Wij?quote:Op maandag 29 maart 2010 18:59 schreef Lily-Ella het volgende:
Wij gaan even eten en samen douchen, daarna meld ik me weer (jullie gaan te snel voor mij vandaag)
ze heeft een ukkie van 2 ofzoquote:
Omdat je hier al een tijdje rondlooptquote:Op maandag 29 maart 2010 18:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
En wat houdt het in de praktijk in?Hoe kom ik aan deze naam?
Venco is lief!quote:Op maandag 29 maart 2010 19:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat je hier al een tijdje rondloopt
niks negatiefs ofzo
Ik mocht je tetten niet eens zienquote:
Met haar katquote:
Dat heb je ook niet gevraagd zaterdagquote:Op maandag 29 maart 2010 19:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik mocht je tetten niet eens zien![]()
Damn you Krea
Al sinds november 08.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat je hier al een tijdje rondloopt
niks negatiefs ofzo
Tot 2 keer aan toe!quote:
een milf?quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar van Djayzz weet ik allang dat ie me lief vind.
Ik pelit voor de sig naast je naam [R&P singles coryfee/ drama queen]quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Oeh, een MILFquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik pelit voor de sig naast je naam [R&P singles coryfee/ drama queen]Drama queen is al taken vlgs mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |