abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79715732


Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Die toch wel heel leuke man/vrouw Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom.

Het snelste topic van FOK!

Regels
  • Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
  • Dit is een SC, net als de R&P SC.
  • Het is hier geen datingtopic dus behandel elkaar met respect.

    Singles Chat
    Hier kan je met elkaar flink offtopic lullen of even privé gaan met elkaar .
    http://irc.tweakers.net/singles (er is alleen zelden iemand).

    De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
  •   maandag 29 maart 2010 @ 18:34:30 #2
    253769 Good.vs.Evil
    Hope I ruin your day!
    pi_79715748
    So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
    So far down, the devil loved me high...
    I’m just trying to untangle my mind.
    pi_79715750
    Ben je gekomen venco?
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
      maandag 29 maart 2010 @ 18:34:38 #4
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79715753
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:30 schreef Ripley het volgende:

    [..]

    wat heb je gegeten? I need inspiration
    Groente soep met kruidenstokbrood
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
    pi_79715758
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:

    [..]

    je moet maar weten waar je zin in hebt..
    dat weet ik wel
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
      maandag 29 maart 2010 @ 18:35:21 #6
    13749 AirwiN
    Time to give
    pi_79715771
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:34 schreef Samzz het volgende:
    Groente soep met kruidenstokbrood
    Last van de Engelse ziekte? Hoe onSamzz...
    I will work to elevate you. Just enough to bring you down
    A man whose time flows off-beat
    pi_79715777
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:34 schreef Samzz het volgende:

    [..]

    Groente soep met kruidenstokbrood
    Sammie

    Beetje vreemdgaan met mijn meisje he
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
      maandag 29 maart 2010 @ 18:35:38 #8
    253769 Good.vs.Evil
    Hope I ruin your day!
    pi_79715781
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:34 schreef Thrust het volgende:

    [..]

    dat weet ik wel
    vertel?
    So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
    So far down, the devil loved me high...
    I’m just trying to untangle my mind.
    pi_79715782
    tvp
    pi_79715794
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:34 schreef FireFox1 het volgende:
    Ben je gekomen venco?
    FF! Ik had meer niveau van je verwacht.
      maandag 29 maart 2010 @ 18:36:15 #11
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79715798
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:35 schreef AirwiN het volgende:

    [..]

    Last van de Engelse ziekte? Hoe onSamzz...
    Mama heeft gekookt, ik niet
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:35 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Sammie

    Beetje vreemdgaan met mijn meisje he
    Ik ging niet vreemd hoor
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
    pi_79715808
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:34 schreef Samzz het volgende:

    [..]

    Groente soep met kruidenstokbrood
    Kruidenstokbrood.
    Stokbrood met kruidenboter.
      maandag 29 maart 2010 @ 18:37:17 #13
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79715832
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:36 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Kruidenstokbrood.
    Stokbrood met kruidenboter.
    Dat was ook het enige dat ik echt lekker vond
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
    pi_79715833
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:

    [..]

    vertel?
    nog een beetje vroeg op de avond om het daarover te hebben
    kindertjes liggen nog niet op bed
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79715858
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:36 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    FF! Ik had meer niveau van je verwacht.
    je kwam toch? wat wil je nog meer?
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
      maandag 29 maart 2010 @ 18:38:32 #16
    253769 Good.vs.Evil
    Hope I ruin your day!
    pi_79715876
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:37 schreef Thrust het volgende:

    [..]

    nog een beetje vroeg op de avond om het daarover te hebben
    kindertjes liggen nog niet op bed
    je maakt het wel spannend
    ben ik niet de jongste nu?
    So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
    So far down, the devil loved me high...
    I’m just trying to untangle my mind.
      maandag 29 maart 2010 @ 18:38:34 #17
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79715880
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:34 schreef FireFox1 het volgende:
    Ben je gekomen venco?
    En ze had het niet verwacht
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79715888
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:36 schreef Samzz het volgende:


    Ik ging niet vreemd hoor
    Nee bekend
    pi_79715897
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:36 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Kruidenstokbrood.
    Stokbrood met kruidenboter.
    Stokbrood met kruidenboter
    pi_79715900
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:36 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    FF! Ik had meer niveau van je verwacht.
    Sorry lieverd

    Kusje om het goed te maken?

    Of mogen we tegenwoordig alleen maar serieus reageren in dit topic?

    Heb even het vorige topic nog even doorgebladerd.. wat een slap gelul van 2 dames hier... noem verder geen namen
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
      maandag 29 maart 2010 @ 18:39:06 #21
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79715908
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:38 schreef krengetje het volgende:

    [..]

    Nee bekend
    Ja
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
      maandag 29 maart 2010 @ 18:39:28 #22
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79715918
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:38 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Sorry lieverd

    Kusje om het goed te maken?

    Of mogen we tegenwoordig alleen maar serieus reageren in dit topic?

    Heb even het vorige topic nog even doorgebladerd.. wat een slap gelul van 2 dames hier... noem verder geen namen
    Hoi
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79715927
    Vondelpark was zonnig
    I'm not just some bimbo with big tits.
    I'm an artist.
      maandag 29 maart 2010 @ 18:39:50 #24
    253769 Good.vs.Evil
    Hope I ruin your day!
    pi_79715931
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:38 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Sorry lieverd

    Kusje om het goed te maken?

    Of mogen we tegenwoordig alleen maar serieus reageren in dit topic?

    Heb even het vorige topic nog even doorgebladerd.. wat een slap gelul van 2 dames hier... noem verder geen namen
    moi?
    So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
    So far down, the devil loved me high...
    I’m just trying to untangle my mind.
      maandag 29 maart 2010 @ 18:40:00 #25
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79715942
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:38 schreef STING het volgende:

    [..]

    Stokbrood met kruidenboter
    Lekker he
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
    pi_79715943
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:39 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    Hoi
    Jij bent een van de 2 dames?
    pi_79715947
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:39 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    Hoi
    djayzz!
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79715966
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:

    [..]

    moi?
    Nee, jij bent lief evil
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79716001
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:39 schreef Lily-Ella het volgende:
    Vondelpark was zonnig
    Alleen niet erg warm vandaag
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79716006
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:

    [..]

    je maakt het wel spannend
    ben ik niet de jongste nu?
    beetje de spanning opbouwen/voorspel
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
      maandag 29 maart 2010 @ 18:41:54 #31
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79716010
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:

    [..]

    moi?
    Jij lult nooit slap
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      maandag 29 maart 2010 @ 18:42:12 #32
    253769 Good.vs.Evil
    Hope I ruin your day!
    pi_79716021
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:40 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Nee, jij bent lief evil
    oh.
    So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
    So far down, the devil loved me high...
    I’m just trying to untangle my mind.
    pi_79716023
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:41 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Alleen niet erg warm vandaag
    Inderdaad, schet niet op.
    pi_79716029
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:41 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    Jij lult nooit slap
    die heb ze toch niet?
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79716035
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:41 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Alleen niet erg warm vandaag
    Dik vest aan, mocht de pret niet drukken
    I'm not just some bimbo with big tits.
    I'm an artist.
    pi_79716036
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:37 schreef Thrust het volgende:

    [..]

    je kwam toch? wat wil je nog meer?
    Indd. My dirty mind, not FF's.
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:38 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Sorry lieverd

    Kusje om het goed te maken?

    Of mogen we tegenwoordig alleen maar serieus reageren in dit topic?

    Heb even het vorige topic nog even doorgebladerd.. wat een slap gelul van 2 dames hier... noem verder geen namen
    Ik lul niet slap.
    Maar goed, kusje om het goed te maken!
      maandag 29 maart 2010 @ 18:42:59 #37
    253769 Good.vs.Evil
    Hope I ruin your day!
    pi_79716041
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:41 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    Jij lult nooit slap
    niet?
    So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
    So far down, the devil loved me high...
    I’m just trying to untangle my mind.
    pi_79716064
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:

    [..]

    oh.
    Pijpsletje
    pi_79716072
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:42 schreef Lily-Ella het volgende:

    [..]

    Dik vest aan, mocht de pret niet drukken
    Vesten. Die kutdingen zitten nooit lekker, althans...snel niet meer.
    pi_79716092
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:43 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Vesten. Die kutdingen zitten nooit lekker, althans...snel niet meer.
    en dan gaan ze uit?
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
      maandag 29 maart 2010 @ 18:44:28 #41
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79716098
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:41 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Alleen niet erg warm vandaag
    Niet warm? Meeeen, dik veel zon hier
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
    pi_79716102
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:42 schreef vencodark het volgende:
    Indd. My dirty mind, not FF's.
    Ik snap dat dat "oh johnny" weer zekere gevoelens bij je heeft doen opwekken
      maandag 29 maart 2010 @ 18:44:37 #43
    101353 mrbox
    Miep miep
    pi_79716107
    Oef, vol, verse Ananas aardappel schotel
    You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
    pi_79716112
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:43 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Vesten. Die kutdingen zitten nooit lekker, althans...snel niet meer.
    Veul te grote vesten
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_79716122
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:44 schreef mrbox het volgende:
    Oef, vol, verse Ananas aardappel schotel
    Holy crap
    pi_79716142
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:44 schreef krengetje het volgende:
    Veul te grote vuisten
    Venco, nu heb je me ook aangestoken
    pi_79716155
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:44 schreef Thrust het volgende:

    [..]

    en dan gaan ze uit?
    Ik loop graag in shirtjes rond zonder die vervelende vesten.
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:44 schreef STING het volgende:

    [..]

    Ik snap dat dat "oh johnny" weer zekere gevoelens bij je heeft doen opwekken
    Onbewust of onderbewust. Of zou het aan kpd liggen?
    Oh dat herinnert me aan iets. (kpd klinkt als een telefoonabo. en dat moet ik nog wijzigen).
    pi_79716164
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:42 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Indd. My dirty mind, not FF's.
    [..]

    Ik lul niet slap.
    Maar goed, kusje om het goed te maken!
    Had het ook niet over jou schat
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79716169
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:45 schreef STING het volgende:

    [..]

    Venco, nu heb je me ook aangestoken
    dat zei ik helemaal niet *stampvoet
      maandag 29 maart 2010 @ 18:46:38 #50
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79716193
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:44 schreef STING het volgende:

    [..]

    Ik snap dat dat "oh johnny" weer zekere gevoelens bij je heeft doen opwekken
    Ik moest denken aan 'heeeeere's Johnny'... Maar dat is weer wat anders. Wel tof, though
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
    pi_79716200
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:43 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Vesten. Die kutdingen zitten nooit lekker, althans...snel niet meer.
    Mee oneens
    I'm not just some bimbo with big tits.
    I'm an artist.
      maandag 29 maart 2010 @ 18:46:50 #52
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79716203
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:

    [..]

    niet?
    nou ja, soms dan
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79716211
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:44 schreef krengetje het volgende:

    [..]

    Veul te grote vesten
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Vest heb ik gewoon een M ofwel 38. Dus geen idee wat 28 dan wordt
    Maar deze vesten die ik heb zijn alledrie door iets gekrompen ofzo. Dus zitten beetje vervelend.
    pi_79716226
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:45 schreef vencodark het volgende:
    Onbewust of onderbewust. Of zou het aan kpd liggen?
    Zit jij KPD te kijken?
    Nou ja, ik had het kunnen weten na die webcam sessie
    pi_79716229
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:45 schreef STING het volgende:

    [..]

    Venco, nu heb je me ook aangestoken
    pi_79716238
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:45 schreef krengetje het volgende:

    [..]

    dat zei ik helemaal niet *stampvoet
    ik weet het.
    ik las het
      maandag 29 maart 2010 @ 18:47:41 #57
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79716242
    Nah.... hoorde net het verhaal van de verdwijning van Plukkie (mijn lievelingskat hier, de kat van 1 van de bewoonsters ) die dus ruim 2 maanden weg is geweest. Posters en alles opgehangen etc. Dat beest is echt de lieveling van velen hier

    Mijn buurman is verhuist. Eind 2009 heeft ie z'n spullen al weggehaald en nu staat het huis te koop. Zijn kids, net als die van hier onder, speelden altijd met Plukkie. Dat beest is ook gewoon goddamn lief en mooi en aanhankelijk. Wat bleek nou? Had die buurman de kat gewoon meegenomen naar zijn nieuwe huis, voor de kids! WTF?!

    "Ja, ik zag hem lopen over straat en wist niet van wie is was en dacht dat ie verwaarloosd werd". Wist niet van wie ie was, My ass! Je kinderen noemen hem zelfs bij naam. Iedereen hier weet van wie die is! Verwaarloosd my ass! dat beest is hardstikke flink en mooi!

    Wat een naaistreek zeg! Ze was er achtergekomen omdat de kids van hem tegen de kids van haar gezegd hadden een keer Äls w egaan verhuizen nemen we'm mee!" Zij dacht dat dat een grapje was maar is het uiteindelijk, toen de buurman nog een x wat laatste spullen kwam halen, toch eens gaan vragen. Bleek dus echt zo te zijn.

    Dan kun je toch niet MAKEN?!
    L'Amour menaçant:
    Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
    pi_79716245
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:47 schreef STING het volgende:

    [..]

    Zit jij KPD te kijken?
    Nou ja, ik had het kunnen weten na die webcam sessie

    Wanneer houden we jouw webcamsessie?
    pi_79716246
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:46 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Vest heb ik gewoon een M ofwel 38. Dus geen idee wat 28 dan wordt
    Maar deze vesten die ik heb zijn alledrie door iets gekrompen ofzo. Dus zitten beetje vervelend.
    In die 2 bijna dezelfde broeken die toch niet pastte had je toch 27?
    pi_79716259
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:47 schreef vencodark het volgende:

    [..]



    niet dat daar veel voor nodig is, maar dat terzijde
    pi_79716278
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:44 schreef krengetje het volgende:

    [..]

    Veul te grote vesten
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Heb je degene aan wat je van mij heb gekregen?
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79716282
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:47 schreef vencodark het volgende:

    [..]


    Wanneer houden we jouw webcamsessie?
    Misschien als ik ook een keertje dronken ben
    pi_79716291
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:45 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Had het ook niet over jou schat
    Dat wou ik toch maar ff duidelijk hebben.
    pi_79716297
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:48 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Heb je degene aan wat je van mij heb gekregen?
    maar die is niet veul te groot

    Ohja, je zit vol
      maandag 29 maart 2010 @ 18:49:40 #65
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79716316
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:49 schreef krengetje het volgende:


    Ohja, je zit vol
    zaterdag was het andersom?
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79716325
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:49 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    zaterdag was het andersom?
    pi_79716326
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:46 schreef Samzz het volgende:

    [..]

    Ik moest denken aan 'heeeeere's Johnny'... Maar dat is weer wat anders. Wel tof, though
    The Shining nog nooit gezien
    pi_79716328
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:47 schreef Ang3l het volgende:
    Nah.... hoorde net het verhaal van de verdwijning van Plukkie (mijn lievelingskat hier, de kat van 1 van de bewoonsters ) die dus ruim 2 maanden weg is geweest. Posters en alles opgehangen etc. Dat beest is echt de lieveling van velen hier

    Mijn buurman is verhuist. Eind 2009 heeft ie z'n spullen al weggehaald en nu staat het huis te koop. Zijn kids, net als die van hier onder, speelden altijd met Plukkie. Dat beest is ook gewoon goddamn lief en mooi en aanhankelijk. Wat bleek nou? Had die buurman de kat gewoon meegenomen naar zijn nieuwe huis, voor de kids! WTF?!

    "Ja, ik zag hem lopen over straat en wist niet van wie is was en dacht dat ie verwaarloosd werd". Wist niet van wie ie was, My ass! Je kinderen noemen hem zelfs bij naam. Iedereen hier weet van wie die is! Verwaarloosd my ass! dat beest is hardstikke flink en mooi!

    Wat een naaistreek zeg! Ze was er achtergekomen omdat de kids van hem tegen de kids van haar gezegd hadden een keer Äls w egaan verhuizen nemen we'm mee!" Zij dacht dat dat een grapje was maar is het uiteindelijk, toen de buurman nog een x wat laatste spullen kwam halen, toch eens gaan vragen. Bleek dus echt zo te zijn.

    Dan kun je toch niet MAKEN?!
    Categorie ontvoering
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_79716329
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:47 schreef krengetje het volgende:

    [..]

    In die 2 bijna dezelfde broeken die toch niet pastte had je toch 27?
    Ja maar weet niet of die maten dan ook gelden voor vesten enzo.
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:48 schreef STING het volgende:

    [..]

    niet dat daar veel voor nodig is, maar dat terzijde
    Om jou aan te steken is niet veel nodig?
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:48 schreef STING het volgende:

    [..]

    Misschien als ik ook een keertje dronken ben
    Ik bestel wel wat ghb pillen bij Krengetje.
    * doet smsje.
      maandag 29 maart 2010 @ 18:50:04 #70
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79716332
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:47 schreef Ang3l het volgende:


    Dan kun je toch niet MAKEN?!
    Dat is wel heel erg
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
    pi_79716343
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:49 schreef STING het volgende:

    [..]

    The Shining nog nooit gezien
    dat méén je niet
      maandag 29 maart 2010 @ 18:50:32 #72
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79716353
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:49 schreef STING het volgende:

    [..]

    The Shining nog nooit gezien
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
    pi_79716356
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:49 schreef STING het volgende:

    [..]

    The Shining nog nooit gezien
    In de hoek! Schaam je.
    pi_79716364
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:50 schreef vencodark het volgende:
    Ik bestel wel wat ghb pillen bij Krengetje.
    * doet smsje.
    Want? Bij FF heeft het ook gewerkt?
    pi_79716370
    Ik heb The Godfather nooit gezien.
      maandag 29 maart 2010 @ 18:50:58 #76
    101353 mrbox
    Miep miep
    pi_79716373
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:47 schreef vencodark het volgende:

    [..]


    Wanneer houden we jouw webcamsessie?
    Was je niet afgeschrikt @ KPD ?
    You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
    pi_79716375
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:50 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Ja maar weet niet of die maten dan ook gelden voor vesten enzo.
    [..]


    Ik bestel wel wat ghb pillen bij Krengetje.
    * doet smsje.
    Ik had het over broeken lieverd

    Enne, hoeveel GHB heb je nodig?
    pi_79716378
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:50 schreef vencodark het volgende:
    Ik heb The Godfather nooit gezien.
    Schaam je! In de hoek jij
      maandag 29 maart 2010 @ 18:51:10 #79
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79716382
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:49 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    zaterdag was het andersom?
    Wat een rare toespelingen weer.
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
    pi_79716383
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:50 schreef STING het volgende:

    [..]

    Want? Bij FF heeft het ook gewerkt?
    Krengetje zegt van wel.
    pi_79716392
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:50 schreef STING het volgende:

    [..]

    Want? Bij FF heeft het ook gewerkt?
    ja
    pi_79716401
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:50 schreef mrbox het volgende:

    [..]

    Was je niet afgeschrikt @ KPD ?
    Haha, nee daar is meer voor nodig.
    pi_79716403
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:50 schreef vencodark het volgende:
    Ik heb The Godfather nooit gezien.
      maandag 29 maart 2010 @ 18:52:00 #84
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79716416
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:50 schreef vencodark het volgende:
    Ik heb The Godfather nooit gezien.
    ik ook niet
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79716423
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:51 schreef krengetje het volgende:

    [..]

    Ik had het over broeken lieverd

    Enne, hoeveel GHB heb je nodig?
    Maar wij hadden het over vesten, waarom begin jij nu weer over een broek?
    Met hoeveel kreeg je FF voor de cam.?
    pi_79716425
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:51 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Haha, nee daar is meer vocht voor nodig.
    las ik
      maandag 29 maart 2010 @ 18:52:31 #87
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79716433
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:50 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Categorie ontvoering
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:50 schreef Samzz het volgende:

    [..]

    Dat is wel heel erg
    Ja ik vind het echt Echt ECHT heel erg een naaistreek.

    Ik bedoel, dat beest zit ook heel vaak bij mij en ik vind hem superlief, maar als ik ga verhuizen denk ik toch ook niet "Ik vind 'm leuk, weet je wat... ik neem hem gewoon mee!"

    Ik had hem serieus aangeklaagd of zo, of beschuldigd bij de politie van diefstal.
    L'Amour menaçant:
    Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
    pi_79716440
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:51 schreef STING het volgende:

    [..]

    Schaam je! In de hoek jij
    Ik weiger!
    pi_79716453
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:52 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Maar wij hadden het over vesten, waarom begin jij nu weer over een broek?
    Met hoeveel kreeg je FF voor de cam.?
    Uhm.
    GHB gebruiken om iemand voor de cam te krijgen
    pi_79716454
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:52 schreef krengetje het volgende:

    [..]

    las ik
    STING heeft jou weer aangestoken?
    pi_79716458
    ---
    pi_79716467
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:52 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Maar wij hadden het over vesten, waarom begin jij nu weer over een broek?
    Met hoeveel kreeg je FF voor de cam.?
    Omdat dat me te binnenschoot van die broek

    Ik heb de 'cam-fase' gelijk overgeslagen
    pi_79716471
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:53 schreef STING het volgende:

    [..]

    Uhm.
    GHB gebruiken om iemand voor de cam te krijgen
    Daar hadden we het over toch?
    pi_79716473
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:53 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    STING heeft jou weer aangestoken?
    aangestingt
    pi_79716485
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:53 schreef krengetje het volgende:

    [..]

    Omdat dat me te binnenschoot van die broek

    Ik heb de 'cam-fase' gelijk overgeslagen
    Ohja, jullie hebben gelijk live 'gechat'.
      maandag 29 maart 2010 @ 18:54:00 #96
    101353 mrbox
    Miep miep
    pi_79716488
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:53 schreef I.C.O.N. het volgende:
    ---
    Waar ? *kijkt rond*
    You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
    pi_79716490
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:49 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Dat wou ik toch maar ff duidelijk hebben.
    Jij bent inmiddels een singles coryfee.. ik zou niet durven jou in een slecht daglicht te plaatsen
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
      maandag 29 maart 2010 @ 18:54:01 #98
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79716492
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:51 schreef krengetje het volgende:

    [..]
    Dan kom je die maar een keer kijken Schaam je.
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
    pi_79716496
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:53 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    STING heeft jou weer aangestoken?
    ja
    pi_79716499
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:53 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Daar hadden we het over toch?
    Dat klopt, maar toen je opeens over GHB begon, krijg ik toch wat andere beelden zeg maar
    pi_79716508
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:53 schreef STING het volgende:

    [..]

    aangestingt
    Das al de 2e keer dat je die grap gebruikt.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')