abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79716703
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:59 schreef vencodark het volgende:

[..]

Hoe ga je dat aanpakken?
Hoe ik je ga aanpakken?
pi_79716715
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:59 schreef Lily-Ella het volgende:
Wij gaan even eten en samen douchen, daarna meld ik me weer (jullie gaan te snel voor mij vandaag )
Wij?
pi_79716726
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:59 schreef STING het volgende:

[..]

Hoe ik je ga aanpakken?
Ik ben geen dat.
pi_79716741
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:00 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik ben geen dat.
Weet ik, daarom herformuleerde ik de vraag ff voor je
  maandag 29 maart 2010 @ 19:01:05 #130
101353 mrbox
Miep miep
pi_79716760
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:59 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wij?
ze heeft een ukkie van 2 ofzo
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_79716763
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:58 schreef vencodark het volgende:

[..]

En wat houdt het in de praktijk in? Hoe kom ik aan deze naam?
Omdat je hier al een tijdje rondloopt

niks negatiefs ofzo
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 29 maart 2010 @ 19:01:38 #132
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79716779
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:01 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Omdat je hier al een tijdje rondloopt

niks negatiefs ofzo
Venco is lief!
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79716782
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:58 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dan kom je mee
Ik mocht je tetten niet eens zien

Damn you Krea
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79716785
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:01 schreef djayzz het volgende:

[..]

Venco is lief!
Dat wil ze helemaal niet horen!
pi_79716833
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:59 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wij?
Met haar kat
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 29 maart 2010 @ 19:03:25 #136
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79716848
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:01 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik mocht je tetten niet eens zien

Damn you Krea
Dat heb je ook niet gevraagd zaterdag
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79716859
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:01 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Omdat je hier al een tijdje rondloopt

niks negatiefs ofzo
Al sinds november 08.
  maandag 29 maart 2010 @ 19:03:37 #138
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79716860
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:01 schreef STING het volgende:

[..]

Dat wil ze helemaal niet horen!
Maar ik wilde het wel zeggen
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79716879
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:01 schreef STING het volgende:

[..]

Dat wil ze helemaal niet horen!
Maar van Djayzz weet ik allang dat ie me lief vind.
pi_79716890
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:03 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat heb je ook niet gevraagd zaterdag
Tot 2 keer aan toe!
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79716903
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:01 schreef mrbox het volgende:

[..]

ze heeft een ukkie van 2 ofzo
een milf?
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
  maandag 29 maart 2010 @ 19:04:57 #142
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79716919
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:04 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Tot 2 keer aan toe!
Op fluistertoon of wat?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79716923
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:01 schreef mrbox het volgende:

[..]

ze heeft een ukkie van 2 ofzo
Ja, met hem dus
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
pi_79716925
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:04 schreef vencodark het volgende:

[..]

Maar van Djayzz weet ik allang dat ie me lief vind.
die vind iedereen lief
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79716938
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:04 schreef Samzz het volgende:

[..]

Op fluistertoon of wat?
Ik hoorde het zelfs
pi_79716966
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:03 schreef vencodark het volgende:

[..]

Al sinds november 08.
Ik pelit voor de sig naast je naam [R&P singles coryfee/ drama queen]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79716986
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:05 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Ja, met hem dus
Oeh, een MILF
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79717001
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:05 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik pelit voor de sig naast je naam [R&P singles coryfee/ drama queen]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drama queen is al taken vlgs mij.
  maandag 29 maart 2010 @ 19:07:01 #149
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79717004
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:05 schreef krengetje het volgende:

[..]

Ik hoorde het zelfs
Ik echt niet Wanneer was dat?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79717009
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:05 schreef krengetje het volgende:

[..]

Ik hoorde het zelfs
Gelukkig heb ik die van jouw nog wel kunnen zien
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')