Syntusquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:25 schreef SpeedyRich het volgende:
Hengelo - Zupthen doet NS R dat of NS Regio ?
Nee, NS rijdt gewoon met eigen personeel dacht ikquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
NS leent nu wat treinen uit aan syntus. (gok ik)
wow, dat gaat inderdaad wel hardquote:
Poging Zwei:quote:
Trein naar Noorderkempen op de Belgische hogesnelheidslijn L4 wordt ingehaald door Thalys PBKA 4341quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:50 schreef knars het volgende:
[..]
Poging Zwei:
Vorige week donderdag een omzwerving gemaakt via Den Bosch om in Arnhem te belanden. Kwam een treintje tegen met deze inspirerende tekst die mij richting gaf in onzeker tijden:
[ afbeelding ]
Oh, dan heb ik mazzel gehad net. Maar het lijkt er idd wel op.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:10 schreef knars het volgende:
Er bekruipt mij een vreemd voorgevoel dat als ik iets upload op Twitpic, Twitpic het niet fijn vindt als ik het hotlink. Crap.
Staat hij er nog steeds?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:48 schreef knars het volgende:
mja, zo dan maar: http://twitpic.com/lni9s
Ik heb er juist wel veel liefde voorquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
zijn er meer mensen hier die niks met oude loc's enzo hebben? Want ik heb er helemaal niks mee
Present. Daarom ga ik ook niet naar de VSM bijvoorbeeld, maar wil ik wel naar InnoTransquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
zijn er meer mensen hier die niks met oude loc's enzo hebben? Want ik heb er helemaal niks mee
Hmm, is ff googelenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:13 schreef James1988 het volgende:
[..]
Present. Daarom ga ik ook niet naar de VSM bijvoorbeeld, maar wil ik wel naar InnoTrans
Gaat weer lekker bij de NS..quote:Breda
Dinsdag 20 Oktober 23:33Oorzaak Rond Breda rijden minder treinen.
Verwachting De verstoring is naar verwachting 21 oktober rond 1:00 uur verholpen. Later volgt meer informatie.
Reisadvies
Roermond-Eindhoven
Dinsdag 20 Oktober 23:04Oorzaak Tussen Heeze en Weert rijden geen treinen.
Verwachting Later volgt meer informatie.
Reisadvies
quote:Roermond-Eindhoven
Dinsdag 20 Oktober 23:44Oorzaak Tussen Heeze en Weert langere reistijd door een aanrijding.
Verwachting Houdt u rekening met een extra reistijd van 15 - 30 min. De verstoring is naar verwachting 21 oktober rond 1:00 uur verholpen.
Reisadvies
Misschien is er net iets gebeurd? Dan is de informatie voorziening naar de klant 1e prio?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:45 schreef greavy het volgende:
Storingen pagina van de NS heeft vandaag amper aangegeven dat er geen storingen waren, zoals er nu weer 2 onduidelijke storingen zijn.. Je weet dat er geen of minder treinen rijden, maar meer info ook niet..
[..]
Gaat weer lekker bij de NS..
Gewoon later op reis gaan.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:10 schreef greavy het volgende:
Zit even me dienstregeling voor morgen te plannen, en kom op een idiotum resultatum..
Heenweg: 1x overstappen
Terugweg: 2x overstappen
Waarom niet beide 1x overstappen![]()
Zwijndrecht - Apeldoorn en later terug.
Editje: Zie net dat er geen directe treinen uit Apeldoorn naar Rotterdam gaan, maar andersom wel
De eerste keer zit je in de schipholtrein en omdat het buiten de spits is rijden het deel voor Rotterdam en het deel voor Den Haag gekoppeld.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:10 schreef greavy het volgende:
Zit even me dienstregeling voor morgen te plannen, en kom op een idiotum resultatum..
Heenweg: 1x overstappen
Terugweg: 2x overstappen
Waarom niet beide 1x overstappen![]()
Zwijndrecht - Apeldoorn en later terug.
Editje: Zie net dat er geen directe treinen uit Apeldoorn naar Rotterdam gaan, maar andersom wel
Ook niet als je de heenreis na 11:00 plant?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:17 schreef greavy het volgende:
[..]
Waarom later op reis gaan?
Dat geeft echt niet betere resultaten.
Is het overstappen nu zo erg? Zelfs als het crossplatform is?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:54 schreef Light het volgende:
[..]
Ook niet als je de heenreis na 11:00 plant?
Goh. Wat een verrassing...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:10 schreef greavy het volgende:
Fyra van 11:00 rijd niet
Nee, wat mij betreft niet. Hoewel het op zich wel weer prettig is als je zo min mogelijk hoeft over te stappen, zolang je dan niet veel langer onderweg bent.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is het overstappen nu zo erg? Zelfs als het crossplatform is?
Binnenkort werk aan het spoor in Enschede. Zijn daar al meer details over bekend?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:45 schreef dennistd het volgende:
Prorail stuurt brieven uit de toekomst: http://www.mobypicture.com/user/ruudgreven/view/5595100
fixedquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:10 schreef greavy het volgende:
Fyra van 11:00 rijd niet ivm defecte trein 0% bezetting
Ja he? En dat ondanks dat de concessie voor het busvervoer (2010 en later) in Groningen/Friesland/Drenthe naar QBuzz ging. Arriva houdt alleen nog de Qliners. Arriva zei toen zich te beraden over de investeringen in het treinvervoer, maar blijkbaar is dat nog niet doorgevoerd. Ook wel verstandig overigens, als ze die concessie nog wel willen houden (loopt pas ergens in 2020-25 af ofzo geloof ik).quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:20 schreef Peterselieman het volgende:
Arriva is lekker bezig met haar dienstregeling voor 2010. Het belangrijkste:
(...)
De concessie kan ook best inhouden dat er met nieuwe bussen moet worden gereden. Dan is het dus geen optie om de 'oude' bussen van Arriva over te nemen. En wanneer moet QBuzz beginnen met rijden? Een bestelling van 400 bussen bij de fabriek is ook niet morgen of overmorgen klaar. Best kans dat die dingen dus gewoon geleased worden.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:13 schreef davidov2009 het volgende:
Btw, wat zou Arriva in vredesnaam gaan doen met die honderden bussen die ze over hebben?QBuzz heeft namelijk 400 nieuwe stuks besteld bij Merdcedez. Blijkbaar heeft Arriva nog niet gehoord van leasen/verkopen; 'nieuw stickertje' met QBuzz en je spaart het milieu
Deels gaan ze naar Waterland, Dordrecht, Ameland en Terschelling. De rest zal wel naar Arriva in het buitenland gaan of verkocht worden.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:13 schreef davidov2009 het volgende:
Btw, wat zou Arriva in vredesnaam gaan doen met die honderden bussen die ze over hebben?QBuzz heeft namelijk 400 nieuwe stuks besteld bij Merdcedez. Blijkbaar heeft Arriva nog niet gehoord van leasen/verkopen; 'nieuw stickertje' met QBuzz en je spaart het milieu
Qbuzz begint op 13 december. Als het goed is zal alles op tijd gereed zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:54 schreef Light het volgende:
[..]
De concessie kan ook best inhouden dat er met nieuwe bussen moet worden gereden. Dan is het dus geen optie om de 'oude' bussen van Arriva over te nemen. En wanneer moet QBuzz beginnen met rijden? Een bestelling van 400 bussen bij de fabriek is ook niet morgen of overmorgen klaar. Best kans dat die dingen dus gewoon geleased worden.
Gaat weer lekker. Die schiphol vice versa is er al langer, maar nu ook een sein en overweg storing tussen amersfoort en zwollequote:Zwolle-Amersfoort
Woensdag 21 Oktober 20:03Oorzaak Tussen Amersfoort en Zwolle langere reistijd door een sein- en overwegstoring.
Verwachting Houdt u rekening met een extra reistijd van 15 - 30 min. De verstoring is naar verwachting rond 21:30 uur verholpen.
Reisadvies
Schiphol-Hilversum/Lelystad Centrum/Utrecht Centraal
Woensdag 21 Oktober 19:42Oorzaak Tussen Schiphol en Utrecht Centraal rijden minder treinen door een defect aan het spoor.
Verwachting Houdt u rekening met een extra reistijd van 15 - 30 min. Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Reisadvies
Intercity´s Schiphol - Apeldoorn reden over de ´oude route´ en stopten daarbij NIET te Amsterdam Centraal.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Grappig om te zien wat een storingkje bij Schiphol allemaal kan doenMensen stonden tot in Nijmegen voor lul. Utrecht Centraal was een puinzooi. Amsterdam Centraal zal wel niet veel beter geweest zijn
De informatie op de NS-site klopt niet helemaalquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:21 schreef Socios het volgende:
Apeldoorn heeft een vestiging van restauratie ´Het Station´. Verder zijn er geloof ik aan de rand van het stationsplein nog wat ´tentjes´.
Iedereen heeft het over Hengelo-Zutphen, maar dit traject loopt toch echt door tot Oldenzaalquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:25 schreef SpeedyRich het volgende:
Hengelo - Zupthen doet NS R dat of NS Regio ?
Daar kwam ik ook achterquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:25 schreef -Sprinter- het volgende:
[..]
De informatie op de NS-site klopt niet helemaal
'Het Station' zat er voor de verbouwing. Daarna kwam La Place, maar die is helaas inmiddels weer gesloten. Nu heeft Apeldoorn geen restauratie meer, maar wel o.a. Smullers, AH to Go, Swirl's...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |