Groente soep met kruidenstokbroodquote:Op maandag 29 maart 2010 18:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
wat heb je gegeten?I need inspiration
dat weet ik welquote:Op maandag 29 maart 2010 18:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je moet maar weten waar je zin in hebt..
Last van de Engelse ziekte? Hoe onSamzz...quote:
Sammiequote:
vertel?quote:
Mama heeft gekookt, ik nietquote:Op maandag 29 maart 2010 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Last van de Engelse ziekte? Hoe onSamzz...
Ik ging niet vreemd hoorquote:Op maandag 29 maart 2010 18:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sammie![]()
Beetje vreemdgaan met mijn meisje he
Dat was ook het enige dat ik echt lekker vondquote:Op maandag 29 maart 2010 18:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kruidenstokbrood.
Stokbrood met kruidenboter.
nog een beetje vroeg op de avond om het daarover te hebbenquote:
je kwam toch? wat wil je nog meer?quote:Op maandag 29 maart 2010 18:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
FF!Ik had meer niveau van je verwacht.
je maakt het wel spannendquote:Op maandag 29 maart 2010 18:37 schreef Thrust het volgende:
[..]
nog een beetje vroeg op de avond om het daarover te hebben![]()
kindertjes liggen nog niet op bed
Stokbrood met kruidenboterquote:Op maandag 29 maart 2010 18:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kruidenstokbrood.
Stokbrood met kruidenboter.
Sorry lieverdquote:Op maandag 29 maart 2010 18:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
FF!Ik had meer niveau van je verwacht.
Hoiquote:Op maandag 29 maart 2010 18:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sorry lieverd![]()
Kusje om het goed te maken?![]()
Of mogen we tegenwoordig alleen maar serieus reageren in dit topic?
Heb even het vorige topic nog even doorgebladerd.. wat een slap gelul van 2 dames hier... noem verder geen namen
moi?quote:Op maandag 29 maart 2010 18:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sorry lieverd![]()
Heb even het vorige topic nog even doorgebladerd.. wat een slap gelul van 2 dames hier... noem verder geen namen
Nee, jij bent lief evilquote:
Alleen niet erg warm vandaagquote:
beetje de spanning opbouwen/voorspelquote:Op maandag 29 maart 2010 18:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je maakt het wel spannend
ben ik niet de jongste nu?![]()
oh.quote:
die heb ze toch niet?quote:
Indd. My dirty mind, not FF's.quote:
Ik lul niet slap.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sorry lieverd![]()
niet?quote:
Vesten.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:42 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dik vest aan, mocht de pret niet drukken
en dan gaan ze uit?quote:Op maandag 29 maart 2010 18:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vesten.Die kutdingen zitten nooit lekker, althans...snel niet meer.
Veul te grote vestenquote:Op maandag 29 maart 2010 18:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Onbewust of onderbewust.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:44 schreef STING het volgende:
[..]
Ik snap dat dat "oh johnny" weer zekere gevoelens bij je heeft doen opwekken
Had het ook niet over jou schatquote:Op maandag 29 maart 2010 18:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. My dirty mind, not FF's.
[..]
Ik lul niet slap.![]()
Maar goed, kusje om het goed te maken!
Ik moest denken aan 'heeeeere's Johnny'... Maar dat is weer wat anders. Wel tof, thoughquote:Op maandag 29 maart 2010 18:44 schreef STING het volgende:
[..]
Ik snap dat dat "oh johnny" weer zekere gevoelens bij je heeft doen opwekken
Mee oneensquote:Op maandag 29 maart 2010 18:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 maart 2010 18:44 schreef krengetje het volgende:
[..]
Veul te grote vesten
Vest heb ik gewoon een M ofwel 38. Dus geen idee wat 28 dan wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar deze vesten die ik heb zijn alledrie door iets gekrompen ofzo. Dus zitten beetje vervelend.![]()
Zit jij KPD te kijken?quote:Op maandag 29 maart 2010 18:45 schreef vencodark het volgende:
Onbewust of onderbewust.Of zou het aan kpd liggen?
![]()
ik weet het.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:45 schreef krengetje het volgende:
[..]
dat zei ik helemaal niet *stampvoet
quote:Op maandag 29 maart 2010 18:47 schreef STING het volgende:
[..]
Zit jij KPD te kijken?
Nou ja, ik had het kunnen weten na die webcam sessie
In die 2 bijna dezelfde broeken die toch niet pastte had je toch 27?quote:Op maandag 29 maart 2010 18:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vest heb ik gewoon een M ofwel 38. Dus geen idee wat 28 dan wordt
Maar deze vesten die ik heb zijn alledrie door iets gekrompen ofzo. Dus zitten beetje vervelend.
quote:Op maandag 29 maart 2010 18:44 schreef krengetje het volgende:
[..]
Veul te grote vesten
Heb je degene aan wat je van mij heb gekregen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Misschien als ik ook een keertje dronken benquote:Op maandag 29 maart 2010 18:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
Wanneer houden we jouw webcamsessie?
quote:Op maandag 29 maart 2010 18:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb je degene aan wat je van mij heb gekregen?
The Shining nog nooit gezienquote:Op maandag 29 maart 2010 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moest denken aan 'heeeeere's Johnny'... Maar dat is weer wat anders. Wel tof, though
Categorie ontvoeringquote:Op maandag 29 maart 2010 18:47 schreef Ang3l het volgende:
Nah.... hoorde net het verhaal van de verdwijning van Plukkie (mijn lievelingskat hier, de kat van 1 van de bewoonsters ) die dus ruim 2 maanden weg is geweest. Posters en alles opgehangen etc. Dat beest is echt de lieveling van velen hier
Mijn buurman is verhuist. Eind 2009 heeft ie z'n spullen al weggehaald en nu staat het huis te koop. Zijn kids, net als die van hier onder, speelden altijd met Plukkie. Dat beest is ook gewoon goddamn lief en mooi en aanhankelijk. Wat bleek nou? Had die buurman de kat gewoon meegenomen naar zijn nieuwe huis, voor de kids! WTF?!
"Ja, ik zag hem lopen over straat en wist niet van wie is was en dacht dat ie verwaarloosd werd". Wist niet van wie ie was, My ass! Je kinderen noemen hem zelfs bij naam. Iedereen hier weet van wie die is! Verwaarloosd my ass! dat beest is hardstikke flink en mooi!
Wat een naaistreek zeg! Ze was er achtergekomen omdat de kids van hem tegen de kids van haar gezegd hadden een keer Äls w egaan verhuizen nemen we'm mee!" Zij dacht dat dat een grapje was maar is het uiteindelijk, toen de buurman nog een x wat laatste spullen kwam halen, toch eens gaan vragen. Bleek dus echt zo te zijn.
Dan kun je toch niet MAKEN?!
Ja maar weet niet of die maten dan ook gelden voor vesten enzo.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:47 schreef krengetje het volgende:
[..]
In die 2 bijna dezelfde broeken die toch niet pastte had je toch 27?
Om jou aan te steken is niet veel nodig?quote:Op maandag 29 maart 2010 18:48 schreef STING het volgende:
[..]
niet dat daar veel voor nodig is, maar dat terzijde
Ik bestel wel wat ghb pillen bij Krengetje.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:48 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien als ik ook een keertje dronken ben
Want? Bij FF heeft het ook gewerkt?quote:Op maandag 29 maart 2010 18:50 schreef vencodark het volgende:
Ik bestel wel wat ghb pillen bij Krengetje.![]()
* doet smsje.
Was je niet afgeschrikt @ KPD ?quote:Op maandag 29 maart 2010 18:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
Wanneer houden we jouw webcamsessie?
Ik had het over broeken lieverdquote:Op maandag 29 maart 2010 18:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar weet niet of die maten dan ook gelden voor vesten enzo.
[..]
Ik bestel wel wat ghb pillen bij Krengetje.![]()
* doet smsje.
Maar wij hadden het over vesten, waarom begin jij nu weer over een broek?quote:Op maandag 29 maart 2010 18:51 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik had het over broeken lieverd
Enne, hoeveel GHB heb je nodig?
las ikquote:Op maandag 29 maart 2010 18:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, nee daar is meer vocht voor nodig.
quote:
Ja ik vind het echt Echt ECHT heel erg een naaistreek.quote:
Uhm.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar wij hadden het over vesten, waarom begin jij nu weer over een broek?
Met hoeveel kreeg je FF voor de cam.?
Omdat dat me te binnenschoot van die broekquote:Op maandag 29 maart 2010 18:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar wij hadden het over vesten, waarom begin jij nu weer over een broek?
Met hoeveel kreeg je FF voor de cam.?
Daar hadden we het over toch?quote:Op maandag 29 maart 2010 18:53 schreef STING het volgende:
[..]
Uhm.
GHB gebruiken om iemand voor de cam te krijgen![]()
aangestingtquote:Op maandag 29 maart 2010 18:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
STING heeft jou weer aangestoken?
Ohja, jullie hebben gelijk live 'gechat'.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:53 schreef krengetje het volgende:
[..]
Omdat dat me te binnenschoot van die broek![]()
Ik heb de 'cam-fase' gelijk overgeslagen
Waar ? *kijkt rond*quote:
Jij bent inmiddels een singles coryfee.. ik zou niet durven jou in een slecht daglicht te plaatsenquote:Op maandag 29 maart 2010 18:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat wou ik toch maar ff duidelijk hebben.
Dan kom je die maar een keer kijkenquote:
jaquote:Op maandag 29 maart 2010 18:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
STING heeft jou weer aangestoken?
venco is de Wiegel van Singles?quote:Op maandag 29 maart 2010 18:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij bent inmiddels een singles coryfee.. ik zou niet durven jou in een slecht daglicht te plaatsen
Das goedquote:Op maandag 29 maart 2010 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kom je die maar een keer kijkenSchaam je.
ja, de vorige keer reageerde er niemand opquote:Op maandag 29 maart 2010 18:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Das al de 2e keer dat je die grap gebruikt.
Een Singlescoryfee? Dat klinkt niet positief. Wat houdt dat in?quote:Op maandag 29 maart 2010 18:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij bent inmiddels een singles coryfee.. ik zou niet durven jou in een slecht daglicht te plaatsen
Beter of niet?quote:Op maandag 29 maart 2010 18:54 schreef STING het volgende:
[..]
Dat klopt, maar toen je opeens over GHB begon, krijg ik toch wat andere beelden zeg maar
Aaah.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:54 schreef STING het volgende:
[..]
ja, de vorige keer reageerde er niemand op
zo goed is je grapquote:Op maandag 29 maart 2010 18:54 schreef STING het volgende:
[..]
ja, de vorige keer reageerde er niemand op
Idd... doe het dan goed.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:53 schreef STING het volgende:
[..]
Uhm.
GHB gebruiken om iemand voor de cam te krijgen![]()
Ik durf jou niet meer alleen met mijn meisje te latenquote:Op maandag 29 maart 2010 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kom je die maar een keer kijkenSchaam je.
Nobody, Sherlock Nobody?quote:Op maandag 29 maart 2010 18:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hi, my name is Nobody.
(ok, shoot me).
co - ry` feequote:Op maandag 29 maart 2010 18:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een Singlescoryfee? Dat klinkt niet positief. Wat houdt dat in?
Ik heb er nog niets ingeworpen hoor.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:56 schreef STING het volgende:
[..]
Dat schijnt GHB nou eenmaal met je doen, lieve schat
Nee, laat dat maar aan mij overquote:Op maandag 29 maart 2010 18:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb er nog niets ingeworpen hoor.
En wat houdt het in de praktijk in?quote:Op maandag 29 maart 2010 18:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
co - ry` fee
[koorie-]
(«Frans)
de -woord
coryfeeën
1
koorleider in de Griekse tragedie;
2
leider, hoofd van een partij, beweging, school enz;
Dan kom je meequote:Op maandag 29 maart 2010 18:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik durf jou niet meer alleen met mijn meisje te laten
tyf je msn eens aan lieverdquote:
Wij?quote:Op maandag 29 maart 2010 18:59 schreef Lily-Ella het volgende:
Wij gaan even eten en samen douchen, daarna meld ik me weer (jullie gaan te snel voor mij vandaag)
ze heeft een ukkie van 2 ofzoquote:
Omdat je hier al een tijdje rondlooptquote:Op maandag 29 maart 2010 18:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
En wat houdt het in de praktijk in?Hoe kom ik aan deze naam?
Venco is lief!quote:Op maandag 29 maart 2010 19:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat je hier al een tijdje rondloopt
niks negatiefs ofzo
Ik mocht je tetten niet eens zienquote:
Met haar katquote:
Dat heb je ook niet gevraagd zaterdagquote:Op maandag 29 maart 2010 19:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik mocht je tetten niet eens zien![]()
Damn you Krea
Al sinds november 08.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat je hier al een tijdje rondloopt
niks negatiefs ofzo
Tot 2 keer aan toe!quote:
een milf?quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar van Djayzz weet ik allang dat ie me lief vind.
Ik pelit voor de sig naast je naam [R&P singles coryfee/ drama queen]quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Oeh, een MILFquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik pelit voor de sig naast je naam [R&P singles coryfee/ drama queen]Drama queen is al taken vlgs mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig heb ik die van jouw nog wel kunnen zienquote:
Ik bedoel ook op de plek waar normaal moderator staatquote:
Maar dat deed ik nietquote:
quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik pelit voor de sig naast je naam [R&P singles coryfee/ drama queen]Dan wordt het triest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waneer gaan we meeten?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat deed ik nietNou ja, volgende keer dan maar.
FF, haal die W nu eens weg.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik die van jouw nog wel kunnen zien
Wordt het inderdaad tijd voor een lieve man... Hoiquote:Op maandag 29 maart 2010 19:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
hey. Wou je ruzie?
[..]
Dan wordt het triest.
Foto in vol ornaat neem ik ook genoegen meequote:
Krijg je niet.quote:
3 nadelen: 2 koters en een vriendin.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wordt het inderdaad tijd voor een lieve man... Hoi
Die heb ik niet. Wel in half ornaatquote:Op maandag 29 maart 2010 19:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Foto in vol ornaat neem ik ook genoegen mee
Zwaar eisenpakket... succes met verder zoekenquote:Op maandag 29 maart 2010 19:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Krijg je niet.![]()
[..]
3 nadelen: 2 koters en een vriendin.![]()
Straks ben je nog te oud ook.
Wanneer deed ze dat niet?quote:
Ja, ik weet niet wat zwaarder weegt: die vriendin of die 2 koters.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zwaar eisenpakket... succes met verder zoeken
Jij moest zo nodig wegquote:Op maandag 29 maart 2010 19:11 schreef STING het volgende:
[..]
Ze dacht, ach Sting is er niet, what's the use.
Zelf ik weet dat die W daar niet hoortquote:Op maandag 29 maart 2010 19:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
FF, haal die W nu eens weg.Storend.
Te weinigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Wat is er met die Wquote:Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zelf ik weet dat die W daar niet hoort
Nee juist omdat jij er niet was liet Samzz ze zijnquote:Op maandag 29 maart 2010 19:11 schreef STING het volgende:
[..]
Ze dacht, ach Sting is er niet, what's the use.
In dit geval niet.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef STING het volgende:
[..]
Ruzie maken kan ook verstandig zijn hoor
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Te weinig
Nou, dan kom je maar een keer langs met Krengel. Veeleisend he...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Vraag maar aan Vencoquote:
Dat klopt toch niet. "Ik heb die van jouW wel mogen zien". Jouw is alleen als je direct over het onderwerp praat. Jouw fiets, jouw neus, jouw tieten.quote:
Oh..oh...quote:
Ok... maar.. euh ok..quote:Op maandag 29 maart 2010 19:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat klopt toch niet. "Ik heb die van jouW wel mogen zien". Jouw is alleen als je direct over het onderwerp praat. Jouw fiets, jouw neus, jouw tieten.
Jij moet lerares worden jij kan goed uitleggenquote:Op maandag 29 maart 2010 19:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat klopt toch niet. "Ik heb die van jouW wel mogen zien". Jouw is alleen als je direct over het onderwerp praat. Jouw fiets, jouw neus, jouw tieten.
Pfff... helemaal naar Grolsch-land voor een paar tietenquote:Op maandag 29 maart 2010 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dan kom je maar een keer langs met Krengel. Veeleisend he...
Of meesteresquote:Op maandag 29 maart 2010 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij moet lerares worden jij kan goed uitleggen
Normaal zou het me een zorg zijn maar elke keer als ik het bij FF zie heb ik neigingen enzo.quote:
Ik wil geen ruzie.quote:
Ik zeg altijd dan ik, als ik, dan mij en als mij door elkaarquote:Op maandag 29 maart 2010 19:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Normaal zou het me een zorg zijn maar elke keer als ik het bij FF zie heb ik neigingen enzo.
[..]
Ik wil geen ruzie.
Nee, dankje.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij moet lerares worden jij kan goed uitleggen
Oeh.quote:
Ja, sorryquote:Op maandag 29 maart 2010 19:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Normaal zou het me een zorg zijn maar elke keer als ik het bij FF zie heb ik neigingen enzo.
Je zet je trio campagne voort?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:15 schreef FireFox1 het volgende:
Je komt maar naar onsBed is groot genoeg... ja, zelfs voor je tieten
Misschien is ze dat alquote:
Oh ik ben ook geen speltalent hoor, maar dit weet ik wel.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:16 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dan ik, als ik, dan mij en als mij door elkaar
Rawr.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:16 schreef vencodark het volgende:
Oeh.![]()
Ik heb al zwart gelakte nagels en zwarte bril op.
Djayzz... pff jonguhquote:
Jammerquote:
Je moet er wel wat voor over hebben hequote:Op maandag 29 maart 2010 19:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Pfff... helemaal naar Grolsch-land voor een paar tieten![]()
Je komt maar naar onsBed is groot genoeg... ja, zelfs voor je tieten
Krea heeft door zijn komst mijn plannetje verneuktquote:
fixedquote:Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Krea heeft door zijn komst mijn plannetje ver geneukt
Samzzz was jouw plannetje?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Krea heeft door zijn komst mijn plannetje verneukt
Eerst zien, dan geloven en zulksquote:Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat ik het ging goedmaken
Als je het niet weet, gewoon jou als U vervangen. Dan hoor je gelijk dat U en Uw niet altijd klopt of goed is.quote:
Nee. Want ik ben vrolijk en jij bent cute.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:19 schreef STING het volgende:
[..]
Dus je gaat nu tot aan de volgende meet boos doen?
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Want ik ben vrolijk en jij bent cute.
Dat zei mijn leraar Nederlands ook altijdquote:Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als je het niet weet, gewoon jou als U vervangen. Dan hoor je gelijk dat U en Uw niet altijd klopt of goed is.
Zoals djayzz al zei, je zal een prima meesteres lerares zijnquote:Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als je het niet weet, gewoon jou als U vervangen. Dan hoor je gelijk dat U en Uw niet altijd klopt of goed is.
Goed onthouden he van mij.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zei mijn leraar Nederlands ook altijd
Volgens mij zei Tijn dat.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zoals djayzz al zei, je zal een prima meesteres lerares zijn
Dat is toch geen roddel meer maar gewoon algemeen bekendquote:
Pleonasme heet datquote:Op maandag 29 maart 2010 19:21 schreef STING het volgende:
[..]
hypocriete brabo.
oh wacht, dat is dubbelop
Iedereen was erbij toen Sammz en Krea lagen te glijden?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat is toch geen roddel meer maar gewoon algemeen bekend
Stap 1: veel bier schenken (eventueel met de nodige dosis GHB)quote:
sorryquote:Op maandag 29 maart 2010 19:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Stap 1: veel bier schenken (eventueel met de nodige dosis GHB)
stap 2: laten zoenen met je vriendin
stap 3: uitnodigen in hotelkamer
stap 4: Sigaar in je muil?
Dikke fail op de stappen 1,3 en 4quote:Op maandag 29 maart 2010 19:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
stap 4:
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:23 schreef STING het volgende:
[..]
Pas maar op, met dat soort praat val je nog in de smaak bij venco
Tijn, djayzz, Real Zeus... 1 pot natquote:Op maandag 29 maart 2010 19:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goed onthouden he van mij.
[..]
Volgens mij zei Tijn dat.
Je kwam wel een eind jaquote:Op maandag 29 maart 2010 19:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
stap 4:
Nee maar roddelen doe je toch achter iemands rug om en niet waar ze bij is, op een openbaar forum enzoquote:Op maandag 29 maart 2010 19:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Iedereen was erbij toen Sammz en Krea lagen te glijden?
Pleonasme toch?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:21 schreef STING het volgende:
[..]
hypocriete brabo.
oh wacht, dat is dubbelop
Daar komt ie dan knap laat mee.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:23 schreef STING het volgende:
[..]
Pas maar op, met dat soort praat val je nog in de smaak bij venco
Inderdaadquote:
Ik stond erbijquote:Op maandag 29 maart 2010 19:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is dit een bevestiging dat jij met krengel hebt gezoend?
wat hebben die 3, met een geile lesbiene te maken?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tijn, djayzz, Real Zeus... 1 pot nat
Feli!quote:Op maandag 29 maart 2010 19:26 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli is blij
tentamen gehaald
spam spam
Hou op, straks geef je die jongen nog hoop.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:25 schreef STING het volgende:
[..]
Nou, zo te zien kan tijn ook nog eens bij je in de smaak vallen
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tijn, djayzz, Real Zeus... 1 pot nat
Ze komen voor in Lord of the Cock Ring.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is dat een soort elf die altijd de brandjes blust en overal rond swaffeld?
Daar is meer voor nodig dan datquote:Op maandag 29 maart 2010 19:26 schreef STING het volgende:
[..]
Je Prins Albert kwam al gelijk uit z'n slaap?
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:26 schreef STING het volgende:
[..]
Je Prins Albert kwam al gelijk uit z'n slaap?
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:26 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli is blij
tentamen gehaald
spam spam
Hm, wie van de 3 zou nu het meest beledigd moeten zijn?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mij een beetje vergelijken met djayzz en RZ
Nee Venco heeft geen smaak dus dat gaat niet gebeurenquote:Op maandag 29 maart 2010 19:25 schreef STING het volgende:
[..]
Nou, zo te zien kan tijn ook nog eens bij je in de smaak vallen
Goed zoquote:Op maandag 29 maart 2010 19:26 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli is blij
tentamen gehaald
spam spam
Op het gebied van ontbijtgranen schiet ze ernstig te kort, maar voor de rest valt het best meequote:Op maandag 29 maart 2010 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
Nee Venco heeft geen smaak dus dat gaat niet gebeuren![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hou op, straks geef je die jongen nog hoop.
Ikquote:Op maandag 29 maart 2010 19:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, wie van de 3 zou nu het meest beledigd moeten zijn?
Ik vraag het maar!quote:
Alice in Wonderland is een sprookje?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry maar ik geloof niet meer in sprookjes
Dat vind jijquote:Op maandag 29 maart 2010 19:28 schreef STING het volgende:
[..]
Op het gebied van ontbijtgranen schiet ze ernstig te kort, maar voor de rest valt het best mee
Dankje.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:28 schreef STING het volgende:
[..]
Op het gebied van ontbijtgranen schiet ze ernstig te kort, maar voor de rest valt het best mee
Nee maar Alice in chains welquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:26 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli is blij
tentamen gehaald
spam spam
Dus wippen en pleiten dusquote:Op maandag 29 maart 2010 19:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje.Je hoeft niet met me te ontbijten hoor.
Nou, om eerlijk te zijn, heb ik serieus over getwijfeld om er 1 te nemenquote:Op maandag 29 maart 2010 19:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vraag het maar!
Dus als ik in Kpd een geheimzinnige vreemdeling zie met een ring door zijn prinsje, dan ben jij het?
Mooi, dan eet ik de croissantjes en ovenbroodjes zelf wel opquote:Op maandag 29 maart 2010 19:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje.Je hoeft niet met me te ontbijten hoor.
Ultieme datequote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou, om eerlijk te zijn, heb ik serieus over getwijfeld om er 1 te nemen
Oohnee, die eet ik wel. Met jam.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:31 schreef STING het volgende:
[..]
Mooi, dan eet ik de croissantjes en ovenbroodjes zelf wel op
je blijft er in trappen hequote:Op maandag 29 maart 2010 19:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
das toch gaaf.
Waarom niet gedaan?
dat is geen daten, dat noemt men naar de hoeren gaanquote:
Het kan toch? Vind ik niet zo heel raar hoor.quote:
BELLEN!quote:Op maandag 29 maart 2010 19:33 schreef djayzz het volgende:
Ik kan nergens vinden hoe ik per maand meer kan aflossen voor mijn studieschuld...
Ik zeg doen gun krengetje/samzz ook hun pleiziertjesquote:Op maandag 29 maart 2010 19:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou, om eerlijk te zijn, heb ik serieus over getwijfeld om er 1 te nemen
Jammer dat het alleen bij roddels blijftquote:Op maandag 29 maart 2010 19:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
zie je wel dat zo de roddels komen.
Jij zou het STING en mij enorm gunnen dat we zouden wippen en ik hem daarna het huis uit gooi?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
Jammer dat het alleen bij roddels blijft
Als je nog op tijd een diagnose kan doen?quote:
http://www.ib-groep.nl/pa(...)ijze/betaalwijze.aspquote:Op maandag 29 maart 2010 19:33 schreef djayzz het volgende:
Ik kan nergens vinden hoe ik per maand meer kan aflossen voor mijn studieschuld...
Nou, ik wel hoor.... Heb ooit een SOA test gedaan toen ze nog met wattenstaafjes in je pisgaatje zaten te poeren. Heb 3 dagen het gevoel gehad dat ik mesjes zat te pissenquote:Op maandag 29 maart 2010 19:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het kan toch? Vind ik niet zo heel raar hoor.
Jaquote:Op maandag 29 maart 2010 19:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij zou het STING en mij enorm gunnen dat we zouden wippen en ik hem daarna het huis uit gooi?
Ik geloof niets meer wat je verteld.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou, ik wel hoor.... Heb ooit een SOA test gedaan toen ze nog met wattenstaafjes in je pisgaatje zaten te poeren. Heb 3 dagen het gevoel gehad dat ik mesjes zat te pissen
Dudequote:Op maandag 29 maart 2010 19:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou, ik wel hoor.... Heb ooit een SOA test gedaan toen ze nog met wattenstaafjes in je pisgaatje zaten te poeren. Heb 3 dagen het gevoel gehad dat ik mesjes zat te pissen
Vertel je wel hoe het wasquote:
Daar krijgt hij MI vanquote:
dat is iig nuttiger dan de orgie analen van het weekendquote:
Dan liever de origie analen.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
dat is iig nuttiger dan de orgie analen van het weekend
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee joh, a girl doesn't wip and tell!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |