abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79716515
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:54 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Jij bent inmiddels een singles coryfee.. ik zou niet durven jou in een slecht daglicht te plaatsen
venco is de Wiegel van Singles?
pi_79716519
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:54 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dan kom je die maar een keer kijken Schaam je.
Das goed
pi_79716527
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:54 schreef vencodark het volgende:

[..]

Das al de 2e keer dat je die grap gebruikt.
ja, de vorige keer reageerde er niemand op
pi_79716534
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:54 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Jij bent inmiddels een singles coryfee.. ik zou niet durven jou in een slecht daglicht te plaatsen
Een Singlescoryfee? Dat klinkt niet positief. Wat houdt dat in?
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:54 schreef STING het volgende:

[..]

Dat klopt, maar toen je opeens over GHB begon, krijg ik toch wat andere beelden zeg maar
Beter of niet?
pi_79716549
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:54 schreef STING het volgende:

[..]

ja, de vorige keer reageerde er niemand op
Aaah.
pi_79716556
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:54 schreef STING het volgende:

[..]

ja, de vorige keer reageerde er niemand op
zo goed is je grap
pi_79716575
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:55 schreef vencodark het volgende:
Beter of niet?
beeld werd nogal wazig en zwart
  maandag 29 maart 2010 @ 18:56:21 #109
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79716579
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:53 schreef STING het volgende:

[..]

Uhm.
GHB gebruiken om iemand voor de cam te krijgen
Idd... doe het dan goed.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79716581
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:55 schreef krengetje het volgende:

[..]

zo goed is je grap
Nobody is perfect
pi_79716583
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:56 schreef STING het volgende:

[..]

beeld werd nogal wazig en zwart
Dat klinkt ook lekker positief.
pi_79716588
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:56 schreef STING het volgende:

[..]

Nobody is perfect
My name is....
pi_79716590
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:54 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dan kom je die maar een keer kijken Schaam je.
Ik durf jou niet meer alleen met mijn meisje te laten
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79716600
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:56 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat klinkt ook lekker positief.
Dat schijnt GHB nou eenmaal met je doen, lieve schat
pi_79716607
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:56 schreef STING het volgende:

[..]

Nobody is perfect
Hi, my name is Nobody.

(ok, shoot me).
pi_79716627
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:57 schreef vencodark het volgende:

[..]

Hi, my name is Nobody.

(ok, shoot me).
Nobody, Sherlock Nobody?
pi_79716638
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:55 schreef vencodark het volgende:

[..]

Een Singlescoryfee? Dat klinkt niet positief. Wat houdt dat in?

co - ry` fee
[koorie-]
(«Frans)
de -woord
coryfeeën

1
koorleider in de Griekse tragedie;

2
leider, hoofd van een partij, beweging, school enz;
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79716641
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:56 schreef STING het volgende:

[..]

Dat schijnt GHB nou eenmaal met je doen, lieve schat
Ik heb er nog niets ingeworpen hoor.
pi_79716656
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:58 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik heb er nog niets ingeworpen hoor.
Nee, laat dat maar aan mij over
pi_79716666
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:57 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

co - ry` fee
[koorie-]
(«Frans)
de -woord
coryfeeën

1
koorleider in de Griekse tragedie;

2
leider, hoofd van een partij, beweging, school enz;
En wat houdt het in de praktijk in? Hoe kom ik aan deze naam?
  maandag 29 maart 2010 @ 18:58:49 #121
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79716670
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:56 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik durf jou niet meer alleen met mijn meisje te laten
Dan kom je mee
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79716689
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:58 schreef STING het volgende:

[..]

Nee, laat dat maar aan mij over
Hoe ga je dat aanpakken?
pi_79716693
Wij gaan even eten en samen douchen, daarna meld ik me weer (jullie gaan te snel voor mij vandaag )
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
pi_79716700
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:54 schreef krengetje het volgende:

[..]

ja
tyf je msn eens aan lieverd
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79716702
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:58 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dan kom je mee
Vergeet de foto's niet.
pi_79716703
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:59 schreef vencodark het volgende:

[..]

Hoe ga je dat aanpakken?
Hoe ik je ga aanpakken?
pi_79716715
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:59 schreef Lily-Ella het volgende:
Wij gaan even eten en samen douchen, daarna meld ik me weer (jullie gaan te snel voor mij vandaag )
Wij?
pi_79716726
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:59 schreef STING het volgende:

[..]

Hoe ik je ga aanpakken?
Ik ben geen dat.
pi_79716741
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:00 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik ben geen dat.
Weet ik, daarom herformuleerde ik de vraag ff voor je
  maandag 29 maart 2010 @ 19:01:05 #130
101353 mrbox
Miep miep
pi_79716760
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:59 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wij?
ze heeft een ukkie van 2 ofzo
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_79716763
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:58 schreef vencodark het volgende:

[..]

En wat houdt het in de praktijk in? Hoe kom ik aan deze naam?
Omdat je hier al een tijdje rondloopt

niks negatiefs ofzo
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 29 maart 2010 @ 19:01:38 #132
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79716779
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:01 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Omdat je hier al een tijdje rondloopt

niks negatiefs ofzo
Venco is lief!
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79716782
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:58 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dan kom je mee
Ik mocht je tetten niet eens zien

Damn you Krea
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79716785
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:01 schreef djayzz het volgende:

[..]

Venco is lief!
Dat wil ze helemaal niet horen!
pi_79716833
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:59 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wij?
Met haar kat
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 29 maart 2010 @ 19:03:25 #136
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79716848
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:01 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik mocht je tetten niet eens zien

Damn you Krea
Dat heb je ook niet gevraagd zaterdag
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79716859
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:01 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Omdat je hier al een tijdje rondloopt

niks negatiefs ofzo
Al sinds november 08.
  maandag 29 maart 2010 @ 19:03:37 #138
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79716860
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:01 schreef STING het volgende:

[..]

Dat wil ze helemaal niet horen!
Maar ik wilde het wel zeggen
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79716879
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:01 schreef STING het volgende:

[..]

Dat wil ze helemaal niet horen!
Maar van Djayzz weet ik allang dat ie me lief vind.
pi_79716890
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:03 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat heb je ook niet gevraagd zaterdag
Tot 2 keer aan toe!
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79716903
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:01 schreef mrbox het volgende:

[..]

ze heeft een ukkie van 2 ofzo
een milf?
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
  maandag 29 maart 2010 @ 19:04:57 #142
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79716919
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:04 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Tot 2 keer aan toe!
Op fluistertoon of wat?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79716923
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:01 schreef mrbox het volgende:

[..]

ze heeft een ukkie van 2 ofzo
Ja, met hem dus
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
pi_79716925
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:04 schreef vencodark het volgende:

[..]

Maar van Djayzz weet ik allang dat ie me lief vind.
die vind iedereen lief
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79716938
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:04 schreef Samzz het volgende:

[..]

Op fluistertoon of wat?
Ik hoorde het zelfs
pi_79716966
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:03 schreef vencodark het volgende:

[..]

Al sinds november 08.
Ik pelit voor de sig naast je naam [R&P singles coryfee/ drama queen]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79716986
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:05 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Ja, met hem dus
Oeh, een MILF
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79717001
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:05 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik pelit voor de sig naast je naam [R&P singles coryfee/ drama queen]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drama queen is al taken vlgs mij.
  maandag 29 maart 2010 @ 19:07:01 #149
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79717004
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:05 schreef krengetje het volgende:

[..]

Ik hoorde het zelfs
Ik echt niet Wanneer was dat?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79717009
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:05 schreef krengetje het volgende:

[..]

Ik hoorde het zelfs
Gelukkig heb ik die van jouw nog wel kunnen zien
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79717020
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:07 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik echt niet Wanneer was dat?
Toen je je tieten bijna liet zien
pi_79717041
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:06 schreef STING het volgende:

[..]

Drama queen is al taken vlgs mij.
Ik bedoel ook op de plek waar normaal moderator staat
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 29 maart 2010 @ 19:08:09 #153
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79717059
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:07 schreef krengetje het volgende:

[..]

Toen je je tieten bijna liet zien
Maar dat deed ik niet Nou ja, volgende keer dan maar.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79717062
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:06 schreef STING het volgende:

[..]

Drama queen is al taken vlgs mij.
hey. Wou je ruzie?
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:05 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik pelit voor de sig naast je naam [R&P singles coryfee/ drama queen]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan wordt het triest.
pi_79717075
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:08 schreef Samzz het volgende:

[..]

Maar dat deed ik niet Nou ja, volgende keer dan maar.
Waneer gaan we meeten?
pi_79717093
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:07 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik die van jouw nog wel kunnen zien
FF, haal die W nu eens weg. Storend.
pi_79717097
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:08 schreef vencodark het volgende:
hey. Wou je ruzie?
Jah
  maandag 29 maart 2010 @ 19:09:05 #158
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79717100
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:08 schreef krengetje het volgende:

[..]

Waneer gaan we meeten?
Goede vraag. Euh...
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79717107
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:08 schreef vencodark het volgende:

[..]

hey. Wou je ruzie?
[..]

Dan wordt het triest.
Wordt het inderdaad tijd voor een lieve man... Hoi
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79717131
pi_79717149
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:09 schreef Samzz het volgende:

[..]

Goede vraag. Euh...
Foto in vol ornaat neem ik ook genoegen mee
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79717154
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:09 schreef STING het volgende:

[..]

Jah
Krijg je niet.
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:09 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Wordt het inderdaad tijd voor een lieve man... Hoi
3 nadelen: 2 koters en een vriendin.
Straks ben je nog te oud ook.
  maandag 29 maart 2010 @ 19:10:34 #163
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79717164
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:10 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Foto in vol ornaat neem ik ook genoegen mee
Die heb ik niet. Wel in half ornaat
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79717167
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:09 schreef Godtje het volgende:
Niet draaierig worden he.
pi_79717181
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:10 schreef vencodark het volgende:

[..]

Krijg je niet.
[..]

3 nadelen: 2 koters en een vriendin.
Straks ben je nog te oud ook.
Zwaar eisenpakket... succes met verder zoeken
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79717183
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:07 schreef krengetje het volgende:

[..]

Toen je je tieten bijna liet zien
Wanneer deed ze dat niet?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79717192
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:10 schreef vencodark het volgende:
Krijg je niet.
Lafaard
pi_79717199
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:10 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Zwaar eisenpakket... succes met verder zoeken
Ja, ik weet niet wat zwaarder weegt: die vriendin of die 2 koters.
pi_79717201
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:10 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wanneer deed ze dat niet?
Ze dacht, ach Sting is er niet, what's the use.
pi_79717211
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:11 schreef STING het volgende:

[..]

Lafaard
Verstandig is een beter woord.
  maandag 29 maart 2010 @ 19:12:08 #171
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79717227
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:11 schreef STING het volgende:

[..]

Ze dacht, ach Sting is er niet, what's the use.
Jij moest zo nodig weg
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79717230
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:11 schreef vencodark het volgende:

[..]

Verstandig is een beter woord.
Ruzie maken kan ook verstandig zijn hoor
pi_79717231
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:09 schreef vencodark het volgende:

[..]

FF, haal die W nu eens weg. Storend.
Zelf ik weet dat die W daar niet hoort
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79717233
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:10 schreef Samzz het volgende:

[..]

Die heb ik niet. Wel in half ornaat
Te weinig
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 29 maart 2010 @ 19:12:18 #175
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79717237
Lalala
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79717252
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zelf ik weet dat die W daar niet hoort
Wat is er met die W
pi_79717260
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:11 schreef STING het volgende:

[..]

Ze dacht, ach Sting is er niet, what's the use.

Nee juist omdat jij er niet was liet Samzz ze zijn
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79717262
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef STING het volgende:

[..]

Ruzie maken kan ook verstandig zijn hoor
In dit geval niet.
  maandag 29 maart 2010 @ 19:13:08 #179
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79717266
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Te weinig
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, dan kom je maar een keer langs met Krengel. Veeleisend he...
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79717302
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef krengetje het volgende:

[..]

Wat is er met die W
Vraag maar aan Venco
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79717309
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef krengetje het volgende:

[..]

Wat is er met die W
Dat klopt toch niet. "Ik heb die van jouW wel mogen zien". Jouw is alleen als je direct over het onderwerp praat. Jouw fiets, jouw neus, jouw tieten.
pi_79717313
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef krengetje het volgende:

[..]

Wat is er met die W
Oh..oh...

jouw moet dus jou zijn
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79717338
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:14 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat klopt toch niet. "Ik heb die van jouW wel mogen zien". Jouw is alleen als je direct over het onderwerp praat. Jouw fiets, jouw neus, jouw tieten.
Ok... maar.. euh ok..
pi_79717343
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:13 schreef vencodark het volgende:

[..]

In dit geval niet.
Why not?
pi_79717349
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:14 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat klopt toch niet. "Ik heb die van jouW wel mogen zien". Jouw is alleen als je direct over het onderwerp praat. Jouw fiets, jouw neus, jouw tieten.
Jij moet lerares worden jij kan goed uitleggen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79717358
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:13 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nou, dan kom je maar een keer langs met Krengel. Veeleisend he...
Pfff... helemaal naar Grolsch-land voor een paar tieten

Je komt maar naar ons Bed is groot genoeg... ja, zelfs voor je tieten
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79717361
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:15 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Jij moet lerares worden jij kan goed uitleggen
Of meesteres
  maandag 29 maart 2010 @ 19:15:26 #188
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79717364
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:14 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Oh..oh...

jouw moet dus jou zijn
dus niet die van haar?
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79717370
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:14 schreef krengetje het volgende:

[..]

Ok... maar.. euh ok..
Normaal zou het me een zorg zijn maar elke keer als ik het bij FF zie heb ik neigingen enzo.
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:14 schreef STING het volgende:

[..]

Why not?
Ik wil geen ruzie.
pi_79717383
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:15 schreef vencodark het volgende:
Ik wil geen ruzie.
Ok
pi_79717390
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:15 schreef vencodark het volgende:

[..]

Normaal zou het me een zorg zijn maar elke keer als ik het bij FF zie heb ik neigingen enzo.
[..]

Ik wil geen ruzie.
Ik zeg altijd dan ik, als ik, dan mij en als mij door elkaar
pi_79717395
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:15 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Jij moet lerares worden jij kan goed uitleggen
Nee, dankje.
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:15 schreef STING het volgende:

[..]

Of meesteres
Oeh.
Ik heb al zwart gelakte nagels en zwarte bril op.
pi_79717402
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:15 schreef vencodark het volgende:

[..]

Normaal zou het me een zorg zijn maar elke keer als ik het bij FF zie heb ik neigingen enzo.

Ja, sorry
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79717408
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:15 schreef FireFox1 het volgende:
Je komt maar naar ons Bed is groot genoeg... ja, zelfs voor je tieten
Je zet je trio campagne voort?
pi_79717416
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:15 schreef STING het volgende:

[..]

Of meesteres
Misschien is ze dat al
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79717417
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:16 schreef krengetje het volgende:

[..]

Ik zeg altijd dan ik, als ik, dan mij en als mij door elkaar
Oh ik ben ook geen speltalent hoor, maar dit weet ik wel.
pi_79717421
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:16 schreef vencodark het volgende:
Oeh.
Ik heb al zwart gelakte nagels en zwarte bril op.
Rawr.
pi_79717429
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:15 schreef djayzz het volgende:

[..]

dus niet die van haar?
Djayzz... pff jonguh
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 29 maart 2010 @ 19:17:18 #199
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79717440
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:16 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Djayzz... pff jonguh
sjeezus dude
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79717453
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:16 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nee, dankje.
Jammer
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 29 maart 2010 @ 19:17:38 #201
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79717459
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:15 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Pfff... helemaal naar Grolsch-land voor een paar tieten

Je komt maar naar ons Bed is groot genoeg... ja, zelfs voor je tieten
Je moet er wel wat voor over hebben he
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79717471
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:16 schreef STING het volgende:

[..]

Rawr.
* noteert STING als 1e slaaf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')