Ik vind je wel lief hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja godverdomme. Jij haalt me hierheen.
Mooi stuk naar Weert.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:22 schreef Myraela het volgende:
Ja! En ik ben laatst naar weert gegaan met de trein. Toen ging ik perongeluk eerste klas zitten.
Nee, ik ben na een volgende halte wel doorgelopen naar 2de klas. Ik ben nogal een stresskippetje.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Mooi stuk naar Weert.
En werd je gecontroleerd?
Wat moest je in Weert btw?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:24 schreef Myraela het volgende:
Nee, ik ben na een volgende halte wel doorgelopen naar 2de klas. Ik ben nogal een stresskippetje.
We hebben een nieuwe gemaakt, maar marko faalt gewoonquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:28 schreef Myraela het volgende:
Die OP is lang gast.Zeg gewoon "Wij houden van treinen, praat met ons mee!"
Dude.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:28 schreef Yreal het volgende:
Daar heb ik ooit een brommer gehaald en die naar zoetermeer gereden. Wat een grap was dat
Houd ons op de hoogte!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:29 schreef greavy het volgende:
Zaterdag afspraak @ SSN voor planning stoomrit naar de Zeeuwse Sloelijn. Eens de mogelijkheden doorspreken daarzo.
De theorie was 4 uur.quote:
Dat zal ik zeker doenquote:
Ik slaap al half dus t viel me niet echt op, zo ziet t er alweer aardig uit volgens mijquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:36 schreef greavy het volgende:
Staat in de Wiki, maar niet helemaal kopieėren. Vanaf ongeveer de helft staat de oude opStaat duidelijk aangegeven.
Blablabla.. Die melding staat vaak zat uit, als je oplet zie je toch op alle schermen staan op welk station je bent. Tenzij die faalde zoals ik laatst meemaakte.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:51 schreef greavy het volgende:
[..]
Ja, dat moet terug komen![]()
Dat gelijkvloerse instap is misschien wel handig, maar een rolstoel had vandaag in Dordrecht toch echt een loopbrug nodig om in de trein te komen. Ze kwam met haar voorwiel anders tussen het perron en traptrede te zitten.
Vandaag een HC die vond dat SLT behoorlijk klote is, vooral als je er een tijdje in zit "ding dong Dames en heren, het volgende station is X", en dat continu
"Ding dong. Het volgende station is Y, deze stoptrein zal doorrijden naar Z en nog stoppen te I, J, K, L et cetera. Hier kunt u overstappen op de treinen naar ...."
Bij een langer stationnement (bijv. de 5100 die uit Roosendaal komt en in Dordrecht halteert), krijg je weer de omroep "goedemiddag dames en heren, welkom in de stoptrein naar A,B,C,D,E,F,G et cetera"
Stuur ik je bij deze weer weg.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja godverdomme. Jij haalt me hierheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |