Ik heb wel wat gelezen over een storing waardoor de treeplank uitschuift, die dan mogelijk het perron gaat raken wat dus betekent dat de trein maar moet blijven staan totdat het opgelost is. Ik weet niet of dat een vaker voorkomende storing is, maar dit was er een tijdje terug aan de hand op Rotterdam-Gouda.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Is er al een soort notoir zwaktepunt bij die SLT bekend? Of is het steeds weer iets anders?
Dat ze daar nog niet rijden is gewoon omdat er nog niet genoeg zijn voor alle series.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:13 schreef greavy het volgende:
En daarom dat SLET nog niet rijdt tussen Breukelen en Rhenen
Ook, maar het was allang de planning om daar SLT te laten rijden.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:20 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dat ze daar nog niet rijden is gewoon omdat er nog niet genoeg zijn voor alle series.
Ik verwacht slecht, want ze zijn zo hypermodern met allemaal elektronische snufjes.. Nee, De V'tjes reden gewoon. Hierbij zal wel weer iets fout gaan met de Elektronica.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:23 schreef Ascendancy het volgende:
Ik vraag me af hoe deze SLETjes reageren op sneeuw.
VIRM en ICM zijn er niet echt betrouwbaar mee. En plan V reed toen tenminste gewoon.
In de 1900 bijvoorbeeld als IC met 4x V
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:25 schreef greavy het volgende:
[..]
Ook, maar het was allang de planning om daar SLT te laten rijden.
Tussen Utrecht en Rhenen waren bij stations problemen met de treeplanken die uit/inschuiven.
Brommers, auto's, motoren, Treinen...quote:Op maandag 14 juni 2010 23:29 schreef Socios het volgende:
Wat Yreal zegt.
Treinen van vroeger kunnen meer hebben en zijn gewoon stabieler, robuuster en gaan langer mee.
Dat ook. Maar niet alleen. Er waren stations waarbij er een treeplank uitgeschoven werd, hiermee in aanraking kwam met het perron. Dat is tevens een kenmerkend iets voor stations die in een bocht liggen.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Was het niet omdat enkele perrons niet lang genoeg waren voor 2x SLT-VI? Daar moet op gewacht worden voordat ze de 7400, 17400, en 14700 standaard gaan bevolken volgens mij.
Ja, waar is de tijd dat je gewoon een paar treden moest klimmen om van het lage perron de trein in te komen.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:46 schreef greavy het volgende:
Dat ook. Maar niet alleen. Er waren stations waarbij er een treeplank uitgeschoven werd, hiermee in aanraking kwam met het perron. Dat is tevens een kenmerkend iets voor stations die in een bocht liggen.
Het waren meerdere problemen bij stations. Enkele stations worden varirend qua lengte verlengd.
En zo blijven de problemen zich opstapelen
Mwah 't is niet alsof je voor die ervaring ver over de grens moet reizenquote:Op maandag 14 juni 2010 23:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, waar is de tijd dat je gewoon een paar treden moest klimmen om van het lage perron de trein in te komen.
Wehehe, dat is ook weer waar ja.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:48 schreef Ireyon het volgende:
Mwah 't is niet alsof je voor die ervaring ver over de grens moet reizen
Ja, dat moet terug komenquote:Op maandag 14 juni 2010 23:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, waar is de tijd dat je gewoon een paar treden moest klimmen om van het lage perron de trein in te komen.
Als je daarvan houdt moet je echt eens naar de Balkan gaan. Bulgarije bijvoorbeeld. Daar hebben ze nog echte treinen.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, waar is de tijd dat je gewoon een paar treden moest klimmen om van het lage perron de trein in te komen.
doe dan ook niet roosendaal -> zwijndrecht in de stopperquote:Op maandag 14 juni 2010 23:51 schreef greavy het volgende:
[..]
Ja, dat moet terug komen![]()
Dat gelijkvloerse instap is misschien wel handig, maar een rolstoel had vandaag in Dordrecht toch echt een loopbrug nodig om in de trein te komen. Ze kwam met haar voorwiel anders tussen het perron en traptrede te zitten.
Vandaag een HC die vond dat SLT behoorlijk klote is, vooral als je er een tijdje in zit "ding dong Dames en heren, het volgende station is X", en dat continu
"Ding dong. Het volgende station is Y, deze stoptrein zal doorrijden naar Z en nog stoppen te I, J, K, L et cetera. Hier kunt u overstappen op de treinen naar ...."
Bij een langer stationnement (bijv. de 5100 die uit Roosendaal komt en in Dordrecht halteert), krijg je weer de omroep "goedemiddag dames en heren, welkom in de stoptrein naar A,B,C,D,E,F,G et cetera"
Precies. Knappe tv die nog stuk kan gaan als er geen electronica in zitquote:Op maandag 14 juni 2010 23:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Ook voor televisies en veel andere electronica.
Ik deed het regelmatig op en neer pendelen met de stopper, toen er nog Mat'64 in zat.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
doe dan ook niet roosendaal -> zwijndrecht in de stopper![]()
Whehehe , die zal knap gaar zijnquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:01 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik deed het regelmatig op en neer pendelen met de stopper, toen er nog Mat'64 in zat.
Maar die HC moest Den Haag CS - Roosendaal - Den Haag CS. Dan ben je blij dat je eindelijk van het SLET af bent.
Ach, dat valt ook wel weer mee.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:51 schreef greavy het volgende:
[..]
Ja, dat moet terug komen![]()
Dat gelijkvloerse instap is misschien wel handig, maar een rolstoel had vandaag in Dordrecht toch echt een loopbrug nodig om in de trein te komen. Ze kwam met haar voorwiel anders tussen het perron en traptrede te zitten.
Vandaag een HC die vond dat SLT behoorlijk klote is, vooral als je er een tijdje in zit "ding dong Dames en heren, het volgende station is X", en dat continu
"Ding dong. Het volgende station is Y, deze stoptrein zal doorrijden naar Z en nog stoppen te I, J, K, L et cetera. Hier kunt u overstappen op de treinen naar ...."
Bij een langer stationnement (bijv. de 5100 die uit Roosendaal komt en in Dordrecht halteert), krijg je weer de omroep "goedemiddag dames en heren, welkom in de stoptrein naar A,B,C,D,E,F,G et cetera"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |