Nee, jij bent lief evilquote:
Alleen niet erg warm vandaagquote:
beetje de spanning opbouwen/voorspelquote:Op maandag 29 maart 2010 18:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je maakt het wel spannend
ben ik niet de jongste nu?![]()
oh.quote:
die heb ze toch niet?quote:
Indd. My dirty mind, not FF's.quote:
Ik lul niet slap.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sorry lieverd![]()
Kusje om het goed te maken?![]()
Of mogen we tegenwoordig alleen maar serieus reageren in dit topic?
Heb even het vorige topic nog even doorgebladerd.. wat een slap gelul van 2 dames hier... noem verder geen namen
niet?quote:
Vesten.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:42 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dik vest aan, mocht de pret niet drukken
en dan gaan ze uit?quote:Op maandag 29 maart 2010 18:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vesten.Die kutdingen zitten nooit lekker, althans...snel niet meer.
Veul te grote vestenquote:Op maandag 29 maart 2010 18:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vesten.Die kutdingen zitten nooit lekker, althans...snel niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Onbewust of onderbewust.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:44 schreef STING het volgende:
[..]
Ik snap dat dat "oh johnny" weer zekere gevoelens bij je heeft doen opwekken
Had het ook niet over jou schatquote:Op maandag 29 maart 2010 18:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. My dirty mind, not FF's.
[..]
Ik lul niet slap.![]()
Maar goed, kusje om het goed te maken!
Ik moest denken aan 'heeeeere's Johnny'... Maar dat is weer wat anders. Wel tof, thoughquote:Op maandag 29 maart 2010 18:44 schreef STING het volgende:
[..]
Ik snap dat dat "oh johnny" weer zekere gevoelens bij je heeft doen opwekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |