Precies en als je de moeite had genomen de laatste berichten goed te lezen had je ook kunnen lezen dat ik de beweringen over de broertjes duidelijk tegenspreek.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:29 schreef peesmaker het volgende:
Het gaat hier nu toch wel redelijk over peru lijkt me, maar in ieder geval niet over de rest van de familie van de Sloot.
Ik haalde dat ook al aan, maar schijnbaar is een soort manie om er van alles bij te betrekken, zelfs hyves etc....quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:29 schreef peesmaker het volgende:
[..]
Wat heeft de rest van de familie van der sloot hiermee te maken dan.
Als het een meerwaarde zou hebben, oke, maar dat heeft het niet.
Het is gewoon dom gissen naar complot theorieën die mogelijk 5 jaar geleden hebben plaatsgevonden en die nu opeens overdreven naar voren worden gehaald met de bedoeling dat iemand het wellicht goed gokt als de onderzoeken over drie maanden hun gelijk vertellen.
Het gaat hier nu toch wel redelijk over peru lijkt me, maar in ieder geval niet over de rest van de familie van de Sloot.
Het is dat je het zelf zegt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:29 schreef peesmaker het volgende:
[..]
Het is gewoon dom gissen naar complot theorieën
Het was niet naar iemand in persoon, maar gewoon voor al dit gezeik wat niks toevoegt aan waar Joran nu zit. Puur gissen en speculatie.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:35 schreef dylany het volgende:
[..]
Precies en als je de moeite had genomen de laatste berichten goed te lezen had je ook kunnen lezen dat ik de beweringen over de broertjes duidelijk tegenspreek.
Echt waar?quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:39 schreef peesmaker het volgende:
Daar hebben we toch wel rechercheurs e.d. voor.
Morgen, hier alvast een ultrakort voorstukje:quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:27 schreef fespo het volgende:
vandaag zou dat dagboek openbaar worden toch?
Hyves van Joran. En andere hyves was niet van zijn broertjes, maar van een vermeende halfbroer die verdacht is geweest van betrokkenheid. Iemand vroeg wie Daury kon zijn, en daar werd informatie over vergaard. Er liepen gewoon twee dingen door elkaar heen. De Daury-speculaties en iemand die "plonsklaps" de twee onschuldige broertjes "goed in de gaten wilde houden." Waarom was voor iedereen hier een raadsel, dus eigenlijk viel het allemaal best mee.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik haalde dat ook al aan, maar schijnbaar is een soort manie om er van alles bij te betrekken, zelfs hyves etc....
OT nu weer!!!
inderdaad, on topic.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik haalde dat ook al aan, maar schijnbaar is een soort manie om er van alles bij te betrekken, zelfs hyves etc....
OT nu weer!!!
O mijn God het lijkt wel de voice over van SBS6!!! Zo over-sensationeel!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:42 schreef Felixa het volgende:
[..]
Morgen, hier alvast een ultrakort voorstukje:
http://abcnews.go.com/202(...)ve/story?id=10935055
Verjrdag was primaquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:43 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Hyves van Joran. En andere hyves was niet van zijn broertjes, maar van een vermeende halfbroer die verdacht is geweest van betrokkenheid. Iemand vroeg wie Daury kon zijn, en daar werd informatie over vergaard. Er liepen gewoon twee dingen door elkaar heen. De Daury-speculaties en iemand die "plonsklaps" de twee onschuldige broertjes "goed in de gaten wilde houden." Waarom was voor iedereen hier een raadsel, dus eigenlijk viel het allemaal best mee.
Hoe was je verjaardag?
Tja, dat zijn de wetten in de gevangenis onder gevangenen. Het rechtsstelsel binnen is geheel anders dan daarbuiten. In vrijwel elk Zuid-Amerikaans land, idem in Brazilië.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:45 schreef peesmaker het volgende:
[..]
inderdaad, on topic.
Klopt het dat ze hem naar 3 maanden in het wilde trappen.
Overigens ook wel vreemd in die gevangenissen daar.
Opgepakt voor drugs, 10 jaar of zo, drugs binnen verkrijgbaar als je poen hebt.
Verkrachting, weet ik hoeveel jaar, daar binnen word verkrachting van medegevangenen gezien als ontstressen als ik het zo lees.
Moord, tot 35 jaar, maar binnen dat gevang maken ze je om of krijg je een hiv injectie.
Ik had toch wel verwacht dat hij zijn voorarrest in veiligheid kon uitzitten, maar dat zit er dus niet in.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja, dat zijn de wetten in de gevangenis onder gevangenen. Het rechtsstelsel binnen is geheel anders dan daarbuiten. In vrijwel elk Zuid-Amerikaans land, idem in Brazilië.
Het is aan de rechter later te bepalen onder welk "regime" hij komt te staan. Voorlopig mag hij dus nog met "de clown" grapjes maken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:51 schreef peesmaker het volgende:
[..]
Ik had toch wel verwacht dat hij zijn voorarrest in veiligheid kon uitzitten, maar dat zit er dus niet in.
en is zo een injectie ook normaal, althans, als het bericht klopt.
In principe hoax, duidelijk.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het is aan de rechter later te bepalen onder welk "regime" hij komt te staan. Voorlopig mag hij dus nog met "de clown" grapjes maken.
SBS heeft inderdaad veel van dat soort Amerikaanse trucjes overgenomen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:46 schreef Luna3 het volgende:
[..]
O mijn God het lijkt wel de voice over van SBS6!!! Zo over-sensationeel!!
Ik denk zelf dat men hem in een speciale afdeling laat zitten totdat hij veroordeeld is.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:57 schreef peesmaker het volgende:
[..]
In principe hoax, duidelijk.
Maar er word wel gerept over een termijn van 3 maanden, maar dat is dus toch een rechter die dit beslist.
op wat voor een termijn beslist een rechter daarover, kan dat maandag al zijn dan? En wanneer is dan besloten dat hij nu al anders zit.
Heb ik ook al een paar keer geopperd.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat men hem in een speciale afdeling laat zitten totdat hij veroordeeld is.
Zelfs nog evt langer omdat Aruba ook nog wat vragen heeft. Dus ik denk dat hij de komende aantal jaren wel relatief veilig zal zitten.
Maandag is enkel het verhoor door de rechter, en hij gaat dan bepalen hoe en wat er verder zal gaan gebeuren.
Offtopic. Da's een Canadees (.ca).quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:10 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Heb ik ook al een paar keer geopperd.
Is dit trouwens on of off topic? :
http://www.ricardoflores.ca/mosavia_home.html
dit is denk ik een andere ricardo......... (Canada?)quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:10 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Heb ik ook al een paar keer geopperd.
Is dit trouwens on of off topic? :
http://www.ricardoflores.ca/mosavia_home.html
bronquote:Aruban officials are also waiting to see what the Peruvian officials will discover on Joran's lap top. Van der Sloot told Peruvian officials he killed Stephany Flores after she opened up an email address to him about the Natalee Holloway case. Aruban and Peruvian officials are working together. All information discovered on the Natalee Holloway case will be conveyed to the Aruban investigators. Van der Sloot was arrested in Aruba to connection with the Holloway murder, but later released
simpel, met een usb-stickiequote:Op donderdag 17 juni 2010 19:28 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
bron
Wel netjes dat ze samenwerkenIk begin echt benieuwd te worden wat op de laptop staat!
Maar kunnen ze bewijs op een laptop vervalsen eigenlijk? Of is dat onmogelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |