Het kwam bij jou vandaanquote:Op maandag 29 maart 2010 17:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm indd. Dat moet toch ook ergens vandaan komen
Zou ik STING aangestoken hebben?
mensen doe nou aan safe seks!quote:Op maandag 29 maart 2010 17:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm indd. Dat moet toch ook ergens vandaan komen
Zou ik STING aangestoken hebben?
Bosje!quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:52 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, dat waren notulen. Van één van venco haar hoogtepunten.
Yes, yes, je was ook erg dronken.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:54 schreef vencodark het volgende:
[..]Jij was aanwezig bij mijn hoogtepunten terwijl ik dronken mijn kamer via de webcam liet zien?
![]()
Tegen dat engeltje? Daar zul je zelf achter moeten komenquote:Op maandag 29 maart 2010 17:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
..GvsE? Hoe kan ik hier nu hatelijk op reageren? Ik ben wat roestig en melangoliek...
doe datquote:Op maandag 29 maart 2010 17:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat hoor ik steeds vaker. Ik zal mijn ware aard weer eens naar boven toveren..
Klinkt goed, gaan we proberen te onthoudenquote:Op maandag 29 maart 2010 17:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Trebonianus Maximinus Aurelianus Felicissimus Pescennius. En jij?
Ditoquote:
Daar gaat de geloofwaardigheidquote:Op maandag 29 maart 2010 17:55 schreef STING het volgende:
[..]
Yes, yes, je was ook erg dronken.
Ik probeerde je nog tegen te houden, maar je was niet voor rede vatbaar
Maar, maar maar....ik ben nooit dronken.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:55 schreef STING het volgende:
[..]
Yes, yes, je was ook erg dronken.
Ik probeerde je nog tegen te houden, maar je was niet voor rede vatbaar
Thx, maar die fase ben ik ondertussen wel voorbijquote:Op maandag 29 maart 2010 18:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oh, en venco. ik heb nog wel een paar (in de folie nog) posters van pirates voor je
Da's niks nieuws toch, die hebben ze in die regio al een hele tijd en in de arabische landen ook.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:04 schreef mrbox het volgende:
vrouwelijke terroristen, emancipatie onder de terroristen
daar heeft het niks mee te maken, worden gestuurd na een hersenspoelingquote:Op maandag 29 maart 2010 18:04 schreef mrbox het volgende:
vrouwelijke terroristen, emancipatie onder de terroristen
ik heb er maar een hangen, en dat is omdat ik te lame ben om hem er nu al af te halen,... 3 nooit opgehangen omdat ik het leuk en aardig vind, maar niet echt zin had om nog meer muur zwart te maken met dubbelzijdige tapequote:Op maandag 29 maart 2010 18:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar, maar maar....ik ben nooit dronken.![]()
[..]
Thx, maar die fase ben ik ondertussen wel voorbijEr hangt toch al teveel.
quote:
smakelijkquote:
Blijf je nou bezig vandaag...quote:Op maandag 29 maart 2010 18:05 schreef Ripley het volgende:
Eigenlijk is de islam heel ge-emancipeerd
ik had een greenfield, met gebakken krieltjes en slaquote:Op maandag 29 maart 2010 18:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
wat heb je gegeten?I need inspiration
bedenkt hele tv-shows\series en weet ik veel wat maar het avond eten is te moeilijkquote:Op maandag 29 maart 2010 18:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
wat heb je gegeten?I need inspiration
je moet maar weten waar je zin in hebt..quote:Op maandag 29 maart 2010 18:32 schreef Thrust het volgende:
[..]
bedenkt hele tv-shows\series en weet ik veel wat maar het avond eten is te moeilijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |