Faal.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:09 schreef greavy het volgende:
Nice Ireyon. Veel succes.
Veel uren nodig om in Budapest te komen?
Voll
Edit: Toch niet![]()
Alsof een HC met MP3 op kan gaan zittenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ach, dat valt ook wel weer mee.
Ik hoor het in de GTW niet eens meer.
En me eraan storen doe ik al helemaal niet. Lekker krantje lezen of mp3 op en je hebt er echt geen last van.
Hoi.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:12 schreef Myraela het volgende:
Hoi. Is dit het treinentopic? Ik ben door Socios gestuurd.
Nouja, mijn reisgenoten willen liever niet een hele dag in een trein zitten, dus het worden etappes van Roosendaal - München, - Wenen, - Budapest, - Salzburg, - Venetië, - Florence, - Freiburg, - Roosendaal. 't Zou in zo'n anderhalve week te doen moeten zijn.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:09 schreef greavy het volgende:
Nice Ireyon. Veel succes.
Veel uren nodig om in Budapest te komen?
Ohnee een lekker wijf in ons topic.. Bijna nog opwindender dan het toilet van een gemoderniseerde ICMquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:12 schreef Myraela het volgende:
Hoi. Is dit het treinentopic? Ik ben door Socios gestuurd.
Das pech hebben voor die HC. Voor hem is het zijn beroep, dat hoor je op gegeven moment echt niet meer.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:12 schreef greavy het volgende:
Fuck die V250. Waarom is de OP er niet
[..]
Alsof een HC met MP3 op kan gaan zitten![]()
Welkom liefie.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:12 schreef Myraela het volgende:
Hoi. Is dit het treinentopic? Ik ben door Socios gestuurd.
Die opmerking wilde ik makenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:16 schreef greavy het volgende:
Ehm: Oude OP: Gelieve niet te posten!
MarkoAlmelo, je hebt de oude OP mee gekopieerd.
Eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:18 schreef Myraela het volgende:
Ik reis met de metro naar school. Telt dat ook?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:16 schreef greavy het volgende:
Ehm: Oude OP: Gelieve niet te posten!
MarkoAlmelo, je hebt de oude OP mee gekopieerd.
Enne Ireyon, succes met je interrail. Lijkt mij ook vet om een keer te doen.
Misschien dat ik mijn ouders zo ver krijg voor een weekje Duitsland met interrail (en dergelijke)
Stelletje huulerds over de OPquote:
Metro is geen echte treinquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:18 schreef Myraela het volgende:
Ik reis met de metro naar school. Telt dat ook?
quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:15 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ohnee een lekker wijf in ons topic.. Bijna nog opwindender dan het toilet van een gemoderniseerde ICM.
Reis dan keertje met de trein naar Leeuwarden. Prachtig intercitystuk erbij.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:19 schreef Myraela het volgende:
Ja godverdomme. Jij haalt me hierheen.
Ik ging laatst voor de lol naar Utrecht met de trein. Een gele.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Reis dan keertje met de trein naar Leeuwarden. Prachtig intercitystuk erbij.
Het is een begin.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:20 schreef Myraela het volgende:
Ik ging laatst voor de lol naar Utrecht met de trein. Een gele.
Ik vind je wel lief hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja godverdomme. Jij haalt me hierheen.
Mooi stuk naar Weert.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:22 schreef Myraela het volgende:
Ja! En ik ben laatst naar weert gegaan met de trein. Toen ging ik perongeluk eerste klas zitten.
Nee, ik ben na een volgende halte wel doorgelopen naar 2de klas. Ik ben nogal een stresskippetje.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Mooi stuk naar Weert.
En werd je gecontroleerd?
Wat moest je in Weert btw?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:24 schreef Myraela het volgende:
Nee, ik ben na een volgende halte wel doorgelopen naar 2de klas. Ik ben nogal een stresskippetje.
We hebben een nieuwe gemaakt, maar marko faalt gewoonquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:28 schreef Myraela het volgende:
Die OP is lang gast.Zeg gewoon "Wij houden van treinen, praat met ons mee!"
Dude.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:28 schreef Yreal het volgende:
Daar heb ik ooit een brommer gehaald en die naar zoetermeer gereden. Wat een grap was dat
Houd ons op de hoogte!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:29 schreef greavy het volgende:
Zaterdag afspraak @ SSN voor planning stoomrit naar de Zeeuwse Sloelijn. Eens de mogelijkheden doorspreken daarzo.
De theorie was 4 uur.quote:
Dat zal ik zeker doenquote:
Ik slaap al half dus t viel me niet echt op, zo ziet t er alweer aardig uit volgens mijquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:36 schreef greavy het volgende:
Staat in de Wiki, maar niet helemaal kopieëren. Vanaf ongeveer de helft staat de oude opStaat duidelijk aangegeven.
Blablabla.. Die melding staat vaak zat uit, als je oplet zie je toch op alle schermen staan op welk station je bent. Tenzij die faalde zoals ik laatst meemaakte.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:51 schreef greavy het volgende:
[..]
Ja, dat moet terug komen![]()
Dat gelijkvloerse instap is misschien wel handig, maar een rolstoel had vandaag in Dordrecht toch echt een loopbrug nodig om in de trein te komen. Ze kwam met haar voorwiel anders tussen het perron en traptrede te zitten.
Vandaag een HC die vond dat SLT behoorlijk klote is, vooral als je er een tijdje in zit "ding dong Dames en heren, het volgende station is X", en dat continu
"Ding dong. Het volgende station is Y, deze stoptrein zal doorrijden naar Z en nog stoppen te I, J, K, L et cetera. Hier kunt u overstappen op de treinen naar ...."
Bij een langer stationnement (bijv. de 5100 die uit Roosendaal komt en in Dordrecht halteert), krijg je weer de omroep "goedemiddag dames en heren, welkom in de stoptrein naar A,B,C,D,E,F,G et cetera"
Stuur ik je bij deze weer weg.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja godverdomme. Jij haalt me hierheen.
Op somda vertelt broek53 vandaag:quote:Gisteren zag ik bij aankomst in Rotterdam een SGMm en een ICM gekreukeld tegen elkaar aan staan. Wat is er gebeurd?
Beide stellen zijn vanmorgen naar Haarlem gegaan, waarbij de 4228 één boegdeur miste.quote:Op donderdag jl is de 2973 nogal hard zijdelings/frontaal op de 4228 + 4040 gebotst op een opstelspoor van Rotterdam C
Ik gok om dezelfde reden dat de kopbakken van VIRM nog uitsparingen hebben voor de pantografen: omdat het goedkoper is dan het hele productieproces aanpassen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:24 schreef greavy het volgende:
Als toevoeging ook nog de ramen die in de Stiltecoupé worden geplaatst.
Ik ben vergeten te vragen waarom het lijkt dat er een uitklapraam in zit, terwijl die met schroeven dichtgemaakt is.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:06 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik gok om dezelfde reden dat de kopbakken van VIRM nog uitsparingen hebben voor de pantografen: omdat het goedkoper is dan het hele productieproces aanpassen.
Dat klinkt ook wel aannemelijk.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik gok bij het ICMm op een andere verklaring. Mocht een treinstel stilvallen en de airco valt uit dat de HC met de sleutel er alsnog voor kan zorgen dat er frisse lucht binnen komt.
In elke bak zitten namelijk meerdere van dat soort ramen.
ICMm en ICRm hebben dit inderdaad. Het voorste en het achterste raam van elke coupé.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik gok bij het ICMm op een andere verklaring. Mocht een treinstel stilvallen en de airco valt uit dat de HC met de sleutel er alsnog voor kan zorgen dat er frisse lucht binnen komt.
In elke bak zitten namelijk meerdere van dat soort ramen.
Leuke foto's! Hoe was ja aan deze rondleiding gekomen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:24 schreef greavy het volgende:
Zaterdag 5 juni, een reis naar NedTrain Haarlem, om daar via C-Tracks een rondleiding te krijgen.
blablabla trein blabla werkplaats blablabla ICMm blabla
Ik heb het nagevraagd, en dat klopt inderdaad. Mocht de airco uitvallen, kan de HC of machinist, of wat van NS-personeel dan ook, de ramen ontgrendelen, en openen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik gok bij het ICMm op een andere verklaring. Mocht een treinstel stilvallen en de airco valt uit dat de HC met de sleutel er alsnog voor kan zorgen dat er frisse lucht binnen komt.
In elke bak zitten namelijk meerdere van dat soort ramen.
C-Tracks, de organisator/eigenaar daarvan, werkt bij Spoorflex, en heeft vaker deze excursies georganiseerd.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:38 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Leuke foto's! Hoe was ja aan deze rondleiding gekomen?
Yes please. ;o Heerlijk mobielvriendelijk ook.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:34 schreef Yreal het volgende:
Even voor zorgen dat we een nieuwe page beginnen. ik word een beetje gaar van al die foto's op mijn scherm .
Beetje onzinnig, aangezien je het aantal posts per pagina zelf in kunt stellen. Ik zit bijvoorbeeld nog op pagina 2 (met 50 ppp).quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:34 schreef Yreal het volgende:
Even voor zorgen dat we een nieuwe page beginnen. ik word een beetje gaar van al die foto's op mijn scherm .
Hier ut zelfde hoor, 50 posts per pagina.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:46 schreef dennistd het volgende:
[..]
Beetje onzinnig, aangezien je het aantal posts per pagina zelf in kunt stellen. Ik zit bijvoorbeeld nog op pagina 2 (met 50 ppp).
Het treinpics, -nieuws en -praattopic, deel 234quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:52 schreef Yreal het volgende:
ja nou dus , ik en crientje zitten op een mobiel. als je dan 30 biljard plaatjes moet laden, is kut hoor
Ja. Moet je maar naar een teksttopic gaan, Plaatjes blijven en zijn gewoon goedquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Het treinpics, -nieuws en -praattopic, deel 234
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nja, als ik hier eens kijk via telefoon dan maakt het opzich niet uit. Tis alleen niet zo fijn als er meer dan 15 plaatjes op een pagina staan.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:52 schreef Yreal het volgende:
ja nou dus , ik en crientje zitten op een mobiel. als je dan 30 biljard plaatjes moet laden, is kut hoor
Dat, of zoals bij quote dat de boel veranderd in [Afbeelding].quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:58 schreef James1988 het volgende:
Eigenlijk moet het forum een optie bieden om plaatjes bij een mobiele layout standaard niet in te laden. Maar hier moeten we gewoon pics blijven posten.
Open een topic in: FOK!features, Bugs & Developmentquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:58 schreef James1988 het volgende:
Eigenlijk moet het forum een optie bieden om plaatjes bij een mobiele layout standaard niet in te laden. Maar hier moeten we gewoon pics blijven posten.
Kwaliteit gaat boven kwantiteit.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:48 schreef Ascendancy het volgende:
Unieke foto's daar gaat het om. Foto's van dingen/plaatsen die niet alledaags zijn voor de Nederlandse treinreiziger.
Je moet niks, maar wat mij betreft is het meer dan welkomquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:52 schreef trainfreak het volgende:
Misschien moet ik hier ook wel wat meer foto's plaatsen van Belgische treinen?
Dat komt omdat ze oude VIRM-stammen hebben verlengd met nieuwe bakken, waarbij de panto op de nieuwe bak zit ivm andere/extra tractie oid.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:06 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik gok om dezelfde reden dat de kopbakken van VIRM nog uitsparingen hebben voor de pantografen: omdat het goedkoper is dan het hele productieproces aanpassen.
Maak liever foto's van jullie stationsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:52 schreef trainfreak het volgende:
Ik vind het wel leuk dat er (zoveel) foto's komen.
Ik woon niet in Nederland dus het boeit me wel om eens andere treinen dan deze hier te zien...
Misschien moet ik hier ook wel wat meer foto's plaatsen van Belgische treinen?
Meer foto's = meer plezierquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:52 schreef trainfreak het volgende:
Ik vind het wel leuk dat er (zoveel) foto's komen.
Ik woon niet in Nederland dus het boeit me wel om eens andere treinen dan deze hier te zien...
Misschien moet ik hier ook wel wat meer foto's plaatsen van Belgische treinen?
Nou kan je zeggen wat je wil, Maar ik vind gouda een stuk fijner dan Amsterdam Sloterdijkquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:00 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maak liever foto's van jullie stations![]()
Pro-rail bouwt op ieder groot station tegenwoordig alweer nieuwbouw () en op ieder klein station mag je tegenwoordig al blij zijn als er 2 overkappingen zijn
Gouda is ook niet echt een klein station.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nou kan je zeggen wat je wil, Maar ik vind gouda een stuk fijner dan Amsterdam Sloterdijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |