (zie hierboven is de vriend van Joran, Jaime, die op andere foto's donker haar heeft en wat woestere wenkbrauwen. Wat is er nou zo moeilijk aan?
Die dreadlockboy vind ik niets weghebben van Jaime. En wat ik ook nog typisch vind is dat Joran uiterlijk op zijn vader leek en absoluut niet op zijn moeder. Hoe kan die Lorenzo dus meer op Paul van der Sloot lijken? Zou het gewoon een volle broer kunnen zijn?
pi_82931771
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:33 schreef fespo het volgende:
waar kan je die foto's van zijn echte broertjes vinden?
Googlen op Sebastiaan en Valentijn van der Sloot. Ik kan alleen Valentijn vinden. Sebastiaan was iets meer voorbereid op de streken van zijn oudere broer denk ik.
pi_82931843
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:32 schreef Luna3 het volgende:

[..]

precies, is letterlijk van die slecht geinformeerde site. Ik houd er mee op... *zucht*
Ah okay. Dacht even dat er hier nog meer users schreven als Plonsplons. Hier bedoel ik niets lulligs mee trouwens.
pi_82931857
Nancy Grace van CNN is "outraged" dat Joran pas in augustus wordt gehoord door het Arubaanse OM.

Eerder ook al dat hysterische interview met die vriend van Joran, ze zou niet misstaan bij Fox, wat doet ze bij CNN?
http://edition.cnn.com/CNN/Programs/nancy.grace/
pi_82931899
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:33 schreef Felixa het volgende:
Van de frontpage.
Wat is dít nou weer!!

'Joran krijgt aids toegediend als wraak'
De verhalen bloeien nog weliger op de FP, dan hier.
pi_82931913
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:34 schreef Stali het volgende:

[..]

Die dreadlockboy vind ik niets weghebben van Jaime. En wat ik ook nog typisch vind is dat Joran uiterlijk op zijn vader leek en absoluut niet op zijn moeder. Hoe kan die Lorenzo dus meer op Paul van der Sloot lijken? Zou het gewoon een volle broer kunnen zijn?
Het verstoten broertje? Ha, hebben ze mooi de verkeerde verstoten.

Vind Joran ook op zijn moeder lijken hoor. Misschien zijn de mannen in moeders familie ook wel kalend. En ik vind de dreadloch echt heel erg op de donkere Jaime lijken. Kaaklijn, kin, kuiltjes in wangen, mond, haargrens, NEUS, ga zo maar door.
pi_82931929
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:29 schreef Stali het volgende:

[..]

van internet,
pi_82931986
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:38 schreef Hobby het volgende:

[..]

van internet,
Dan kun je het het beste even als quote plaatsen. Nu lijkt het inderdaad alsof je het zelf hebt getypt.
pi_82932071
Dat van die HIV-injectie, da's toch helemaal niet nodig als Joran daar grote kans heeft om (stelselmatig) verkracht te worden? De kans op HIV is binnen die muren 30 maal groter dan in Lima, las ik ergens hier op fok.
pi_82932095
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:34 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik zie het ook niet zo hoor, de dreads en Jaime, maar blijkbaar is het hier grondig onderzocht en is er geen twijfel mogelijk.
pi_82932115
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:38 schreef Hobby het volgende:

[..]

van internet,http://arubansecrets.blogspot.com/2005/07/lorenzo-van-rijn.html

sorry is gebeurd
pi_82932199
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:37 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Het verstoten broertje? Ha, hebben ze mooi de verkeerde verstoten.

Vind Joran ook op zijn moeder lijken hoor. Misschien zijn de mannen in moeders familie ook wel kalend. En ik vind de dreadloch echt heel erg op de donkere Jaime lijken. Kaaklijn, kin, kuiltjes in wangen, mond, haargrens, NEUS, ga zo maar door.
Anders laat je die familie van Joran gewoon met rust joh. Net of die er om hebben gevraagd of er iets aan kunnen doen.
Gaan speuren op internet naar mogelijke info en foto's over broertjes, moeder, nichtjes, neefjes of wat dan ook vind ik toch behoorlijk sensatieziek zeg.
pi_82932211
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:42 schreef Hobby het volgende:

[..]

sorry is gebeurd
pi_82932396
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
Anders laat je die familie van Joran gewoon met rust joh. Net of die er om hebben gevraagd of er iets aan kunnen doen.
Gaan speuren op internet naar mogelijke info en foto's over broertjes, moeder, nichtjes, neefjes of wat dan ook vind ik toch behoorlijk sensatieziek zeg.
Doe ff relaxed: het gaat hier over een criminele drugsdealer die betrokken zou zijn bij de Natalee zaak, die in ieder geval destijds verdacht werd, en niet eens familie is van Joran. Moeilijk om begrijpend te lezen heh.

ps: feit dat jij hier in dit topic zit is ook sensatie ziek: pot verwijt de ketel-gevalletje...
pi_82932413

[ Bericht 100% gewijzigd door ooYoo op 17-06-2010 17:27:56 ]
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:49:03 #130
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_82932499
Hij heeft hier helemaal geen recht toe. Joran krijgt z'n straf al, als dit waar is (bron is wel Revu ) dan mag die van mij net zolang als Joran zitten.

[ Bericht 56% gewijzigd door BadKeukenTegel op 17-06-2010 14:59:31 ]
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_82932510
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:47 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Doe ff relaxed: het gaat hier over een criminele drugsdealer die betrokken zou zijn bij de Natalee zaak, die in ieder geval destijds verdacht werd, en niet eens familie is van Joran. Moeilijk om begrijpend te lezen heh.

ps: feit dat jij hier in dit topic zit is ook sensatie ziek: pot verwijt de ketel-gevalletje...
Ik heb het niet over die vermeende drugsdealer, maar dat je bezig bent over zijn broers en zijn moeder en welke voorhoofden en kinnen er in de familie zitten. Kom op zeg.
  † In Memoriam † donderdag 17 juni 2010 @ 14:51:35 #132
135305 beequeen
Lost.
pi_82932629
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:41 schreef mootie het volgende:

Ik zie het ook niet zo hoor, de dreads en Jaime, maar blijkbaar is het hier grondig onderzocht en is er geen twijfel mogelijk.
Niet? Ik zie het wel hoor. Kaaklijn, oren, haarlijn. Komt misschien door het kleurverschil van de foto's en op de dreads foto is hij volgens mij zo stoned als een garnaal.

Btw, ik heb het nu niet over de vermeende halfbroer van Joran. Als die überhaubt betaat.
Dié gelijkenis vind ik wel frappant.
― Mark Twain
pi_82932729

[ Bericht 100% gewijzigd door ooYoo op 17-06-2010 17:28:24 ]
pi_82932753
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:49 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik heb het niet over die vermeende drugsdealer, maar dat je bezig bent over zijn broers en zijn moeder en welke voorhoofden en kinnen er in de familie zitten. Kom op zeg.
Darlin, alleen maar om te ontkrachten dat Jaime niet de Lorenzo (vermeende halfbroer) kan zijn wat hier steeds beweerd wordt.
pi_82932754
quote:

[..]

Het ging niet over Sebastiaan of Valentijn maar de geheimzinnigheid rondom die stiefbroer die betrokken zou zijn geweest en ik vroeg me af welke de echte is. .
We gaan hier echt niet al die familie uitpluizen natuurlijk dat is ook niet interessant.
pi_82932782
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:51 schreef beequeen het volgende:

[..]

Niet? Ik zie het wel hoor. Kaaklijn, oren, haarlijn. Komt misschien door het kleurverschil van de foto's en op de dreads foto is hij volgens mij zo stoned als een garnaal.
me too. same guy.
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:55:35 #137
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_82932833
Ja laten we het over Joran z'n familie hebben. ²
pi_82932851
nog iets gevonden ,was op zoek naar de broertjes .
pi_82932894
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:55 schreef Hobby het volgende:
nog iets gevonden ,was op zoek naar de broertjes .

http://klopjachtopjoran.wordpress.com/
pi_82932941
quote:
Lima (NRW) - Edward Alvarez, advocaat voor de familie van Stephany Flores, heeft op Radio Nederland Wereldomroep ontkend, dat er een bijeenkomst is geweest tussen de Peruaanse ondernemer Ricardo Flores, de vader van het vermoorde meisje, en de Nederlander Joran van der Sloot, beschuldigd door de politie van Peru als de dader van de moord. Met zijn verklaring hoopt Alvarez einde te maken aan de geruchten die gaan over een vermeende gesprek tussen Ricardo Flores en Van der Sloot, gedurende welke de Peruaanse zakenman de Nederlander zou hebben bedreigd te doden. Die versie werd door Alvarez omschreven als "absurd" , omdat "er geen mogelijkheid is geweest dat de vader van het slachtoffer in contact kon komen met de verdachte van de moord op zijn dochter. Flores ging een keer naar de politie maar dat was om te getuigen. Kortom, er is geen bijeenkomst of een dergelijke bedreiging geweest.

Met betrekking tot de bewijzen tot dusver in de zaak, zei Alvarez "zijn we nog in afwachting van enkele zaken zoals de lezing van de bestanden die op de laptop van Joran van der Sloot staan en het register van telefoongesprekken."
Bron: http://www.rnw.nl/espanol(...)de-la-familia-flores (eigen vertaling)
pi_82932942

[ Bericht 44% gewijzigd door ooYoo op 17-06-2010 17:28:56 ]
pi_82933024
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:41 schreef Luna3 het volgende:
Dat van die HIV-injectie, da's toch helemaal niet nodig als Joran daar grote kans heeft om (stelselmatig) verkracht te worden? De kans op HIV is binnen die muren 30 maal groter dan in Lima, las ik ergens hier op fok.
Het is overigens 7 maal groter dan in Lima.
pi_82933103
quote:

[..]

Dat onderzoekje wat luna 3 doet is juist wel interessant .
De broer is volgens plons plons die nacht in Aruba getuige geweest (want hij was wakker) van alles wat er zich rondom het huis afspeelde .(hekje open- hekje dicht -startende auto's etc.)
pi_82933215
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 15:01 schreef zoefbust het volgende:

[..]

De broer is volgens plons plons die nacht in Aruba getuige geweest (want hij was wakker) van alles wat er zich rondom het huis afspeelde .(hekje open- hekje dicht -startende auto's etc.)
Volgens plonsplons zijn de broers van Joran allen verdoemd tot een crimineel leven. Volgens plonsplons heeft zij jaaaaaren onderzoek gedaan naar de Holloway zaak, en heeft veel documenten (wat overigens websites bleken te zijn). Volgens plonsplons is Joran 100% zeker een seriemoordenaar.

plonsplons theorieen -->
pi_82933351
quote:
en nog wat ,
pi_82933642
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 15:03 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Volgens plonsplons zijn de broers van Joran allen verdoemd tot een crimineel leven. Volgens plonsplons heeft zij jaaaaaren onderzoek gedaan naar de Holloway zaak, en heeft veel documenten (wat overigens websites bleken te zijn). Volgens plonsplons is Joran 100% zeker een seriemoordenaar.

plonsplons theorieen -->
Misschien weet plons gewoon meer dan wij weten of plons zuigt dat uit haar duim
maar je weet niet wat er in Bogota allemaal voor onderzoek gaande is .

Dit stukje stond vandaag in het AD
Het is nog steeds niet duidelijk of Van der Sloot ook wordt verdacht van betrokkenheid bij de verdwijning van twee Colombiaanse meisjes.

Colonél Rodriguez van de politie in Bogotá bevestigt dat er nog steeds naar de verdwenen meisjes wordt gezocht, die volgens ooggetuigen vorige maand in een casino in Bogotá met Van der Sloot zijn gezien. Zolang zij of hun lichamen niet zijn gevonden, is Van der Sloot officieel nog geen verdachte.
pi_82933772
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 15:11 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Misschien weet plons gewoon meer dan wij weten of plons zuigt dat uit haar duim
maar je weet niet wat er in Bogota allemaal voor onderzoek gaande is .
plonsplons ontwijkt en negeert zodra je naar een bron vraagt. Of roept dat "het toch gewoon duidelijk is". Dus als de hele discussie over de broer(s) komt door plonsplons --> Houd er maar over op. Het is onzin.
pi_82934034
De pokerresults van joran door de jaren heen.

De poker carrière van Joran van der Sloot
juni 10, 2010 | door Paul | in Poker Nieuws, Roddel & Achterklap
Nu Joran van der Sloot in Chili is opgepakt en in Peru berecht gaat worden horen we weer veel verhalen over zijn vermeende poker carrière, niet in de laatste plaats omdat hij in Peru op weg was naar een toernooi van Latin American Poker Tour georganiseerd door Pokerstars. Dan weer zou hij verslaafd zijn aan poker, dan weer een gevierde professional en dan weer zou hij een moord hebben gepleegd vanwege de opwinding vanwege het winnen en verliezen van duizenden dollars in een hand (dit werd daadwerkelijk beweerd in de Peruaanse media).

Hoe zit het nou werkelijk met de pokerkwaliteiten van Joran van der Sloot? Als de Peter R. de Vries van de pokerwereld gaat Marawa Poker Club op onderzoek uit, en gaan we proberen uit te vinden of Joran misschien nog een leuk zakcentje kan verdienen met een potje kaarten tegen zijn medegevangenen..

Begin 2008 werd al bekend dat van der Sloot wel van een potje poker hield toen Peter R. de Vries hem al pokerend bezig zag toen hij onderzoek deed voor zijn geruchtmakende reportage over de vermeende rol van Joran bij de verdwijning van Nathalee Holloway. De media kwamen destijds al gelijk met behoorlijk tendentieuze stukken over de pokerende Joran. Zo leek hij volgens Dolf Hendriks van het Algemeen Dagblad ‘verslaafd aan poker’ omdat hij in 2007 wel ‘meer dan 200 toernooien’ speelde. Een lachertje natuurlijk voor de echte pokerspelers, omdat een beetje toernooi pro dit aantal toernooien makkelijk in een week doet.

De eerste bekende poker resultaten van Joran van der Sloot stammen uit 2006, en dat was ook het jaar waarin hij een spelersprofiel aanmaakte op PocketFives.com. Uit dat profiel blijkt in ieder geval dat zijn favoriete pokerhand is, en dat zijn favoriete pokerspeler Annett ‘Annette15’ Obrestadt is. Misschien flauw om te zeggen (maar we doen het toch) dat er toch ook vrouwen bestaan waar hij wél respect voor heeft..

Aan de hand van statistieken van de twee grootste poker statistieken sites, officialpokerrankings.com en pokertableratings.com, gaan we kijken hoe van der Sloot op pokergebied presteerde. Hierbij moet worden aangetekend dat hoewel algemeen wordt aangenomen dat de gebruikte screen names aan van der Sloot toebehoren, dit nooit officieel bevestigd is. Joran zou in ieder geval spelen onder de namen: ‘AANOTILTKK’ (Party Poker) en ‘angryshark68’ (Pokerstars). Ook speelde hij onder de screen name ‘angryshark68’ op Ultimate Bet, onder ‘Joran9′ op Titan Poker en onder ‘pokerpro68of’op Full Tilt Poker. De resultaten van deze laatste drie namen zijn echter ofwel verwaarloosbaar omdat hij er nauwelijks onder speelde, ofwel niet bekend. We laten ze in ieder geval buiten beschouwing

2006
In 2006 speelde van der Sloot op Party Poker, hij speelde daar slechts 24 toernooien. Hij leek daarbij niet aan verstandig bankroll management te doen want hij speelde toernooitjes met buyins van $2 maar tegelijkertijd speelde hij ook de $200.000 Guaranteed op Party met een buyin van $215. Daarin behaalde hij overigens wel een 39ste plaats, goed voor $862. Van der Sloot had in 2006 uiteindelijk een licht negatief resultaat.

2007
In 2007 speelde de veelbesproken Nederlander naast op Party Poker vooral op Pokerstars. Op Party behaalde hij aardige resultaten onder de screen name ‘AANOTILTKK’. Hij won in dat jaar $13,190 aan prijzengeld en haalde daarbij een ROI (Return On Investment; de buyins afgezet tegen het gewonnen prijzengeld) van 40%. Zijn beste resultaat op Party was de winst in een $33 rebuy toernooi voor $4,777. Op Pokerstars speelde hij met de screen name ‘angryshark68’. Daar verloor hij echter over het hele jaar gezien: in 59 toernooien haalde hij een negatief rendement van 66%. Bij elkaar opgeteld deed van der Sloot het in toernooien zeker niet slecht in ieder geval en wist hij een aardig bedrag te winnen. Over zijn cash game resultaten is niets bekend over de periode tot 2009, maar daarover later meer.

2008
2008 was een jaar waarin van der Sloot ogenschijnlijk niet veel pokerde (druk met andere dingen?). Onder de naam AANOTILTKK speelde hij 18 toernooien op Pokerstars. Daarin wist hij wel 5 keer te cashen voor $3.545, aan buyins betaalde hij daarbij $1,477 zodat hij een ROI haalde van 71%. Toch weer niet slecht, al valt er natuurlijk weinig te zeggen over zo’n kleine sample size.

2009
2009 was vervolgens een erg goed pokerjaar voor Joran. Hij luidde het jaar in met een 5e plaats in $300K Guaranteed op Party Poker. Hiermee sleepte hij officieel $13.800 in de wacht. Officieel zeg ik, omdat er aan de finaletafel een deal werd gemaakt waardoor het bedrag dat van der Sloot won waarschijnlijk nog wat hoger lag. In totaal speelde hij in 2009 64 toernooien op PartyPoker, waarbij hij tien keer in het geld eindigde. Bij elkaar opgeteld won hij daarmee $21,066 en gaf hij $12,686 uit aan buyins. Op toernooigebied dus wederom goede prestaties.

Vanaf begin 2009 zijn ook cash game resultaten bekend en daarin deed hij het aanmerkelijk minder. Hij speelde in de eerste maanden van 2009 veel cash games op Party – 20.330 handen- en daarmee verloor hij $3,792. Hij speelde vooral Limit Holdem tot limieten van $10/$20. De grootste pot die hij won was ruim $1.800 waard en speelde zich af op de $5/$10 No Limit Holdem op –hoe romantisch- Valentijnsdag 2009. Je kunt de hand hier zien als je een (gratis) account hebt op pokertableratings.com. Toch verloor hij dus bijna $4.000 met cash games in 2009.

Live Poker
Het lijkt alsof van der Sloot niet meer online gepokerd heeft na maart 2009. Wel heeft hij in 2010 in ieder geval nog live gespeeld, getuige de verhalen uit de casino’s in Zuid-Amerika. Ook was hij van plan om de LAPT in Lima, Peru te spelen voordat hij werd aangehouden in Chili. Naar verluidt zou het inleggeld rechtstreeks betaald willen hebben van het geld dat kreeg van de FBI voor zijn informatie over de locatie van het lichaam van Natalee Holloway (bron: New York Post). Over wat hij verder qua poker heeft gedaan het afgelopen jaar is weinig bekend.

In dit filmpje is hij in ieder geval pokerend te zien in het Atlantic City Casino in Miraflores, Peru:

Conclusie
Op het begin van dit artikel werd al genoemd dat Joran van der Sloot door de media al is weggezet met uiteenlopende kwalificaties als ‘pokerverslaafde’, ‘poker genie’ en ‘zwaar verliezende pokerspeler’. Met dit artikel hebben we geprobeerd de poker kwaliteiten van Joran eerlijk weer te geven. Uit onze bevindingen blijkt dat, zoals vaak het geval is, de waarheid ergens in het midden ligt. Voor een ‘pokerverslaafde’ speelde hij eigenlijk relatief weinig, voor een ‘zwaar verliezende speler’ won hij best wel veel en een ‘poker genie’ lijkt toch ook wel weer zwaar overdreven. Wij houden het op een redelijk verdienstelijke pokeraar met een paar mooie resultaten. Het zou in ieder geval genoeg moeten zijn om de Peruaanse medegevangen een paar pakjes sigaretten afhandig te maken met een potje Texas Hold’em..

Bronnen:

AD.nl
pi_82934255
pi_82934279
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 15:24 schreef Hobby het volgende:
[ ]

pi_82934403
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:47 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

en ik gaf nog wel een linkje naar de computeruitdraai
niet onbetrouwbaar maar zeer bevooroordeeld !!!
pi_82934443
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 15:27 schreef plonsplons het volgende:

[..]

Alles van het internet is onbetrouwbaar, lieverd. Maar dat wil je niet echt inzien geloof ik.

Hobby, je kan een geplaatste reactie ook aanpassen...
pi_82934593
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 15:25 schreef Hobby het volgende:

[..]

Ik lig in een deuk hier..
pi_82934595
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:51 schreef Luna3 het volgende:

[..]

valentijn was op die nacht dat is een feit, ik geloof nooit dat valentijn joran heeft gehopen, dat heb je me nooit horen roepen , trouwens onze lorenzo is ook daury niet hoor, wel een beetje vreemde verklaring gaf lorenzo trouwens over de dag dat joran hem belde voor date met natalee.
maar lorenzo woont gewoon weg te ver weg om a la minuut voor joran klaar te staan
pi_82934727
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:54 schreef zoefbust het volgende:

[..]

heb ik gezegd alles ??? . ik heb gezegd zou geen kwaad kunnen te horen wat valetijn gezien en of gehoort heeft hij was wakker en zat op pc 5 minuten nog voordat joran thuis kwam en hem waarschijnlijk van de pc weg jaagde
pi_82934973
sorry ,maar wist het echt niet ,vermoede dat ik op mijn eigen quote zat ...

ja lachen he . hihi,
pi_82935004
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 15:35 schreef plonsplons het volgende:

[..]

heb ik gezegd alles ??? . ik heb gezegd zou geen kwaad kunnen te horen wat valetijn gezien en of gehoort heeft hij was wakker en zat op pc 5 minuten nog voordat joran thuis kwam en hem waarschijnlijk van de pc weg jaagde
Zat Valentijn zo laat nog op de pc ? is dat ergens terug te vinden ?
pi_82935052
quote:

[..]

Laten we gewoon niet zulke vage beweringen gaan maken. Het is voor die broers OOK erg. En dan gaan we ook nog even namen, foto's en vermoedens erbij plaatsen. Lekker is dat.

Joran had ook jouw broer kunnen zijn. Of de mijne. Echt walgelijk om hen hierbij te betrekken.

*edit*
En moeder v/d Sloot heeft ZELF een paar keer de publiciteit opgezocht, dus dat haar naam en foto voorbij komen vind ik al een stuk minder "erg".
pi_82935184
quote:

[..]

Hij was wakker, dat is alles, weet jij veel, misschien had hij een ipod op, muziek aan in zijn kamer. Ik vind dit zooooo zoeken naar dingen....... en mensen moedwillig verdacht maken.
pi_82935376
quote:
NEEHEEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!

Voor de zoveelste keer: Ik heb het niet over de broer waar Plons de gekke kikker het over heeft. Hij heeft het over een onschuldig volbloed broertje die thuis was die nacht. En zal mij een worst wezen of hij wat heeft gehoord of gezien.

Ik heb het over een vermeende (!) halfbroer, niet over Valent......omijngod. Mijn onderzoekje mag dan wel interessant zijn, het is iets heel anders dan wat Plons beweert. Laat daar aub geen misverstanden over bestaan.
pi_82935401
[quote]Op donderdag 17 juni 2010 15:41 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Laten we gewoon niet zulke vage beweringen gaan maken. Het is voor die broers OOK erg. En dan gaan we ook nog even namen, foto's en vermoedens erbij plaatsen. Lekker is dat.

Joran had ook jouw broer kunnen zijn. Of de mijne. Echt walgelijk om hen hierbij te betrekken.

Ik had er ook niet over moeten beginnen..
pi_82935759
Buiten dat mag ik toch ook aannemen dat de politie toendertijd wel gesproken heeft met diegenen die die nacht thuis waren?
Ik vind het wel beetje hypocriet om hier over van alles en nog wat te speculeren, inclusief over stephany en natalee maar de gebroeders van der sloot niet?
Zolang het netjes blijft kun je er toch gewoon over spreken?
pi_82935792
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 15:48 schreef Maron het volgende:
[quote]Op donderdag 17 juni 2010 15:41 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Ik had er ook niet over moeten beginnen..
Maar er heeft toch ook niemand een foto gepost van de twee broertjes? En alleen Plof Plok Plons zegt dat er eentje bij betrokken zou zijn. Geloof ik ook niet. Ik vind het ook super erg voor die twee dat iedereen ze nu de rest van hun leven confronteerd met hun duistere foute broer.
pi_82935857
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 15:56 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Maar er heeft toch ook niemand een foto gepost van de twee broertjes? En alleen Plof Plok Plons zegt dat er eentje bij betrokken zou zijn. Geloof ik ook niet. Ik vind het ook super erg voor die twee dat iedereen ze nu de rest van hun leven confronteerd met hun duistere foute broer.
Ik had gisteren de foto´s van de broertjes gepost, maar direct daarna weer weggehaald.
pi_82935994
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 15:29 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Alles van het internet is onbetrouwbaar, lieverd. Maar dat wil je niet echt inzien geloof ik.

Hobby, je kan een geplaatste reactie ook aanpassen...
alles op internet , wat doen we dan hier , de beelden van joran met twee koffie ook onbetrouwbaar natuurlijk

waarom zou iemand stukjes ducumenten veranderen , die totaal niet van belang zijn. ik heb het altijd vreemd gevonden dat ik nooit iets van verklaring of getuigenis heb gehoort van valetijn ook van die ander broer van joran niet maar die was nog jonger en sliep waarschijnlijk net zo vast als paul van der sloot !!!

er staat 3:07 am valetijn bezoekt sites en om 3.15 was joran thuis en 3:25 was joran op de pc
de pc stond in huize van de sloot en niet bij joran in zijn huisje.
dus er is iets vreemds aan de hand daar om 3:00 snachts waardoor een jongen dus of nog wakker is of wakker is geworden. en toen dacht ik ga maar eens op de pc, terwijl je de volgende ochtend wel om 7:00 uit je nest moet.

wat zeer onbetrouwbaar is zijn de verklaringen van joran en die van de kalpoe's ook
pi_82936020
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 15:55 schreef missyB het volgende:
Buiten dat mag ik toch ook aannemen dat de politie toendertijd wel gesproken heeft met diegenen die die nacht thuis waren?
Ik vind het wel beetje hypocriet om hier over van alles en nog wat te speculeren, inclusief over stephany en natalee maar de gebroeders van der sloot niet?
Die zijn dood, en de nabestaanden kunnen geen Nederlands lezen.
Die twee van der Sloot broertjes wel
pi_82936080
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 15:40 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Zat Valentijn zo laat nog op de pc ? is dat ergens terug te vinden ?
wel opletten hoor heb in vorige hoofdstuk linkje gegeven , en ik stooi niet met linkjes hoor anders wordt ik als link dumper benoemd
pi_82936156
Nou dat vind ik nou echt een dooddoener faith.
Dus omdat ze dood zijn mag hun naam besmeurd worden, wat hier op fok wel degelijk staat en gestaan heeft, en omdat de broertjes nederlands kunnen lezen mag het hier niet staan?
Sorry schiet mij maar lek.
Maar als hier normaal over de jongens gepraat word al dan niet met speculaas zie ik daar totaal geen kwaad in.
pi_82936190
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 15:55 schreef missyB het volgende:
Volgens mij zijn die broertjes hele normale jongens die gewoon naar school gaan en aan sport doen .
Maar als Valentijn zoals Plons zegt achter de computer zat die nacht, kan hij daar gezeten hebben in opdracht van Joran om hem een alibi te verschaffen.
pi_82936213
en wie zegt dat de nabestaanden geen nederlands kunnen lezen?
wellicht is er ergens een neef of nicht die dat wel kan, of het word vertaald door bv een googlemasjien etc etc
pi_82936252
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 15:57 schreef Felixa het volgende:

[..]

Ik had gisteren de foto´s van de broertjes gepost, maar direct daarna weer weggehaald.
Aha: daaaar is de boosdoener. Hallo

hehehe
pi_82936270
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:02 schreef missyB het volgende:
Nou dat vind ik nou echt een dooddoener faith.
Dus omdat ze dood zijn mag hun naam besmeurd worden, wat hier op fok wel degelijk staat en gestaan heeft, en omdat de broertjes nederlands kunnen lezen mag het hier niet staan?
Sorry schiet mij maar lek.
Maar als hier normaal over de jongens gepraat word al dan niet met speculaas zie ik daar totaal geen kwaad in.
Er werd niet "normaal" over hen gepraat, er werd hen medeplichtigheid verweten.

Dat Natalee "zo'n hoer" zou zijn en dat Stefany "gokverslaafd" zou zijn doet er in mijn ogen niets toe. Ik snap niet waarom sommige mensen die argumenten aanvoeren, alsof dat het rechtvaardigd om die meisjes iets aan te doen. Dus ik heb me daar altijd verre van gehouden, maar zat mensen die dat niet doen.
pi_82936302
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:03 schreef missyB het volgende:
wellicht is er ergens een neef of nicht die dat wel kan, of het word vertaald door bv een googlemasjien etc etc
Oke, zeg ik het anders. Het is voor die broertjes LOGISCHER om hier uit te komen dan voor de nabestaanden van.
pi_82936315
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:03 schreef missyB het volgende:
ik wil niet eens weten hoe google mijn nederlands vertaald in engels
pi_82936388
aha dan zal ik net dat 888e deel gemist hebben.
Maar was dat verwijt of speculaas?
Ik kan me zo voorstellen dat het ene broertje heeft gediend als alibi zonder dat ie het zelf wist misschien.

Ik kan ook nog geloven dat die broertjes helemaal niks weten en joran zelf ook niet waar natalee gebleven is maar dat pa dat bv weer wel wist.
Zo speculaas ik er op los zonder vervelend te zijn over de broers.
pi_82936480
Plons Plons, dit schreef ik gister in het vorige topic al over jouw beweringen. Stel dat ze juist zijn heh:

quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:51 schreef plonsplons het volgende:
de vraag is altijd geweest , wat heeft valetijn gemerkt wat joran die nacht deed ruzie over gokken , je had beter ruzie kunnen hebben over die lekkere verhalen die hij telkens in de media deed
moeders wou het gewoon niet weten, vaders wist het wel en joran zat in het midden.
maar is ook wel duidelijk dat joran het wel gehad had met ARUBA , toch gek dat hij nu weer terug wilt
(en bij moeders wilt uithuilen)

Edit van Luna3, nogmaals, stel even in het ergste geval dat je gelijk hebt, en broertje "iets" gemerkt heeft van de geheimzinnigheid van Joran en papa die nacht. Of misschien wel achter Jorans msn zat heh, stel,

Dan kan me zo voorstellen dat broertje

A) bang is voor Joran dus wijselijk zijn mond houdt tegen iedereen. Het "mijn naam is haas-verhaal". Dan kan ik daar helemaal inkomen met zo'n onvoorspelbaar agressieve broer binnen het gezin.

en

B) Misschien heeft papa wel aan broer gevraagd (geeist) dat broer moest volhouden nergens vanaf te weten, omdat hij anders als medeplichtige zou worden gezien. Nou, ook in die situatie had ik dan ook niks gezegd, want dan heeft Joran de verschrikkelijke jou dus ook even mooi in de problemen gebracht, terwijl je niks gedaan hebt!!

Niet interssant dus, wat broer gezien, getyped, of gehoord heeft.
pi_82936493
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:04 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Aha: daaaar is de boosdoener. Hallo

hehehe
Yes, ik was het!
Ik bedoelde er verder niks mee; iemand vroeg zich af of ze uiterlijk op Joran leken. Ik weet ook best dat die jongens er niks mee te maken hebben. Maar iedereen kan ze zo vinden op internet, dus zag ik er het kwaad niet van in.
pi_82936519
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:03 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Volgens mij zijn die broertjes hele normale jongens die gewoon naar school gaan en aan sport doen .
Maar als Valentijn zoals Plons zegt achter de computer zat die nacht, kan hij daar gezeten hebben in opdracht van Joran om hem een alibi te verschaffen.
Ja.... dat kan, het kan ook zijn dat hij er bij was en zelf Natalee een klap op haar hoofd heeft gegeven! Of hij zat kinderporno te downloaden. Het kan natuurlijk ook zijn dat hij achter zijn pc zat te bedenken hoe hij heerser over de wereld zou gaan worden.

Kan heus!
pi_82936565
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:07 schreef missyB het volgende:
Ik kan me zo voorstellen dat het ene broertje heeft gediend als alibi zonder dat ie het zelf wist misschien.

Ik kan ook nog geloven dat die broertjes helemaal niks weten en joran zelf ook niet waar natalee gebleven is maar dat pa dat bv weer wel wist.
Maakt voor mij weinig verschil. Jij speculeert, en drie posts verder wordt het alweer aangenomen als halve waarheid

Over Joran(s motieven en gedachten_ speculeren vind ik tot daar aan toe, maar over drie topics hebben we het over een achterachterachterneef aan moederskant die zich toch misschien die nacht ook wel heel verdacht gedroeg.
pi_82936673
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:07 schreef missyB het volgende:

andere zijn wat harder in hun schrijfwijze. als ik moeders van der sloot ook wel eens aan een onderzoekje wil bloot stellen , krijg ik de wind van voren. zeg ik dat ze de broerjes wel in de gaten mogen houden is het ook niet goed. gelukkig kan ik tegen een beetje passaat wind . dus het doet me niet zoveel
pi_82936766
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:12 schreef plonsplons het volgende:

[..]

andere zijn wat harder in hun schrijfwijze. als ik moeders van der sloot ook wel eens aan een onderzoekje wil bloot stellen , krijg ik de wind van voren. zeg ik dat ze de broerjes wel in de gaten mogen houden is het ook niet goed. gelukkig kan ik tegen een beetje passaat wind . dus het doet me niet zoveel
Bracht je het maar zoals je het nu allemaal bracht.
pi_82936769
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:08 schreef Luna3 het volgende:
Plons Plons, dit schreef ik gister in het vorige topic al over jouw beweringen. Stel dat ze juist zijn heh:

quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:51 schreef plonsplons het volgende:
de vraag is altijd geweest , wat heeft valetijn gemerkt wat joran die nacht deed ruzie over gokken , je had beter ruzie kunnen hebben over die lekkere verhalen die hij telkens in de media deed
moeders wou het gewoon niet weten, vaders wist het wel en joran zat in het midden.
maar is ook wel duidelijk dat joran het wel gehad had met ARUBA , toch gek dat hij nu weer terug wilt
(en bij moeders wilt uithuilen)

Edit van Luna3, nogmaals, stel even in het ergste geval dat je gelijk hebt, en broertje "iets" gemerkt heeft van de geheimzinnigheid van Joran en papa die nacht. Of misschien wel achter Jorans msn zat heh, stel,

Dan kan me zo voorstellen dat broertje

A) bang is voor Joran dus wijselijk zijn mond houdt tegen iedereen. Het "mijn naam is haas-verhaal". Dan kan ik daar helemaal inkomen met zo'n onvoorspelbaar agressieve broer binnen het gezin.

en

B) Misschien heeft papa wel aan broer gevraagd (geeist) dat broer moest volhouden nergens vanaf te weten, omdat hij anders als medeplichtige zou worden gezien. Nou, ook in die situatie had ik dan ook niks gezegd, want dan heeft Joran de verschrikkelijke jou dus ook even mooi in de problemen gebracht, terwijl je niks gedaan hebt!!

Niet interssant dus, wat broer gezien, getyped, of gehoord heeft.
Stel dat het A is :
Dan kan dat broertje nu toch alles vertellen ?
De pa is overleden en Joran zit in de lik .
pi_82936804
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:12 schreef plonsplons het volgende:

[..]

Waarom zou je die broertjes in de gaten moeten houden. Omdat hun oudere broer in de fout is gegaan?
Als we alle familieleden van criminelen maar meteen als risicofactoren gaan zien wordt het wel heel erg oppassen geblazen.

Wel goede werkverschaffing overigens! Wat doe jij: Ik ben een familielid-van-crimineel-in-de-gaten-houder.

pi_82936866
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:14 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Stel dat het A is :
Dan kan dat broertje nu toch alles vertellen ?
De pa is overleden en Joran zit in de lik .
Dat broertje is heus we grondig ondervraagd, dat Plons de 'stukken' nog niet op internet heeft gevonden wil niet zeggen dat het niet heeft plaatsgevonden.
pi_82936925
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:10 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Maakt voor mij weinig verschil. Jij speculeert, en drie posts verder wordt het alweer aangenomen als halve waarheid

Over Joran(s motieven en gedachten_ speculeren vind ik tot daar aan toe, maar over drie topics hebben we het over een achterachterachterneef aan moederskant die zich toch misschien die nacht ook wel heel verdacht gedroeg.
dat is nou toch mooi he, zouden ze in peru ook zoiets hebben , de een zegt wat , de ander neemt het over en de derde roept het is waar de moordenaar

zelf blijven nadenken !!!
pi_82937108
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:15 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat broertje is heus we grondig ondervraagd, dat Plons de 'stukken' nog niet op internet heeft gevonden wil niet zeggen dat het niet heeft plaatsgevonden.
zou graag voor mijn eigen nieuwsgierigheid enige verwijzing dat dat heeft plaats gevonden zien.
zo ook gewoon de record van alle telefoon gesprekken naar en van joran's telefoon niet de inhoud maar gewoon de plaats en tijd, zo ook van paul van der sloot. deze zijn er wel , maar niet op internet
pi_82937198
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:15 schreef mootie het volgende:

[..]

Plons kom op met die stukken
pi_82937309
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:14 schreef mootie het volgende:

[..]

Waarom zou je die broertjes in de gaten moeten houden. Omdat hun oudere broer in de fout is gegaan?
Als we alle familieleden van criminelen maar meteen als risicofactoren gaan zien wordt het wel heel erg oppassen geblazen.

Wel goede werkverschaffing overigens! Wat doe jij: Ik ben een familielid-van-crimineel-in-de-gaten-houder.

voor jouw niet intressant , ik volg dat graag , hoe iets verder ontwikkeld in het leven.
daarom heb ik ook de zaak joran tot op heden gevolgd en zal ook na dat iedereen op is gehouden met lullen graag nog iets vernemen hoe zich dat verder door het leven worstelt
pi_82937311
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:16 schreef plonsplons het volgende:

[..]

dat is nou toch mooi he, zouden ze in peru ook zoiets hebben , de een zegt wat , de ander neemt het over en de derde roept het is waar de moordenaar

zelf blijven nadenken !!!
Weet je, als je eens de moeite zou nemen om hoofdletters te gebruiken zou ik je al wat serieuzer nemen. Ook is één uitroepteken genoeg om je punt duidelijk te maken.
Hier een (engelse) uitleg over het gebruik van een (of meerdere) uitroepteken(s).

Ook zou het je sieren als je bij een bewering die je maakt een bron zet. Dan kunnen wij het zelf ook eens lezen. En wie weet zijn we het nog met je eens ook.
pi_82937498
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 15:27 schreef plonsplons het volgende:

[..]

Jij wilde met die uitdraai graag aantonen dat Valentijn meer zou weten over de vermeende misdaad van Joran.

Het enige bewijs in jouw uitdraai was dat Valentijn een website over vliegtuigen bezocht..........
pi_82937537
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:22 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Weet je, als je eens de moeite zou nemen om hoofdletters te gebruiken zou ik je al wat serieuzer nemen. Ook is één uitroepteken genoeg om je punt duidelijk te maken.
Hier een (engelse) uitleg over het gebruik van een (of meerdere) uitroepteken(s).

Ook zou het je sieren als je bij een bewering die je maakt een bron zet. Dan kunnen wij het zelf ook eens lezen. En wie weet zijn we het nog met je eens ook.
zal proberen wat links te plaatsen, maar ben niet echt een held daarin, verder kan ik wel links geven maar soms hebben ze de nederlandse versie in engels vertaald , en daar gaat ook nog wel eens wat mis
verder is het hele ouwe koek niets met stef te maken, die misdaad heeft een oplossing en voor mij weer niet zo intressant .

over mijn schrijfstijl moet je maar heen stappen, dat wordt er echt niet beter op !!! (oeps)
mijn grijze cellen hebben een hekel aan nederlands denk ik
pi_82937601
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:22 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Mee eens. Al had ik jouw post nog wat serieuzer genomen, wanneer je 'Engelse' had gebezigd.
pi_82937628
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:26 schreef danilel het volgende:

[..]

Jij wilde met die uitdraai graag aantonen dat Valentijn meer zou weten over de vermeende misdaad van Joran.

Het enige bewijs in jouw uitdraai was dat Valentijn een website over vliegtuigen bezocht..........
gaat om tijdstip.
pi_82937693
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:28 schreef Mistbank het volgende:

[..]

Mee eens. Al had ik jouw post nog wat serieuzer genomen, wanneer je 'Engelse' had gebezigd.
denk je nou echt dat mijn engels beter is dan mijn nederlands ???
pi_82937735
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:30 schreef plonsplons het volgende:

[..]

denk je nou echt dat mijn engel beter is dan mijn nederlands ???
Nee, hoezo?
pi_82937742
quote:

[..]

heb ik gezegd alles ??? . ik heb gezegd zou geen kwaad kunnen te horen wat valetijn gezien en of gehoort heeft hij was wakker en1* zat op pc 5 minuten nog voordat joran thuis kwam en hem 2*waarschijnlijk van de pc weg jaagde

1. er was ingelogd onder de naam van Valentijn........ dat bewijst niet dat dit Valentijn zelf was (misschien stond de inlogcode er nog en heeft iemand anders hierop gekeken).

2. waarschijnlijk................

Tja en dat zie jij als overtuigend dat Valentijn op was............

aannemen dit en aannemen dat.......... speculaties ten troef en dat noem jij feiten
pi_82937751
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:27 schreef plonsplons het volgende:

[..]

zal proberen wat links te plaatsen, maar ben niet echt een held daarin, verder kan ik wel links geven maar soms hebben ze de nederlandse versie in engels vertaald , en daar gaat ook nog wel eens wat mis
verder is het hele ouwe koek niets met stef te maken, die misdaad heeft een oplossing en voor mij weer niet zo intressant .

over mijn schrijfstijl moet je maar heen stappen, dat wordt er echt niet beter op !!! (oeps)
mijn grijze cellen hebben een hekel aan nederlands denk ik
Over de spelfouten hoor je mij niet eens, er zijn mensen die het daar moeilijk mee hebben en dat is geen crime, toch

Ik ben de laatste tijd (weer) wat meer aan het lezen over de Natalee zaak. Zijn toch wel een aantal bizarre dingen voorgevallen. Zo heeft Beth wat beweringen gedaan die later onjuist bleken te zijn. Dit vond ik wel een mooie:
quote:
When Beth first hit Aruba, and she stated this tearfully to whomever was interviewing, that she slept in Natalee's nighty. Remember, Natalee's bags had been totally packed and zipped and on the bed.
When recently showing Natalee's room to Barbara Walters, it showed the bag at Natalee's bedside closed. She tearfully told Barbara that the bag has never been opened, waiting for Natalee.
Derde post hier
pi_82937807
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:28 schreef Mistbank het volgende:

[..]

Mierenneuken ftw!
pi_82937863
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:31 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Over de spelfouten hoor je mij niet eens, er zijn mensen die het daar moeilijk mee hebben en dat is geen crime, toch

Ik ben de laatste tijd (weer) wat meer aan het lezen over de Natalee zaak. Zijn toch wel een aantal bizarre dingen voorgevallen. Zo heeft Beth wat beweringen gedaan die later onjuist bleken te zijn. Dit vond ik wel een mooie:
[..]

Derde post hier
Ik vind het verder wel prima aansluiten bij de theatrale persoonlijkheid van Beth om zoiets te beweren.
pi_82937957
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:33 schreef Mistbank het volgende:

[..]

Ik vind het verder wel prima aansluiten bij de theatrale persoonlijkheid van Beth om zoiets te beweren.
Ja, maar dat is toch gewoon RAAR?
En er zijn nog veel meer dingen die ik wat vreemd vind. Maar ja. Internet.
  donderdag 17 juni 2010 @ 16:35:15 #203
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_82937983
Kunnen we nu eens kappen met duffe speculaties aanhalen over andere personen dan Joran?
Komt me inmiddels mijn strot uit. 2 gehele pagina's over die broertjes, kap daar eens mee en laten we ontopic blijven.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_82938140
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:34 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Ja, maar dat is toch gewoon RAAR?
En er zijn nog veel meer dingen die ik wat vreemd vind. Maar ja. Internet.
Ik heb dat verhaal verder niet echt gevolgd, maar kan het niet zo zijn dat ze doelde op een andere nachtjapon van Natalee die ze in Amerika nog had? (Not likely though)
pi_82938184
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:35 schreef ErwinRommel het volgende:
Kunnen we nu eens kappen met duffe speculaties aanhalen over andere personen dan Joran?
Komt me inmiddels mijn strot uit. 2 gehele pagina's over die broertjes, kap daar eens mee en laten we ontopic blijven.
Ja en dan ook weer beginnen over die Beth dat boeit toch ook niemand .
  donderdag 17 juni 2010 @ 16:38:29 #206
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_82938199
quote:
pi_82938403
quote:
Amen
pi_82938588
quote:
Daar zijn we allang mee gestopt: het gaat hier blijkbaar nu over spel- en schrijffouten
pi_82938687
quote:
dit stond vandaag in de kranten hier ErwinRommel

Kan zo'n directeur zoiets zelf wel beslissen ?
pi_82938689
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:45 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Daar zijn we allang mee gestopt: het gaat hier blijkbaar nu over spel- en schrijffouten
Daar zijn inderdaad 2 hele zinvolle posts aan gewijd.
pi_82938865
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:46 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Nou, misschien kan Joran dan gaan vertellen dat 'ie in Thailand ook kindjes verkracht heeft ofzo. Hij verzint vast wel weer iets...
  donderdag 17 juni 2010 @ 16:49:57 #212
110987 ErwinRommel
pi_82938896
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:46 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Nee, althans niet in Brazilië. Maar ze hebben net als in Peru wel het Napoleontische rechtsstelsen.
Het is dus aan de rechter om dat te bepalen, zeer zeker niet de directeur van de gevangenis.
pi_82938902
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:30 schreef danilel het volgende:

[..]

1. er was ingelogd onder de naam van Valentijn........ dat bewijst niet dat dit Valentijn zelf was (misschien stond de inlogcode er nog en heeft iemand anders hierop gekeken).

2. waarschijnlijk................

Tja en dat zie jij als overtuigend dat Valentijn op was............

aannemen dit en aannemen dat.......... speculaties ten troef en dat noem jij feiten
1 en wie wil je dan achter de pc willen hebben , vaders sloot ??
  Moderator donderdag 17 juni 2010 @ 16:50:08 #214
8781 crew  Frutsel
pi_82938911
Laten we het aub gewoon grotendeels beperken tot feiten en nieuwsberichten. Af en toe wat speculatie is niets mis mee, maar soms lijkt het hier wel een SlowChat met bijbehorende bende. Niet zo doordrammen over spelfouten enzo. Daar zitten we in NWS niet op te wachten, anders kunnen we net zo goed stoppen met deze reeks en wachten tot er nieuws komt en dat komt er nog maar zelden op dit moment.
  donderdag 17 juni 2010 @ 16:58:31 #215
110987 ErwinRommel
pi_82939358
Ik weet niet of deze site al is langsgekomen, maar:

alle filmpjes van Joran van der Sloot Peru
Een Peruaanse nieuwssite heeft al het materiaal rondom de peru moord op de site gezet. Inclusief beelden in het hotel, casino, etc.

http://www.bookmarksurfer.com/show.php?id=4c0df34eb67b7
pi_82939393
Van der Sloot called ‘psychopath’ in prison

http://www.msnbc.msn.com/
  donderdag 17 juni 2010 @ 17:00:00 #217
110987 ErwinRommel
pi_82939438
Voor evt vertaling kan ik met mijn kennis van het portugees jullie wellicht helpen met het enigzins leesbaar maken van een bericht.
pi_82939618
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:00 schreef ErwinRommel het volgende:
Voor evt vertaling kan ik met mijn kennis van het portugees jullie wellicht helpen met het enigzins leesbaar maken van een bericht.
Dat zou mooi zijn want er gaat een hoop mis in die vertalingen
pi_82939683
Een dag geleden (of 2 haha die topics gaan zo snel) wers een bericht gepost dat er belangrijk nieuws binnenkort naar buiten zo worden gebracht met betrekking op NH & er zou ook een Arubaanse journalist bij betrokken zijn (met het nieuwe niews-itdem dan :p)?

Is daar al iets over naar buiten gebracht?
  donderdag 17 juni 2010 @ 17:07:15 #220
110987 ErwinRommel
pi_82939791
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:04 schreef MidnightB00m het volgende:
Een dag geleden (of 2 haha die topics gaan zo snel) wers een bericht gepost dat er belangrijk nieuws binnenkort naar buiten zo worden gebracht met betrekking op NH & er zou ook een Arubaanse journalist bij betrokken zijn (met het nieuwe niews-itdem dan :p)?

Is daar al iets over naar buiten gebracht?
De Arubaanse autoriteiten gaan pas in augustus naar Peru om Joran wederom te spreken. Nu is het enkel koffiedik kijken en heeft hij het al druk zat om zich voor te bereiden op zijn verdediging in Peru. Dus enigzins logisch dat dat pas later plaats gaat vinden.
pi_82940105
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:07 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

De Arubaanse autoriteiten gaan pas in augustus naar Peru om Joran wederom te spreken. Nu is het enkel koffiedik kijken en heeft hij het al druk zat om zich voor te bereiden op zijn verdediging in Peru. Dus enigzins logisch dat dat pas later plaats gaat vinden.
Volgens mij houden ze Joran daarom ook nog drie maanden apart van het andere skum. Zodat Aruba hem nog levend aantreft. De zaak NH willen ze daar nu ook helemaal opgehelderd hebben natuurlijk. En dat wordt nogal lastig als Joran wordt omgelegd.
pi_82940198
quote:
Eens. Dat op naam van een van die broertjes is ingelogd betekent niet dat hij ook achter die computer zat.
Toevallig werd er ingelogd op het moment dat het telefoongesprek met Deepak eindigde enne, nergens is te vinden dat die broertjes in de eerste weken na de verdwijning van Natalee zijn gehoord dus misschien waren ze wel met moeder mee naar Nederland en dus niet op Aruba toen Natalee verdween.

Zou een hoop verklaren.
pi_82940278
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:50 schreef plonsplons het volgende:

[..]

1 en wie wil je dan achter de pc willen hebben , vaders sloot ??
Ik?

Ik wil niks, alleen aantonen dat het geen feiten zijn........
  donderdag 17 juni 2010 @ 17:18:51 #224
110987 ErwinRommel
pi_82940350
http://weblogs.nrc.nl/rec(...)g-geen-repatriering/

woensdag 16 juni 2010 door Jos Verlaan
quote:
Strafrecht Peru kent vlotte voorlopige vrijlating, maar (nog) geen repatriëring
Het Peruaanse strafrecht biedt veroordeelden de mogelijkheid om al na een derde van de opgelegde celstraf de gevangenis te verlaten, om de rest, onder justitieel toezicht, daarbuiten door te brengen. Ook Joran van der Sloot, verdacht van moord, zou daarvoor in aanmerking kunnen komen. Het is alleen de vraag of hij daar iets aan heeft.
Deze zogeheten semi-libertad regeling, gedeeltelijke invrijheidstelling, is mogelijk als een derde van de straf, inclusief voorarrest, is uitgezeten. De veroordeelde moet zich dan maandelijks melden bij de politie en mag Peru niet verlaten. De regeling zou ook voor Van der Sloot op termijn soelaas kunnen bieden, afhankelijk van een eventuele veroordeling. Moord kan in Peru maximaal 35 jaar cel opleveren, doodslag tussen de zes en de twintig jaar.

De semi-libertad regeling kan voor Van der Sloot zelfs de opmaat zijn voor een enkele reis naar Nederland. Sinds 2008 biedt de Chileense wetgeving de mogelijkheid om buitenlandse gevangenen te repatriëren naar hun land van herkomst, ook als de strafmaat daar lager is. Voorwaarde voor die repatriëring is wel dat Peru met het betrokken land een verdrag heeft inzake de overbrenging van gevonniste personen (WOTS).

Nederland onderhandelt sinds 2008 met de Peruaanse autoriteiten ook over een dergelijk verdrag. Want Van der Sloot is in dat land niet de enige Nederlander die vastzit. In het totaal zitten daar 109 landgenoten in cellen, verspreid over het land.

In 2007 mocht de Amsterdammer Machiel Kuijt, die in Thailand een levenslange vrijheidsstraf uitzat, aan den lijve de betekenis van zo’n verdrag ondervinden. Na 10 jaar gevangenisstraf mocht hij terug naar Nederland en heeft hij de cel niet meer van binnen gezien. In de onderhandelingen over zo’n zogeheten WOTS-verdrag met Chili wordt ook gesproken over de mogelijkheid van repatriëring van Nederlandse veroordeelden die een semi-libertad regeling hebben aangevraagd en daar nog onder toezicht van de justitiële autoriteiten staan.

Maar vooralsnog is er geen gelijksoortig verdrag met Peru. De onderhandelingen lopen nog, teksten en passages worden over en weer vertaald, aldus een woordvoerder van het ministerie van Justitie. In het verdrag zullen naar verwachting geen uitzonderingsgronden voor bepaalde delicten, zoals moord of doodslag, worden opgenomen. Een gedetineerde kan worden gerepatrieerd als hij dat zelf wil, Peru er mee instemt en Nederland bereid is om betrokkene terug te halen.

Het is alleen de vraag of Van der Sloot er veel wijzer van wordt als hij op termijn in het kader van zo’n WOTS-verdrag terug naar Nederland mag. Er wacht hem naar verwachting dan nog een proces op Aruba in verband met de verdwijning van de Amerikaanse studente Natalee Holloway in 2005. Die kuil heeft Van der Sloot nu voor zichzelf gegraven: in zijn verhoor met de Peruaanse politie heeft hij gesproken over de vindplaats van het lijk van Holloway.

Als dat geen verzinsel is, bijvoorbeeld een poging om overgebracht te worden naar Aruba, dan zal justitie dat naar alle waarschijnlijkheid als ‘daderkennis’ duiden. Het openbaar ministerie heeft dan alsnog munitie om hem voor de rechter te brengen. De strafmaat voor ernstige delicten is op Aruba aanzienlijk hoger dan in Nederland. En het gevangenisregime op de Caraïben is mogelijk minder slecht dan in Peru, maar in ieder geval beroerder dan in het Nederlandse gevangeniswezen.
pi_82940351
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:15 schreef dylany het volgende:

[..]

Eens. Dat op naam van een van die broertjes is ingelogd betekent niet dat hij ook achter die computer zat.
Toevallig werd er ingelogd op het moment dat het telefoongesprek met Deepak eindigde enne, nergens is te vinden dat die broertjes in de eerste weken na de verdwijning van Natalee zijn gehoord dus misschien waren ze wel met moeder mee naar Nederland en dus niet op Aruba toen Natalee verdween.

Zou een hoop verklaren.
laten we natalle in the rebound maar openen
telefoongesprek met deepak was al eerder afgelopen 2:25 zo uit het hoofd
broertjes waren gewoon op aruba , hadden gewoon school geen vacantie
pi_82940566
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:18 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Zal er geen verjaringstermijn zijn voor poging tot oplichting?
pi_82940613
quote:
Van de eerste pagina: is dit echt een officiele foto van het lijk van Stephany of is dt ook weer zo'n reconstructiefoto?
pi_82940679
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:23 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Van de eerste pagina: is dit echt een officiele foto van het lijk van Stephany of is dt ook weer zo'n reconstructiefoto?
Als het echt is: Waarom zijn de gordijnen open, als je het wilt doen lijken alsof er "leven" in de kamer is?
  donderdag 17 juni 2010 @ 17:26:29 #229
110987 ErwinRommel
pi_82940707
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:22 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Zal er geen verjaringstermijn zijn voor poging tot oplichting?
Geen idee want ik ken het Amerikaans rechtstelsel niet. Maar volgens mij verjaren daar enkel delicten lager dan doodslag en moord en verkrachting.
  donderdag 17 juni 2010 @ 17:27:37 #230
110987 ErwinRommel
pi_82940741
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:23 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Zal wel de echte foto zijn. Die reconstructie moet npog komen.
pi_82940746
Volgens mij zijn het echte foto's maar Barcaconia zei dit erover :

Barcaconia
pi_82940951
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:25 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Als het echt is: Waarom zijn de gordijnen open, als je het wilt doen lijken alsof er "leven" in de kamer is?
Hmm dat was me niet opgevallen. Maar daar linksonder, onder de tv meubel ligt volgens mij een rugzak... en die lijkt best wel veel op die Joran draagt op de camerabeelden nadat hij de kamer ging verlaten
pi_82941036
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:27 schreef zoefbust het volgende:
Volgens mij zijn het echte foto's maar Barcaconia zei dit erover :

Barcaconia

Okee
  donderdag 17 juni 2010 @ 17:35:16 #234
306926 Verburg_K
tropenjaren
pi_82941100
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:59 schreef zoefbust het volgende:
Van der Sloot called ‘psychopath’ in prison

http://www.msnbc.msn.com/
Dat zal best kloppen, een normaal mens doet niet zoals hij.
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_82941183
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:18 schreef plonsplons het volgende:

[..]

laten we natalle in the rebound maar openen
quote:
telefoongesprek met deepak was al eerder afgelopen 2:25 zo uit het hoofd
quote:
2:26-2:34 am: Joran calls Deepak from his cell phone (DZNH)
Om 02.34 wordt er ingelogd in de computer bij VanderSloot volgens het computeronderzoek uit Driebergen.

http://www.hollowaycase.com/
quote:
broertjes waren gewoon op aruba , hadden gewoon school geen vacantie
Heb je een bron waaruit blijkt dat de broertjes op Aruba waren?
Oma werd 80 of 90 dus het kan best dat ze mee waren naar Nederland.
Als jij geen bron hebt waaruit blijkt dat de broertjes op Aruba en wakker waren, kun je dat ook niet beweren.

Dus als je een bron hebt waaruit blijkt dat de broertjes wel op Aruba waren of als je iets kunt laten zien waaruit blijkt dat de broertjes, net als veel andere mensen, kort na de verdwijning zijn gehoord.......
pi_82941185
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:32 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Hmm dat was me niet opgevallen. Maar daar linksonder, onder de tv meubel ligt volgens mij een rugzak... en die lijkt best wel veel op die Joran draagt op de camerabeelden nadat hij de kamer ging verlaten
Nou dat lijkt me niet want Joran was toen al enkele dagen op de vlucht
  donderdag 17 juni 2010 @ 17:39:43 #237
110987 ErwinRommel
pi_82941282
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:37 schreef dylany het volgende:

[..]

[..]

[..]

Om 02.34 wordt er ingelogd in de computer bij VanderSloot volgens het computeronderzoek uit Driebergen.

[..]

Heb je een bron dat de broertjes op Aruba waren?
Als jij geen bron hebt waaruit blijkt dat de broertjes op Aruba en wakker waren, kun je dat ook niet beweren.

Dus als je een bron hebt waaruit blijkt dat de broertjes wel op Aruba waren of als je iets kunt laten zien waaruit blijkt dat de broertjes, net als veel andere mensen, kort na de verdwijning zijn gehoord.......
Hou nou toch eens aub op met die "broertjes". Het komt me echt de strot uit
Hou het gewoon eens ontopic, of maak daar een ander topic voor aan om daar wilt te gaan fantaseren over die broertjes.
pi_82941349
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:39 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Hou nou toch eens aub op met die "broertjes". Het komt me echt de strot uit
Hou het gewoon eens ontopic, of maak daar een ander topic voor aan om daar wilt te gaan fantaseren over die broertjes.
Jij bepaalt wat on topic is?
pi_82941388
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:37 schreef dylany het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Heb je een bron waaruit blijkt dat de broertjes op Aruba waren?

lees maar de verklaring van paul van der sloot , waarom zou die eerlijke man liegen , hij heeft zijn jong op de bus gezet, ga zo moeilijk als ze in nederland zijn
pi_82941403
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:41 schreef dylany het volgende:

[..]

Zelfs Beth Twitty heeft nooit een van zijn broertjes beschuldigd. Altijd Joran en zijn vader. En Beth heeft zo ongeveer alles wat los en vast zit beschuldigd. Dus alleen om dat feit al kunnen we de broertjes laten rusten.
  donderdag 17 juni 2010 @ 17:43:11 #241
110987 ErwinRommel
pi_82941406
quote:

[..]

Nee, maar Frutsel, een modje wel en hij schreef dit op deze pagina:
quote:
Laten we het aub gewoon grotendeels beperken tot feiten en nieuwsberichten. Af en toe wat speculatie is niets mis mee, maar soms lijkt het hier wel een SlowChat met bijbehorende bende. Niet zo doordrammen over spelfouten enzo. Daar zitten we in NWS niet op te wachten, anders kunnen we net zo goed stoppen met deze reeks en wachten tot er nieuws komt en dat komt er nog maar zelden op dit moment.
pi_82941458
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:43 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Zelfs Beth Twitty heeft nooit een van zijn broertjes beschuldigd. Altijd Joran en zijn vader. En Beth heeft zo ongeveer alles wat los en vast zit beschuldigd. Dus alleen om dat feit al kunnen we de broertjes laten rusten.
Dat weet ik, ik beschuldig de broertjes ook niet. De leugens van Beth Holloway, tell me about it.
  † In Memoriam † donderdag 17 juni 2010 @ 17:45:32 #243
135305 beequeen
Lost.
pi_82941505
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:32 schreef MidnightB00m het volgende:

Scherp, maar Joran was toen al 2 dagen op de vlucht, mét rugzak.
Toch enigszins vreemd.
― Mark Twain
  donderdag 17 juni 2010 @ 17:47:12 #244
110987 ErwinRommel
pi_82941578
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:45 schreef beequeen het volgende:

[..]

Scherp.
Die foto is genomen toen Joran op de vlucht was volgens mij en er in die hotelkamer geen rugzak van Joran aanwezig was omdat hij die bij zich had op zijn vlucht.
Wanneer was die foto btw genomen?
  † In Memoriam † donderdag 17 juni 2010 @ 17:49:49 #245
135305 beequeen
Lost.
pi_82941678
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:47 schreef ErwinRommel het volgende:

Die foto is genomen toen Joran op de vlucht was volgens mij en er in die hotelkamer geen rugzak van Joran aanwezig was omdat hij die bij zich had op zijn vlucht.
Wanneer was die foto btw genomen?
Zie mijn edit. Jullie zijn zo snel.

Geen idee, misschien de dag dat ze gevonden is?
― Mark Twain
  donderdag 17 juni 2010 @ 17:53:50 #246
110987 ErwinRommel
pi_82941851
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:49 schreef beequeen het volgende:

[..]

Zie mijn edit. Jullie zijn zo snel.

Geen idee, misschien de dag dat ze gevonden is?
Dat kan goed ja. Dan maakt men altijd foto's van de plaats van delict. En onderzoekt men sporen die kunnen wijzen naar de dader.
Het kan ook een rugzak zijn van de onderzoekers die daar hun materiaal in hebben zitten.

Kortom, we moeten de reconstructie afwachten voor verdere details.
  † In Memoriam † donderdag 17 juni 2010 @ 17:58:45 #247
135305 beequeen
Lost.
pi_82942079
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:53 schreef ErwinRommel het volgende:

Dat kan goed ja. Dan maakt men altijd foto's van de plaats van delict. En onderzoekt men sporen die kunnen wijzen naar de dader.
Het kan ook een rugzak zijn van de onderzoekers die daar hun materiaal in hebben zitten.

Kortom, we moeten de reconstructie afwachten voor verdere details.
Toch vreemd. Er zijn al eerder foto's opgedoken van een zogenaamde reconstructie. Toen zag je een fake Stephany liggen in een T-shirt en rood slipje ( kan dat zo snel niet meer vinden, sorry).
Het is zo verwarrend allemaal.
― Mark Twain
pi_82943070
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:18 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Bedankt, eindelijk eens weer informatie in het normaal nederlands over de zaak.

En dan zit jij ook nog eens in brazilië
pi_82943338
vandaag zou dat dagboek openbaar worden toch?
pi_82943414
quote:

[..]

Wat heeft de rest van de familie van der sloot hiermee te maken dan.

Als het een meerwaarde zou hebben, oke, maar dat heeft het niet.

Het is gewoon dom gissen naar complot theorieën die mogelijk 5 jaar geleden hebben plaatsgevonden en die nu opeens overdreven naar voren worden gehaald met de bedoeling dat iemand het wellicht goed gokt als de onderzoeken over drie maanden hun gelijk vertellen.

Het gaat hier nu toch wel redelijk over peru lijkt me, maar in ieder geval niet over de rest van de familie van de Sloot.
pi_82943645
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:29 schreef peesmaker het volgende:

Het gaat hier nu toch wel redelijk over peru lijkt me, maar in ieder geval niet over de rest van de familie van de Sloot.
Precies en als je de moeite had genomen de laatste berichten goed te lezen had je ook kunnen lezen dat ik de beweringen over de broertjes duidelijk tegenspreek.
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:36:36 #252
110987 ErwinRommel
pi_82943676
quote:

[..]

Wat heeft de rest van de familie van der sloot hiermee te maken dan.

Als het een meerwaarde zou hebben, oke, maar dat heeft het niet.

Het is gewoon dom gissen naar complot theorieën die mogelijk 5 jaar geleden hebben plaatsgevonden en die nu opeens overdreven naar voren worden gehaald met de bedoeling dat iemand het wellicht goed gokt als de onderzoeken over drie maanden hun gelijk vertellen.

Ik haalde dat ook al aan, maar schijnbaar is een soort manie om er van alles bij te betrekken, zelfs hyves etc....

OT nu weer!!!
pi_82943734
quote:

[..]
Het is gewoon dom gissen naar complot theorieën
Het is dat je het zelf zegt.
pi_82943771
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:35 schreef dylany het volgende:

[..]

Precies en als je de moeite had genomen de laatste berichten goed te lezen had je ook kunnen lezen dat ik de beweringen over de broertjes duidelijk tegenspreek.
Het was niet naar iemand in persoon, maar gewoon voor al dit gezeik wat niks toevoegt aan waar Joran nu zit. Puur gissen en speculatie.

Daar hebben we toch wel rechercheurs e.d. voor. Die aantal maanden staan niet voor niks.

Maar het was in ieder geval niet specifiek een aanval naar iemand in persoon.
pi_82943807
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:38 schreef dylany het volgende:

[..]

Het is dat je het zelf zegt.
Gaaaaaaaaaaaaaap
pi_82943847
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:39 schreef peesmaker het volgende:

Daar hebben we toch wel rechercheurs e.d. voor.
Echt waar?
pi_82943883
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:27 schreef fespo het volgende:
vandaag zou dat dagboek openbaar worden toch?
Morgen, hier alvast een ultrakort voorstukje:

http://abcnews.go.com/202(...)ve/story?id=10935055
pi_82943928
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:36 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ik haalde dat ook al aan, maar schijnbaar is een soort manie om er van alles bij te betrekken, zelfs hyves etc....

OT nu weer!!!
Hyves van Joran. En andere hyves was niet van zijn broertjes, maar van een vermeende halfbroer die verdacht is geweest van betrokkenheid. Iemand vroeg wie Daury kon zijn, en daar werd informatie over vergaard. Er liepen gewoon twee dingen door elkaar heen. De Daury-speculaties en iemand die "plonsklaps" de twee onschuldige broertjes "goed in de gaten wilde houden." Waarom was voor iedereen hier een raadsel, dus eigenlijk viel het allemaal best mee.

Hoe was je verjaardag?
pi_82943973
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:36 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

OT nu weer!!!
inderdaad, on topic.

Klopt het dat ze hem naar 3 maanden in het wilde trappen.

Overigens ook wel vreemd in die gevangenissen daar.
Opgepakt voor drugs, 10 jaar of zo, drugs binnen verkrijgbaar als je poen hebt.

Verkrachting, weet ik hoeveel jaar, daar binnen word verkrachting van medegevangenen gezien als ontstressen als ik het zo lees.

Moord, tot 35 jaar, maar binnen dat gevang maken ze je om of krijg je een hiv injectie.
pi_82944034
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:42 schreef Felixa het volgende:

[..]

Morgen, hier alvast een ultrakort voorstukje:

http://abcnews.go.com/202(...)ve/story?id=10935055
O mijn God het lijkt wel de voice over van SBS6!!! Zo over-sensationeel!!
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:47:30 #261
110987 ErwinRommel
pi_82944047
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:43 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Hyves van Joran. En andere hyves was niet van zijn broertjes, maar van een vermeende halfbroer die verdacht is geweest van betrokkenheid. Iemand vroeg wie Daury kon zijn, en daar werd informatie over vergaard. Er liepen gewoon twee dingen door elkaar heen. De Daury-speculaties en iemand die "plonsklaps" de twee onschuldige broertjes "goed in de gaten wilde houden." Waarom was voor iedereen hier een raadsel, dus eigenlijk viel het allemaal best mee.

Hoe was je verjaardag?
Verjrdag was prima
Werken tot 9pm, daarna snel een pizza besteld en om 10pm bedje in

OT nu weer.
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:49:07 #262
110987 ErwinRommel
pi_82944101
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:45 schreef peesmaker het volgende:

[..]

inderdaad, on topic.

Klopt het dat ze hem naar 3 maanden in het wilde trappen.

Overigens ook wel vreemd in die gevangenissen daar.
Opgepakt voor drugs, 10 jaar of zo, drugs binnen verkrijgbaar als je poen hebt.

Verkrachting, weet ik hoeveel jaar, daar binnen word verkrachting van medegevangenen gezien als ontstressen als ik het zo lees.

Moord, tot 35 jaar, maar binnen dat gevang maken ze je om of krijg je een hiv injectie.
Tja, dat zijn de wetten in de gevangenis onder gevangenen. Het rechtsstelsel binnen is geheel anders dan daarbuiten. In vrijwel elk Zuid-Amerikaans land, idem in Brazilië.
pi_82944183
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:49 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Tja, dat zijn de wetten in de gevangenis onder gevangenen. Het rechtsstelsel binnen is geheel anders dan daarbuiten. In vrijwel elk Zuid-Amerikaans land, idem in Brazilië.
Ik had toch wel verwacht dat hij zijn voorarrest in veiligheid kon uitzitten, maar dat zit er dus niet in.

en is zo een injectie ook normaal, althans, als het bericht klopt.
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:53:47 #264
110987 ErwinRommel
pi_82944272
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:51 schreef peesmaker het volgende:

[..]

Ik had toch wel verwacht dat hij zijn voorarrest in veiligheid kon uitzitten, maar dat zit er dus niet in.

en is zo een injectie ook normaal, althans, als het bericht klopt.
Het is aan de rechter later te bepalen onder welk "regime" hij komt te staan. Voorlopig mag hij dus nog met "de clown" grapjes maken.

En dat van die injectie met HIV? Om eerlijk te zijn lijkt mij dat een hoax. Ik heb daar althans nog nooit iets over gehoort.
pi_82944408
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:53 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Het is aan de rechter later te bepalen onder welk "regime" hij komt te staan. Voorlopig mag hij dus nog met "de clown" grapjes maken.

In principe hoax, duidelijk.

Maar er word wel gerept over een termijn van 3 maanden, maar dat is dus toch een rechter die dit beslist.

op wat voor een termijn beslist een rechter daarover, kan dat maandag al zijn dan? En wanneer is dan besloten dat hij nu al anders zit.
pi_82944850
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:46 schreef Luna3 het volgende:

[..]

O mijn God het lijkt wel de voice over van SBS6!!! Zo over-sensationeel!!
SBS heeft inderdaad veel van dat soort Amerikaanse trucjes overgenomen.
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:08:56 #267
110987 ErwinRommel
pi_82944862
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:57 schreef peesmaker het volgende:

[..]

In principe hoax, duidelijk.

Maar er word wel gerept over een termijn van 3 maanden, maar dat is dus toch een rechter die dit beslist.

op wat voor een termijn beslist een rechter daarover, kan dat maandag al zijn dan? En wanneer is dan besloten dat hij nu al anders zit.
Ik denk zelf dat men hem in een speciale afdeling laat zitten totdat hij veroordeeld is.
Zelfs nog evt langer omdat Aruba ook nog wat vragen heeft. Dus ik denk dat hij de komende aantal jaren wel relatief veilig zal zitten.
Maandag is enkel het verhoor door de rechter, en hij gaat dan bepalen hoe en wat er verder zal gaan gebeuren.
pi_82944932
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:08 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ik denk zelf dat men hem in een speciale afdeling laat zitten totdat hij veroordeeld is.
Zelfs nog evt langer omdat Aruba ook nog wat vragen heeft. Dus ik denk dat hij de komende aantal jaren wel relatief veilig zal zitten.
Maandag is enkel het verhoor door de rechter, en hij gaat dan bepalen hoe en wat er verder zal gaan gebeuren.
Heb ik ook al een paar keer geopperd.

Is dit trouwens on of off topic? :
http://www.ricardoflores.ca/mosavia_home.html
pi_82945265
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:10 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Offtopic. Da's een Canadees (.ca).
pi_82945286
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:10 schreef Luna3 het volgende:

[..]

dit is denk ik een andere ricardo......... (Canada?)
pi_82945319
Felixa!
pi_82945478
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:18 schreef Felixa het volgende:

[..]

Offtopic. Da's een Canadees (.ca).
okee, kwam het tegen op "kovandijkvertelt"
pi_82945658
quote:
Aruban officials are also waiting to see what the Peruvian officials will discover on Joran's lap top. Van der Sloot told Peruvian officials he killed Stephany Flores after she opened up an email address to him about the Natalee Holloway case. Aruban and Peruvian officials are working together. All information discovered on the Natalee Holloway case will be conveyed to the Aruban investigators. Van der Sloot was arrested in Aruba to connection with the Holloway murder, but later released
bron

Wel netjes dat ze samenwerken Ik begin echt benieuwd te worden wat op de laptop staat!
Maar kunnen ze bewijs op een laptop vervalsen eigenlijk? Of is dat onmogelijk?
pi_82946410
Aruba
‘Joran bij andere gevangenen geplaatst’
17 Jun, 2010, 13:03 (GMT -04:00)

ORANJESTAD/LIMA — Joran van der Sloot wordt binnen twee tot drie maanden overgeplaatst naar de algemene afdeling van de Castro Castro gevangenis in Lima. Momenteel verblijft hij voor zijn eigen veiligheid in een aparte cel op een gescheiden afdeling. Joran zit in voorarrest voor de moord op de 21-jarige Peruaanse Stephany Flores.

Gevangenisdirecteur Ruben Rodriguez Rabanal heeft in een tv-documentaire met de Nederlandse zender SBS 6 gezegd dat ‘Joran in een aparte cel zit, omdat hij betrokken is bij een high-profile case’. “Over twee of drie maanden wordt hij bij de andere gevangen geplaatst.” De directeur verwacht geen problemen. Hij zegt dat vooral kindermisbruikers het moeilijk hebben onder de gevangenen. “Joran is geen kindermisbruiker. Hij is een grote vent. Ik verwacht dan ook geen problemen als hij tussen andere gevangenen wordt geplaatst.”

Journalist Wim van de Pol, de enige Nederlandse verslaggever die ooit de Castro Castro gevangenis heeft bezocht, zegt echter dat het binnen levensgevaarlijk is. “Er geldt het recht van de sterkste.” Het is weliswaar een zwaarbeveiligde gevangenis van het hoogste niveau, maar de beveiliging is alleen gericht op het binnenhouden van de gedetineerden, legt Van de Pol uit. “Ze kijken wie naar binnen en naar buiten gaat. Wat er binnen gebeurd, is van minder belang.” Van de Pol kwam de gevangenis binnen vermomt als priester. “Er mochten toen geen journalisten naar binnen.” Hij omschrijft de gevangenis als ‘heel erg slecht’ en vertelt dat er regelmatig doden vallen. “Er is een permanent tekort aan voedsel en medische zorg is er nauwelijks.”

Psychiatrisch onderzoek
Joran zal pas maandag voor een rechter verschijnen. Deze beslist dan over de verlenging van zijn voorarrest. Hij zal worden ondervraagd over ‘de feiten en de verantwoordelijkheden’ bij de dood van Flores, aldus justitie in een persbericht. De rechter bepaalde dat Joran aan een psychologisch en psychiatrisch onderzoek moet worden onderworpen. Aan de hand van de ondervraging op 21 juni en de door de politie aangevoerde bewijzen bepaalt de rechter of en wanneer een reconstructie van het gebeurde moet plaatsvinden. Ook de drie taxichauffeurs die Joran van Lima naar de grens met buurland Chili hebben gebracht, worden door de rechter aan de tand gevoeld. Dat gebeurt op 23, 24 en 25 juni. Joran hoeft overigens voor de hoorzitting de gevangenis niet uit. De magistraat komt naar hem toe.

bron Amigoe
pi_82946413
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:28 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

bron

Wel netjes dat ze samenwerken Ik begin echt benieuwd te worden wat op de laptop staat!
Maar kunnen ze bewijs op een laptop vervalsen eigenlijk? Of is dat onmogelijk?
simpel, met een usb-stickie
pi_82946608
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:46 schreef Luna3 het volgende:

[..]

simpel, met een usb-stickie
Ligt wel wat ingewikkelder, Joran heeft veel kans alles verwijderd tijdens zijn vlucht.
Gespecialiseerde bedrijven kunnen dan nog steeds erg veel terughalen en die zijn echt wel onafhankelijk.
Waarschijnlijk is dat ook de reden waarom er nog geen dingen van de laptop naar buiten zijn gekomen.
pi_82946977
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:51 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ligt wel wat ingewikkelder, Joran heeft veel kans alles verwijderd tijdens zijn vlucht.
Gespecialiseerde bedrijven kunnen dan nog steeds erg veel terughalen en die zijn echt wel onafhankelijk.
Waarschijnlijk is dat ook de reden waarom er nog geen dingen van de laptop naar buiten zijn gekomen.
er zijn leuke programmaatjes voor om je harde schrijf heel goed te wissen , de beste manier is om er weer iets over te zetten
je hele harde schrijf met zetten is een leuke

en hij was bezig met zijn pc op het politie bureau in chilli en at ook nog wat
pi_82947132
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:59 schreef plonsplons het volgende:

[..]

er zijn leuke programmaatjes voor om je harde schrijf heel goed te wissen , de beste manier is om er weer iets over te zetten
je hele harde schrijf met zetten is een leuke
Vergeet het maar, alleen door de platters te vernietigen is er niets meer terug te halen.
pi_82947266
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:51 schreef sig000 het volgende:

[..]

Wordt er ook onderzocht of er vingerdrukken of ander forensisch materiaal op de laptop zit van Stephany? Want als je de verklaring van Joran gelooft, zou ze best wel de laptop aangeraakt kunnen hebben.

Bloed op Jorans t-shirt/blouse, DNA onder de vingernagels van Stephany... is dat nu allemaal officieel bestigd of zijn het eigenlijk speculaties van de media?
pi_82947313
Volgens mij is er nog steeds geen toestemming om de laptop te onderzoeken. Tenminste, dat is nog niet officieel bevestigd.
pi_82947418
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:05 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Wordt er ook onderzocht of er vingerdrukken of ander forensisch materiaal op de laptop zit van Stephany? Want als je de verklaring van Joran geloofd, zou ze best wel de laptop aangeraakt kunnen hebben.

Bloed op Jorans t-shirt/blouse, DNA onder de vingernagels van Stephany... is dat nu allemaal officieel bestigd of zijn het eigenlijk speculaties van de media?
Ik heb geen idee hoever het Peruaanse sporenonderzoek serieus is te nemen?
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:19:18 #282
163094 Ladidadida
pi_82947854
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:46 schreef zoefbust het volgende:
Wat er binnen gebeurd,
pi_82948125
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:02 schreef sig000 het volgende:

[..]

Vergeet het maar, alleen door de platters te vernietigen is er niets meer terug te halen.
Wanneer je alles meerdere malen overschrijft met at random karakters dan was het toch niet meer terug te halen? Of loop ik nu hopeloos achter?
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
pi_82948316
leuke titel voor het nieuwe Joran topic::

Joran, hij die zit waar de honden ratten er geen brood van lusten

of

Joran; Hij die zit waar de (ratten zo groot als) honden er geen brood van lusten
pi_82948407
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:25 schreef thespindoctor het volgende:

[..]

Wanneer je alles meerdere malen overschrijft met at random karakters dan was het toch niet meer terug te halen? Of loop ik nu hopeloos achter?
Juist dan is het eenvoudig terug te halen.
Enigste effectieve is HD zoekmaken of echt vernietigen, maar zo slim was Joran niet.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2010 20:34:42 ]
pi_82948589
Ben benieuwd dan.
pi_82948665
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:29 schreef Luna3 het volgende:
leuke titel voor het nieuwe Joran topic::

Joran, hij die zit waar de honden ratten er geen brood van lusten

of

Joran; Hij die zit waar de (ratten zo groot als) honden er geen brood van lusten
Of: Joran; Hollandse Nieuwe in Peru
pi_82948706
Deze link kwam net voorbij op Twitter, met o.a. foto van het bebloede overhemd van Joran.

Hier nog meer foto's.
pi_82948786
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:31 schreef sig000 het volgende:

[..]

Juist dan is het eenvoudig terug te halen.
Enigste effectieve is HD zoekmaken of echt vernietigen, maar zo slim was Joran niet.
Ok, dat wist ik niet althans, tot op heden had ik altijd begrepen dat dat een effectieve manier was om data definitief te wissen.

En verder duidelijk, wat er niet is is ook niet te onderzoeken
pi_82949081
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:37 schreef _Joy_ het volgende:

[..]

Of: Joran; Hollandse Nieuwe in Peru
Neh, dat klinkt veeeels te positief. Hollandse nieuwe is veelal lekker.
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:46:22 #291
110987 ErwinRommel
pi_82949187
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:37 schreef Felixa het volgende:
Deze link kwam net voorbij op Twitter, met o.a. foto van het bebloede overhemd van Joran.

[ afbeelding ]

Hier nog meer foto's.
Ik zal het even vertalen:

"Shirt, eigendom van Joran van der Sloot (22) met donkerrode bloedvlekken corresponderen met de bloedgroep van het slachtoffer" .
pi_82949199
Joran: laat hij nu wel het achterste van zijn tong zien?
pi_82949204
quote:

[ afbeelding ]

Hier nog meer foto's.
Kun je je toch niet voorstellen heh, dat iemand van het Nederlands forensisch instituut een foto maakt van een shirt vol met DNA van het slachtoffer, en dat dan Evert Santegoeds zegt; "hee, psscht, hier heb je 200 euro, geef je me ff een copieetje van die foto die je gemaakt hebt, wil je?"
pi_82949249
quote:

[ afbeelding ]

Hier nog meer foto's.
Hier staan wel foto's van Joran's eerste vertrek uit de kamer om koffie te halen, die had ik nog nergens gezien
pi_82949381
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:46 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ik zal het even vertalen:

"Shirt, eigendom van Joran van der Sloot (22) met donkerrode bloedvlekken corresponderen met de bloedgroep van het slachtoffer" .
Dank je.
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:53:33 #296
110987 ErwinRommel
pi_82949543
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:50 schreef Felixa het volgende:

[..]

Dank je.
Meer vertalingen nodig? Vraag het me morgen maar, want moet zo op naar werk.
pi_82949681
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:47 schreef Eef999 het volgende:

[..]

Hier staan wel foto's van Joran's eerste vertrek uit de kamer om koffie te halen, die had ik nog nergens gezien

dat viel mij dus ook op.
Volgens mij waren die beelden er nog niet eerder.
Want daar werd ook driftig over gespeculeerd hoe dat nou zat.
Maar daar heeft ie dus al wel dat gestreepte shirt aan.
dus als ik het geod begrijp:

Joran vermoord steph, gaat verzinnen hoe er mee weg te komen, bedenkt zich eerst de boel te verkennen dus gaat koffie halen.
Haalt er dus 2 om evt aan receptie te laten merken dat ze nog steeds met zn twee-en zijn wat hem evt later geloofwaardig zou maken als hij met zn eerste theorie op de proppen komt dat er mannen op zn kamer waren.
Maar wat in vredesnaam doeter later weer mee buiten dan???
pi_82949711
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:47 schreef Eef999 het volgende:

[..]

Ja, ik dacht ook al: huh? Maar dat is dus 8:13 uur gebeurd. Of 8:01, bij de camera van de receptie.
pi_82949940
Inderdaad eindelijk de koffie-haal-beelden!

Maar brr wat zit er veel bloed op dat shirt zeg!
pi_82949971
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:00 schreef sesame het volgende:
Inderdaad eindelijk de koffie-haal-beelden!

Maar brr wat zit er veel bloed op dat shirt zeg!
En het is ZIJN shirt Hoeveel bloed zal er dan op dat meissies shirtje gezeten hebben, zeg.
pi_82950124
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:01 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

En het is ZIJN shirt Hoeveel bloed zal er dan op dat meissies shirtje gezeten hebben, zeg.
Het zit vooral bij de nek...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')