abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79715943
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:39 schreef djayzz het volgende:

[..]

Hoi
Jij bent een van de 2 dames?
pi_79715947
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:39 schreef djayzz het volgende:

[..]

Hoi
djayzz!
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79715966
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

moi?
Nee, jij bent lief evil
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79716001
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:39 schreef Lily-Ella het volgende:
Vondelpark was zonnig
Alleen niet erg warm vandaag
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79716006
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

je maakt het wel spannend
ben ik niet de jongste nu?
beetje de spanning opbouwen/voorspel
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
  maandag 29 maart 2010 @ 18:41:54 #31
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79716010
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

moi?
Jij lult nooit slap
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  maandag 29 maart 2010 @ 18:42:12 #32
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79716021
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:40 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Nee, jij bent lief evil
oh.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_79716023
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:41 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Alleen niet erg warm vandaag
Inderdaad, schet niet op.
pi_79716029
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:41 schreef djayzz het volgende:

[..]

Jij lult nooit slap
die heb ze toch niet?
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79716035
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:41 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Alleen niet erg warm vandaag
Dik vest aan, mocht de pret niet drukken
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
pi_79716036
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:37 schreef Thrust het volgende:

[..]

je kwam toch? wat wil je nog meer?
Indd. My dirty mind, not FF's.
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:38 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Sorry lieverd

Kusje om het goed te maken?

Of mogen we tegenwoordig alleen maar serieus reageren in dit topic?

Heb even het vorige topic nog even doorgebladerd.. wat een slap gelul van 2 dames hier... noem verder geen namen
Ik lul niet slap.
Maar goed, kusje om het goed te maken!
  maandag 29 maart 2010 @ 18:42:59 #37
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79716041
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:41 schreef djayzz het volgende:

[..]

Jij lult nooit slap
niet?
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_79716064
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

oh.
Pijpsletje
pi_79716072
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:42 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Dik vest aan, mocht de pret niet drukken
Vesten. Die kutdingen zitten nooit lekker, althans...snel niet meer.
pi_79716092
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:43 schreef vencodark het volgende:

[..]

Vesten. Die kutdingen zitten nooit lekker, althans...snel niet meer.
en dan gaan ze uit?
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
  maandag 29 maart 2010 @ 18:44:28 #41
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79716098
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:41 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Alleen niet erg warm vandaag
Niet warm? Meeeen, dik veel zon hier
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79716102
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:42 schreef vencodark het volgende:
Indd. My dirty mind, not FF's.
Ik snap dat dat "oh johnny" weer zekere gevoelens bij je heeft doen opwekken
  maandag 29 maart 2010 @ 18:44:37 #43
101353 mrbox
Miep miep
pi_79716107
Oef, vol, verse Ananas aardappel schotel
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_79716112
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:43 schreef vencodark het volgende:

[..]

Vesten. Die kutdingen zitten nooit lekker, althans...snel niet meer.
Veul te grote vesten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_79716122
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:44 schreef mrbox het volgende:
Oef, vol, verse Ananas aardappel schotel
Holy crap
pi_79716142
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:44 schreef krengetje het volgende:
Veul te grote vuisten
Venco, nu heb je me ook aangestoken
pi_79716155
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:44 schreef Thrust het volgende:

[..]

en dan gaan ze uit?
Ik loop graag in shirtjes rond zonder die vervelende vesten.
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:44 schreef STING het volgende:

[..]

Ik snap dat dat "oh johnny" weer zekere gevoelens bij je heeft doen opwekken
Onbewust of onderbewust. Of zou het aan kpd liggen?
Oh dat herinnert me aan iets. (kpd klinkt als een telefoonabo. en dat moet ik nog wijzigen).
pi_79716164
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:42 schreef vencodark het volgende:

[..]

Indd. My dirty mind, not FF's.
[..]

Ik lul niet slap.
Maar goed, kusje om het goed te maken!
Had het ook niet over jou schat
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79716169
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:45 schreef STING het volgende:

[..]

Venco, nu heb je me ook aangestoken
dat zei ik helemaal niet *stampvoet
  maandag 29 maart 2010 @ 18:46:38 #50
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79716193
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:44 schreef STING het volgende:

[..]

Ik snap dat dat "oh johnny" weer zekere gevoelens bij je heeft doen opwekken
Ik moest denken aan 'heeeeere's Johnny'... Maar dat is weer wat anders. Wel tof, though
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')