En heb ik als niet kijker iets gemist?quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:58 schreef Mistbank het volgende:
Is die docu. van gisteravond al terug te kijken?
Geen idee.. Het is nog niet terug te kijken. (As far as I know).quote:Op donderdag 17 juni 2010 03:13 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En heb ik als niet kijker iets gemist?
Is een reconstructiefoto. Ik heb die National Enquirer thuis liggen en het staat op die foto's, voor de handigheid is het in de scan weggelaten...quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:17 schreef zoefbust het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://ctpatriot1970.word(...)-was-gay-killed-for/
[ afbeelding ]
http://www.cayleedaily.co(...)phic/comment-page-1/
weinig alleen het interview van de vader was wat, de rest oud nieuws\quote:Op donderdag 17 juni 2010 03:15 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Geen idee.. Het is nog niet terug te kijken. (As far as I know).
Maar vermoedelijk hebben we weinig gemist.
Waar kom jij eigenlijk vandaan als ik vragen mag?quote:Op donderdag 17 juni 2010 06:45 schreef plonsplons het volgende:
vraag van mootie was in vorige deel :
Kun je mij even een linkje geven naar het artikel over de eventuele betrokkenheid van de broer?
http://www.hollowaycase.c(...)s/vdscomprecords.htm
zowat alle documenten staan hier, en daar zijn natuurlijk nog veel meer in filmpjes en gesprekken en kranten artikelen
nieuwsgierigheid is altijd mooi , maar ik zie niet in wat ras, huidskleur, woonplaats,geloof enz,enzquote:Op donderdag 17 juni 2010 07:27 schreef missziggy het volgende:
[..]
Waar kom jij eigenlijk vandaan als ik vragen mag?
Je stemt PVDA ipv PVVquote:Op donderdag 17 juni 2010 07:51 schreef plonsplons het volgende:
[..]
kan je wel verklappen dat ik niet in het typische fok profiel pas![]()
Nee, nee, zo moet je mijn nieuwsgierigheid niet zien, alleen soms kan ik er geen touw aan vast knopen aan wat je schrijft en zo vroeg ik mij af of je misschien uit Aruba ofzo komt. Had gekund, geen big deal ofzo, hoor.quote:Op donderdag 17 juni 2010 07:51 schreef plonsplons het volgende:
[..]
nieuwsgierigheid is altijd mooi , maar ik zie niet in wat ras, huidskleur, woonplaats,geloof enz,enz
met het onderzoek naar joran en zijn twee vermoorde slachtoffers te maken heeft.
kan je wel verklappen dat ik niet in het typische fok profiel pas![]()
maar als je mijn postings hier volgt weet je al dat ik een beetje buitenbeentje ben
met een zeer sterk bevooroordeeld beeld over joran
opvoeding en omstandigheden roep ik al een poosje , de omstandigheden van valentijn zijn blijkbaar verandert en dat zou best eens goed kunnen uitpakken voor valentijn. het kan best zijn dat valentijn iets gemerkt heeft de 30 mei 2005, ik heb niet kunnen terug vinden dat hij ooit een verklaring heeft afgelegd bij politie, ik neem toch aan dat hij wel gehoort is. hij was namelijk 5 minuten eerder nog op de pc actief, en toen werd hij er zowat van afgeschopt door joran. dan is dat gegeven toch intressant. maar wie weet hoe paul ook valetijn buiten alles gehouden heeft. maar mijn simpele geest zegt: het is onmogelijk dat valetijn helemaal niets heeft gemerkt. verder hoef je niet op iemands hand te zijn om te zwijgen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:33 schreef ValseNoot het volgende:
Plonsplons,
Wat betreft de steun van Valentijn aan Joran zit je mis, denk ik. Want Peter R heeft gezegd dat Joran voor de vermissing van Nathalee regelmatig zijn broertje Valentijn sloeg (daarom moest hij naar psycholoog en kreeg hij vanaf zijn vijftiende eigen appartementje). En ook heeft Joran in de jaren na Arnhem geprobeerd zijn handen te leggen op het studiegeld van Valentijn.
Lijkt mij dus niet waarschijnlijk dat Valentijd erg op de hand van Joran zal zijn.
Bovendien: hoe zou jij je voelen als je ervaren hebt dat je oudere broer niet deugt, en je hoort je bloedeigen ouders bij PenW beweren dat het zo'n goeie jongen is? En als je merkt dat alle aandacht, geld en zorg uitgaat naar dat oudere broertje? Niet fijn voor Valentijn, lijkt mij.
Vind het dan ook heel knap van die Valentijn dat hij het nou zo goed doet op de uni in Boston.
ik schrijf lekker krom, nederlands is niet sterk ontwikkeld, mijn grijze massa vindt andere dingen veel leukerquote:Op donderdag 17 juni 2010 08:40 schreef missziggy het volgende:
[..]
Nee, nee, zo moet je mijn nieuwsgierigheid niet zien, alleen soms kan ik er geen touw aan vast knopen aan wat je schrijft en zo vroeg ik mij af of je misschien uit Aruba ofzo komt. Had gekund, geen big deal ofzo, hoor.
Leek grotendeels een letterlijke herhaling van de vorige uitzending. Die spannende "reconstructie" kwam maar weinig van terechtquote:Op donderdag 17 juni 2010 03:15 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Geen idee.. Het is nog niet terug te kijken. (As far as I know).
Maar vermoedelijk hebben we weinig gemist.
ze zullen de centen er niet voor over hebben, low cost, high score ???quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:05 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Leek grotendeels een letterlijke herhaling van de vorige uitzending. Die spannende "reconstructie" kwam maar weinig van terecht
Ja, valse start heeft hij zeker gehad. De begripvolle moeder zal in de toekomst vast heel wat tripjes naar Peru maken en veel energie steken in hulp voor Joran. Ben heel benieuwd hoeveel tijd, aandacht en geld onze begipvolle moeder overhoudt om mee te leven met Valentijn. Met die jongen heb ik meer medelijden dan met Joran op het moment.quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:59 schreef plonsplons het volgende:
[..]
.................................................
en ook na de jeugd en slechte opvoeding kan je nog best goed terecht komen. maar een valse start heeft hij wel gehad. met zulke begripvolle ouders
Eén reclameblok duurde 7-8 minutenquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:10 schreef plonsplons het volgende:
[..]
ze zullen de centen er niet voor over hebben, low cost, high score ???
reclame was er wel erg veel , heb het hier bewerkt maar je hou maar 53 minuten beeld over
van 1 uur en 20
gezin ontwricht, dus het is te hopen dat valentijn het met andere mensen en met andere normen toch positief in het leven sta. een berechting van joran komt valentijn misschien niet eens slecht uit. zo vanquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:18 schreef ValseNoot het volgende:
[..]
Ja, valse start heeft hij zeker gehad. De begripvolle moeder zal in de toekomst vast heel wat tripjes naar Peru maken en veel energie steken in hulp voor Joran. Ben heel benieuwd hoeveel tijd, aandacht en geld onze begipvolle moeder overhoudt om mee te leven met Valentijn. Met die jongen heb ik meer medelijden dan met Joran op het moment.
The video timed out attempting to play. Please ensure that you do not have any Flash or JavaScript blocking plugins active. ''quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:54 schreef MargrietV het volgende:
http://edition.cnn.com/vi(...)loot.peru.cnn?hpt=T2
Kan jij die dan even laten zien !quote:Op donderdag 17 juni 2010 03:25 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Is een reconstructiefoto. Ik heb die National Enquirer thuis liggen en het staat op die foto's, voor de handigheid is het in de scan weggelaten...
pak je toch een andere browser effequote:Op donderdag 17 juni 2010 09:55 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
The video timed out attempting to play. Please ensure that you do not have any Flash or JavaScript blocking plugins active. ''
Same. Maar goed, zo boeiend zal het ook niet zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:10 schreef plonsplons het volgende:
[..]
pak je toch een andere browser effe
Omdat ze bang zijn dat hij wordt vermoord voordat zijn proces is afgerond. Soort beveiliging dus.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:29 schreef zoefbust het volgende:
telegraaf
Van der Sloot moet over drie maanden zijn eigen cel inruilen voor eentje met medegevangenen. "Hij is jong dus hij moet zichzelf maar beschermen", meent de directeur van gevangenis Castro Castro. Dat laat de directeur weten in het AD. Bescherming krijgen normaal alleen kinderverkrachters en gevangenen die zich niet goed kunnen verweren.
http://www.telegraaf.nl/b(...)rdenaar__.html?p=1,1
Waarom zit hij nu dan nog wel in een soort privé cel ?
Hier een stuk uit de Volkskrant waar dat ook aan de orde komt:quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:29 schreef zoefbust het volgende:
telegraaf
Van der Sloot moet over drie maanden zijn eigen cel inruilen voor eentje met medegevangenen. "Hij is jong dus hij moet zichzelf maar beschermen", meent de directeur van gevangenis Castro Castro. Dat laat de directeur weten in het AD. Bescherming krijgen normaal alleen kinderverkrachters en gevangenen die zich niet goed kunnen verweren.
http://www.volkskrant.nl/(...)xe_cel,_geen_privacyquote:De Peruaanse autoriteiten moeten in de zaak rond Joran van der Sloot twee fronten tevreden zien te houden: een op wraak belust binnenland en een op mensenrechten alert buitenland. Vandaar de paradox van een relatief comfortabele cel voor de van moord beschuldigde Nederlander en absolute vertrapping van diens privacyrechten.
hij heeft hand boeien en shackles om z'n benen zeggen zequote:Op donderdag 17 juni 2010 09:54 schreef MargrietV het volgende:
http://edition.cnn.com/vi(...)loot.peru.cnn?hpt=T2
Die directeur kan wel veel willen alleen is hij niet degene die daar het laatste woord over heeft denk ikquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:29 schreef zoefbust het volgende:
telegraaf
Die andere Nederlanders zitten ook gewoon tussen alle gevangenen en die zullen het in het begin ook wel moeilijk gehad hebben .Dus waarom voor hem een uitzondering maken ?quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:09 schreef thespindoctor het volgende:
[..]
Die directeur kan wel veel willen alleen is hij niet degene die daar het laatste woord over heeft denk ik
Je begint nu een beetje op een linkdumper te lijken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:21 schreef MargrietV het volgende:
http://misdaadjournalist.(...)donderdag_7_feb.html
Zal vanavond even foto's maken als ik thuis ben.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:02 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Kan jij die dan even laten zien !
hartelijk dank .quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:42 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zal vanavond even foto's maken als ik thuis ben.
Volgens mij is die Daury zijn vader geweest. Want hij zou die persoon 'nooit van zijn leven verraden'. Dat kan alleen zijn vader zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:01 schreef Maron het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het nou eigenlijk zit met die (vermeende) oudere halfbroer van J...?
Die was op Aruba toch ook al eens gearresteerd voor drugshandel, en ten tijde van Natalee ook onder verdacht na de verdwijning..?
Lorenzo van Rijn zou wel eens 'Daury' kunnen zijn..
DAURY = LAURY (troetelnaam voor LORENSO)quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:01 schreef Maron het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het nou eigenlijk zit met die (vermeende) oudere halfbroer van J...?
Die was op Aruba toch ook al eens gearresteerd voor drugshandel, en ten tijde van Natalee ook onder verdacht na de verdwijning..?
Lorenzo van Rijn zou wel eens 'Daury' kunnen zijn..
Okay..thankxquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:21 schreef MargrietV het volgende:
Ik denk dat ze hem sowieso "beschermen" totdat mensen van OM Aruba op bezoek is geweest. Als Joran nu vermoord wordt, komt familie Holloway nooit achter de waarheid, en ik denk dat Amerika er dus ook een grote druk op uitoefent om Joran nog even apart te houden.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:14 schreef zoefbust het volgende:
Die andere Nederlanders zitten ook gewoon tussen alle gevangenen en die zullen het in het begin ook wel moeilijk gehad hebben .Dus waarom voor hem een uitzondering maken ?
Hier staat dat die Lorenzo niet een zoon is van Paul van der Sloot, maar van Anita van der Sloot-van Rijn. En later wort het weer ontkracht omdat de vrouw van Paul van Rijn (ook weer een Paul, verwarrend) eigenlijk geen Anita maar Astrid heet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:21 schreef MargrietV het volgende:
allemaal Moszkowicz-jes (trouwens, die vraagt nog wel meer lijkt mij)quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:18 schreef zoefbust het volgende:
Ze moeten een keer Internationaal iets aan dat soort gevangenissen gaan doen .
Wat iemand ook gedaan heeft en hoe erg het ook is ,hoe kan iemand zich in dat soort omstandigheden nou fatsoenlijk voorbereiden op een eerlijk proces ?
Die advocaten (goeie)zijn daar ook peperduur ,die vragen aan buitenlanders 400 ¤ per uur .
Rond de 400 a 500 p/uquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:21 schreef Luna3 het volgende:
[..]
allemaal Moszkowicz-jes (trouwens, die vraagt nog wel meer lijkt mij)
Nog meer verwarring dus.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:16 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Hier staat dat die Lorenzo niet een zoon is van Paul van der Sloot, maar van Anita van der Sloot-van Rijn. En later wort het weer ontkracht omdat de vrouw van Paul van Rijn (ook weer een Paul, verwarrend) eigenlijk geen Anita maar Astrid heet.
Wel vreemd dat die Lorenzo verschrikkelijk op Joran lijkt. Zelfde kaak, diep liggende donkere ogen, zelfde haargrens, hoge voorhoofd en uitstaande oren. Als je 'm zo in lage resolutie ziet,(op die foto linksboven) zou je bijna denken dat het Joran is.
[ afbeelding ]
Het is nu aan ons om te ontdekken of nou pa of ma van der Sloot van die enorme flaporen heeft.
ps: Bij eventuele kritiek haal ik hem wel weer weg hoor, maar deze Lorenzo is een criminele drugdealer die all over internet te bekijken is, dus dacht dat ik 'm wel kon posten.
Graag gedaan. Ik strooi graag verwarring.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:25 schreef Maron het volgende:
[..]
Nog meer verwarring dus...ze lijken idd wel op elkaar..bedankt @ Luna3
Maar wie is deze Lorenzo van Rijn dan? Dat zijn toch niet dezelfde personen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:16 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Hier staat dat die Lorenzo niet een zoon is van Paul van der Sloot, maar van Anita van der Sloot-van Rijn. En later wort het weer ontkracht omdat de vrouw van Paul van Rijn (ook weer een Paul, verwarrend) eigenlijk geen Anita maar Astrid heet.
Wel vreemd dat die Lorenzo verschrikkelijk op Joran lijkt. Zelfde kaak, diep liggende donkere ogen, zelfde haargrens, hoge voorhoofd en uitstaande oren. Als je 'm zo in lage resolutie ziet,(op die foto linksboven) zou je bijna denken dat het Joran is.
[ afbeelding ]
Het is nu aan ons om te ontdekken of nou pa of ma van der Sloot van die enorme flaporen heeft.
ps: Bij eventuele kritiek haal ik hem wel weer weg hoor, maar deze Lorenzo is een criminele drugdealer die all over internet te bekijken is, dus dacht dat ik 'm wel kon posten.
Nog meer verwarring. Dit is ook Lorenzo van Rijn, maar die ziet er toch echt heul anders uit.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:27 schreef Luna3 het volgende:
Graag gedaan. Ik strooi graag verwarring.
Van mij krijgt ze eurocent.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:29 schreef zoefbust het volgende:
Ja hoe moet die moeder dat eigenlijk allemaal gaan betalen ?
Advocaat ,heen en weer naar Peru .
Moet ze nu haar huis gaan verkopen ?
Er zou eigenlijk een soort Steunfonds moeten komen voor die moeder
Door zoiets te zeggen maak ik me niet populair maar dat moet dan maar .
quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog meer verwarring. Dit is ook Lorenzo van Rijn, maar die ziet er toch echt heul anders uit.![]()
http://arubansecrets.blogspot.com/2005/07/lorenzo-van-rijn.html
Spuit 11.Thnx Stali.
![]()
Er zijn honderden gezinnen in dezelfde situatie...quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:29 schreef zoefbust het volgende:
Ja hoe moet die moeder dat eigenlijk allemaal gaan betalen ?
Advocaat ,heen en weer naar Peru .
Moet ze nu haar huis gaan verkopen ?
Er zou eigenlijk een soort Steunfonds moeten komen voor die moeder
Door zoiets te zeggen maak ik me niet populair maar dat moet dan maar .
Ik had dezelfde verwarring.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog meer verwarring. Dit is ook Lorenzo van Rijn, maar die ziet er toch echt heul anders uit.![]()
http://arubansecrets.blogspot.com/2005/07/lorenzo-van-rijn.html
Spuit 11.Thnx Stali.
![]()
Er staat op verschillende sites dat Jaime Carrasquilla een alias is van Lorenzo.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:37 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Haha, volgens mij is dat dan die Jaime Carrasquilla (ook een dealer) die zijn haar hier blond heeft geverft, en zijn hij en Lorenzo helemaal niet dezelfde persoon. Kan best een pleegkind zijn geweest. Donno.
Hij had dus wél chloor..;) maar ja, die oren he..?quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:37 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Haha, volgens mij is dat dan die Jaime Carrasquilla (ook een dealer) die zijn haar hier blond heeft geverft, en zijn hij en Lorenzo helemaal niet dezelfde persoon. Kan best een pleegkind zijn geweest. Donno.
Ja, maar dat is een site met de eindconclusie: "Wat denk jij?"quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:40 schreef Stali het volgende:
[..]
Er staat op verschillende sites dat Jaime Carrasquilla een alias is van Lorenzo.
Die moeder bleek ook geen Anita te heten maar Ingrid o.i.d.
Waarschijnlijk wel maar er staat Lorenzo van Gijn.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:43 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een site met de eindconclusie: "Wat denk jij?"
Niet echt betrouwbaar dus. Gewoon weer een complot-theorie. Lijkt me dat een arrestatie met foto's in de krant van Aruba meer op de werkelijkheid berust.
Plonsplons schreef gisteren dat dat ene broertje wel min of meer betrokken was .quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:39 schreef Faithfulness het volgende:
Vind sowieso dat we andere kinderen erbuiten moeten laten.
Die hebben er in principe geen fuck mee te maken.
Als er IEMAND is die ik als zeer onbetrouwbare bron beschouw is het plonsplons wel.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:46 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Plonsplons schreef gisteren dat dat ene broertje wel min of meer betrokken was .
Plons Plons' theorie valt in het water, want die had het over arme Valentijn. Die braaf studeert in Boston en Joran allang niet meer als broer wilde. Lorenzo is een dealer, halfbroer met een strafblad.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:46 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Plonsplons schreef gisteren dat dat ene broertje wel min of meer betrokken was .
Die Lorenzo vindt de aandacht duidelijk wel gezellig want hij heeft zijn hyves helemaal openstaan en verwijst zelf naar zijn halfbroertje.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:47 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Als er IEMAND is die ik als zeer onbetrouwbare bron beschouw is het plonsplons wel.
ein-de-lijk...quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:52 schreef Stali het volgende:
Luna heeft trouwens gelijk.
http://lorenzovanrijn666.hyves.nl/
Daar staat meteen een muziekje "Who's your Daddy" en fotos van Joran.
Alleen kan ik die niet bekijken omdat ik geen hyves heb.
Plonsplons schreef gisteren dat dat broertje 's nachts op was en dus van alles gezien moet hebben .quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:51 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Plons Plons' theorie valt in het water, want die had het over arme Valentijn. Die braaf studeert in Boston en Joran allang niet meer als broer wilde. Lorenzo is een dealer, halfbroer met een strafblad.
ps: Lorenzo van Gijn...uhm, een reporter met een Japanse achtergrond?
Ging over Valentijhijn! *zucht*quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:54 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Plonsplons schreef gisteren dat dat broertje 's nachts op was en dus van alles gezien moet hebben .
Ja, lijkt onzeker.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:01 schreef Luna3 het volgende:
ff bekeken. Heeft krabbels als:
kom hierheen gek!!!!!!!!!!!!!schijt aan de rest!!!!!!!!!love you always......big kiss
idd kom gewoon en blijf lekker in mij huis !!!! alles komt goed we missen je echt
ouwe waar hang je uit joh stuur je nummer ff
lolo waar zit je??!!neem ff kontakt op ofzo!
Een stel vrienden uit Aruba erop, veel spots die bestaan in Aruba, het holland casino (doh) maar ook een reactie met nep nep nep. NIks is dus weer zeker in deze. Wel dat die foto bij die naam hoort.
? Heb je een DNA-testje afgenomen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:27 schreef mootie het volgende:
Maar het was toch al vastgesteld dat meneer Lorenzo geen halfbroer is?
Da's ook maar een raar filmpje, of mis ik iets?quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:10 schreef beequeen het volgende:
Op Hyves van Lorenzo ook 2 filmpjes. 1 met de titel: Natalee is ALIVE???,
Ma kan toch dezelfde zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, als pa geen pa was en ma geen ma, dan heb ik geen DNA test nodig.
Misschien ook in afwachting van hun proces?quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:42 schreef utrecht1970 het volgende:
Waarom zitten die huurmoordenaar en die burgemeester ook alleen op een cel?
Centjes??
Morgen Melody op de Amerikaanse tv.quote:
Die burgemeester is Patrick van der Eem undercover, tenminste... dat is het geruchtquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:57 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Misschien ook in afwachting van hun proces?
Lorenzo-verhaal gaat al heel lang rond. 26 jaar om precies te zijn, want Lorenzo is 26quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:47 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
Het leukste van deze 47 topics tot dusverre, zijn alle indianen verhalen die naar boven komen, en dat is zo typisch.. zodra iets niet duidelijk is of er is niet veel informatie, dan komen de verhalen los... tot dusverre, is nog elke week het gerucht rond gegaan dat hij zelfmoord zou hebben gepleegt, en nu komen de verhalen van een halfbroer... what's next?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |