abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79716508
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:53 schreef STING het volgende:

[..]

aangestingt
Das al de 2e keer dat je die grap gebruikt.
pi_79716515
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:54 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Jij bent inmiddels een singles coryfee.. ik zou niet durven jou in een slecht daglicht te plaatsen
venco is de Wiegel van Singles?
pi_79716519
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:54 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dan kom je die maar een keer kijken Schaam je.
Das goed
pi_79716527
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:54 schreef vencodark het volgende:

[..]

Das al de 2e keer dat je die grap gebruikt.
ja, de vorige keer reageerde er niemand op
pi_79716534
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:54 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Jij bent inmiddels een singles coryfee.. ik zou niet durven jou in een slecht daglicht te plaatsen
Een Singlescoryfee? Dat klinkt niet positief. Wat houdt dat in?
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:54 schreef STING het volgende:

[..]

Dat klopt, maar toen je opeens over GHB begon, krijg ik toch wat andere beelden zeg maar
Beter of niet?
pi_79716549
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:54 schreef STING het volgende:

[..]

ja, de vorige keer reageerde er niemand op
Aaah.
pi_79716556
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:54 schreef STING het volgende:

[..]

ja, de vorige keer reageerde er niemand op
zo goed is je grap
pi_79716575
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:55 schreef vencodark het volgende:
Beter of niet?
beeld werd nogal wazig en zwart
  maandag 29 maart 2010 @ 18:56:21 #109
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79716579
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:53 schreef STING het volgende:

[..]

Uhm.
GHB gebruiken om iemand voor de cam te krijgen
Idd... doe het dan goed.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79716581
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:55 schreef krengetje het volgende:

[..]

zo goed is je grap
Nobody is perfect
pi_79716583
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:56 schreef STING het volgende:

[..]

beeld werd nogal wazig en zwart
Dat klinkt ook lekker positief.
pi_79716588
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:56 schreef STING het volgende:

[..]

Nobody is perfect
My name is....
pi_79716590
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:54 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dan kom je die maar een keer kijken Schaam je.
Ik durf jou niet meer alleen met mijn meisje te laten
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79716600
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:56 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat klinkt ook lekker positief.
Dat schijnt GHB nou eenmaal met je doen, lieve schat
pi_79716607
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:56 schreef STING het volgende:

[..]

Nobody is perfect
Hi, my name is Nobody.

(ok, shoot me).
pi_79716627
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:57 schreef vencodark het volgende:

[..]

Hi, my name is Nobody.

(ok, shoot me).
Nobody, Sherlock Nobody?
pi_79716638
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:55 schreef vencodark het volgende:

[..]

Een Singlescoryfee? Dat klinkt niet positief. Wat houdt dat in?

co - ry` fee
[koorie-]
(«Frans)
de -woord
coryfeeën

1
koorleider in de Griekse tragedie;

2
leider, hoofd van een partij, beweging, school enz;
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79716641
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:56 schreef STING het volgende:

[..]

Dat schijnt GHB nou eenmaal met je doen, lieve schat
Ik heb er nog niets ingeworpen hoor.
pi_79716656
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:58 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik heb er nog niets ingeworpen hoor.
Nee, laat dat maar aan mij over
pi_79716666
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:57 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

co - ry` fee
[koorie-]
(«Frans)
de -woord
coryfeeën

1
koorleider in de Griekse tragedie;

2
leider, hoofd van een partij, beweging, school enz;
En wat houdt het in de praktijk in? Hoe kom ik aan deze naam?
  maandag 29 maart 2010 @ 18:58:49 #121
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79716670
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:56 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik durf jou niet meer alleen met mijn meisje te laten
Dan kom je mee
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79716689
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:58 schreef STING het volgende:

[..]

Nee, laat dat maar aan mij over
Hoe ga je dat aanpakken?
pi_79716693
Wij gaan even eten en samen douchen, daarna meld ik me weer (jullie gaan te snel voor mij vandaag )
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
pi_79716700
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:54 schreef krengetje het volgende:

[..]

ja
tyf je msn eens aan lieverd
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79716702
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:58 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dan kom je mee
Vergeet de foto's niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')