abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport maandag 14 juni 2010 @ 21:42:31 #276
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_82808603
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Is er al een soort notoir zwaktepunt bij die SLT bekend? Of is het steeds weer iets anders?
Ik heb wel wat gelezen over een storing waardoor de treeplank uitschuift, die dan mogelijk het perron gaat raken wat dus betekent dat de trein maar moet blijven staan totdat het opgelost is. Ik weet niet of dat een vaker voorkomende storing is, maar dit was er een tijdje terug aan de hand op Rotterdam-Gouda.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  maandag 14 juni 2010 @ 23:13:58 #277
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_82814075
En daarom dat SLET nog niet rijdt tussen Breukelen en Rhenen
Het is - en blijft - gewoon een baggerproduct. De V'tjes werken veel beter,, minder storingen
  Redactie Sport maandag 14 juni 2010 @ 23:20:38 #278
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_82814406
quote:
Op maandag 14 juni 2010 23:13 schreef greavy het volgende:
En daarom dat SLET nog niet rijdt tussen Breukelen en Rhenen
Dat ze daar nog niet rijden is gewoon omdat er nog niet genoeg zijn voor alle series.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_82814545
Ik vraag me af hoe deze SLETjes reageren op sneeuw.
VIRM en ICM zijn er niet echt betrouwbaar mee. En plan V reed toen tenminste gewoon.
In de 1900 bijvoorbeeld als IC met 4x V
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  maandag 14 juni 2010 @ 23:25:35 #280
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_82814669
quote:
Op maandag 14 juni 2010 23:20 schreef dennistd het volgende:

[..]

Dat ze daar nog niet rijden is gewoon omdat er nog niet genoeg zijn voor alle series.
Ook, maar het was allang de planning om daar SLT te laten rijden.
Tussen Utrecht en Rhenen waren bij stations problemen met de treeplanken die uit/inschuiven.
quote:
Op maandag 14 juni 2010 23:23 schreef Ascendancy het volgende:
Ik vraag me af hoe deze SLETjes reageren op sneeuw.
VIRM en ICM zijn er niet echt betrouwbaar mee. En plan V reed toen tenminste gewoon.
In de 1900 bijvoorbeeld als IC met 4x V
Ik verwacht slecht, want ze zijn zo hypermodern met allemaal elektronische snufjes.. Nee, De V'tjes reden gewoon. Hierbij zal wel weer iets fout gaan met de Elektronica.
  Redactie Sport maandag 14 juni 2010 @ 23:27:08 #281
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_82814768
Afgelopen winter zijn ze uit voorzorg aan de kant gezet volgens mij
Men zag de krantenkoppen al voor zich:

Zelfs nieuwste NS-treinen niet winterbestendig
NS leert niets van eerder gemaakte fouten
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  maandag 14 juni 2010 @ 23:27:59 #282
258802 Yreal
henk..!
pi_82814814
maar dat gebitch met electronica geld met alles. Hoe minder rotzooi erin zit, hoe minder kapot kan
pi_82814904
Wat Yreal zegt.

Treinen van vroeger kunnen meer hebben en zijn gewoon stabieler, robuuster en gaan langer mee.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 14 juni 2010 @ 23:36:53 #284
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_82815362
quote:
Op maandag 14 juni 2010 23:25 schreef greavy het volgende:

[..]

Ook, maar het was allang de planning om daar SLT te laten rijden.
Tussen Utrecht en Rhenen waren bij stations problemen met de treeplanken die uit/inschuiven.

Was het niet omdat enkele perrons niet lang genoeg waren voor 2x SLT-VI? Daar moet op gewacht worden voordat ze de 7400, 17400, en 14700 standaard gaan bevolken volgens mij.
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 14 juni 2010 @ 23:41:51 #285
258802 Yreal
henk..!
pi_82815613
quote:
Op maandag 14 juni 2010 23:29 schreef Socios het volgende:
Wat Yreal zegt.

Treinen van vroeger kunnen meer hebben en zijn gewoon stabieler, robuuster en gaan langer mee.
Brommers, auto's, motoren, Treinen...

Geld voor alles
pi_82815660
quote:
Op maandag 14 juni 2010 23:41 schreef Yreal het volgende:
Geld voor alles
Ook voor televisies en veel andere electronica.
  maandag 14 juni 2010 @ 23:46:33 #287
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_82815836
quote:
Op maandag 14 juni 2010 23:36 schreef Peterselieman het volgende:

[..]


Was het niet omdat enkele perrons niet lang genoeg waren voor 2x SLT-VI? Daar moet op gewacht worden voordat ze de 7400, 17400, en 14700 standaard gaan bevolken volgens mij.
Dat ook. Maar niet alleen. Er waren stations waarbij er een treeplank uitgeschoven werd, hiermee in aanraking kwam met het perron. Dat is tevens een kenmerkend iets voor stations die in een bocht liggen.
Het waren meerdere problemen bij stations. Enkele stations worden varirend qua lengte verlengd.

En zo blijven de problemen zich opstapelen
pi_82815886
quote:
Op maandag 14 juni 2010 23:46 schreef greavy het volgende:
Dat ook. Maar niet alleen. Er waren stations waarbij er een treeplank uitgeschoven werd, hiermee in aanraking kwam met het perron. Dat is tevens een kenmerkend iets voor stations die in een bocht liggen.
Het waren meerdere problemen bij stations. Enkele stations worden varirend qua lengte verlengd.

En zo blijven de problemen zich opstapelen
Ja, waar is de tijd dat je gewoon een paar treden moest klimmen om van het lage perron de trein in te komen.
pi_82815940
quote:
Op maandag 14 juni 2010 23:47 schreef Socios het volgende:

[..]

Ja, waar is de tijd dat je gewoon een paar treden moest klimmen om van het lage perron de trein in te komen.
Mwah 't is niet alsof je voor die ervaring ver over de grens moet reizen
pi_82815962
quote:
Op maandag 14 juni 2010 23:48 schreef Ireyon het volgende:
Mwah 't is niet alsof je voor die ervaring ver over de grens moet reizen
Wehehe, dat is ook weer waar ja.
  maandag 14 juni 2010 @ 23:51:45 #291
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_82816068
quote:
Op maandag 14 juni 2010 23:47 schreef Socios het volgende:

[..]

Ja, waar is de tijd dat je gewoon een paar treden moest klimmen om van het lage perron de trein in te komen.
Ja, dat moet terug komen
Dat gelijkvloerse instap is misschien wel handig, maar een rolstoel had vandaag in Dordrecht toch echt een loopbrug nodig om in de trein te komen. Ze kwam met haar voorwiel anders tussen het perron en traptrede te zitten.

Vandaag een HC die vond dat SLT behoorlijk klote is, vooral als je er een tijdje in zit "ding dong Dames en heren, het volgende station is X", en dat continu
"Ding dong. Het volgende station is Y, deze stoptrein zal doorrijden naar Z en nog stoppen te I, J, K, L et cetera. Hier kunt u overstappen op de treinen naar ...."
Bij een langer stationnement (bijv. de 5100 die uit Roosendaal komt en in Dordrecht halteert), krijg je weer de omroep "goedemiddag dames en heren, welkom in de stoptrein naar A,B,C,D,E,F,G et cetera"
pi_82816210
quote:
Op maandag 14 juni 2010 23:47 schreef Socios het volgende:

[..]

Ja, waar is de tijd dat je gewoon een paar treden moest klimmen om van het lage perron de trein in te komen.
Als je daarvan houdt moet je echt eens naar de Balkan gaan. Bulgarije bijvoorbeeld. Daar hebben ze nog echte treinen.



Alhoewel ze zelfs daar intussen in bepaalde sneltreinen wagons hebben met airco en ramen die niet open kunnen.
  maandag 14 juni 2010 @ 23:55:29 #293
258802 Yreal
henk..!
pi_82816250
quote:
Op maandag 14 juni 2010 23:51 schreef greavy het volgende:

[..]

Ja, dat moet terug komen
Dat gelijkvloerse instap is misschien wel handig, maar een rolstoel had vandaag in Dordrecht toch echt een loopbrug nodig om in de trein te komen. Ze kwam met haar voorwiel anders tussen het perron en traptrede te zitten.

Vandaag een HC die vond dat SLT behoorlijk klote is, vooral als je er een tijdje in zit "ding dong Dames en heren, het volgende station is X", en dat continu
"Ding dong. Het volgende station is Y, deze stoptrein zal doorrijden naar Z en nog stoppen te I, J, K, L et cetera. Hier kunt u overstappen op de treinen naar ...."
Bij een langer stationnement (bijv. de 5100 die uit Roosendaal komt en in Dordrecht halteert), krijg je weer de omroep "goedemiddag dames en heren, welkom in de stoptrein naar A,B,C,D,E,F,G et cetera"
doe dan ook niet roosendaal -> zwijndrecht in de stopper
  dinsdag 15 juni 2010 @ 00:00:19 #294
258802 Yreal
henk..!
pi_82816471
quote:
Op maandag 14 juni 2010 23:42 schreef Socios het volgende:

[..]

Ook voor televisies en veel andere electronica.
Precies. Knappe tv die nog stuk kan gaan als er geen electronica in zit
  dinsdag 15 juni 2010 @ 00:01:09 #295
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_82816505
quote:
Op maandag 14 juni 2010 23:55 schreef Yreal het volgende:

[..]

doe dan ook niet roosendaal -> zwijndrecht in de stopper
Ik deed het regelmatig op en neer pendelen met de stopper, toen er nog Mat'64 in zat.
Maar die HC moest Den Haag CS - Roosendaal - Den Haag CS. Dan ben je blij dat je eindelijk van het SLET af bent.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 00:03:52 #296
258802 Yreal
henk..!
pi_82816628
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:01 schreef greavy het volgende:

[..]

Ik deed het regelmatig op en neer pendelen met de stopper, toen er nog Mat'64 in zat.
Maar die HC moest Den Haag CS - Roosendaal - Den Haag CS. Dan ben je blij dat je eindelijk van het SLET af bent.
Whehehe , die zal knap gaar zijn

overigens lijkt machinist zijn me heerlijk, in de ic's tenminsten. Je stapt 's ochtends in, je kart op en neer naar Groningen en je gaat weer naar huis.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 00:07:52 #297
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_82816802
Zo 'simpel' zijn de diensten ook niet altijd.


Foto Mikos @ OHIH, machinist Joop @ OHIH

Waar er een P staat is passagieren, en hoeft degene zelf niet te rijden dus. Hij reist mee om verderop zijn dienst weer op te pakken.
pi_82816806
Ik ga komende zomer naar Budapest interrailen
pi_82816869
quote:
Op maandag 14 juni 2010 23:51 schreef greavy het volgende:

[..]

Ja, dat moet terug komen
Dat gelijkvloerse instap is misschien wel handig, maar een rolstoel had vandaag in Dordrecht toch echt een loopbrug nodig om in de trein te komen. Ze kwam met haar voorwiel anders tussen het perron en traptrede te zitten.

Vandaag een HC die vond dat SLT behoorlijk klote is, vooral als je er een tijdje in zit "ding dong Dames en heren, het volgende station is X", en dat continu
"Ding dong. Het volgende station is Y, deze stoptrein zal doorrijden naar Z en nog stoppen te I, J, K, L et cetera. Hier kunt u overstappen op de treinen naar ...."
Bij een langer stationnement (bijv. de 5100 die uit Roosendaal komt en in Dordrecht halteert), krijg je weer de omroep "goedemiddag dames en heren, welkom in de stoptrein naar A,B,C,D,E,F,G et cetera"
Ach, dat valt ook wel weer mee.
Ik hoor het in de GTW niet eens meer.
En me eraan storen doe ik al helemaal niet. Lekker krantje lezen of mp3 op en je hebt er echt geen last van.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  dinsdag 15 juni 2010 @ 00:09:39 #300
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_82816876
Nice Ireyon. Veel succes.
Veel uren nodig om in Budapest te komen?

Voll
Edit: Toch niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')