abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport woensdag 21 oktober 2009 @ 22:46:50 #101
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_73932028
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:27 schreef thats-me het volgende:
Ja maar NS rijd nu extra op Zutphen - Hengelo, syntus rijdt nog gewoon zijn treinen Zutpen - Oldenzaal.
NS rijdt ook gewoon tot Oldenzaal neem ik aan hoor, alleen op zondag moet er wel overgestapt worden in Hengelo (dan rijdt Syntus hun eigen uursdienst Zutphen-Oldenzaal en Hengelo-Oldenzaal, NS rijdt dan maar tot Hengelo om zo Zutphen-Hengelo ook een halfuursdienst te geven).
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_73932382
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:28 schreef greavy het volgende:
Daar kwam ik ook achter
Sorry.
pi_73939111
"Wegens materiaalproblemen is er bij de internationale trein geen 1ste klas aanwezig".. Ben benieuwd wat er dan straks aan komt rijden..
  donderdag 22 oktober 2009 @ 08:30:16 #104
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_73939433
Vol hangen met 2e klas. Kunnen de andere ook eens zitten.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 08:32:04 #105
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_73939455
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 07:50 schreef Ireyon het volgende:
"Wegens materiaalproblemen is er bij de internationale trein geen 1ste klas aanwezig".. Ben benieuwd wat er dan straks aan komt rijden..
pi_73939715
Hmm het is dus gewoon de I10 stam met Traxx ervoor en omgekeerde rijtuigvolgorde..
  donderdag 22 oktober 2009 @ 10:56:06 #107
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_73942473
quote:
Eindhoven-Tilburg
Donderdag 22 Oktober 10:49Oorzaak Tussen Tilburg en Oisterwijk rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon.
Er rijden stopbussen.
Verwachting Houdt u rekening met een extra reistijd van ongeveer 30 min. De verstoring is naar verwachting rond 12:00 uur verholpen.
Reisadvies Reizigers tussen Eindhoven en Rotterdam Centraal kunnen omreizen via Utrecht Centraal.
Reizigers tussen Eindhoven en Tilburg kunnen omreizen via s-Hertogenbosch.
En daar is weer iemand voor de trein
pi_73943290
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 08:32 schreef JDude het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dan hebben die dingen tegenwoordig toch echt mooiere kleuren naar mijn mening .
  donderdag 22 oktober 2009 @ 13:24:08 #109
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_73947197
FOTOREPORTAGE VSM-RIT 21-10-2009
Vertrek vanaf Zwijndrecht Richting Apeldoorn (NS-traject) om daar de VSM Stoomtrein naar Eerbeek te nemen, en weer terug te gaan.



Een schone Mat’64, welke als stoptrein richting Rotterdam reed (10.10 uit Zwijndrecht).
Treinstellen 453 en 447 waren dit.


Een gekoppelde V-IRM IV welke ook zeer schoon was, Het ging hier om treinstellen 9546 & 9516.


Een DD-AR (of DDM1) waarvan ik het treinstel nummer niet heb kunnen lezen. Deze had echter een zeer schone loc (nummer vergeten op te schrijven) aan de andere kant van de trein.


De ICM met als treinstellen 4027 & 4023 als Intercity naar Enschede. Door geplande werkzaamheden reed deze trein niet verder dan Apeldoorn.


Hier treinstel 4023 aan de achterzijde van de 4027.


Een nieuw type SLT welke op het laatste perron staat. Gekoppeld met een SGM


Een drukte op Utrecht bij de roltrappen.. Zoals meestal


Het DM'90 naar Zutphen. Treinstel nummer niet op gelet.



Je ziet het, je moet naar de NS bussen. Duidelijk dus. Tot hier. Later zie je geen borden meer, maar ook geen NS personeel wat je te woord kan staan.


Daar moest ik heen, naar de Stoomtrein.


Vanaf Spoor 3 het perron waar de VSM stopt.


Het perron ligt hier vele malen lager, als het normale NS perron.


Een DM'90 welke binnenkomt vanuit Zutphen met treinstellen 3401 & 3444. Conducteur zat in de cabine te roken, met het raampje open.


De loc 52 3879 komt binnen van de VSM. Wagons natuurlijk ook.




De loc is aan het kop maken, om weer terug te kunnen richting Beekbergen.


Loc 50 3564


Loc 23 076


Loc 52 8053


Loc 44 1593-1


Loc 441085 welke niet meer gebruikt zal worden.


Kolen worden bijgevuld, 7 keer werd er geschept.


Een foto vanaf de achterste wagon van de trein, gericht naar achteren.


Een klein stationnetje, Immenbergweg, waar we snel weg waren.


Halte Loenen. Hier gingen er tevens fietsen de trein in. Via de rolstoellift, half naar beneden, en fiets gewoon tillen dus.


Een overweg vlak voor Eerbeek.




Het kopmaken van de Loc in Eerbeek.


Het weer vastkoppelen van de loc.


Hier moet het verkeer d.m.v. de rode vlag gewaarschuwd worden. Hij gebruikte de lampen niet.


De trein stroomt grotendeels leeg, wanneer we weer terug waren op Beekbergen. Ik moest nog door tot Apeldoorn.


Bij overwegen waar nodig ging deze man met de rode vlag staan.


Je rijd een groot deel pal naast de weg.


De loc maakt weer kop in Apeldoorn, om terug naar Beekbergen te gaan, tevens zijn eindpunt.

Dit waren me foto’s.
Een uitgebreid reisverslag zal ik nog posten dmv een link naar me weblog.

[ Bericht 0% gewijzigd door greavy op 23-10-2009 00:43:14 ]
pi_73947489
"welke"

Wat is er gebeurd met "die"?

Tevens jammer van weinig bordjes op Loenen en Immenbergerweg Staat daar sowieso wel wat? Enfin, een ritje stoomtrein is altijd leuk natuurlijk
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 22 oktober 2009 @ 13:34:26 #111
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_73947529
Mooie platen

De VSM is tof
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_73947961
Joepie, vanmorgen een Plan V op de 1900
pi_73948013
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 13:24 schreef greavy het volgende:
[ afbeelding ]
Een nieuw type SLT welke op het laatste perron staat. Gekoppeld met een ouder type SLT.
Leuk verslag, maar wat is het verschil tussen een nieuwe en een oude SLT?
  Redactie Sport donderdag 22 oktober 2009 @ 13:49:07 #114
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_73948026
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens jammer van weinig bordjes op Loenen en Immenbergerweg Staat daar sowieso wel wat? Enfin, een ritje stoomtrein is altijd leuk natuurlijk

Bij de immenbergweg zit net zo'n bordje dacht ik, maar die hangt aan de steunwand van het viaduct.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  donderdag 22 oktober 2009 @ 13:52:29 #115
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_73948140
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 13:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Joepie, vanmorgen een Plan V op de 1900
Eén enkel V'tje van Den Haag naar Venlo? Hilarisch
  donderdag 22 oktober 2009 @ 14:00:02 #116
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_73948450
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 13:49 schreef dennistd het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Bij de immenbergweg zit net zo'n bordje dacht ik, maar die hangt aan de steunwand van het viaduct.
Dat klopt.

Heb inderdaad geen foto's van de bordjes gemaakt. Niet bij stil gestaan, toen ik de mogelijkheid had...
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 13:48 schreef KapiteinT het volgende:

[..]

Leuk verslag, maar wat is het verschil tussen een nieuwe en een oude SLT?
De SLT is de nieuwe sprinter.
Ik bedoel gekoppeld met de SGM
Moet het even editten dus
pi_73949823
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 13:52 schreef James1988 het volgende:
Eén enkel V'tje van Den Haag naar Venlo? Hilarisch
In de tijd van ICR reden de laatste Intercity´s van Limburg naar de Randstad met een V´tje.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 14:46:32 #118
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_73950861
Nice work, sir.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 15:28:29 #120
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_73951827
Ik heb ook nog een paar geluidsopnames, dus post ik die ook even:
Geluidsclip 1
Geluidsclip 2
Geluidsclip 3
Geluidsclip 4
Geluidsclip 5
Geluidsclip 6

Het is met een mobiele telefoon opgenomen, deze clips, dus de kwaliteit zal niet altijd het beste zijn.

Dezen was ik al helemaal vergeten..
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 22 oktober 2009 @ 15:34:05 #121
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_73952013
@greavy: vroeger was Stroe idd een gewoon station. Bij werkzaamheden tussen Stroe en Amersfoort is het nog wel eens in gebruik, omdat de A1 er goed bereikbaar is.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Station_Stroe
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 22 oktober 2009 @ 15:50:53 #122
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_73952643
Aha, bedankt voor de informatie Peterselieman
Ik vroeg het me af..
  donderdag 22 oktober 2009 @ 18:58:57 #123
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_73958683
BELANGRIJKE INFO:

15 november is geen treinverkeer mogelijk tussen Almere Oostvaarders en Lelystad Centrum vanwege werkzaamheden aan de Hanzelijn.
pi_73960849
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 13:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Joepie, vanmorgen een Plan V op de 1900
Niet zeuren, vorige week had ik DD-AR naar Vlissingen
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 22 oktober 2009 @ 20:12:36 #125
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_73960946
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 18:58 schreef Ofyles2 het volgende:
BELANGRIJKE INFO:

15 november is geen treinverkeer mogelijk tussen Almere Oostvaarders en Lelystad Centrum vanwege werkzaamheden aan de Hanzelijn.
Actie tegen de zwartrijders?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_73965135
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 13:24 schreef greavy het volgende:
FOTOREPORTAGE VSM-RIT 21-10-2009
Vertrek vanaf Zwijndrecht Richting Apeldoorn (NS-traject) om daar de VSM Stoomtrein naar Eerbeek te nemen, en weer terug te gaan.


[ afbeelding ]
Een DD-AR waarvan ik het treinstel nummer niet heb kunnen lezen. Deze had echter een zeer schone loc 1702 aan de andere kant van de trein.
De door jouw gefotografeerde stuurstand is een DDM1 Stuurstand (De walvis, zie de sticker bij de 2e deur). Deze kan onmogelijk gekoppeld zijn aan een 1700-loc gezien deze niet compatibel met elkaar zijn. Daarbij komt dat DDM1 rode banken heeft (Op stuurstand Panda na) en dus geen DD-AR is...

Verder een prima reportage.
pi_73965184
Fail...
pi_73965995
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:12 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Actie tegen de zwartrijders?
Geeft niks, die scoren hier alweer de gelijkmaker
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 22 oktober 2009 @ 22:21:11 #129
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_73966032
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 22:01 schreef weps het volgende:

[..]

De door jouw gefotografeerde stuurstand is een DDM1 Stuurstand (De walvis, zie de sticker bij de 2e deur). Deze kan onmogelijk gekoppeld zijn aan een 1700-loc gezien deze niet compatibel met elkaar zijn. Daarbij komt dat DDM1 rode banken heeft (Op stuurstand Panda na) en dus geen DD-AR is...

Verder een prima reportage.
De E-loc 1702 zat er wel degelijk aan vast, omdat ik deze met eigen ogen heb zien staan.
En dat het een DDM1 was, wist ik dus niet. Zal het direct aanpassen in de reportage.

Heb er alleen geen foto van, omdat de trein net weg reed en de camera niet goed wou meewerken
pi_73968158
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 14:00 schreef greavy het volgende:

[..]

Dat klopt.

Heb inderdaad geen foto's van de bordjes gemaakt. Niet bij stil gestaan, toen ik de mogelijkheid had...
Da's heul geen punt Gaat me er meer om of ze er staan of niet, de foto moet ik toch zelf gemaakt hebben
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 22 oktober 2009 @ 23:18:20 #131
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_73968241
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:12 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Actie tegen de zwartrijders?
Dan zou er ook niets rijden tussen Weesp en Oostvaarders, de Flevolijn is de tuiglijn bij uitstek, vooral 's avonds en in het weekeinde.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 23:20:50 #132
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_73968322
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 22:21 schreef greavy het volgende:

[..]

De E-loc 1702 zat er wel degelijk aan vast, omdat ik deze met eigen ogen heb zien staan.
Ja maar, een 1700 kan naar mijn weten niet met een DDM-1 stuurstand praten. Dus ik snap het niet...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  donderdag 22 oktober 2009 @ 23:21:10 #133
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_73968333
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Geeft niks, die scoren hier alweer de gelijkmaker
Niet zo luid, er lezen Almeerders mee.
pi_73968554
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 23:18 schreef Ofyles2 het volgende:

de Flevolijn is de tuiglijn bij uitstek, vooral 's avonds en in het weekeinde.
Ik kan me van kortgeleden nog een ritje Euskirchen - Köln herinneren, dat was ook NIET normaal Wat een tokkies
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 22 oktober 2009 @ 23:30:53 #135
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_73968677
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ik kan me van kortgeleden nog een ritje Euskirchen - Köln herinneren, dat was ook NIET normaal Wat een tokkies
Luidruchtig? Vandalistische neigingen?
  donderdag 22 oktober 2009 @ 23:31:17 #136
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_73968690
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ik kan me van kortgeleden nog een ritje Euskirchen - Köln herinneren, dat was ook NIET normaal Wat een tokkies
Duitsche tokkies inclusief leren jekkies, matjes in de nek en vlasachtige snorretjes?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  donderdag 22 oktober 2009 @ 23:33:41 #137
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_73968777
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 23:20 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ja maar, een 1700 kan naar mijn weten niet met een DDM-1 stuurstand praten. Dus ik snap het niet...
Hmm, vreemd dan..
Ik ga er vanuit dat de nummering op de loc toch wel degelijk klopt?


Enne:
quote:
VSM doet in herfstvakantie goede zaken

donderdag 22 oktober 2009 | 08:00 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 22 oktober 2009 | 08:14
Tekstgrootte


foto Cees Baars


APELDOORN - De Herfstritten van de Veluwse Stoomtrein Maatschappij (VSM) slaan goed aan bij het publiek.

Gistermiddag stapten ongeveer tweehonderd mensen in vanaf het perron aan de Laan van de Mensenrechten. De tocht ging naar station Beekbergen in Lieren, waar de reizigers drie kwartier de tijd hadden om te genieten van het depot. Vervolgens ging het door het bos naar Loenen en Eerbeek, voor de terugreis werd ingezet. Ook vandaag vertrekt de trein om 13.25 uur vanaf station Apeldoorn om dezelfde rit te maken. Dat gebeurt volgende week ook, op dinsdag, woensdag en donderdag. Dat het dan in deze regio geen herfstvakantie meer is, maakt voor de VSM niet zoveel uit. De liefhebbers komen uit het hele land en met de trein zijn mensen vanuit bijvoorbeeld Rotterdam in iets meer dan een uur in Apeldoorn.
Bron: De Stentor
Ik sta tevens op dat balkonnetje op die foto bij De Stentor

Laan van de Mensenrechten licht tevens aan de achterzijde van NS-station Apeldoorn
  donderdag 22 oktober 2009 @ 23:57:21 #138
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_73969513
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 23:33 schreef greavy het volgende:

[..]

Hmm, vreemd dan..
Ik ga er vanuit dat de nummering op de loc toch wel degelijk klopt?
Daar kan je zeker van uit gaan maar de loc staat niet op jouw foto. Ik zien alleen een foto van een DDM1-stuurstand en die rijden altijd in combinatie met een 1800. Als er echt een 1700 achterop zat was er dus iets heel vreemds aan de hand. Weet je wel zeker dat die 1702 bij dezelfde trein hoorde als die foto?
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 00:38:58 #139
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_73970508
Volgens mij weet ik dat zeker, omdat ik een notitieblok in me handen had, en een pen, om deze informatie op te schrijven.
Als die koppeling met een loc in de 1700-serie niet kan, zal ik het wel verkeerd opgeschreven hebben.



Zit me notitieblok opnieuw door te lezen, en zie me fout al.
Had 2 dingen doorelkaar opgeschreven, en het was geen E-loc 1702, maar welke het wel was? Dat was ook een zeer schoon lijkende E-loc.

De E-loc 1702 had ik gezien bij Barendrecht, die als Stoptrein in de richting Dordrecht reed.

Gelijk weer me fotoverslag aangepast.
Morgen reisverslag maar doen.

[ Bericht 24% gewijzigd door greavy op 23-10-2009 00:44:31 ]
  Redactie Sport vrijdag 23 oktober 2009 @ 06:24:42 #140
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_73972800
Aankomend weekend kun je de langste treinreis van NL maken: in 4.08 van Den Helder naar Den Bosch, via Haarlem en Nijmegen
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 07:57:56 #141
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_73973178
Den Helder-Eindhoven in 4:39... wel raar dat er dit weekend geen snelbus Utrecht-Den Bosch rijdt, die is toch een uur sneller dan die omgeleide trein.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 08:02:46 #142
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_73973205
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 07:57 schreef ReisT het volgende:
Den Helder-Eindhoven in 4:39... wel raar dat er dit weekend geen snelbus Utrecht-Den Bosch rijdt, die is toch een uur sneller dan die omgeleide trein.
Ik weet niet hoe de A2 er aan toe is dit weekend...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 08:09:46 #143
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_73973258
Utrecht - Den Bosch in 1:40 . Je bent bijna sneller af met de Brabantlinerbus naar Breda en de trein naar Den Bosch.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 08:23:17 #144
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_73973351
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 23:30 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Luidruchtig? Vandalistische neigingen?
Beide. Medereizigers lastigvallen, roken in de trein, dat soort werk. Geen personeel te zien uiteraard
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_73973958
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Geeft niks, die scoren hier alweer de gelijkmaker
Ik zie er niet veel nieuws in. Als je niet gecontroleerd wordt kan je vergelijkbare trucjes uithalen met papieren kaartjes. Het zou zo moeten zijn dat bij een controle door een conducteur de GPS-locatie/tijd/trein/eerst volgende uitstapstation zou moeten geworden geregistreerd. Alleen maar controleren of iemand wel is ingechecked is hetzelfde als een conducteur die vraagt of iedereen een kaartje heeft en dan gewoon doorloopt.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 09:18:16 #146
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_73974009
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 09:14 schreef Fixers het volgende:
Alleen maar controleren of iemand wel is ingechecked is hetzelfde als een conducteur die vraagt of iedereen een kaartje heeft en dan gewoon doorloopt.
Mja, daar heb je eigenlijk wel gelijk in denk ik. Ik ben echt benieuwd hoe het gaat uitpakken met die flutkaart. Ik heb er nog altijd geen greintje fiducie in, om eerlijk te zijn

Wanneer gaan we nationwide over eigenlijk? @ Fahrplanwechsel half december?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 09:23:14 #147
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_73974083
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Mja, daar heb je eigenlijk wel gelijk in denk ik. Ik ben echt benieuwd hoe het gaat uitpakken met die flutkaart. Ik heb er nog altijd geen greintje fiducie in, om eerlijk te zijn

Wanneer gaan we nationwide over eigenlijk? @ Fahrplanwechsel half december?
Je kunt nu toch al nationwide met dat ding met NS reizen? Persoonlijk gebruik ik 'm al een tijd in de metro in Rotterdam (moest wel), en het moet nu ook in Amsterdam. Eigenlijk nog geen problemen gehad daar. De tram is een ander verhaal: daar wel eens gehad dat inchecken wel ging, en halverwege alle apparaten er mee kapten. Nu was het reizen op abonnement dus het kostte me geen geld, maar andere reizigers zijn dan wel de lul.

Treinreizen op zo'n kaart vind ik gelul, daar koop ik gewoon een kaartje voor. Declareert ook veel makkelijker.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 09:57:16 #148
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_73974870
Ik bedoel dat Veo en Syn en CXX en ARR er ook klaar voor zijn, ook qua treinen

Ik wil weleens gewoon een kris-kras-klodder-hobbyrondje gaan maken met de OVC tegen die tijd en kijken wat er allemaal mis gaat en hoeveel overbodige handelingen ik moet verrichten. En hoeveel geld het me meer kost dan een kruidvatkaartje en wat strippen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_73974999
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik bedoel dat Veo en Syn en CXX en ARR er ook klaar voor zijn, ook qua treinen
Gisteren hing er in de Protos nog een blaadje dat men er voorlopig niet met de OV-Chipkaart kon reizen?
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:29:53 #150
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_73975849
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik bedoel dat Veo en Syn en CXX en ARR er ook klaar voor zijn, ook qua treinen

Ik wil weleens gewoon een kris-kras-klodder-hobbyrondje gaan maken met de OVC tegen die tijd en kijken wat er allemaal mis gaat en hoeveel overbodige handelingen ik moet verrichten. En hoeveel geld het me meer kost dan een kruidvatkaartje en wat strippen.
Ik flikker mijn geld liever in de kroeg over balk eigenlijk.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')