abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79715732


Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Die toch wel heel leuke man/vrouw Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom.

Het snelste topic van FOK!

Regels
  • Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
  • Dit is een SC, net als de R&P SC.
  • Het is hier geen datingtopic dus behandel elkaar met respect.

    Singles Chat
    Hier kan je met elkaar flink offtopic lullen of even privé gaan met elkaar .
    http://irc.tweakers.net/singles (er is alleen zelden iemand).

    De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
  •   maandag 29 maart 2010 @ 18:34:30 #2
    253769 Good.vs.Evil
    Hope I ruin your day!
    pi_79715748
    So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
    So far down, the devil loved me high...
    I’m just trying to untangle my mind.
    pi_79715750
    Ben je gekomen venco?
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
      maandag 29 maart 2010 @ 18:34:38 #4
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79715753
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:30 schreef Ripley het volgende:

    [..]

    wat heb je gegeten? I need inspiration
    Groente soep met kruidenstokbrood
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
    pi_79715758
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:

    [..]

    je moet maar weten waar je zin in hebt..
    dat weet ik wel
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
      maandag 29 maart 2010 @ 18:35:21 #6
    13749 AirwiN
    Time to give
    pi_79715771
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:34 schreef Samzz het volgende:
    Groente soep met kruidenstokbrood
    Last van de Engelse ziekte? Hoe onSamzz...
    I will work to elevate you. Just enough to bring you down
    A man whose time flows off-beat
    pi_79715777
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:34 schreef Samzz het volgende:

    [..]

    Groente soep met kruidenstokbrood
    Sammie

    Beetje vreemdgaan met mijn meisje he
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
      maandag 29 maart 2010 @ 18:35:38 #8
    253769 Good.vs.Evil
    Hope I ruin your day!
    pi_79715781
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:34 schreef Thrust het volgende:

    [..]

    dat weet ik wel
    vertel?
    So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
    So far down, the devil loved me high...
    I’m just trying to untangle my mind.
    pi_79715782
    tvp
    pi_79715794
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:34 schreef FireFox1 het volgende:
    Ben je gekomen venco?
    FF! Ik had meer niveau van je verwacht.
      maandag 29 maart 2010 @ 18:36:15 #11
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79715798
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:35 schreef AirwiN het volgende:

    [..]

    Last van de Engelse ziekte? Hoe onSamzz...
    Mama heeft gekookt, ik niet
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:35 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Sammie

    Beetje vreemdgaan met mijn meisje he
    Ik ging niet vreemd hoor
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
    pi_79715808
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:34 schreef Samzz het volgende:

    [..]

    Groente soep met kruidenstokbrood
    Kruidenstokbrood.
    Stokbrood met kruidenboter.
      maandag 29 maart 2010 @ 18:37:17 #13
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79715832
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:36 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Kruidenstokbrood.
    Stokbrood met kruidenboter.
    Dat was ook het enige dat ik echt lekker vond
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
    pi_79715833
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:

    [..]

    vertel?
    nog een beetje vroeg op de avond om het daarover te hebben
    kindertjes liggen nog niet op bed
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79715858
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:36 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    FF! Ik had meer niveau van je verwacht.
    je kwam toch? wat wil je nog meer?
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
      maandag 29 maart 2010 @ 18:38:32 #16
    253769 Good.vs.Evil
    Hope I ruin your day!
    pi_79715876
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:37 schreef Thrust het volgende:

    [..]

    nog een beetje vroeg op de avond om het daarover te hebben
    kindertjes liggen nog niet op bed
    je maakt het wel spannend
    ben ik niet de jongste nu?
    So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
    So far down, the devil loved me high...
    I’m just trying to untangle my mind.
      maandag 29 maart 2010 @ 18:38:34 #17
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79715880
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:34 schreef FireFox1 het volgende:
    Ben je gekomen venco?
    En ze had het niet verwacht
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79715888
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:36 schreef Samzz het volgende:


    Ik ging niet vreemd hoor
    Nee bekend
    pi_79715897
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:36 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Kruidenstokbrood.
    Stokbrood met kruidenboter.
    Stokbrood met kruidenboter
    pi_79715900
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:36 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    FF! Ik had meer niveau van je verwacht.
    Sorry lieverd

    Kusje om het goed te maken?

    Of mogen we tegenwoordig alleen maar serieus reageren in dit topic?

    Heb even het vorige topic nog even doorgebladerd.. wat een slap gelul van 2 dames hier... noem verder geen namen
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
      maandag 29 maart 2010 @ 18:39:06 #21
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79715908
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:38 schreef krengetje het volgende:

    [..]

    Nee bekend
    Ja
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
      maandag 29 maart 2010 @ 18:39:28 #22
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79715918
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:38 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Sorry lieverd

    Kusje om het goed te maken?

    Of mogen we tegenwoordig alleen maar serieus reageren in dit topic?

    Heb even het vorige topic nog even doorgebladerd.. wat een slap gelul van 2 dames hier... noem verder geen namen
    Hoi
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79715927
    Vondelpark was zonnig
    I'm not just some bimbo with big tits.
    I'm an artist.
      maandag 29 maart 2010 @ 18:39:50 #24
    253769 Good.vs.Evil
    Hope I ruin your day!
    pi_79715931
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:38 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Sorry lieverd

    Kusje om het goed te maken?

    Of mogen we tegenwoordig alleen maar serieus reageren in dit topic?

    Heb even het vorige topic nog even doorgebladerd.. wat een slap gelul van 2 dames hier... noem verder geen namen
    moi?
    So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
    So far down, the devil loved me high...
    I’m just trying to untangle my mind.
      maandag 29 maart 2010 @ 18:40:00 #25
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79715942
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:38 schreef STING het volgende:

    [..]

    Stokbrood met kruidenboter
    Lekker he
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')