abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 maart 2010 @ 17:39:02 #251
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79713979
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:38 schreef vencodark het volgende:

[..]

Mijn mam ook.
doe mij er ook zo een!
pi_79713985
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:38 schreef STING het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NEE. Jij zit hopelijk ook niet STING of The Police te schreeuwen?
  maandag 29 maart 2010 @ 17:39:26 #253
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79713993
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:38 schreef STING het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_79713998
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:39 schreef vencodark het volgende:

[..]

NEE.
Sorry, ik zou het voor me houden
pi_79714015
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:39 schreef Duimelot het volgende:

[..]

doe mij er ook zo een!
Krijg je met thuis wonen.
pi_79714019
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:39 schreef STING het volgende:

[..]

Sorry, ik zou het voor me houden
Ja..
pi_79714022
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:39 schreef vencodark het volgende:

[..]

NEE. Jij zit hopelijk ook niet STING of The Police te schreeuwen?
Nee, maar ik heb dan ook geen posters van ze
pi_79714038
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:37 schreef Duimelot het volgende:
nooit geprobeerd, was niet in me opgekomen eigenlijk
maar sja mn motto is: je moet alles eens geprobeerd hebben
dus ik zal het binnenkort es testen wie weet is het wel uber geil
Waar, wanneer en bovenal met wie ga je dat testen?
pi_79714052
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:40 schreef STING het volgende:

[..]

Nee, maar ik heb dan ook geen posters van ze
Wat weet jij van mijn kamer?
(crap, ik heb zeker ooit foto gestuurd?)
  maandag 29 maart 2010 @ 17:41:33 #260
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79714058
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:41 schreef Techno het volgende:

[..]

Waar, wanneer en bovenal met wie ga je dat testen?
geen idee nog ik weet iig dat het niet met een jonkie zal zijn!
pi_79714091
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:41 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wat weet jij van mijn kamer?
(crap, ik heb zeker ooit foto gestuurd?)
Nee, ik heb het niet van een foto
pi_79714097
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:41 schreef Duimelot het volgende:

[..]

geen idee nog ik weet iig dat het niet met een jonkie zal zijn!
Je reputatie valt niet meer te redden, give it up
pi_79714101
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:42 schreef STING het volgende:

[..]

Nee, ik heb het niet van een foto
Oeps, denk dat ik het al weet.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:43:33 #264
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79714116
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:42 schreef STING het volgende:

[..]

Nee, ik heb het niet van een foto
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:43 schreef vencodark het volgende:

[..]

Oeps, denk dat ik het al weet.
Rondleiding met de webcam?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 29 maart 2010 @ 17:45:13 #265
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79714158
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:43 schreef STING het volgende:

[..]

Je reputatie valt niet meer te redden, give it up
ik blijf proberen
pi_79714188
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:43 schreef automatic_ het volgende:

[..]


[..]

Rondleiding met de webcam?
Haha, scherp. Maar nee, dat was het ook niet. Weleens gedaan bij iemand trouwens, maar dat was niet STING.
Heb het waarsch. eens verteld.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:46:57 #267
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79714222
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:45 schreef vencodark het volgende:

[..]

Haha, scherp. Maar nee, dat was het ook niet. Weleens gedaan bij iemand trouwens, maar dat was niet STING.
Heb het waarsch. eens verteld.
Ik ben vrij wakker op dit moment
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79714226
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:45 schreef vencodark het volgende:

[..]

Haha, scherp. Maar nee, dat was het ook niet. Weleens gedaan bij iemand trouwens, maar dat was niet STING.
Heb het waarsch. eens verteld.
Weet je het niet meer, die ene keer toen je dronken was
pi_79714251
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:47 schreef STING het volgende:

[..]

Weet je het niet meer, die ene keer toen je dronken was
Die 1e keer moet nog komen. Misschien was je zelf dronken en fantaseerde je over mijn kamer en Depp ofzo.
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 17:49:35 #270
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79714287
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:47 schreef vencodark het volgende:
Misschien was je zelf dronken en fantaseerde je over mij
Wie niet.
pi_79714307
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:49 schreef Kreator het volgende:

[..]

Wie niet.
Ik denk een heleboel niet.
pi_79714316
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:47 schreef vencodark het volgende:

[..]

Die 1e keer moet nog komen. Misschien was je zelf dronken en fantaseerde je over mijn kamer en Depp ofzo.
Haal hij 2dingen door elkaar? was hij niet de gene die zo hard oh Johnny riep
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79714333
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:50 schreef Thrust het volgende:

[..]

Haal hij 2dingen door elkaar? was hij niet de gene die zo hard oh Johnny riep
Hm indd. Dat moet toch ook ergens vandaan komen
Zou ik STING aangestoken hebben?
pi_79714366
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:50 schreef Thrust het volgende:

[..]

Haal hij 2dingen door elkaar? was hij niet de gene die zo hard oh Johnny riep
Nee, dat waren notulen. Van één van venco haar hoogtepunten.
pi_79714377
Ik ben er weg van.


Even mijn nichtje en haar man helpen met de tuin.
pi_79714387
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:50 schreef vencodark het volgende:

[..]

Hm indd. Dat moet toch ook ergens vandaan komen
Zou ik STING aangestoken hebben?
Het kwam bij jou vandaan
  maandag 29 maart 2010 @ 17:52:33 #277
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_79714391
Goedendag
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_79714407
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:50 schreef vencodark het volgende:

[..]

Hm indd. Dat moet toch ook ergens vandaan komen
Zou ik STING aangestoken hebben?
mensen doe nou aan safe seks!
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79714427
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:52 schreef Bos81 het volgende:
Goedendag
Bosje!
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79714428
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:52 schreef STING het volgende:

[..]

Nee, dat waren notulen. Van één van venco haar hoogtepunten.
Jij was aanwezig bij mijn hoogtepunten terwijl ik dronken mijn kamer via de webcam liet zien?
pi_79714445
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:52 schreef STING het volgende:

[..]

Het kwam bij jou vandaan
Geef mij maar weer de schuld.
pi_79714466
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:54 schreef vencodark het volgende:

[..]

Jij was aanwezig bij mijn hoogtepunten terwijl ik dronken mijn kamer via de webcam liet zien?
Yes, yes, je was ook erg dronken.
Ik probeerde je nog tegen te houden, maar je was niet voor rede vatbaar
  maandag 29 maart 2010 @ 17:59:01 #283
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79714586
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:31 schreef Kreator het volgende:

[..]

..GvsE? Hoe kan ik hier nu hatelijk op reageren? Ik ben wat roestig en melangoliek...
Tegen dat engeltje? Daar zul je zelf achter moeten komen
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:26 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat hoor ik steeds vaker. Ik zal mijn ware aard weer eens naar boven toveren. .
doe dat
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:26 schreef Techno het volgende:

[..]

Hoi, ik ben Trebonianus Maximinus Aurelianus Felicissimus Pescennius. En jij?
Klinkt goed, gaan we proberen te onthouden
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:28 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik heb 4 namen
Dito
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_79714596
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:55 schreef STING het volgende:

[..]

Yes, yes, je was ook erg dronken.
Ik probeerde je nog tegen te houden, maar je was niet voor rede vatbaar
Daar gaat de geloofwaardigheid
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
  maandag 29 maart 2010 @ 18:00:39 #285
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79714649
Oh, en venco. ik heb nog wel een paar (in de folie nog) posters van pirates voor je
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_79714723
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:55 schreef STING het volgende:

[..]

Yes, yes, je was ook erg dronken.
Ik probeerde je nog tegen te houden, maar je was niet voor rede vatbaar
Maar, maar maar....ik ben nooit dronken.
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oh, en venco. ik heb nog wel een paar (in de folie nog) posters van pirates voor je
Thx, maar die fase ben ik ondertussen wel voorbij Er hangt toch al teveel.
  maandag 29 maart 2010 @ 18:04:05 #287
101353 mrbox
Miep miep
pi_79714766
vrouwelijke terroristen, emancipatie onder de terroristen
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  maandag 29 maart 2010 @ 18:05:16 #288
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79714798
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:04 schreef mrbox het volgende:
vrouwelijke terroristen, emancipatie onder de terroristen
Da's niks nieuws toch, die hebben ze in die regio al een hele tijd en in de arabische landen ook.

Eigenlijk is de islam heel ge-emancipeerd
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_79714812
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:04 schreef mrbox het volgende:
vrouwelijke terroristen, emancipatie onder de terroristen
daar heeft het niks mee te maken, worden gestuurd na een hersenspoeling

hou het nieuws aardig in de gaten
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
  maandag 29 maart 2010 @ 18:06:02 #290
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79714834
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:02 schreef vencodark het volgende:

[..]

Maar, maar maar....ik ben nooit dronken.
[..]

Thx, maar die fase ben ik ondertussen wel voorbij Er hangt toch al teveel.
ik heb er maar een hangen, en dat is omdat ik te lame ben om hem er nu al af te halen,... 3 nooit opgehangen omdat ik het leuk en aardig vind, maar niet echt zin had om nog meer muur zwart te maken met dubbelzijdige tape en mn kamer wordt een dezer dagen opnieuw geschildert en behangen.. en dan moet ik ook afscheid nemen van mn gestolen dancevalley poster uit 2005
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_79714873
Eten
pi_79714902
Ik ga ook eten.
  maandag 29 maart 2010 @ 18:09:05 #293
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79714936
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:06 schreef STING het volgende:
Eten
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:07 schreef vencodark het volgende:
Ik ga ook eten.
smakelijk
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 18:11:42 #294
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79715037
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:05 schreef Ripley het volgende:
Eigenlijk is de islam heel ge-emancipeerd
Blijf je nou bezig vandaag...
  maandag 29 maart 2010 @ 18:29:20 #295
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79715578
Back
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 29 maart 2010 @ 18:30:11 #296
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79715603
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:29 schreef Samzz het volgende:
Back
wat heb je gegeten? I need inspiration
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 29 maart 2010 @ 18:32:01 #297
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79715652
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:30 schreef Ripley het volgende:

[..]

wat heb je gegeten? I need inspiration
ik had een greenfield, met gebakken krieltjes en sla
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_79715653
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:30 schreef Ripley het volgende:

[..]

wat heb je gegeten? I need inspiration
bedenkt hele tv-shows\series en weet ik veel wat maar het avond eten is te moeilijk
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79715688
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:50 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik denk een heleboel niet.
Ik wel
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 29 maart 2010 @ 18:33:02 #300
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79715696
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:32 schreef Thrust het volgende:

[..]

bedenkt hele tv-shows\series en weet ik veel wat maar het avond eten is te moeilijk
je moet maar weten waar je zin in hebt..
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')