Yes please. ;o Heerlijk mobielvriendelijk ook.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:34 schreef Yreal het volgende:
Even voor zorgen dat we een nieuwe page beginnen. ik word een beetje gaar van al die foto's op mijn scherm .
Beetje onzinnig, aangezien je het aantal posts per pagina zelf in kunt stellen. Ik zit bijvoorbeeld nog op pagina 2 (met 50 ppp).quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:34 schreef Yreal het volgende:
Even voor zorgen dat we een nieuwe page beginnen. ik word een beetje gaar van al die foto's op mijn scherm .
Hier ut zelfde hoor, 50 posts per pagina.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:46 schreef dennistd het volgende:
[..]
Beetje onzinnig, aangezien je het aantal posts per pagina zelf in kunt stellen. Ik zit bijvoorbeeld nog op pagina 2 (met 50 ppp).
Het treinpics, -nieuws en -praattopic, deel 234quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:52 schreef Yreal het volgende:
ja nou dus , ik en crientje zitten op een mobiel. als je dan 30 biljard plaatjes moet laden, is kut hoor
Ja. Moet je maar naar een teksttopic gaan, Plaatjes blijven en zijn gewoon goedquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Het treinpics, -nieuws en -praattopic, deel 234
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nja, als ik hier eens kijk via telefoon dan maakt het opzich niet uit. Tis alleen niet zo fijn als er meer dan 15 plaatjes op een pagina staan.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:52 schreef Yreal het volgende:
ja nou dus , ik en crientje zitten op een mobiel. als je dan 30 biljard plaatjes moet laden, is kut hoor
Dat, of zoals bij quote dat de boel veranderd in [Afbeelding].quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:58 schreef James1988 het volgende:
Eigenlijk moet het forum een optie bieden om plaatjes bij een mobiele layout standaard niet in te laden. Maar hier moeten we gewoon pics blijven posten.
Open een topic in: FOK!features, Bugs & Developmentquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:58 schreef James1988 het volgende:
Eigenlijk moet het forum een optie bieden om plaatjes bij een mobiele layout standaard niet in te laden. Maar hier moeten we gewoon pics blijven posten.
Kwaliteit gaat boven kwantiteit.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:48 schreef Ascendancy het volgende:
Unieke foto's daar gaat het om. Foto's van dingen/plaatsen die niet alledaags zijn voor de Nederlandse treinreiziger.
Je moet niks, maar wat mij betreft is het meer dan welkomquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:52 schreef trainfreak het volgende:
Misschien moet ik hier ook wel wat meer foto's plaatsen van Belgische treinen?
Dat komt omdat ze oude VIRM-stammen hebben verlengd met nieuwe bakken, waarbij de panto op de nieuwe bak zit ivm andere/extra tractie oid.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:06 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik gok om dezelfde reden dat de kopbakken van VIRM nog uitsparingen hebben voor de pantografen: omdat het goedkoper is dan het hele productieproces aanpassen.
Maak liever foto's van jullie stationsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:52 schreef trainfreak het volgende:
Ik vind het wel leuk dat er (zoveel) foto's komen.
Ik woon niet in Nederland dus het boeit me wel om eens andere treinen dan deze hier te zien...
Meer foto's = meer plezierquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:52 schreef trainfreak het volgende:
Ik vind het wel leuk dat er (zoveel) foto's komen.
Ik woon niet in Nederland dus het boeit me wel om eens andere treinen dan deze hier te zien...
Nou kan je zeggen wat je wil, Maar ik vind gouda een stuk fijner dan Amsterdam Sloterdijkquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:00 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maak liever foto's van jullie stations![]()
Pro-rail bouwt op ieder groot station tegenwoordig alweer nieuwbouw () en op ieder klein station mag je tegenwoordig al blij zijn als er 2 overkappingen zijn
Gouda is ook niet echt een klein station.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nou kan je zeggen wat je wil, Maar ik vind gouda een stuk fijner dan Amsterdam Sloterdijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |