De leegte, alles verloren...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:36 schreef knars het volgende:
Vorige week donderdag een omzwerving gemaakt via Den Bosch om in Arnhem te belanden. Kwam een treintje tegen met deze inspirerende tekst die mij richting gaf in onzeker tijden:
[
Ach, de media heeft na Barendrecht weer even aandacht voor STS-passages. Zal met een maandje wel weer over zijn...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:55 schreef greavy het volgende:
[..]
Machinist van trein gehaald na negeren rood signaal (Syntus)
zijn er meer mensen hier die niks met oude loc's enzo hebben? Want ik heb er helemaal niks meequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:59 schreef dennistd het volgende:
Op het NMLD-forum zijn foto's verschenen van de schade na de brand bij de STAR:
Klikken op eigen risico
http://forum.nmld.nl/viewtopic.php?p=57208#57208
Nee, ik heb er ook niks mee, maar toch word ik niet erg vrolijk van die foto's...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
zijn er meer mensen hier die niks met oude loc's enzo hebben? Want ik heb er helemaal niks mee
De stoptrein Enschede - Almelo is ook extra lang, de intercity weer niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Aangezien Deventer op de schop ligt, rijden er extra lange treinen tussen Hengelo -> Zutphen en Almelo -> Zwolle![]()
Klopt, omdat die door rijd naar Zwollequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:42 schreef Light het volgende:
[..]
De stoptrein Enschede - Almelo is ook extra lang, de intercity weer niet.
Maximum toegestane snelheid voor goederentreinen op de Betuweroute is toch 140?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:38 schreef James1988 het volgende:
Een goederentrein op de Betuweroute bijhouden met de auto is wel leuk (reed op de A15 achter een vrachtwagen). Snelheid was 90 km/h.
120quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:35 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Maximum toegestane snelheid voor goederentreinen op de Betuweroute is toch 140?
Fraaie plaat is datquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:10 schreef trainfreak het volgende:
Verdorie..
Moet ik nu weer een plaatje zoeken![]()
De 5166 van het historisch patrimonium ergens in Limburg (België):
[ afbeelding ]
Dat weet ikquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Klopt, omdat die door rijd naar Zwolle![]()
Ligt ook aan de wagens in de trein, de meeste goederenwagens mogen maar 100.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:37 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Toch wel een vaartje voor een goederentrein
Klopt, maar in Almelo kan je geen stel kwijt. Kan wel maar met wat rangeerwerk :quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:37 schreef Light het volgende:
[..]
Dat weet ikMaar ze hadden ook kunnen kiezen om er op weg naar Zwolle in Almelo een deel bij te zetten en dat op de terugweg weer af te koppelen.
Daarom, kan prima. Bij Almelo de Riet of in Borne is dat wat lastigerquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Klopt, maar in Almelo kan je geen stel kwijt. Kan wel maar met wat rangeerwerk :
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |