abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79716508
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:53 schreef STING het volgende:

[..]

aangestingt
Das al de 2e keer dat je die grap gebruikt.
pi_79716515
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:54 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Jij bent inmiddels een singles coryfee.. ik zou niet durven jou in een slecht daglicht te plaatsen
venco is de Wiegel van Singles?
pi_79716519
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:54 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dan kom je die maar een keer kijken Schaam je.
Das goed
pi_79716527
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:54 schreef vencodark het volgende:

[..]

Das al de 2e keer dat je die grap gebruikt.
ja, de vorige keer reageerde er niemand op
pi_79716534
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:54 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Jij bent inmiddels een singles coryfee.. ik zou niet durven jou in een slecht daglicht te plaatsen
Een Singlescoryfee? Dat klinkt niet positief. Wat houdt dat in?
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:54 schreef STING het volgende:

[..]

Dat klopt, maar toen je opeens over GHB begon, krijg ik toch wat andere beelden zeg maar
Beter of niet?
pi_79716549
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:54 schreef STING het volgende:

[..]

ja, de vorige keer reageerde er niemand op
Aaah.
pi_79716556
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:54 schreef STING het volgende:

[..]

ja, de vorige keer reageerde er niemand op
zo goed is je grap
pi_79716575
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:55 schreef vencodark het volgende:
Beter of niet?
beeld werd nogal wazig en zwart
  maandag 29 maart 2010 @ 18:56:21 #109
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79716579
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:53 schreef STING het volgende:

[..]

Uhm.
GHB gebruiken om iemand voor de cam te krijgen
Idd... doe het dan goed.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79716581
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:55 schreef krengetje het volgende:

[..]

zo goed is je grap
Nobody is perfect
pi_79716583
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:56 schreef STING het volgende:

[..]

beeld werd nogal wazig en zwart
Dat klinkt ook lekker positief.
pi_79716588
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:56 schreef STING het volgende:

[..]

Nobody is perfect
My name is....
pi_79716590
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:54 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dan kom je die maar een keer kijken Schaam je.
Ik durf jou niet meer alleen met mijn meisje te laten
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79716600
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:56 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat klinkt ook lekker positief.
Dat schijnt GHB nou eenmaal met je doen, lieve schat
pi_79716607
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:56 schreef STING het volgende:

[..]

Nobody is perfect
Hi, my name is Nobody.

(ok, shoot me).
pi_79716627
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:57 schreef vencodark het volgende:

[..]

Hi, my name is Nobody.

(ok, shoot me).
Nobody, Sherlock Nobody?
pi_79716638
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:55 schreef vencodark het volgende:

[..]

Een Singlescoryfee? Dat klinkt niet positief. Wat houdt dat in?

co - ry` fee
[koorie-]
(«Frans)
de -woord
coryfeeën

1
koorleider in de Griekse tragedie;

2
leider, hoofd van een partij, beweging, school enz;
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79716641
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:56 schreef STING het volgende:

[..]

Dat schijnt GHB nou eenmaal met je doen, lieve schat
Ik heb er nog niets ingeworpen hoor.
pi_79716656
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:58 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik heb er nog niets ingeworpen hoor.
Nee, laat dat maar aan mij over
pi_79716666
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:57 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

co - ry` fee
[koorie-]
(«Frans)
de -woord
coryfeeën

1
koorleider in de Griekse tragedie;

2
leider, hoofd van een partij, beweging, school enz;
En wat houdt het in de praktijk in? Hoe kom ik aan deze naam?
  maandag 29 maart 2010 @ 18:58:49 #121
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79716670
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:56 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik durf jou niet meer alleen met mijn meisje te laten
Dan kom je mee
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79716689
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:58 schreef STING het volgende:

[..]

Nee, laat dat maar aan mij over
Hoe ga je dat aanpakken?
pi_79716693
Wij gaan even eten en samen douchen, daarna meld ik me weer (jullie gaan te snel voor mij vandaag )
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
pi_79716700
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:54 schreef krengetje het volgende:

[..]

ja
tyf je msn eens aan lieverd
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79716702
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:58 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dan kom je mee
Vergeet de foto's niet.
pi_79716703
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:59 schreef vencodark het volgende:

[..]

Hoe ga je dat aanpakken?
Hoe ik je ga aanpakken?
pi_79716715
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:59 schreef Lily-Ella het volgende:
Wij gaan even eten en samen douchen, daarna meld ik me weer (jullie gaan te snel voor mij vandaag )
Wij?
pi_79716726
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:59 schreef STING het volgende:

[..]

Hoe ik je ga aanpakken?
Ik ben geen dat.
pi_79716741
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:00 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik ben geen dat.
Weet ik, daarom herformuleerde ik de vraag ff voor je
  maandag 29 maart 2010 @ 19:01:05 #130
101353 mrbox
Miep miep
pi_79716760
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:59 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wij?
ze heeft een ukkie van 2 ofzo
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_79716763
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:58 schreef vencodark het volgende:

[..]

En wat houdt het in de praktijk in? Hoe kom ik aan deze naam?
Omdat je hier al een tijdje rondloopt

niks negatiefs ofzo
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 29 maart 2010 @ 19:01:38 #132
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79716779
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:01 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Omdat je hier al een tijdje rondloopt

niks negatiefs ofzo
Venco is lief!
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79716782
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:58 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dan kom je mee
Ik mocht je tetten niet eens zien

Damn you Krea
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79716785
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:01 schreef djayzz het volgende:

[..]

Venco is lief!
Dat wil ze helemaal niet horen!
pi_79716833
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:59 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wij?
Met haar kat
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 29 maart 2010 @ 19:03:25 #136
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79716848
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:01 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik mocht je tetten niet eens zien

Damn you Krea
Dat heb je ook niet gevraagd zaterdag
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79716859
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:01 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Omdat je hier al een tijdje rondloopt

niks negatiefs ofzo
Al sinds november 08.
  maandag 29 maart 2010 @ 19:03:37 #138
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79716860
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:01 schreef STING het volgende:

[..]

Dat wil ze helemaal niet horen!
Maar ik wilde het wel zeggen
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79716879
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:01 schreef STING het volgende:

[..]

Dat wil ze helemaal niet horen!
Maar van Djayzz weet ik allang dat ie me lief vind.
pi_79716890
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:03 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat heb je ook niet gevraagd zaterdag
Tot 2 keer aan toe!
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79716903
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:01 schreef mrbox het volgende:

[..]

ze heeft een ukkie van 2 ofzo
een milf?
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
  maandag 29 maart 2010 @ 19:04:57 #142
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79716919
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:04 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Tot 2 keer aan toe!
Op fluistertoon of wat?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79716923
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:01 schreef mrbox het volgende:

[..]

ze heeft een ukkie van 2 ofzo
Ja, met hem dus
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
pi_79716925
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:04 schreef vencodark het volgende:

[..]

Maar van Djayzz weet ik allang dat ie me lief vind.
die vind iedereen lief
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79716938
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:04 schreef Samzz het volgende:

[..]

Op fluistertoon of wat?
Ik hoorde het zelfs
pi_79716966
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:03 schreef vencodark het volgende:

[..]

Al sinds november 08.
Ik pelit voor de sig naast je naam [R&P singles coryfee/ drama queen]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79716986
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:05 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Ja, met hem dus
Oeh, een MILF
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79717001
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:05 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik pelit voor de sig naast je naam [R&P singles coryfee/ drama queen]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drama queen is al taken vlgs mij.
  maandag 29 maart 2010 @ 19:07:01 #149
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79717004
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:05 schreef krengetje het volgende:

[..]

Ik hoorde het zelfs
Ik echt niet Wanneer was dat?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79717009
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:05 schreef krengetje het volgende:

[..]

Ik hoorde het zelfs
Gelukkig heb ik die van jouw nog wel kunnen zien
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')